Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

In April 2017 S8 besteld bij GWMweb, met nummerportering van KPN naar T-mobile. Alles ws fout aan het gaan, KPN wist van niets over de portering en de levertijd werd met de dag langer.

Als een bedrijf anders dan de waarheid communiceert dan cancel je. Zelfde order bij een concurrent goed uitgevoerd.

Echter: NU, 20-11-2017 wordt er 66,50 afgeschreven door T-mobile. Bij navraag voor een contract afgesloten bij GSMweb. Met toestel welke 'in de lucht is', voor een hoger maandbedrag ( 26 meer! ) dan wat ik ooit aangevraagd had.

Kortom, je aanvraag blijft een half jaar op de plank liggen, wordt dan ingediend bij de provider, zij krijgen het duurste toestel wat er bestaat en leveren dat aan een ander uit. Ik denk inmiddels dat het een heel duister bedrijfje aan het worden is!

T-mobile verzocht mij 'even met GSMweb contact op te nemen'.

Nou....NIET DUS. Ik heb voor dat bedrag niet getekend, heb gecancelled destijds, het contract met portering allang in gebruik en mijn toestel ook allang geleverd gehad, ik storneer het onterechte bedrag wel, en laat T-mobile het graag met haar eigen dealer GSMweb oplossen. Daar ga ik niet nog eens een uur voor in de wacht staan en de mooie verhalen van de klantenservice aanhoren.

GSMweb veel succes gewenst!

Verzending

Niets verzonden omdat ik de order reeds in april gecancelled had.

Klantenservice

Grote puinhoop is het daar. Veel woorden, weinig daden of het moet zijn dat ze een half jaar na cancellen van je aanvraag alsnog bij de provider een contract voor je afsluiten.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1