SOS Solutions

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 25-09 mijn inmiddels mijn 3e bestelling geplaatst. 4 dagen later nog niks ontvangen. Vorige bestellingen waren allemaal de volgende dag afgeleverd met PostNL.

Verzending

Op hun website staat dat ze versturen met PostNL en GLS. Beide diensten leveren de volgende (werk)dag, vertragingen buitengelaten.

Deze keer was het verzonden met Van Straaten Post. Voor mij een onbekende partij.

Zonder mijn akkoord verzonden met een andere dienst die voor hun goedkoper is, maar de klant langer moet wachten.

Klantenservice

Doel van mevrouw aan de lijn is de klant zo snel mogelijk op te laten hangen. Gemeld dat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen en reactie was dat ze het via Van Straaten Post hebben verzonden, geen track en trace. Waarom? Omdat het door de brievenbus past. Als het door de brievenbus past, wordt het standaard met Van Straaten Post verzonden.
Mijn vorige bestellingen waren allemaal door PostNL bezorgd en betreft zelfde artikelen dus past ook door de brievenbus.

Wanneer wordt het dan afgeleverd? Dat weten zij niet, Van Straaten Post weet dat ook niet. Dus wachten is enige wat ik kan doen...

Als klant mag ik verwachten dat als er op de website vermeldt staat dat het verzonden wordt met PostNL/GLS, dat het ook echt gebeurd en niet met een ander bedrijf. Doe je dat wel, moet je de klant eerst om akkoord vragen.

Ondertussen is het pakket nog steeds niet afgeleverd.

Edit: Net het pakketje binnen gekregen. Alles uit de dozen gehaald en zo in de envelop gedaan. Daar heb ik niet om gevraagd. Als ik iets in/bij een winkel koop dan wil ik ook de dozen en handleidingen erbij.
Ze hebben niet eens de moeite gedaan om de dozen mee te sturen, deze kunnen makkelijk platgevouwen worden en meegestuurd worden zodat het wel in de brievenbus past.

Voor mij nooit meer SOS Solutions en deze order wordt teruggestuurd.

Scorekaart voor SOS Solutions

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg