Nandu Software

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor het eerst bij Nandu Software een Product Key besteld voor Kaspersky. Gezien de site goede ratings had en direct zou leveren wilde ik wel een poging wagen om voor een mooie prijs een goed antivirus programma aan te schaffen.

Verzending

Tsja, wat valt hier op te zeggen? Zoals beloofd kwam de productcode direct in mijn inbox terecht. Deze zonder problemen ingevoerd in Kaspersky. Een zeer strakke service!

Scorekaart voor Nandu Software

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk