Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

niks ontvangen en ik kan de bestelling niet annuleren en zit aan een contract vast van twee jaar terwijl we geen telefoon hebben.

Verzending

niks ontvangen en volgens TNT post hebben hun ook nooit een pakketje van hun ontvangen.

Klantenservice

Zeer onbeschoft en totaal niet van plan om jou als klant te willen helpen

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games