Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op 11 augustus een bestelling plaatsen van een verlenging met een mobiele telefoon. Op de site wordt aangegeven dat de telefoon na acceptatie binnen 1 a 2 werkdagen geleverd wordt. Inmiddels is het 1 september en is mijn verlenging op 11 augustus geaccepteerd maar heb ik geen mobiele telefoon. Hier moet ik dan zelf achteraan bellen want je wordt totaal niet op de hoogte gehouden. Ook annuleren gaat niet want de verlenging is geaccepteerd en de bedenktijd verlopen. Kortom, wel een abonnement maar geen mobiele telefoon. Er komt ook geen oplossing en wordt alleen maar aan het lijntje gehouden. Ik gok ook dat door deze beoordeling de levering nog langer gaat duren maar ik wil ook voorkomen dat andere hetzelfde overkomt. Nooit meer gsmweb.

Verzending

De optie 'niet' staat er niet tussen dus dan maar waardeloos. Levertijd zou 1 a 2 werkdagen zijn maar na 21 dagen nog steeds niets geleverd!

Klantenservice

Je wordt netjes te woord gestaan maar dat is ook echt het enige. Er komen geen oplossingen of compensaties, alleen maar 'ik begrijp dat het vervelend is' opmerkingen waar ik niks aan heb.

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games