Gsmweb.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestellen op de website was goed en duidelijk voor een los toestel . Maar na betaling ging alles mis wat er maar mis kon gaan !!!!

Verzending

Toestel van €807 plus een geheugenkaart van €35 zouden volgens de website in één of twee dagen geleverd worden . Na vier dagen nog geen toestel en gebeld met de klantenservice . Daar krijg ik een persoon aan de lijn en vertelde mij dat het toestel pas een maand later binnen kwam dus niet op voorraad is . (stond niet bij de bestelling op de website !!) Daarop zei ik tegen hem dat ik de koop dan maar annuleer . Nadat ik dat gezegd had zei hij mij dat hij intern ging overleggen hoe of wat en kwam met de mededeling dat het toestel morgen (zaterdag) uiterlijk maandag geleverd zou worden . Wat ik al vreemd vond zo ineens . Maar geen van de beloofde dagen werd het toestel geleverd . Dus weer gebeld en krijg ik weer een ander persoon aan de lijn en ging weer in het systeem kijken en vertelde mij wederom dat het toestel niet op voorraad is maar dat het dezelfde week bij Gsmweb binnen zou komen . Ik eind vd week weer kontakt opgenomen en daar kreeg ik een dame aan de telefoon en ook die weer in het systeem kijken en die vond het vreemd dat ik het toetel nog niet in mijn bezit had omdat het gewoon op voorraad is !!!! Het was niet doorgezet naar de "backoffice" zei ze . En zij zou zorgen dat ik de volgende dag wederom mijn toestel geleverd zou krijgen . Was nu inmiddels tien dagen verder . Maar ik had helemaal geen vertrouwen meer in deze zaak en voordat mijn recht op herroeping vd koop (veertien dagen) verliep heb ik bij deze mijn koop via een brief en telefonisch opgezegd en dat was volgens deze dame geen probleem en ging een declaratie formulier maken . Wat later bleek dat ze die verkeerd ingevuld had . Maar om een heel lang verhaal kort te maken wat betreft de terug storting van mijn aankoop bedrag heb ik na heel veel keren bellen met de klantenservice vanaf de dag van annuleren tot terug storting zes weken moeten wachten op mijn centen wat ik een schande vind .

Klantenservice

Mensen zijn en blijven vriendelijk (waarschijnlijk op getraind) . Kijken steeds in het systeem als je met een vraag komt . Maar als je diversen medewerkers gehad heb vertellen ze je dat ze het niet begrijpen hoe het zo loopt . Elke keer weer wat anders of het is niet goed doorgezet naar "backoffice" of verkeerd door gezet naar afdeling "finance" . Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden . Een excuus van GSMweb kennen ze niet .

DUS VOOR MIJ NOOIT MEER GSMWEB !!!!!!!!!

Scorekaart voor Gsmweb.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1.5
Klantenservice Score: 1.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1