Nandu Software

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Website is duidelijk en overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk. Levering software binnen de minuut na het afronden van de betaling. Schrik er echter wel van dat ik het door mij ingevoerde wachtwoord als plain text terugkrijg in de accountmail. Ze hebben de beveiliging duidelijk niet op orde. En dat voor een softwareboer....

Verzending

Levering binnen een minuut na afronding betaling.

Scorekaart voor Nandu Software

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk