Nandu Software

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Ze hebben een duidelijke site. Het is eenvoudig om een account aan te maken. Betalen kan o.a. met iDeal. Allemaal gewoon zoals het hoort.Kennelijk zijn ze wel erg gespecialiseerd, maar als je Office nodig hebt is dat genoeg.

Verzending

Licentie per e-mail, meer is niet nodig.

Klantenservice

Ik had Office 365 besteld, maar ik kreeg geen licentie binnen. Daarom gebeld: een gewoon telefoonnummer, en direct iemand aan de lijn. De e-mail bleek wel verzonden, maar er was iets met mijn masked e-mail van Blur aan de hand waardoor het niet aankwam. Daarom nogmaals verzonden naar mijn gewone e-mailadres. Ik werd dus snel en goed geholpen. Wat mij betreft een aanrader.

Scorekaart voor Nandu Software

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk