RU connected

0 producten en 0 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:

Vandaag mijn audio kabels binnen gekregen om mijn lp speler aan te sluiten op mijn versterker.
Ik gebruikte een paar maanden goedkopere kabels en hoopte op een betere kwaliteit weergave maar had al een beetje rekening gehouden dat mijn speler misschien aan vervanging toe was.
Maar wat een verschil!! Echt super ,kwaliteit is top, kabels voelen zeer sterk .

Ik overweeg om meteen een paar setjes HDMI kabels te bestellen om alles van hetzelfde kwaliteit te hebben.

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie