Electronica Online

0 producten en 0 uitvoeringen

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Elektronica online is een webshop met een groot assortiment met zeer scherpe prijzen. Mijn bestellingen worden zeer snel verwerkt. De bestellingen kan ik al 1u nadat ik besteld heb ophalen. Het personeel is zeer vriendelijk en ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met deze shop gehad. Wat mij betreft een echte aanrader.

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite