CameraNU.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Het bestelproces liep zo soepel als het hier in nederland normaal gesproken de standaard is. Direct verwerkt en zonder problemen afgehandeld

Verzending

Het product was in perfecte staat en goed verpakt geleverd. Zoals beloofd de volgende dag. Geen enkele aanmerking

Klantenservice

Alvorens het bestellen heb ik gebruik gemaakt van de chat op hun website om mijn aankoop te motiveren. Zij hebben mij direct en duidelijk te woord gestaan. Erg vriendelijk en behulpzaam, nauwelijks vertraging.

Scorekaart voor CameraNU.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite