UniFiSupply.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Recent mijn eigen administratiekantoor gestart, gebeld voor advies en ben erg goed geholpen. Heb mijn kantoor volledig ingericht met UniFi Apparatuur. AP + Switch + Camera en VoiP Telefoons. De heren van UniFiSupply hebben dit bij mij aangelegd en het werkt super. Ben helemaal tevreden!

Verzending

Volgende dag geleverd, super snel

Klantenservice

Nog geen ervaring

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite