Electronica Online

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Ik heb met mijn vrienden een bitcoin miner (terraminer) gehad. Dus heb 2 omvormers nodig gehad. Ik dacht dat een 1500 W omvormer genoeg is. Maar ik wist niet precies. Dus heb ik alles informaties van de bitcoinminer naar de electronica-online.nl verzonden. En ik heb een toestemming van de electronica-online.nl gevraagt, om de twee 1500 W omvormers met de bitcoinminer mag gebruiken. En ze hebben toestemming gegeven.
Na 2 maanden hebben allebei omvormers gesmolten, bij de uitgande stopcontact. Ik heb fotos ervan. Maar ze zeggen toch dat de kabels zijn gesmolten. (Wat helemaal niet waar is. Ik heb ook fotos van de kabels.) De 2 omvormes hebben 1 jaar garantie, en ze hebben toch 60 euro (verzendkosten + reparatiekosten) gevraagt. Ik heb meer dan 12 email voor hun gestuurd. Maar ze zijn echt onvriendelijk geweest en ze wilde niet meer met mij praten. (Ik heb alle berichten toegevoegd.)
Ik wilde echt niet de 60 euro uitbetalen, maar ik was bang, dat ik de 2 omvormers nooit meer kan zien. Dus heb ik de 60 euro uitbetaald.

Ik wil niet de hele 60 euro terugkrijgen. Ik wil alleen maar de reparatiekosten terugkrijgen!

factuurnummer: 5701EX11-140401-99319

Verzending

Ze hebben 60 euro (verzendkosten + reparatiekosten) gevraagt. Intussen de verzending is maximaal 13,25 was.

Klantenservice

De eigenaar (Erik) heeft mij bedreigd, dat hij mijn leven tot een hel te maak.

Heel gevaarlijk man.

Op de FB heb ik een groep van deze bedrijf gemaakt. Omdat ik niet de enige bent, wie zijn geld terug wil

De naam van de groep is: elektronica-online.nl

Scorekaart voor Electronica Online

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie