UniFiSupply.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

De webshop is zeer gebruikvriendelijk. Ik heb onlangs een UniFi AP Pro 3Pack besteld en ben erg te vreden met mijn aankoop. De access points voldoen aan al mijn verwachtingen.

Verzending

De producten 's middags besteld en de volgende dag de priducten ontvangen.

Klantenservice

In eerste instantie had ik problemen met een van de Access points, echter bleek dit na de telefonische ondersteuning te liggen aan een van de router poorten. Na de installatie geen problemen meer gehad.

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie