RU connected

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Het product dat ik heb aangeschaft (toslink kabel) is zeer degelijk en mooi afgewerkt. Geluidskwaliteit is subliem. De prijs / kwaliteit verhouding is dan ook meer dan naar behoren.

Verzending

Ik had de kabel 's middags besteld en de volgende dag al in huis. Prima service!

Klantenservice

Uitmuntend! In eerste instantie zat er vertraging in het geluid van de receiver t.o.v. de mediabox welke weer verbonden was met de tv. Via lipsync e.d. kreeg ik dit niet goed opgelost, maar dit ligt uiteraard niet aan de kabel maar aan mijn hardware.

Ik had al een retourverzoek gedaan bij RU connected en kreeg direct de benodigde retourinformatie verstrekt. Op diezelfde dag ging ik wisselen van tv provider waarbij ik dus ook een andere mediabox zou ontvangen (CI+). Er zat mogelijk een langere levertijd op deze box, maar mogelijk was hiermee wel de vertraging van het geluid opgelost. Ik nam daarom contact op met RU connected met het verzoek of ik het retour sturen nog even mocht uitstellen zodat ik de kabel met de nieuwe box kon testen. Direct kreeg ik een mail terug dat dit absoluut geen probleem was. Perfecte aftersales dus!!

Met de nieuwe setup werkt alles naar behoren. Prachtig geluid via de kabel. Zowel de kwaliteit van het product als de kwaliteit van de service vind ik erg goed. Vandaar dat ik dan ook graag de moeite neem om dit positieve verhaal te schrijven. Bij volgende kabels zal ik zeker weer kiezen voor RU connected en ik zal de winkel ook zeker aanraden bij anderen.

Scorekaart voor RU connected

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie