UniFiSupply.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Na bestelling een mail ontvangen met daarin alle info over mijn bestelling. 29-5-14 besteld en had het de volgende dag in huis. Moet er wel bij zeggen dat ik het 's ochtends besteld had.
Na ontvangst direct geïnstalleerd en heb super snelle verbinding en overal bereik. Echt een aanrader!

---

Vandaag een nette mail ontvangen of ik tevreden was, dat ben ik zeker! Vandaar ook mijn goede review. UniFiSupply.nl bedankt!

Verzending

Netjes en goed verpakt ontvangen en de pakbon was bijgevoegd. Over de mail mijn factuur gehad met BTW, want dat heb ik nodig om in mijn administratie te verwerken.

Scorekaart voor UniFiSupply.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie