Partijdumper.nl

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor mijn nieuwbouwwoning was ik op zoek naar een koelkast. Omdat de opleverdatum nog niet bekend is, kan ik geen datum van levering opgeven. Met diverse zaken contact gezocht, maar vond nergens de medewerking die ik zocht, namelijk het leveren op het moment dat ik de sleutel krijg. Bij partijdumper even naar binnengewipt en werd hartelijk ontvangen. Er werd niet moeilijk gedaan over de onzekere leverdatum, integendeel, ik kan een paar dagen voor de gewenste datum bellen wanneer ik hem wil ontvangen. Mogelijk pas over drie maanden. Dit alles zonder noodzaak vooraf te betalen of aanbetaling te doen. Kortom, uitstekende service!

Scorekaart voor Partijdumper.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk