Computerwinkel Spijkenisse

Gebruikers over webshop Computerwinkel Spijkenisse

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ipad gekocht. Beschadigde iPad ontvangen. Direct melding van gemaakt. Later verergerde het probleem maar is ons eigen probleem aldus klanten’service’

Verzending: Score: 1

Algemeen

Echt alles is problematisch niet opgelost.

monitoren bestel ,totaal andere type ontvangen. heeft 2 maanden geduurd tot dat ik antwoord terug kreeg dat ze niet geleverd kon worden. andere besteld drie weken later ontvangen. zo doende tegoed overgehouden kon geld niet terug krijgen weken later een tegoed aangemaakt opnieuw geprobeerd puur het tegoed op te maken.nieuwe aankoop product koste meer een bijbetaling gedaan voor 2 het zelfde producten dat gewoon leverbaar was . 2 weken later ontvang ik alleen 1 ervan. na contact gaf meneer aan dat ze niet meer leverbaar zijn. maar heb weer tegoed over van 60 euro ik ga niet opnieuw bestellen 6 maanden later na zo veel mails en bellen. geen antwoord helemaal niks. mijn mening het zijn kruimel dieven bij ieder een kruimeltje jatten. dus ik raad iedereen aan om elke verduistering van zijn aankoop of geld gewoon aangifte doen bij politie. dat heb ik ook gedaan.

Verzending

kan weken of maanden duren en hopen dat je de juiste hoeveelheid ontvangt of de juiste product

Klantenservice

zeer zeer slecht bereikbaar ik houd ze al een jaar in de gaten niks veranderd .

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestellen ging redelijk makkelijk maar het afhandelen laat twijfels over. Had een monitor voor iemand nodig met 5m dvi-kabel. Producten gaf aan op voorraad en winkel gaf aan vandaag besteld morgen in huis. Het was zaterdag besteld en pas donderdag geleverd.

Van de bestelling was de monitor geleverd maar de 5meter dvi-kabel ontbrak.

De monitor had lichte beschadigingen maar dat was te verwachten met refurbished.

Dat de 5meter dvi kabel ontbrak was meer ongelukkig maar zag dat contact met de winkel erg slecht is en met een prijs van 10 euro ongevoor voor de kabel vond ik het de moeite niet waard om de winkel te bellen voor 70 cent per minuut waar het mogelijk meer dan een half uur duurt om contact te krijgen (als ik andere reviews mag geloven). Dus heb maar gekozen om die kabel als verloren op te geven sinds op e-mail ook niet gereageerd word/werd.

Heb uiteindelijk een kabel bij een lokale winkel gehaald

Verzending

product was goed genoeg verparkt zat in een goed passende doos met voldoende bescherming erop

Klantenservice

Mis dus in principe de 5m dvi kabel en het is niet echt mogelijk contact met hun te krijgen en telefonisch contact opnemen a 70 cent per minuut en je moet lang wachten maakt het te duur

Algemeen

Waar-de-loos. Bijzonder slechte communicatie via e-mail. Zoals een Tweaker hieronder meldt: een gokkast heeft meer kans op succes, Telefonisch gewoon niet bereikbaar (antwoordapparaat). Bestelling deels (tweede monitor) geannuleerd, Wacht op teruggave van mijn geld.
Edi: centen zijn op 091017 gestorneerd, dus na bijna 3 weken.....

Klantenservice

Geen antwoord op mail, ook niet met duidelijke vragen. Telefonisch onbereikbaar. Weinige communicatie die er is, is niet in overeenstemming met feiten (betaalwijze, bestelling gesplitst in 2 bestellingen waarvan de tweede dagen later in behandeling wordt genomen)

Algemeen

Waar-de-loos. Bijzonder slechte communicatie via e-mail (een gokkast heeft meer kans op succes), telefonisch gewoon niet bereikbaar. Levertijden veranderen nog vaker dan de dollarkoers. Bestelling geannuleerd, wacht op teruggave van mijn geld.

Klantenservice

Praktisch nooit antwoord op mail, ook niet met duidelijke vragen. Pas als je gaat dreigen komt er een (onvolledig) antwoord waar je eigenlijk nog steeds niet mee geholpen bent.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Twee A-grade refurbished Dell monitoren besteld op 180917. Zouden op voorraad moeten zijn. 1 komt er op 220917 binnen. Zonder netsnoer, maar met 2 VGA-kabels. Tweede is 'in behandeling' met een nieuw bestelnummer met daarbij de tekst 'op rekening' terwijl ik al via iDeal betaald heb.

Verzending

Maar 1 vd 2 binnen gekregen. Volgens mij worden refurbished A-grade Dells in een Dell doos verstuurd, maar deze zat in een Windows doos. In ieder geval een doos die de vergelijking met een originele Dell doos niet kan doorstaan. Monitor wel heel overgekomen. Netsnoer ontbrak.

Klantenservice

0900-nummersa 70ct per minuut krijgen bij mij per definitie de boordeling waardeloos. Normaal nummer via internet weten te achterhalen, maar dan krijg je een antwoordapparaat.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

Filters op de website werken niet goed. Artikelen vinden is moeilijk.Op website zelf staan enkel positieve ervaringen dit terwijl op andere sites veel negatieve beschikbaar zijn,

Verzending

Meerdere artikelen besteld. Twee refurbished monitoren werden snel geleverd, met kabels terwijl deze niet besteld waren.
Op de rest wacht ik nog steeds.

Klantenservice

Enige reacite die je jkrijg op vragen is dat je ze de vraag ontvangen hebben.
Op de website staat enkel een 0900 nummer (via telefoongids is een normaal nummer te vinden). Vragen worden afgewimpeld, na 1 week nog steeds geen reactie op het verzoek om een van de artikelen te ruilen.

update: na 2 weken brief geschreven en wederpartij ingebreke gesteld, opvolging binnen 14 dagen gesommeerd.

Uiteindelijk pas na dreigen met juridische stappen geld terug gekregen voor ontbrekende artikelen.

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Het plaatsen van de bestelling en de afhandeling van de betaling verliepen zonder problemen en ook de bevestiging (nota) was snel binnen.

Klantenservice

Reageren sporadisch of geheel niet op je mail. Telefonisch contact kan alleen maar via een duur 0900 nummer. Alternatieven die worden aangeboden zijn waardeloos. Dit is werkelijk de aller slechtste klantenservice die ik ben tegen gekomen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Redelijk overzichtelijk en vlot werkende website. Ruime keuze maar niet altijd word er duidelijk gecommuniceerd dat het refurbished spul is

Verzending

Monitor besteld, netjes verpakt geleverd in voldoende stevige doos.
Verstuurd per DPD en goed gecommuniceerd.

Klantenservice

Heb bij Computerwinkel Spijkenisse een HP LA2405WG monitor gekocht.
Heb daar ruim 99 euro voor betaald.

Deze is ook netjes geleverd maar was nogal beschadigd.
Er ontbrak een aluminium strip aan de voorkant en er is een stuk uit de voet gebroken.
Dat was geen transportschade want de monitor was goed verpakt en de doos onbeschadigd.

Verder werkt de monitor prima dus dat is het probleem niet maar omdat er 2 naast elkaar staan waarvan de andere wel de aluminium strip heeft aan de voorkant vind ik het wel erg jammer hoewel ik me realiseer dat je voor die prijs geen nieuwe monitor koopt.

Aan de andere kant; een fatsoenlijke Iiiyama van 24 inch heb je ook al voor plm. 180 euro dus ik had voor 99 euro wel een redelijk nette monitor verwacht.

Ik heb over de beschadiging en de ontbrekende strip een mail gestuurd en er vervolgens nog eens over gebeld maar helaas niets meer op gehoord!!.

Daarna een nette kritische review op de webpagina gezet maar die is direct weer weggehaald...blijkbaar kunnen ze dus slecht tegen kritiek...

Ze adverteren nogal wat op o.a. Marktplaats maar nergens staat duidelijk genoemd dat de zaken redelijk beschadigd kunnen zijn !!

Tot op heden niets meer gehoord en ik ben benieuwd of meer Tweakers een positieve of negatieve ervaring hebben gehad met dit bedrijf.

UPDATE Vanmiddag 09-02-2017 een mail ontvangen betreffende mijn klacht.

Scorekaart voor Computerwinkel Spijkenisse

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite