Foto Konijnenberg België

Gebruikers over webshop Foto Konijnenberg België

Review toevoegen

Verzending: Score: 0

Algemeen

Zeer professionele uitleg en een goede service, je kan er altijd terecht met vragen. Snelle levering.

Klantenservice

Ze helpen je snel en vriendelijk verder en beantwoorden alle vragen correct.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Artikel kostte op alle webshops hetzelfde, maar dit was de enige waar het niet uitverkocht was. Bestelproces verliep vlot.

Verzending

Wegens corona verwachtte ik een lange levertermijn, maar was binnen de 2 dagen geleverd. Veilig verpakt. Levering via postNL met trackntrace

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Betalen aan de kassa verloopt vlotjes zoals je kan verwachten aan elke kassa.
Afprinten en garantie bon worden netjes meegegeven.

Klantenservice

Als je een product koopt met een of ander mankement durven ze nogal eens moeilijk doen ondanks het nog in garantie is. Iets bij Konijnenberg laten herstellen duurt veel te lang en de prijs van fabriek zie je niet, is gewoon verwijderd. Dus geen herstellingen meer via Konijnenberg.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Betaling verloopt zoals voor de meeste on-line aankopen. Dus loopt de betaling zoals verwacht kan worden.

Verzending

Na een hele dag vergeefs wachten, ondanks dat ik via tracker elke 30 minuten ongeveer ging checken; werd de bestelling bij mensen in het gebouw geleverd om 19:56. Ik was thuis! Dit is niet "een buur" maar iemand die in het gebouw woont. Geen papier in de bus. Een hele dag verloren. Afspraken moeten afzeggen om dan niets te ontvangen. Via tracking kon ik achterhalen bij wie het afgeleverd was en zo op zoek gaan naar mijn bestelling. Een tijdspannne van 08u00 tot 21u30 is dan ook veel te lang. Dit kan ingekort worden tot 4 uur maximum. Klacht doorgegeven aan PostNL, maar geen antwoord!!!!

Klantenservice

Ondanks klacht bij PostNL geen antwoord. Bij telefonisch contact was hun antwoord: maar je hebt je bestelling nu toch?????

Winactie

Algemeen

Goed advies, correcte prijs en snelle levering. Alles wordt goed opgevolgd en afgewerkt. Zeer tevreden.

Verzending

Correcte levering zoals vermeld op hun website

Klantenservice

Goede ervaringen met de mensen aan de telefoon en een uitstekende medewerking.

Winactie

Algemeen

ik wou een camerarugzak kopen en Foto Konijnenberg België was de goedkoopste van belgie. De rugzak die ik wou kopen was op verschillende websites te koop en ik heb de prijzen vergeleken tussen deze websites een Foto Konijnenberg België was het goedkoopste. Ze waren zelf 40 euro goedkoper dan Coolblue.

Verzending

Verzending was perfect. Ik had het s'avonds laat besteld en s'morgens vroeg kwam een vriendelijke meneer dit al afleveren. Het was goed verpakt dat er zeker niets zou kunnen breken. Ik was zeer tevreden.

Klantenservice

Ze reageren heel snel op hun mails, je kan ook online chatten met de klantenservice. Ze helpen je met het kiezen naar het beste product etc.
Heel goede klantenservice.

Scorekaart voor Foto Konijnenberg België

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie