Flightsimwebshop.com

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Al verschillende flightsim producten bij hun besteld. Heb wel de indruk dat hij het alleen doet, maar geeft goed advies op vragen omtrent flighsim producten, mede doordat hij zelf piloot is en zelf veel bezig is met vliegsimulaties. Website is helder en duidelijk.

Verzending

Nette levering en verpakking. Producten worden verpakt een een black box (wat technisch gezien oranje zou moeten zijn ).

Klantenservice

Bereikbaarheid kan beter, al een aantal keer geprobeerd via de chat iets te vragen maar vaak geen antwoord, bellen is vaak sneller.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Goede service, weet antwoord te geven op de gestelde vragen. Levering prima. Wat mij betreft een aanrader

Verzending

Om 14:00 besteld, volgende dag in huis. Leuk verpakt: in een black box.

Klantenservice

Ik heb voordat ik tot aankoop over ging vragen gesteld aan meerdere bedrijven.
FlightsimWebshop wist deze het beste te beantwoorden. Bol.com en Coolblue verwezen naar de fabrikant, MaxICT reageerde helemaal niet en MediaMarkt verwees voor een product wat online verkocht wordt naar de winkel en in de winkel verwezen ze naar de online klantenservice.

Scorekaart voor Flightsimwebshop.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is minder dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk