Diamtelecom

370 producten en 405 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Diamtelecom

Review toevoegen

Algemeen

Twee accus voor iphones bij ze besteld. Het plaatsen van de bestelling was geen probleem. Ik had wat vragen gemaild en werd steeds bijna direct teruggemaild. De accu's stonden erop als originele apple accu's, en een dag later stuurde een vriend een linkje naar een tweakers forum waarin stond dat apple geen officiŽle accu's verkoopt aan/via derden. Hierover heb ik ze die avond gemaild en ik werd binnen 10 minuten gebeld door een super enthousiaste medewerker die me uitgebreid uit heeft gelegd hoe dit in zijn werk gaat en nog veel meer over de webwinkel en apple producten heeft verteld. Hij was duidelijk trots op wat ze weten te leveren en vond het erg leuk om me het helemaal uit te leggen. Zulke openheid van zaken is zeldzaam en los van dat ik het erg leuk vond om dit te horen gaf het enorm veel vertrouwen in de winkel.

Verder zijn alle bestellingen supersnel en netjes geleverd. Inmiddels heb ik beide accu's geÔnstalleerd en ze werken perfect. De enige opmerking die ik heb is dat er geen (duidelijk) filtersysteem in de zoekfunctie zit. Ik kon alles makkelijk vinden maar het zou handig zijn om zoekresultaten te kunnen filteren op bijvoorbeeld type telefoon. Maar dit is een heel klein probleem aangezien de zoekfunctie verder goed werkt.

Veel lof voor Diam ťn voor de enthousiaste medewerker die mij heeft gebeld!

Verzending

Het product was netjes ingepakt, verzonden in een bubbel envelop. De levering was snel.

Klantenservice

Zie het verhaal bij algemeen. De snelle en enthousiaste reactie van de klantenservice heeft mij enorm overtuigd van deze winkel!

Algemeen

Tevreden,mooi op tijd geleverd. Besteld op een overzichtelijke site, betaald via ideal en daarna snel geleverd

Verzending

snelle en goedkope levering via de brievenpost

makkelijk te bereiken

Algemeen

Bestellen ging makkelijk, product was snel binnen. Wel twijfels aan de echtheid van het product (Oortjes). Producten voldoen, maar de kwaliteit was niet wat ik gewend ben van Apple.

Snelle en zorgvuldige levering

Klantenservice

Na het aangeven van de twijfel over de echtheid van de producten op een vervelende manier aangesproken over het wijzigen van de review.

Algemeen

Prima Bedrijf, de levering was goed, snel en gratis. ook de klantenservice is erg goed en een goede communicatie.

Verzending

binnen de vermelde levertijd!

Algemeen

Mijn Samsung Note 3 had een nieuwe accu nodig .
Wilde graag een orginele en deze hadden ze bij Diamtelecom. Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen, vond ik wel fijn.

Verzending

Netjes en schokbestendig ingepakt...top..:-)

Klantenservice

Op de hoogte gehouden via de email...gewoon heel goed.

Algemeen

En korte Google zoekopdracht gaf al een heel erg positief beeld van Diamtelecom en dit is gedurende mijn order alleen maar bevestigd. Keep up the good work!

Verzending

4 sterren ivm de beschadigde levering, wellicht dat een bubble enveloppe de beschadiging had kunnen voorkomen. Bovenstaand is in de aftersales heel netjes opgelost .

Klantenservice

Helaas was een deel van mijn bestelling beschadigd geleverd. Op mijn mail kreeg ik snel reactie per telefoon. Heel erg vriendelijk contact gehad alles super netjes opgelost. Ik zou zeker opnieuw bij Diamtelecom bestellen. Keep up the good work!

Algemeen

Overzichtelijke website met scherpe prijzen. Bestellen gaat snel en gemakkelijk. Gelukkig is het niet verplicht je eerst te registreren.

Binnen 24 uur geleverd!

Klantenservice

Als aardigheidje kreeg ik er ook een balpen van de zaak bij. Deze webshop komt zeker bij mijn favorieten te staan!

Algemeen

Ik heb hier een paar oordopjes besteld, heel snel geleverd via de brievenbuspost. Het eerste paar was kapot, Maar heb toen binnen een aantal dagen nieuwe terug gekregen. Alleen jammer dat de opstuurkosten voor de klant zijn.

Algemeen

Makkelijk te vinden product en met iDEAL kunnen betalen en een stuk goedkoper dan in de winkel

Verzending

Ging super snel, erg fijn

Algemeen

De website heeft makkelijke interface en het was gemakkelijk te bestellen. Accu was gemakkelijk te vinden. Maar ik kon nergens de garantieinformatie zien. Bij de concurenten was het makkelijk te vinden

Verzending

Vrijdag besteld. Zaterdag in huis. Wel jammer dat track & trace §2,50 extra kost. Had liever gezien dat het standaard in de prijs lag. Leuk extra was nog een pen van de zaak

Klantenservice

Grappige en aardige klantenservice met goed advies!

Algemeen

Veel verschillende producten, staat duidelijke informatie bij voor welke telefoon het is.
Snelle levering, netjes verpakt.

Verzending

Het product was dezelfde avond nog verzonden, volgende dag direct binnen.

Algemeen

Bestelling geplaatst via de webshop, via de mail de overeenkomst binnen gekregen. Zoals het hoort!

Verzending

Volgende dag lag het juiste product (apple oortjes) in de brievenbus incl. een pen van het bedrijf, altijd leuk om mee te krijgen en gewaardeerd te worden

Klantenservice

Eerst vroeg ik via de mail of de volumeregeling van de apple oortjes werkte met een android toestel (wetende dat dit natuurlijk niet werkt), Er werd 2u later op de mail gereageerd en eerlijk beantwoord dat het waarschijnlijk niet zou werken.

Algemeen

Door plaatsing onder verkeerde artikelnr bij Tweakers, kreeg ik niet wat ik wilde. Dus retourmelding gedaan en alles werd keurig afgehandeld, zij het wat omslachtig (telefoontje etc.). Geld stond weer snel op de rekening.

Verzending

Brievenbuspost, maar verder OK.

Klantenservice

Goed, maar zoals gezegd wat omslachtig. Werd gebeld. Op zich uniek, maar was lang gesprek.

Klantenservice:

Ik stelde op vrijdagmiddag een vraag over het produkt dat ik wilde hebben. Zaterdagochtend had ik het produkt ontvangen via de post. Goede service en top logistiek!

Algemeen

Snelle en klantvriendelijke service, kwaliteitsproducten en snelle levering. Webwinkel komt na wat ze beloven. Top!

Verzending zoals beloofd.

Klantenservice

Gebeld of leveradres kon worden veranderd. Dit was geen enkel probleem. Koste de webwinkel moeite maar dat deden ze graag.

Algemeen

Prima webshop! Overzichtelijk en geen problemen tijdens het bestellen of betalen. Dus zeker aan te raden

Klantenservice

Erg goede service. Ik had een defect product ontvangen, maar na een korte conversatie via whatsapp kreeg ik een vervangend onderdeel toegestuurd.
Echt top!

Algemeen

Ik heb bij deze winkel een lightning usb kabel besteld voor mijn ipad.
Bestelling plaatsen ging makkelijk en de volgende dag al in huis, maar helaas werkte de nieuwe lightningkabel niet naar behoren.

Verzending

Prima, bestelling volgende dag geleverd en de 2e opnieuw geleverde kabel werkt perfect.

Klantenservice

Ik ben snel en vriendelijk te woord gestaan en als de telefoon niet tijdig werd opgenomen werd ik netjes teruggebeld, daar kunnen veel winkels nog iets van leren! 👍
Alleen vind ik het niet netjes dat de klant voor de verzendkosten moet opdraaien bij een niet conform product (oftewel een DOA) terwijl deze retour kosten volgens de wet door de verkoper/winkel gedragen moeten worden ongeacht wat er in hun algemene voorwaarden staat.
(https://webwinkelrecht.nl...et-risico-van-verzending/)
Zodoende zijn de kosten voor deze kabel voor mij § 1,55 duurder uitgevallen. geen gigantisch bedrag maar het gaat om het principe, ik vraag als klant niet om een defecte kabel en deze zou daarom (ook volgens de wet) kostenloos vervangen moeten worden.

Aanvulling: Diamtelecom heeft contact opgenomen en gezegd hiervan geleerd te hebben , daarom in plaats van 2 sterren nu 4 sterren.

Gistermiddag kabel besteld nu al in huis Super 😃😊👍👍👌

Top volgende keer dus weer bij Diamtelecom
Bestellen en betalen ging makkelijk en je wordt op de hoogte gehouden van de status van de brief of pakket 👍👍👌

Snel

Algemeen

Ik heb bij Diamtelecom een originele Apple 1 meter kabel gekocht. (Deze werkt overigens naar behoren.) Ik kon dit snel vinden in de webshop. Het betaalproces hierbij verliep mij gemakkelijk. Genoeg betaalopties

Verzending

Mijn bestelling was op tijd en goed verpakt.

Klantenservice

Ik heb personeel aan de telefoon gehad omdat ik nog een paar vragen had. Ik ben erg goed geholpen door een dame (weet helaas haar naam niet meer) maar zij krijgt de credits voor de klantenservice. Ze was klantvriendelijk en nam mij erg serieus. Zeer tevreden klant!!

Algemeen

Je vindt snel wat je zoekt zonder enige onduidelijkheden over prijs, verzenden of iets anders dan ook.
Snell, vriendelijke en belangrijkste klantgerichte service met topkwaliteit aan producten!! Altijd tevreden, en zeer aan te raden

Verzending

Snelle levering waarin de producten goed afgeleverd worden zonder enige mogelijke kans op schade. En supersnelle leveringen.

Klantenservice

Je wordt snel te woord gestaan, en samen tot een oplossing gezocht als je ergens tegen aanloopt. Mochten ze iets niet in het assortiment hebben geef het aan en binnen 1 dag hebben ze het voor je in huis

Scorekaart voor Diamtelecom

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg