Diamtelecom

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Tevreden over de Samsung batterij. Werkt goed na al die maanden nu. Enkel wat ongeluk gehad bij het retour sturen van een ander product.

Snelle verzending

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Een zeer overzichtelijke website! Bevestiging van je bestelling, goede klantenservice. Een vlottende levering! Met datum zodat je weet wanneer je pakketje ongeveer toekomt!

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling gedaan en dag erna al geleverd. De bestelling was beschadigd en door telefonisch contact door hun super opgelost.

Snel

Klantenservice

Na een mail belde hun op voor een oplossing.

Algemeen

Super Super Service van dit bedrijf. Eergisteren een telefoonhoesje besteld voor mij dochter en de volgende dag al keurig in huis en netjes verpakt. Medewerkster ontzettend aardig en klantvriendelijk en bereid mee te denken in oplossingen. Dit is wat je wilt van elk bedrijf als consument. Ik kan iedereen aanraden, bij dit bedrijf bestellingen te plaatsen!

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

GEEN AANRADER! Ik heb mijn product niet ontvangen. Doordat ik dat niet binnen 2 weken heb gemeld, kunnen ze "niets meer opvragen of terugvinden over mijn bestelling bij het transport bedrijf".
Ik heb dus voor niks betaald.

Verzending

Ik heb een verzend bevestiging gekregen, maar heb mijn product niet ontvangen.

Klantenservice

Plus punt: Snel gereageerd op mijn mail.
Min punt: Ze hebben mijn probleem niet opgelost, ik heb mijn product niet ontvangen en ik heb mijn geld ook niet teruggekregen.

Algemeen

Makkelijk te bestellen. Verder goede producten, helaas nu een defecte kabel maar dankzij de goede service wordt er een nieuwe direct en kosteloos toegestuurd.

Verzending

Een hele snelle levering en ook goed op de hoogte gehouden van de levering.

Klantenservice

Aardig personeel, houden mij goed op de hoogte en helpen mij verder met problemen.

Algemeen

Heldere site, goeie producten, snelle levering, aanrader

Binnen 1 dag

Klantenservice

Nemen zelf telefonisch contact op

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Niet origineel en waardeloze klantenservice. Beats worden niet in het originele doosje geleverd, maar los in een plastic zakje. Na 2 dagen is aan 1 zijde is de achterkant (waar het logo op staat) er al af gevallen, de rubber opzetstukjes zijn bijzonder slecht afgewerkt en zitten "rafels" aan. De volumeregeling in het snoer rammelt. Alles wijst er op dat dit geen originele zijn welke wel als dusdanig verkocht worden. Gisteren belde de "klantenservice" mij en die besloot om mi maar eens haarfijn uit te gaan leggen dat er duidelijk op de website zou staan dat deze niet in de originele verpakking geleverd zouden worden. Reden: we kopen in bulk. (snap ik, zo werkt het vaak vanuit Aliexpress) Verder is er geen seconde ingegaan op mijn klachten, gesprek leidde nergens toe dus opgehangen. Vervolgens allerhande dreigberichten gehad via whatsapp dat als ik mijn mening zou delen ze alle juridische middelen zouden aanwenden om kosten te verhalen betreft het "zwart maken" van Diatelecom. Dat zou ik maar beter niet kunnen doen, want dat zou ik niet kunnen betalen.

Edit 19-09-2018: Zojuist een email gehad van Kiyoh met de melding dat Diamtelecom heeft aangegeven mij niet als klant te kennem. Op verzoek de orderbevestiging opgestuurd. Ook weer bijzonder dat men het daar op deze manier probeert "op te lossen".

Verzending

De UrBeats2 niet in de originele verpakking, maar gewoon los in een plastic zakje in enveloppe geleverd.

Klantenservice

Arrogant en onbeschoft. Na mijn review op Thuiswinkel Waarborg waar ik dezelfde ervaring heb gedeeld werd ik gisteren gebeld met de vraag wat mijn klacht is, ik geef netjes per punt aan wat er mis is met de Beats. Hier word op geen enkel moment op ingegaan, maar degene die ik spreek leest de text van zijn website nog maar eens op waaruit zou blijken dat ze niet in de orignele verpakking geleverd zouden worden, wat overigens nergens staat. Verder nog altijd geen enkele inhoudelijk reactie op de slechte kwaliteit van de UrBeats2. Dit gaat zo nog even door met een belerend toontje en derhalve maar opgehangen. Vervolgens via Whatsapp dreigen met een rechtszaak als ik mijn ervaring zou delen, ongekend.

Algemeen

Prima service, screenprotector beschadigd binnen gekregen, gratis een nieuwe gekregen!

Algemeen

Retour afhandeling prima verlopen, uitstekende service.

Algemeen

Accu Galaxy Note 4 nodig. Bij Tweakers kwam Diamtelecom er als goedkoopste uit. Via Internet besteld, betaling Ideal. Binnen een uur waren de bevestiging. factruur etc. in mijn mailbox. Volgende dag lag de accu in de brievenbus.
Zo moeten Internet bestellingen gaan. Petje af

Algemeen

Prima service. Oplader werkte in eerste instantie niet goed. Na lang testen eruit gekomen dat dit juist is en geld terug ontvangen

Algemeen

Uitstekende service, telkens weer en ook nu er een kwaliteitsprobleem was met een product werd dit heel snel en naar absolute tevredenheid opgelost. Top en hulde voor Diamtelecom!

Betrouwbaar en snel

Klantenservice

Eventuele vragen over een product worden snel en uitstekend beantwoord. Ook heb ik nu ervaren dat de after-sales service fantastisch: snel behandeld en uitstekende opgelost (dmv vervanging). Echt Super!

Tegen beloning

Algemeen

Fantastisch bedrijf uit ervaring met snelle levering, ik krijg gelukkig mijn geld terug na mijn retour gezonden product

Fantastisch bedrijf

Fantastisch bedrijf

Algemeen

Kwam na recensies bij diamtelecom terecht. Snel en makkelijk om te bestellen. Erg fijne klantenservice ervaring nadat hoesje te laat binnenkwam. Werd opnieuw op de post gedaan met track en trace.

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Drie keer ORIGINELE batterij van Samsung besteld. Eerste ging na maand al stuk. Is wel netjes vervangen maar de volgende ging na 4 maanden stuk.Zelfde verhaal met andere batterij van een andere Samsung telefoon.
Heb de oude wel originele batterijen weer teruggeplaatst en die doen het na al die jaren nog beter dan de rommel van dit bedrijf.
Originele batterijen? Oplichters!

Verzending

Verzending van FAKE Samsung batterijen wat moet ik daar van zeggen.

Klantenservice

1e batterij werd omgeruild maar duurde wel enkele weken.
Geen zin om deze procedure te herhalen als je toch weer troep krijgt..

Algemeen

Ik had oordopjes nodig omdat mijn vorige kwijt waren. Ik had ze snel binnen voor een goede prijs en kwaliteit.

Algemeen

Ik dacht eerst bij de voor mij onbekende website eens ervaringen van anderen op te zoeken. Ik was binnen enkele seconden erg positief en heb gelijk de betaling gerealiseerd.

Verzending

Prima, snel en goed verpakt.

Algemeen

Aanschaf telefoonhoes voor Samsung A6+. Deze was makkelijk te vinden op de site voor een hele nette prijs.

Verzending

De volgende dag had ik het bestelde via een brievenbuspakket al in huis

Klantenservice

Helaas bleek na 5 dagen dat een naad van het hoesje kapot ging. Hierover telefonisch contact gehad met Diamtelefoon, wat resulteerde in een prima en kosteloze oplossing. Top!

Algemeen

In juli 2017 heb ik voor het eerst bij Diamtelecom besteld. Het ging om een Samsung 1,5 meter kabel. Snelle levering en goede communicatie naar de klant.
Na verloop van tijd (langer dan een halfjaar) constateerde mijn telefoon dat het geen 'snel oplaad kabel' was. Hierdoor duurde het drie keer langer voordat mijn telefoon volledig was opgeladen. Of ik moest minimaal drie keer de kabel van de telefoon ontkoppelen totdat mijn telefoon weer constateerde dat het een 'snel oplaad kabel' is. Met dit verhaal heb ik diamtelecom benaderd. Helaas gaf zij aan dat er geen garantie meer op het product zit omdat de garantie na een halfjaar op het product verloopt. Diamtelecom wilde vooralsnog een tevreden klant waardoor zij mij voor de eerstvolgende bestelling een 10% kortingscode heeft gegeven. Hierna heb ik opnieuw bij Diamtelecom besteld. Ik had een Samsung 1,5 meter kabel (voor de S9) en een originele Samsung fast charging autolader besteld. Deze producten werken uitstekend.
Kortom, ik ben tevreden want het zijn originele producten voor een lage prijs. Ik raad een ieder aan om bij Diamtelecom telefoon of tablet accessoires te bestellen.

Scorekaart voor Diamtelecom

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg