Diamtelecom

Review toevoegen
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Heb er een vervangende batterij voor mijn Galaxy Tab S2 besteld. Het hele proces liep gesmeerd en de batterij lijkt van goede kwaliteit te zijn.

Algemeen

Een foute bestelling geplaatst en op een zeer vriendelijke manier is dit snel en probleemloos opgelost.

Snel en volgens afspraak

Vriendelijke serviceverlening gehad!

Algemeen

Oplader gekocht en 5euro verzendingskosten betaald. Pakketje na 2 weken nog niet ontvangen. Beleefd mailtje verstuurd met vraag waar pakketje bleef. Ze zeiden dat het pakketje waarschijnlijk verloren was gegaan, ze stelden voor opnieuw te sturen maar dan moest ik 5 euro bijbetalen voor de pakketdienst. Een fout waar ik niks aan kan doen, hun verantwoordelijkheid, ik weigerde de 5 euro te betalen. Dit zei ik hen ook, kreeg daarna geen antwoord meer op mail of telefoon. Na enkele mails en belpogingen belde de baas me om onbeleefd en brutaal te zeggen dat ik niet meer moet mailen of bellen. Ik bleef toch bellen en na de 7de poging namen ze op en stelden ze dan plots voor om toch opnieuw te proberen met gewone verzending, maar als het dan niet toekwam zeiden ze letterlijk dat ik dan ‘pech’ had en mijn pakketje niet ging krijgen. Hierna zouden ze geen moeite niet meer doen. Ook opnieuw een uiterst onbeleefde dame aan de lijn die me persoonlijke vragen stelde of ik 35euro veel geld vond etc. Ik besloot om toch de 5 euro te betalen in de vrees dat ik het pakketje toch niet ging ontvangen. Pakketje nu wel ontvangen na meer dan een maand aanhoudend te bellen of mailen. Anders ging ik ongetwijfeld niks ontvangen. Ik moest maar opdraaien voor hun slechte verzendingsdienst.
Hier koop ik nooit meer, onbeleefde, brutale en slechte service. Voel met in het zak gezet.

Verzending

Bijna een maand na bestelling mijn pakketje ontvangen. Dit heeft veel te lang aangesleept.

Klantenservice

Onbeleefde service, brutaal en aanvallende manier. Hun oplossing was mij te negeren of mij te laten opdraaien voor hun slechte verzendingsdienst.

Algemeen

Na 2 fouten van mijn bestelde producten tweemaal contact opgenomen.
Zonder moeilijke klantenservice heb ik direct passende oplossingen gekregen zonder wachttijd of dergelijke. Geen vele vragen hoe en wat. Nee direct goed opgelost zonder vele vragen. Puur om de klant tevreden te houden. Zeer goed bedrijf. Aanrader. Ik zou hier sowieso weer bijv een oneplus Dash charger halen als mijn huidige af is. En andere producten.

Verzending

De verzending was snel, het product was goed veilig ingepakt dat het niet kon beschadigen

Klantenservice

Ik had een adapter voor oneplus Dash charge die was stuk, direct foto via hun whatsapp gestuurd. En het werd direct opgelost en kreeg een nieuwe.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Tevreden over de Samsung batterij. Werkt goed na al die maanden nu. Enkel wat ongeluk gehad bij het retour sturen van een ander product.

Snelle verzending

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Een zeer overzichtelijke website! Bevestiging van je bestelling, goede klantenservice. Een vlottende levering! Met datum zodat je weet wanneer je pakketje ongeveer toekomt!

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling gedaan en dag erna al geleverd. De bestelling was beschadigd en door telefonisch contact door hun super opgelost.

Snel

Klantenservice

Na een mail belde hun op voor een oplossing.

Algemeen

Super Super Service van dit bedrijf. Eergisteren een telefoonhoesje besteld voor mij dochter en de volgende dag al keurig in huis en netjes verpakt. Medewerkster ontzettend aardig en klantvriendelijk en bereid mee te denken in oplossingen. Dit is wat je wilt van elk bedrijf als consument. Ik kan iedereen aanraden, bij dit bedrijf bestellingen te plaatsen!

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

GEEN AANRADER! Ik heb mijn product niet ontvangen. Doordat ik dat niet binnen 2 weken heb gemeld, kunnen ze "niets meer opvragen of terugvinden over mijn bestelling bij het transport bedrijf".
Ik heb dus voor niks betaald.

Verzending

Ik heb een verzend bevestiging gekregen, maar heb mijn product niet ontvangen.

Klantenservice

Plus punt: Snel gereageerd op mijn mail.
Min punt: Ze hebben mijn probleem niet opgelost, ik heb mijn product niet ontvangen en ik heb mijn geld ook niet teruggekregen.

Algemeen

Makkelijk te bestellen. Verder goede producten, helaas nu een defecte kabel maar dankzij de goede service wordt er een nieuwe direct en kosteloos toegestuurd.

Verzending

Een hele snelle levering en ook goed op de hoogte gehouden van de levering.

Klantenservice

Aardig personeel, houden mij goed op de hoogte en helpen mij verder met problemen.

Algemeen

Heldere site, goeie producten, snelle levering, aanrader

Binnen 1 dag

Klantenservice

Nemen zelf telefonisch contact op

Algemeen

Niet origineel en waardeloze klantenservice. Beats worden niet in het originele doosje geleverd, maar los in een plastic zakje. Na 2 dagen is aan 1 zijde is de achterkant (waar het logo op staat) er al af gevallen, de rubber opzetstukjes zijn bijzonder slecht afgewerkt en zitten "rafels" aan. De volumeregeling in het snoer rammelt. Alles wijst er op dat dit geen originele zijn welke wel als dusdanig verkocht worden. Gisteren belde de "klantenservice" mij en die besloot om mi maar eens haarfijn uit te gaan leggen dat er duidelijk op de website zou staan dat deze niet in de originele verpakking geleverd zouden worden. Reden: we kopen in bulk. (snap ik, zo werkt het vaak vanuit Aliexpress) Verder is er geen seconde ingegaan op mijn klachten, gesprek leidde nergens toe dus opgehangen. Vervolgens allerhande dreigberichten gehad via whatsapp dat als ik mijn mening zou delen ze alle juridische middelen zouden aanwenden om kosten te verhalen betreft het "zwart maken" van Diatelecom. Dat zou ik maar beter niet kunnen doen, want dat zou ik niet kunnen betalen.

Edit 19-09-2018: Zojuist een email gehad van Kiyoh met de melding dat Diamtelecom heeft aangegeven mij niet als klant te kennem. Op verzoek de orderbevestiging opgestuurd. Ook weer bijzonder dat men het daar op deze manier probeert "op te lossen".

Verzending

De UrBeats2 niet in de originele verpakking, maar gewoon los in een plastic zakje in enveloppe geleverd.

Klantenservice

Arrogant en onbeschoft. Na mijn review op Thuiswinkel Waarborg waar ik dezelfde ervaring heb gedeeld werd ik gisteren gebeld met de vraag wat mijn klacht is, ik geef netjes per punt aan wat er mis is met de Beats. Hier word op geen enkel moment op ingegaan, maar degene die ik spreek leest de text van zijn website nog maar eens op waaruit zou blijken dat ze niet in de orignele verpakking geleverd zouden worden, wat overigens nergens staat. Verder nog altijd geen enkele inhoudelijk reactie op de slechte kwaliteit van de UrBeats2. Dit gaat zo nog even door met een belerend toontje en derhalve maar opgehangen. Vervolgens via Whatsapp dreigen met een rechtszaak als ik mijn ervaring zou delen, ongekend.

Algemeen

Prima service, screenprotector beschadigd binnen gekregen, gratis een nieuwe gekregen!

Algemeen

Retour afhandeling prima verlopen, uitstekende service.

Algemeen

Accu Galaxy Note 4 nodig. Bij Tweakers kwam Diamtelecom er als goedkoopste uit. Via Internet besteld, betaling Ideal. Binnen een uur waren de bevestiging. factruur etc. in mijn mailbox. Volgende dag lag de accu in de brievenbus.
Zo moeten Internet bestellingen gaan. Petje af

Algemeen

Prima service. Oplader werkte in eerste instantie niet goed. Na lang testen eruit gekomen dat dit juist is en geld terug ontvangen

Algemeen

Uitstekende service, telkens weer en ook nu er een kwaliteitsprobleem was met een product werd dit heel snel en naar absolute tevredenheid opgelost. Top en hulde voor Diamtelecom!

Betrouwbaar en snel

Klantenservice

Eventuele vragen over een product worden snel en uitstekend beantwoord. Ook heb ik nu ervaren dat de after-sales service fantastisch: snel behandeld en uitstekende opgelost (dmv vervanging). Echt Super!

Tegen beloning

Algemeen

Fantastisch bedrijf uit ervaring met snelle levering, ik krijg gelukkig mijn geld terug na mijn retour gezonden product

Fantastisch bedrijf

Fantastisch bedrijf

Algemeen

Kwam na recensies bij diamtelecom terecht. Snel en makkelijk om te bestellen. Erg fijne klantenservice ervaring nadat hoesje te laat binnenkwam. Werd opnieuw op de post gedaan met track en trace.

Algemeen

Drie keer ORIGINELE batterij van Samsung besteld. Eerste ging na maand al stuk. Is wel netjes vervangen maar de volgende ging na 4 maanden stuk.Zelfde verhaal met andere batterij van een andere Samsung telefoon.
Heb de oude wel originele batterijen weer teruggeplaatst en die doen het na al die jaren nog beter dan de rommel van dit bedrijf.
Originele batterijen? Oplichters!

Verzending

Verzending van FAKE Samsung batterijen wat moet ik daar van zeggen.

Klantenservice

1e batterij werd omgeruild maar duurde wel enkele weken.
Geen zin om deze procedure te herhalen als je toch weer troep krijgt..

Scorekaart voor Diamtelecom

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg