Diamtelecom

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Diamtelecom

Review toevoegen

Algemeen

Product werkte deels niet meer naar behoren, had ticket aangemaakt via de 'my account' gedeelte en dezelfde dag werd ik nog teruggebeld met een snelle garantie service!

Verzending

Voor 23:59u besteld de volgende dag verzonden wat klopte.

Klantenservice

Ticket ingediend via het my account gedeelte, kreeg dezelfde dag nog een belletje terug met de snelle service/oplossing.

Algemeen

Ik vind dit een fijn bedrijf die klantgericht te werk gaat en echt met de klant meekijkt en meedenkt. De levering was ook heel snel.
Zelf had ik een lader besteld voor apple waar ik een klein probleempje mee had maar zij hebben dit super snel opgelost zonder enige moeite.
De klantenservice is echt top en het personeel is ook heel vriendelijk. Vind ik zelf erg belangrijk binnen een bedrijf.
Dus ik heb niks te klagen en zal mijn volgende bestellingen ook zeker weten weer bij diamtelecom plaatsen! 😃

Verzending

De levering was echt heel snel.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Oplichters. KOOP HIER NIETS! Apple Airpods gekocht via Marktplaats, ze zouden een partij hebben opgekocht uit een faillissement vanwege corona. Achteraf naïef van mij om te denken, maar in eerste instantie vertrouwde ik het zaakje. Ze bleken NEP te zijn.

Nadat ik het pakketje had ontvangen was al zeer snel duidelijk dat het om neppe Airpods ging. Het doosje (vanwaar het serienummer NIET matcht met de Airpods zelf), zag er zeer nep uit. De Airpods zelf werken wel met Apple's pop-up waardoor ik in eerste instantie nog het idee had dat alleen het doosje nep was. Na het invoeren van het serienummer op Apple's site bleek ook dit serienummer niet te kloppen: dit nummer zou helemaal niet in omloop kunnen zijn omdat de Airpods met dit nummer zijn ingenomen ter vervanging.

Uiteraard is er aangifte gedaan, en een klacht ingediend via Thuiswinkel.org. Vreemd dat een dergelijke zaak zo'n keurmerk kan hebben. Let ook op alle overige positieve reviews alhier en op internet: deze reviews zijn niet 'toevallig' allemaal afkomstig van gebruikers zonder enige activiteit en ononderbouwde reviews.

Wees gewaarschuwd!

Klantenservice

Uiteraard contact opgenomen met de klantenservice. Meneer aan telefoon verkondigde dat dit niet hun Marktplaats account was en ze geen Airpods verkochten. Vreemd. Hun logo + afzend-adres staat wel op het verzendlabel, precies zoals dat ook hoort als je zakelijk een label print bij PostNL. Meneer verzekerde mij er van dat dit niet hun Marktplaats account was en ze er sinds drie weken gestopt waren te adverteren. Uiteraard heb ik dit nog even gecheckt via Google cache en wat blijkt? Drie weken geleden is er inderdaad vanaf ditzelfde(!) account nog geadverteerd. Hieruit blijkt dat deze toko wel degelijk achter dit Marktplaats account zit.

Algemeen

Scherpe prijs, gemakkelijk te bestellen en direct bereikbaar voor vragen en eventuele problemen. Netjes te woord gestaan en geholpen.

---

Direct contact mogelijk via Whatsapp en vervolgens telefonisch om het af te handelen. In dit geval kosteloos een nieuw Apple kabeltje gekregen. Klasse!

Algemeen

Deze shop verkoopt nep namaak oordopjes van beats by Dre, zeer slecht kwaliteit en na retour van deze troep word er geweigerd mijn geld.terug te betalen.

Ik heb aangifte gedaan!

Verzending

Nep in ear oordopjes word zonder doos zonder garantie bewijs in een nep mapje verzonden!

Klantenservice

Ook word er absoluut niet naar een oplossing gewerkt deze brutale eigenaar die het liefst als een klein kind een uren lange ja nee welles nietes discussie te voeren.

Nog nooit zoiets als dit meegemaakt!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Laagste prijs en ga er van uit dat op Tweakers geplaatste winkels betrouwbaar zijn. Snelle verzending.

Verzending

Apple lader toegestuur via brievenbuspost (zoals aangegeven op de website)

Verzending: Score: 0

Algemeen

Goede service. Na klacht over een product werd het snel en naar goede tevredenheid opgelost.

Algemeen

goede prijs voor een goed product, via tweakers vertrouw ik leveranciers snel en dat is nu ook alweer bevestigd

Tegen beloning

Algemeen

Prima orginele produkten voor een goede prijs en snel geleverd.
Ook het mailcontact na een vraag ging snel.

Algemeen

Goede service. Top kwaliteit. Goede prijzen. Snelle levering. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Zeker een aanrader.

Verzending

Top, producten kwamen heel aan zonder schade. Netjes verpakt

Klantenservice

Ze zijn klantgericht en willen het beste voor de klanten. Ze doen echt moeite voor een klant als het nodig is en ze zijn altijd vriendeijk

Algemeen

Lekkere website, makkelijk te bestellen. Ik maakte een foutje maar daar werd ik z.s.m. over teruggebeld en het werd prima en vriendelijk opgelost. Volgende dag was de bestelling binnen. Top!

in 1 dag en netjes in enveloppe

Klantenservice

Vriendelijk, beetje humor, en dankbaar en oplossingsgericht

Algemeen

Goede service, prima product. Tevreden klant. De volgende keer koop ik weer wat bij dit bedrijf

Algemeen

Top bedrijf! bij mij was er een klein foutje gebeurt met mijn artikel die ik had besteld en er werd zo snel en hard mogelijk geholpen. Heel erg dankbaar!

Verzending

Super snel binnen gekregen! Perfect gedaan in mijn brievenbus zoals ik aanvroeg! Heel erg bedankt.

Klantenservice

Klanten service was heel goed! Werd snel geholpen op de beste manier!

Algemeen

Screenprotector op vrijdag einde middag besteld en zaterdag al in huis. Toplevering en alles keurig verzorgd.

Algemeen

Bestelling was in eerste instantie niet goed doorgekomen. Telefonisch contact gehad met klantenservice en erg fijn geholpen! Uiteindelijk is alles goed opgelost.

Goede levering.

Netjes geholpen! Goede service

Verzending: Score: 2

Algemeen

Hier besteld vanwege de aanwezige voorraad en de levertijd van 2-3 werkdagen. Na de bestelling echter niets meer gehoord, Telefonisch alleen een antwoordapparaat terwijl het gewoon binnen de kantooruren was. Op mail werd eerst ook niet gereageerd.
Ruim een week later ineens een verzendbevesitiging en een dag later antwoord op de mail. Ik heb sterk het vermoeden dat de winkel gesloten was ivm vakantie, maar dat werd nergens vermeld.
Uiteindelijk alles goed ontvangen, maar mijn vertrouwen hebben zet toch beschadigd. Vervolgens blijven ze me spammen om een reactie te plaatsen, dus bij deze.

Verzending

Beloofd na 2-3 werkdagen, werd uiteindelijk 10-12 dagen zonder enige communicatie hier over.

Klantenservice

Onbereikbaar met de melding van de openingstijden via een bandje, Het was echter gewoon tijdens openingstijden.

Algemeen

Voor Diamtelecom gekozen vanwege de snelle levering. Echter word er niets geleverd.
Ik heb wel betaald, maar krijg al een week lang bericht dat ik moet beralen voor ze mijn pakketje verzenden.
Klantenservice telefonisch steeds niet te bereiken. Mail zou binnen 48 uur beantwoord worden, dit gebeurd niet. WhatsApp nummer doet 't niet.
Op geen enkele manier contact te krijgen.

Verzending

Pakket word NIET verzonden op de afgesproken tijd.
Ze sturen wel bestelbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging...
Echter blijven de betaalherinneringen ook binnenkomen (terwijl ik allang betaald heb) en krijg ik geen reactie op mijn bellen/mailen/appen

Klantenservice

Op geen enkele manier te bereiken. Ze bieden 3 manieren aan om contact te hebben, maar in de praktijk zijn ze nergens te bereiken.

Algemeen

Op geen enkele manier contact te krijgen.
OPLICHTERS!!

Verzending

Pakket word NIET verzonden. OPLICHTERS!!
Ze sturen wel bestelbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging...
Echter blijven de betaalherinneringen ook binnenkomen (terwijl ik allang betaald heb) en is mijn pakket nooit verzonden
OPLICHTERS!!!

Algemeen

Apple oortjes besteld die een week na verzending nog niet binnen waren. Kreeg na 3x bellen in eerste instantie wel een behulpzame medewerker aan de lijn, die vroeg nog twee dagen af te wachten, en anders terug te bellen. Prima. Heb vandaag al 5 keer gebeld, maar krijg alleen een "we zijn niet bereikbaar" bandje te horen. Ook geen reacties via mail. Vervelend!

Verzending

Product na anderhalve week na verzendbevestiging nog niet ontvangen. Voor brievenbuspost wordt geen track & trace verstrekt.

Klantenservice

Klantenservice is niet bereikbaar - krijg je te horen na een bandje wat een minuut duurt.

Tegen beloning

Algemeen

Na een probleem met mijn product hebben zij mij heel snel en goed geholpen om dit op te lossen. Heel fijn!

Snelle verzending

Klantenservice

Hele beleefde mevrouw aan de telefoon gehad die mij alles duidelijk kon uitleggen.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Diamtelecom

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg