Beamerwebwinkel.com

153 producten en 155 uitvoeringen
HD Beamer kopen bij TheNextShop

Beamerwebwinkel beamer showroom

Beamerwebwinkel.com van TheNextShop: de échte beamer specialist
Beamer kopen? Onze projectie experts helpen u graag! Morgen thuisbezorgd uit voorraad óf kom uw beamer bekijken in onze showroom bij de A2 Utrecht. Voor een presentatie of Home-Cinema Full HD beamer van o.a. BenQ, Epson, Acer, Optoma, Sony en JVC kunt u bij ons terecht.

In onze winkel (IJsselstein, bij de A2 Utrecht) vindt u een zakelijke beamer showroom en een Home-Cinema beamer showroom. Geopend van maandag t/m zaterdag. Kom langs!

Home-Cinema beamer showroom van TheNextShop

Projectieschermen.com van TheNextShop: elk type en afmeting projectieschermen direct uit voorraad
Projectiescherm kopen? Wij hebben er ruim 1.000 stuks op voorraad bij onze projectiescherm showroom in IJsselstein! Morgen thuisbezorgd of direct af te halen. Voor een elektrisch beamerscherm, handbediend of mobiel van 1m tot 7m breed.

Beamerbeugels.com van TheNextShop: alle beamer beugels, direct geleverd
Voor montage van de beamer aan het plafond, de muur of aan een truss opstelling. Alle soorten en maten, morgen thuisbezorgd of direct af te halen. En voor de perfecte afwerking is er de Beamerlift, waarmee uw beamer elektrisch uit het plafond naar beneden komt.

Beamer Showroom Klantenservice
TheNextShop
Edisonweg 21C
3404LB IJsselstein

Openingstijden showroom:
Maandag 13:00 - 18:00, dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 18:00
Hulp nodig bij het kiezen van een beamer?
Interesse in onze AV installatie service?
Onze projectie specialisten staan voor u klaar!

Tel (NL): 030-2290080
contact@thenextshop.nl

Tel (BE): 03 369 96 64
contact@thenextshop.be

Scorekaart voor Beamerwebwinkel.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 155 producten, 8 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,6 (1,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,6 (0,4% onder gemiddeld)

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite