Soundstore

166 producten en 270 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Soundstore

Review toevoegen

Algemeen

Fijne ervaring van zoeken tot en met bestellen. Had hier nog nooit iets besteld dus dan altijd wat extra opletten en onderzoek doen naar ervaringen. Blij verrast door de snelle levering en persoonlijke aandacht!

Verzending

Snel geleverd, goed verpakt, je kunt zien dat er aandacht aan is besteed.

Klantenservice

Had een aantal vragen en ben snel & van vakkundig geholpen.

Algemeen

Een overzichtelijke website. En het bedrijf doet gewoon wat het moet doen.
Een extra voordeel is dat je niet per direct wordt ingeschreven voor een nieuwsbrief, maar hier wel een mailtje overkrijgt dat je je hiervoor kan aanmelden.

Verzending

Het bestelde item was na twee dagen in huis; zoals beloofd middels de website.

Algemeen

Voor een goede prijs Sonos kunnen bestellen. Snel geleverd, alles goed voor elkaar. Site ziet er verder goed uit, fijne uitleg over de verschillende mogelijkheden.

Verzending

Netjes binnen een dag geleverd zoals beloofd. Snel track&trace ontvangen.

Klantenservice

Bevestiging waren netjes en track&trace werd snel gestuurd.

Algemeen

Via de nieuwe winkel in Vesta (woonboulevard) heb ik ervaren hoe het geluid van de sonos speakers zijn... verbluffend goede kwaliteit!! Ook ideaal overigens om in een winkel een luisterruimte te hebben!! Ingericht en al, lekker vanaf een chille bank luisteren naar je eigen muziek. Echt top!! In de avond zag ik online dat zij dezelfde prijs hanteerden als de meeste shops.. dus ook maar online bij Soundstore besteld, dag later in huis.

Verzending

Een normale verzending via PostNL niets speciaals, keurig mailtje met factuur en in de avond een mail met de track&trace gegevens en de volgende dag stond postnl voor de deur met mijn PLAY:1 x2

Klantenservice

Een luisterruimte in de showroom -per merk- voor mij de perfecte service, verder lijkt het me een prima shop. Heb geen contact met ze gehad per telefoon maar lijken ook te leveren uit eigen voorraad... kortom komt op mij over als een serieuze partij.

Scorekaart voor Soundstore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg