×

Help Tweakers weer winnen!

Soundstore

174 producten en 296 uitvoeringen
SoundStore is d webshop voor multiroom. We hebben een megakennis over dit specifieke deel van de elektronica markt en mogen onszelf dus met recht de multiroomkenners van Nederland noemen. We staan je bij van begin tot eind, met uitgebreide keuzehulp en advies op maat tot een uitstekende service. Dit zowel online als in de 300 m grote showroom met drie luisterruimtes, waaronder een Sonos Experience Center. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwachtte, dan retourneer je het product gratis.

Scorekaart voor Soundstore

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 296 producten, 116 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,7 (1,3% onder gemiddeld)