OR Media

14 producten en 14 uitvoeringen

Gebruikers over webshop OR Media

Review toevoegen

Algemeen

Prima en duidelijke website. Net als veel webshops kun je zoeken op producten en is alles makkelijk per categorie ingedeeld. Geen bijzonderheden, gewoon prima.

Verzending

Track and trace gekregen en alles was snel verstuurd. Ze komen de belofte na over het voor 17:00 versturen en de volgende dag in huis.

Klantenservice

Dit is het onderdeel waar ze in uit blinken! Tijdens het bestellen kreeg ik een foutmelding. Na het inloggen bleek de bestelling wel geplaatst te zijn maar nog zonder de betaling. Nadat ik een chat gestart had, kreeg ik super snel de bevestiging dat het wel goed gegaan was aan de achterkant en een betaallink zodat ik kon betalen. Meteen daarna werd de status geupdatet van de bestelling. Door de foutmelding kreeg ik niet meteen een track and trace maar na een tweede chat sessie kreeg ik super snel al de bevestigingsmail met de track and trace link zodat ik de bestelling ook kon volgen.

Lang verhaal kort, super goede service! Mocht er iets aan de hand zijn dan weet ik zeker dat je goed geholpen wordt!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Na een logitech z200 besteld te hebben voor maar liefst 40 euro (!) heb ik het product een dag na ontvangst teruggestuurd, zonder de handleiding. Een handleiding die vrij verkrijgbaar is in PDF vorm op de logitech site. Het verwerken van de retour zending heeft maar liefst twee weken geduurd, waarna ik te horen kreeg dat de retour geweigerd was omdat er een handleiding mistte. Een handleiding van maar liefst twee pagina's die in elke taal gratis te downloaden is via de logitech site. Klantvriendelijkheid is nul, want toen ik dit aangaf aan de telefoon werd mij verteld dat ze per sé de handleiding wouden hebben die ik ontvangen had bij het product. De logica is zeer ver te zoeken, en dan heb ik het niet eens over het feit dat ik anders 40 euro had moeten betalen voor een product die je bij andere aanbieders voor 25 tot 28 euro kunt kopen. Het meest bizarre is dat er totáál geen ruimte voor begrip of flexibiliteit zat. Het leek bijna wel op sarren, immers, de originele handleiding is te downloaden en uit te printen via de logitech site. Pas toen ik aangaf een review te schrijven op Tweakers ben ik teruggebeld met de vraag of de situatie dan alsnóg opgelost kon worden. Ik heb hier aanvankelijk mee ingestemd maar achteraf gezien vind ik dit van de zotte en zou ik graag ieder ander willen waarschuwen voor dit bedrijf. Klantvriendelijkheid ligt hier niet hoog in het vaandel en meedenken doen ze al helemaaaaal niet

Klantenservice

Klantenservice: star, niet meedenkend, geen begrip en de klant is géén koning. Zie algemene toelichting hierboven

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik had een NAS server besteld omdat deze hier mooi geprijsd was.
Het bestel- en bezorgproces verliep prima.

Eenmaal het product uit de doos gehaald merkte ik op dat er vingerafdrukken op het apparaat zaten, de plastic folie die er normaal op zit niet aanwezig was, de verpakkingen van de stekkers open waren gehaald en dat er op de hoeken van het apparaat toch echt flinke krassen zichtbaar waren. Ook was er met pen in de handleiding geschreven.

Ik begrijp dat een webshop een retourbeleid heeft en dat het niet altijd makkelijk is voor webshops. Maar dit ging mij toch te ver, ik had een nieuw product verwacht en ontvang dit.

Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, waarbij ze mij in eerste instantie kortingen aanboden op het product. Heb ze verteld dat ik een nieuwe wilde, omdat ik niet weet wat hiermee is gebeurd (vooral aangezien de flinke krassen).

Uiteindelijk bleek dat het terugsturen voor een nieuwe voor de webshop niet lonend was en heb ik een zeer goede deal gekregen waar ik tevreden mee ben.

Algemeen

Erg fijne communicatie, snelle verzending en een hele snelle en prettige oplossing toen ik een probleem melde.

Verzending

De zelfde dag nog verzonden en netjes de track en trace gegevens ontvangen.

Klantenservice

Ik bestelde een bluetooth speaker welke reeds uit de verpakking was geweest. Helaas bleek deze niet in orde. Dit kan gebeuren. Het vervolg was echter bijzonder fijn. Ik heb een heldere klachtomschrijving gemaild en hierop werd aangegeven dat men het geld terug zou storten. Zonder dat ik hier om heb moeten vragen en zonder lastig te doen.Bovendien had ik het geld direct op mijn rekening staan. Werkte het altijd maar zo prettig.

Algemeen

PC behuizing gekocht via bol.com maar geleverd door OR Media. Toen de behuizing een defect bleek te hebben heb ik dit zelf proberen op te lossen, met als resultaat een groter defect... Daarna support gezocht via OR Media en het defecte onderdeel is mij kosteloos toegestuurd. Zeker de 5 sterren waard!

Klantenservice

Telefoon werd snel opgenomen en ik werd netjes te woord gestaan. Daarna verliep het contact via de email en werd ik keurig op de hoogte gehouden van mijn support aanvraag. Zoals gezegd is het probleem uiteindelijk prima opgelost.

Algemeen

Black freiday deals worden gewoon geannuleerd.
Ik had een asus rog maximus IX extreme besteld en kan niet worden geleverd, mooie deal!

Klantenservice

De text , het product krijgen we niet meer van de leverancier ; Dus ik ook niet .

Worden geen andere opties geboden.

Me geld heb ik terug; Ja met paypal gaat dat snel!

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ondanks de paar negatieve reviews toch maar besloten hier een externe hdd aan te schaffen. Om 10:00 besteld en de volgende dag voor 13:00 netjes verpakt bezorgd. Geen poespas of vervelende mailtjes, dikke prima!

Algemeen

Via Bol.com had Or Media tijdens Black Friday een mooie aanbieding: een Ubiquiti Networks UAP‑PRO voor 83 EUR (normaal 160 EUR). Dit was de best aanbieding naast de andere (vergelijkbare) BF aanbiedingen.

Enkele dagen na mijn bestelling krijg ik een mail met een link naar hun website met de vraag of ik kan bevestig dat dit het product is wat ik besteld had, zodat ze het konden opsturen.

De omschrijving van het product was zeer beperkt, en mijn gevoel zijn dat dit niet klopte. Hierbij heb ik aangegeven dat ik het product wilde ontvangen zoals op Bol.com gekocht.

Eveneens heb ik bij Bol.com gecheckt of het normaal is dat ik dit soort mails ontvang van de aanbieders. De reactie van Bol.com was dat om hier niet op in te gaan, aangezien er een verkoop overeenkomst is en het product (of een beter alternatieve) gewoon geleverd dient te worden.

Een week later, onder tussen was de lever datum verstreken, werd de bestelling geannuleerd door de verkoper. Het product was niet meer leverbaar... Na wat navragen bij Ubiquit werd aangeven dat het product nog prima leverbaar was.

Wederom contact gezocht met Bol.com, waarbij ze aangeven dat de Or Media dit echt niet kon maken en zij zouden contact op nemen met de verkoper.

Na een gesprek met Or Media hebben ze aangegeven dat ik mijn geld zou terug krijgen en het product mocht houden. Je zou zeggen mooie deal, echter is het product nooit opgestuurd!

Daarna heb ik aangeven dat ik er klaar mee (wacht al 2 weken) en heb ik een bij een ander bedrijf besteld. Netjes volgende dag in huis, maar wel dubbel zo duur

Klantenservice

Or Media probeerde op een makkelijke manier onder de verkoop overeenkomst uit te komen, zonder een alternatie te bieden.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik wantrouwde dit bedrijf een klein beetje ivm de uitsluitend slechte reviews hier op Tweakers. Mijn bestelling is echter keurig afgehandeld.

Verzending

Ik heb een Fitbit Alta HR besteld en deze was goed beschermd verpakt, keurig op tijd verzonden inclusief track & trace. Op tijd en zoals afgesproken

Scorekaart voor OR Media

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg