OR Media

1.706 producten en 1.907 uitvoeringen

Gebruikers over webshop OR Media

Review toevoegen

Algemeen

Via Bol.com had Or Media tijdens Black Friday een mooie aanbieding: een Ubiquiti Networks UAP‑PRO voor 83 EUR (normaal 160 EUR). Dit was de best aanbieding naast de andere (vergelijkbare) BF aanbiedingen.

Enkele dagen na mijn bestelling krijg ik een mail met een link naar hun website met de vraag of ik kan bevestig dat dit het product is wat ik besteld had, zodat ze het konden opsturen.

De omschrijving van het product was zeer beperkt, en mijn gevoel zijn dat dit niet klopte. Hierbij heb ik aangegeven dat ik het product wilde ontvangen zoals op Bol.com gekocht.

Eveneens heb ik bij Bol.com gecheckt of het normaal is dat ik dit soort mails ontvang van de aanbieders. De reactie van Bol.com was dat om hier niet op in te gaan, aangezien er een verkoop overeenkomst is en het product (of een beter alternatieve) gewoon geleverd dient te worden.

Een week later, onder tussen was de lever datum verstreken, werd de bestelling geannuleerd door de verkoper. Het product was niet meer leverbaar... Na wat navragen bij Ubiquit werd aangeven dat het product nog prima leverbaar was.

Wederom contact gezocht met Bol.com, waarbij ze aangeven dat de Or Media dit echt niet kon maken en zij zouden contact op nemen met de verkoper.

Na een gesprek met Or Media hebben ze aangegeven dat ik mijn geld zou terug krijgen en het product mocht houden. Je zou zeggen mooie deal, echter is het product nooit opgestuurd!

Daarna heb ik aangeven dat ik er klaar mee (wacht al 2 weken) en heb ik een bij een ander bedrijf besteld. Netjes volgende dag in huis, maar wel dubbel zo duur

Klantenservice

Or Media probeerde op een makkelijke manier onder de verkoop overeenkomst uit te komen, zonder een alternatie te bieden.

Algemeen

Ik wantrouwde dit bedrijf een klein beetje ivm de uitsluitend slechte reviews hier op Tweakers. Mijn bestelling is echter keurig afgehandeld.

Verzending

Ik heb een Fitbit Alta HR besteld en deze was goed beschermd verpakt, keurig op tijd verzonden inclusief track & trace. Op tijd en zoals afgesproken

Algemeen

Product besteld, werd gezegd volgende dag in huis. 3 dagen later gebeld en mevrouw kon mij niet vertellen waarom het product nog niet verzonden was. om vervolgens te zeggen dat ik het de volgende dag in huis zou hebben.

Algemeen

Op de site staat meermaals aangegeven dat de producten dezelfde dag worden verzonden en bijvoorbeeld een voorraad is 31 stuks. Vervolgens mag je een weekje wachten houd hier rekening mee.

Scorekaart voor OR Media

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8