OR Media

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product besteld, werd gezegd volgende dag in huis. 3 dagen later gebeld en mevrouw kon mij niet vertellen waarom het product nog niet verzonden was. om vervolgens te zeggen dat ik het de volgende dag in huis zou hebben.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op de site staat meermaals aangegeven dat de producten dezelfde dag worden verzonden en bijvoorbeeld een voorraad is 31 stuks. Vervolgens mag je een weekje wachten houd hier rekening mee.

Scorekaart voor OR Media

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg