×

Help Tweakers weer winnen!

Gamingtotaal

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gamingtotaal

Review toevoegen

Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

ik had bij gamingtotaal een aantal componenten voor mijn pc besteld. deze kwamen snel en in goede orde aan. helemaal prima!

Klantenservice:

De bestelling was supersnel. Had de videokaart de volgende dag al binnen. Betere bestelling kan niet.

Klantenservice:

heb mijn product ontvangen eerst waren er problemen met de track en trace maar ze hebben me goed geholpen bij de klantenservice dus daar ben ik heel tevreden over

Klantenservice:

Super snel, goedkoop, simpel. Een mooie website met ruim assortiment voor goede prijzen. Zeer tevreden!

Pakket was binnen 1 dag klaar voor verzenden en was keurig bezorgd!

Zou zeker weer dingen aanschaffen hier

Algemeen

Goede service via de telefoon. Bestelling om 5 uur 's middags geplaats, was de volgende dag in huis. Concurrerende prijs, dus helemaal toppie!

Verzending

Product in degelijke doos met genoeg luchtkussens geleverd.

Algemeen

Makkelijk te bestellen en betalen, uitstekende service en zelfs de volgende dag al in huis.

Verzending

Met zorg verpakt in een met "luchtkussentjes" gevulde doos.

Algemeen

Altijd zeer goed geholpen door Gamingtotaal! Super shop, top service en de producten zijn altijd goed geweest.

Verzending

Leveringen altijd zeer snel, fijn!

Klantenservice

Gebeld met gamingtotaal voor de levering van mijn product, zij hebben mij goed ge´nformeerd en geholpen.

Nivk Karma 20,1K
Algemeen

Duidelijke website met een ruim assortiment aan producten, prima online winkel. Betaling ging gemakkelijk. Het selecteren van een winkel was onverwacht en een beetje onbeholpen en naar mijn mening onnodig. Ook werd het hele traject keurig medegedeeld per email.

Verzending

Snelle verzending, goed ingepakt en alles wat besteld was prima in orde.

Algemeen

Het plaatsen van een bestelling gaat makkelijk, alhoewel de site soms vrij traag aanvoelt.
Een puntje is wel dat je na het plaatsen van een item in je mandje automatisch naar je winkelmandje gaat, maar als je verder wilt winkelen kom je niet terug op de pagina waar je vandaan kwam.

Verzending

Snelle levering, duidelijk gecommuniceerd over leveringstijden.

Klantenservice

Goede service. Ik had per ongeluk mijn postcode verkeerd ingevuld, en ik kreeg netjes een mailtje waarin ze mij meldden dat ze dat gezien en aangepast hadden, en dat mijn bestelling de volgende dag aan zou komen.

Algemeen

Gamingtotaal heeft goede producten voor een zeer mooie prijs! Met het ruime assortiment dat ze hebben, heb ik een mooi product weten te vinden!

Verzending

Mijn product is op tijd geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden over waar het product zich bevond met de track & trace code die je toegestuurd krijgt via de mail.

Algemeen

Kon erg gemakkelijk een bestelling plaatsen voor een heel aantrekkelijke prijs. We waren echter 2 keer niet thuis toen de bezorger langskwam, maar dit is door hun professioneel opgelost. Ik hoefde niet eens extra verzendkosten te betalen! Helemaal top. Ook erg vriendelijke medewerkers en communicatie verliep prima.

Verzending

Prima videokaart voor een goede prijs. Kon het nergens goedkoper vinden!

Gewoon prima

Algemeen

Goede website, snelle verzending. Het enige nadeel is dat er alleen met iDeal betaald kan worden. Een PayPal optie is aan te raden.

Verzending

Snelle verzending/levering. Verpakking was in goede staat.

Algemeen

Een computer besteld. word niet gelevert omdat ze hem te goedkoop geprijsd hebben. Je moet er achteraan waarom de computer nog niet gelevert is.
En dan krijg je ook nog geen eens uitleg. Geen nieuwe aanbieding alleen een gratis muis bij een nieuwe computer. maar hoeveel die kost ????
Waardeloze service

Verzending

Niet geleverd. maar ook geen mailtje waarom. service zeer slecht

Klantenservice

Totaal geen uitleg waarom de computer nu niet te leveren is

Klantenservice:

Zeer goedkoop en super snelle levering. Ook goed op de hoogte gehouden via de mail.

Algemeen

Nieuwe laptop gekocht, snelle levering en prima service! Goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Verzending

Next day delivery, helemaal goed

Klantenservice:

ik zocht naar een 1060 voor mijn pc en tussen de websites op tweakers zelf stond de goedkoopste op gaming totaal.
hij werd goed ingepakt en kwam schadeloos aan

Klantenservice:

De website was duidelijk maar voor mijn gevoel een beetje langzaam. Verder ging het betalen super gemakkelijk.

Algemeen

Aanzienlijk goedkoper ten opzichte van andere aanbieders overzichtelijke website. . . . . . .

Verzending

DHL had geen kaartje afgegeven dat hij bij de buren lag, hierdoor had ik hem pas later. (kan GT niks aan doen) pakket zelf was netjes op tijd bij de DHL terechtgekomen.

Algemeen

Pricealert gekregen van een toetsenbord via tweakers. Zodoende bij gamingtotaal uitgekomen. Bestelling ging gemakkelijk maar wel anders dan normaal. Hierbij moet je een winkel uitkiezen die de bestelling levert. Ook het aanmaken van een account is verplicht.

De website zelf is is zeer matig. Aanbod valt tegen, geen goede filters. Ziet er allemaal niet zo professioneel uit. Factuur kun je niet downloaden. Status van de bestelling is niet te volgen. Ik kan het geen voldoende geven.

Gezien ze verschillende winkels hebben en ik via google heb onderzocht of die wel echt zijn. Ben ik doorgegaan met de bestelling. Orderbevestiging prima binnen gekregen. Artikel stond nog op voorraad en ik heb het besteld voor 21 uur.

Verzending

Kon beter verpakt worden. Toetsenbord zat plat in de hoek van de doos met luchtkussens verder opgevuld. Dat geen geen bescherming mocht er iets aan de bodem van de doos gebeuren.

Klantenservice

Omdat na 2 dagen ik nog geen toetsenbord binnen had en verder niets heb gehoord maar gemaild naar een status update.

Toen werd mij verteld dat de voorraad op was en er werd een ander toetsenbord aangeraden. Hier was ik het niet mee eens en zei de bestelling te willen annuleren. Daarna compleet geen reactie meer terug gekregen. 2 keer na gemaild, maar nog geen antwoord.

Daarna gemaild met de winkel die de bestelling in handen zou nemen. De situatie uitgelegd en antwoord terug gekregen dat het vandaag zou worden geannuleerd. Vervolgens nog twee keer moesten mailen of de bestelling daadwerkelijk geannuleerd was. Als antwoord: Ja die is al een tijdje geannuleerd. Tussen nu en 14 dagen krijgt u het geld terug. Het ligt bij de boekhouder.

2 weken later op een maandag. Ik stond bijna klaar om alweer te gaan mailen kreeg ik opeens een email dat de bestelling verzonden is. Inderdaad ik kreeg de volgende dag mijn bestelling binnen.

Hoewel het een geweldig toetsenbord is en ik hem nu natuurlijk wel hou. Voel ik me wel aan het lijntje gehouden.

Algemeen

Site is goed bereikbaar erg overzichtelijk en het order traject is duidelijk. makkelijk te bestellen

Super snel geleverd

Scorekaart voor Gamingtotaal

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie