HiFi Outlet

44 producten en 59 uitvoeringen

Gebruikers over webshop HiFi Outlet

Review toevoegen
Algemeen

Zeer goede website. Had interesse in de Q Acoustics 3020 en hier een prijsopgave voor gedaan. Een dag later (heb hem 's avonds aangevraagd) kreeg ik een mooie prijs. Heb nu 222 euro betaald voor twee speakers, ipv 279.

Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Verzending

Product is snel verzonden en een dag later in huis, precies tussen de tijd die op de website aangegeven werd. Verzending gebeurd door PostNL.

Klantenservice

Klantenservice reageert snel op e-mails en prijsopgaves, meestal zelfs nog dezelfde dag. Helaas blijft reactie soms ook uit, opnieuw een mail sturen lost dit dan wel weer op.

Algemeen

Subwoofer besteld van Klipsch, R-110SW Donderdag besteld alleen er was wat vertraging in het bezorgproces dus hij kwam Dinsdag binnen. Geen probleem voor mij. Had ook even de klantenservice gebeld en kreeg iemand aan de lijn die het ging uitzoeken. Ondanks dat het een ''outlet'' is kreeg ik netjes een nieuw artikel toegestuurd.

Verzending

Kwam in de Originele doos van de fabrikant Klipsch binnen geen probleem omdat ze hun producten erg goed verpakken.

Klantenservice

Kreeg duidelijk antwoord en snel reactie via mail.

Algemeen

ik had nog nooit van deze winkel gehoord toch besteld positief verrast goedkoop en toch de producten die je mag verwachten met kwaliteit. Voor een mooie prijs.

Klantenservice

prima communicatie, basic maar goed.

Scorekaart voor HiFi Outlet

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg