Telesun

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Telesun

Review toevoegen

Algemeen

Prijs voor Samsun Galaxy was het laagst, maar eerdere reviews en het ontbreken van een keurmerk deden me een beetje twijfelen. Heb daarom de bereikbaarheid van het bedrijf eerst getest, die was prima. De telefoon en headset arriveerden een dag later en de IMEI klopte ook. Kortom, mijn ervaring is positief. .

Levering was op tijd.

PAS OP

Ik geloof geen fluit van (een aantal artikelen in) deze winkel.

Ik heb onder andere een x360 wireless controller en EO-IG955 oordopjes van Samsung bekeken en volgens mij is het namaak wat verkocht wordt onder het originele European Article Number.

Algemeen

Tot en met de betaling verliep het proces prima. Ik had twee Samsung laders besteld maar kreeg een dag later slechts één lader in de bus. Deze bleek ook nog defect te zijn. Beide problemen heb ik gemeld en niet veel later lag er één nieuwe lader in de bus maar deze was merkloos. En spontaan krijg ik een dag later weer twee Samsung laders, deze wijken alleen zichtbaar af van de eerste lader. De logo's zijn iets anders en de bouwkwaliteit voelt anders. Mijn vermoeden is dat de laatste twee laders namaak artikelen zijn vanwege de mindere kwaliteit.

De score geef ik omdat de drie verzendingen niet zorgvuldig zijn gegaan (eerst missend artikel, tweede zending een verkeerd artikel, derde zending een artikel teveel). En ten tweede omdat ik de indruk heb dat ze, vermoedelijk onbewust, namaak artikelen verkopen.

Verzending

De verzending is zoals ze beloven "voor 18:00 besteld morgen in huis"

De eerste zending was een normale enveloppe met daarin de originele verpakking met de lader en kabel.
De tweede zending was een merkloze lader met kabel los in een enveloppe.
De derde zending betrof twee Samsung laders met kabels in een kartonnen doosje, opgevuld met wokkels, die weer in een enveloppe zat.

Padded enveloppen zouden een verbetering kunnen zijn en het mee zenden van het originele doosje, zoals in de eerste zending, geeft een betere ervaring dan losse artikelen in een doosje of enveloppe.

Klantenservice

De reactie op mijn e-mails was vlot en behulpzaam, binnen een werkdag kreeg ik een reactie. De telefoontjes met lastige vragen werden ook rustig en netjes behandeld en er werd goed meegedacht door Mandy.

Algemeen

Ik heb hier wat USB sticks besteld omdat ze voordelig zijn en de verzending gratis is, dat vind ik op kleine items wel logisch.

Verzending

Niet binnen 24 uur geleverd (wat kan gebeuren), maar de dag erna ook niks. Nu na 5 dagen nog niks ontvangen...

Klantenservice

Ik heb geprobeerd contact te zoeken maar ze geven niet thuis. Geven geen reactie op mail en de chat is altijd offline

Algemeen

Een oplader besteld bij Telesun, deze hebben zij netjes binnen één of twee dagen geleverd. Echter bleek deze defect te zijn. Contact opgenomen, het product teruggestuurd en sindsdien niets meer van ze vernomen, ook geen nieuwe oplader ontvangen. Dit is écht een webshop die je moet vermijden. Gewoon niet doen, voor die paar euro kun je beter elders bestellen.

Verzending

Alleen de eerste zending liep naar horen, tweede keer niets meer ontvangen.

Klantenservice

Reageerde relatief snel op mijn eerste mail, tweede is tot nu toe onbeantwoord. Totaal niet professioneel, een webshop uit de jaren 2000 is dit, achterhaald, niet klantvriendelijke, en ik ben bijna overtuigd dat het een stelletje oplichters zijn.

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling is gemakkelijk en vergelijkbaar met een heleboel andere sites. Prima dus.

Verzending

De verzending is niet conform de verwachting: vrijdagochtend besteld, zaterdag ontvangen is niet uitgekomen. Ik vermoed dat het a.s. maandag wordt.

Algemeen

ik kon de dingen gelijk vinden. Misschien dat verdere dingen meer moet zoeken maar ik kies bewust

Verzending

ik vind het goed en snel gegaan maar dat de postbode het achter het huis op de raamstijl heeft gelegd heb ik meer moeite mee. Als ik kwaad in de zin heb dan zeg ik dat ik hem niet gehad heb. je hoeft niet te tekenen en niemand pakt het pakketje aan.

Algemeen

Ik kende deze aanbieder niet. Na wat research over deze webshop toch maar besteld. De bestelling ging goed en redelijk snel. Als je 's avonds besteld, dan is het pakket twee dagen later in huis. Op zichzelf hierop weinig aan te merken, keurig verpakt is het pakketje onbeschadigd binnengekomen.

Verzending

Er is een klein puntje bij de vervoerder aan te merken: ze geven niet duidelijk aan wanneer het pakketje wordt bezorgt.

Klantenservice

Er word snel en goed gereageerd, binnen een uurtje heb je reactie terug via de mail.

Klantenservice:

Duidelijke site, meteen alle accessoires zichtbaar om mee te bestellen. En alles de volgende dag in huis en dat voor een zeer scherpe prijs! Erg tevreden.

Algemeen

Prima website, soepel bestelproces, goede service en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Telefonisch uiterst vriendelijk te woord gestaan.

geheel volgens verwachting

Klantenservice

Bedahct na bestelling dat ik het product beter naar mijn werk kon laten sturen. Gebeld met servicenummer, vriendelijk te woord gestaan, bezorgadres meteen aangepast en per e-mail daar bevestiging van gestuurd.

Algemeen

Is een overzichtelijke website. Producten makkelijk te vinden betaling ging heel spoel makkelijk betaald via ideal

Verzending

Snelle levering volgende dag had ik mijn toestel binnen was ook te volgen met track en tracé

Klantenservice

Ze hebben mij nog eens gebeld om te vragen of ik mijn bestelling had ontvangen.

Scorekaart voor Telesun

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie