20.113 producten en 23.661 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

PC besteld en binnen 1 dag al geleverd. Helaas door een foute opgave van Dell had Redable mij verkeerde info gegeven (ontbrekende SD cartreader). Ik heb dit bij Dell gecheckt. Toch trok Readble het boetekleed aan en boden mij gratis een externe reader aan. Die heb ik netjes ontvangen.

Verzending

Weinig op te merken - in originele doos verstuurd zonder nutteloze omdoos.

Klantenservice

Direct contact en uitleg via whatsapp.

Beste Swinden,

Algemeen

Toetsenbord besteld, kwam de volgende dag aan en prima verpakt met papier en in een stevige doos.

Beste Zenda,

Algemeen

Grote bestelling hier geplaatst en binnen 24 uur waren de spullen netjes verpakt bij ons verzorgd.
Website vind ik ook vrij overzichtelijk, al met al zou ik hier zeker weer bestellen.

Verzending

Keurig de volgende dag geleverd en goed verpakt.

Beste Dyna20,

Algemeen

Gloednieuwe monitor met een flinke korting kunnen kopen omdat de doos geopend was geweest. Hierdoor waren zij verreweg de goedkoopste aanbieder van deze monitor. Verzending e.d. is ook allemaal prima verlopen.

Verzending

Monitor werd afzonderlijk van de bijbestelde kabel geleverd. Hierdoor moest ik een extra dag wachten op de kabel.

Beste Timmy52,

Algemeen

Ik heb op 18 October 2018 een order geplaats. nadat ik deze had betaald kreeg ik netjes een orderbevestiging. de volgende dag kreeg ik te horen dat mijn pakketje was ingepakt maar nog niet was verzonden? vreemd maar OK. geen probleem heb ook geen haast. weer een dagje later was mijn pakketje verzonen. dezelfde dag ook meteen in huis. all good dus.

Verzending

Geen klachten over de levering. alles was netjes en goed verpakt. wel vreemd dat ik de volgende dag te horen kreeg dat mijn pakketje was ingepakt maar nog niet was verzonden? had een dagje extra moeten wachten.

Beste Cadlac,

Bedankt voor uw review!

Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd is. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren, waarvoor onze excuses.

Algemeen

Alles ging goed, van uitzoeken en bestellen en betalen tot en met aan huis bezorging

Snel geleverd

Beste hw101trx,

Algemeen

eenvoudig te bestellen , ruim aanbod

Verzending

binnen een dag bezorgd en goed verpakt

Beste Olaf78,

Algemeen

Goed vormgegeven checkout met optie aanvragen offerte. Hele snelle reacties op offerte, goede prijzen. Fijne site met prima navigatie opties. Erg prettige, meedenkende en proactieve klanteservice - gebeld en via chat. Uitstekend.

Verzending

Goed verpakt, nalevering prima afgehandleld. Ervoor gezorgd dat het in de avond bezorgd werd.

Beste Pietersmartijn,

Algemeen

Super goed geholpen door de klantenservice, erg vriendelijk en professioneel! Super snelle levering, eerder dan verwacht en gratis. We gaan hier vaker bestellen

Verzending

Super snel! Had niet verwacht dat het zo snel geleverd werd en ook nog eens helemaal gratis.

Klantenservice

Heel vriendelijk en deskundig, konden mij erg snel voorzien van informatie en goed bereikbaar. Had direct iemand aan de telefoon.

Beste IrisLieshout,

Algemeen

Een aantal PC's en monitoren hier besteld. Overzichtelijke website, contact liep vlot. We hadden de spullen snel nodig en dit werd nagekomen. Raad het bedrijf zeker aan.

Verzending

1 dag levertijd, dit is dus uitstekend en zoals afgesproken.

Beste Dyna20,

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

In april had ik bij Redable een P2018H monitor besteld van Dell. Zowel het bestellen als de verzending is niets op aan te merken.

Klantenservice

Het P2018H scherm wordt gekanteld als 2e scherm gebruikt in een dubbel-monitor opstelling. Na enkele weken in de opslag te hebben gelegen heb ik de nieuwe werkplek geļnstalleerd. Dan blijkt dat de kijkhoek van deze monitor verslechterd is ten opzichte van alle andere voorgaande P20XXH monitoren. Ik had hierover gebeld met Redable en ze verwijzen mij door naar Dell. Daar moeten ze e.e.a. uitzoeken en enkele weken later (na terugbellen) krijg ik een reactie. Blijkt bij nader onderzoek dat Dell na jarenlang ineens heeft besloten het gebruikte paneel van de P20XXH serie te hebben gewijzigd van IPS naar TN, hetgeen de verslechtering in kijkhoek veroorzaakt. Dell had aangegeven voor garantie of omruilen terug te gaan naar Redable. Heden dus contact opgenomen met Redable en zij geven aan niks te kunnen betekenen voor mij aangezien het langer dan 2 weken geleden is dat de monitor besteld is. Omruilen voor wat anders willen ze ook niet. Ik zit nu met een monitor waarover ik niet tevreden ben. Hoewel ik uiteraard (achteraf en door onwetendheid) zelf een verkeerde monitor heb besteld ben ik zeer ontevreden over de wijze waarop Redable omgaat met garantie en terugbreng termijnen. 14 dagen is mijn inziens veel te kort, met name als het bij Dell ook wat langer duurt om e.e.a. uit te zoeken. Helaas wilt Dell de monitor ook niet terugnemen of omruilen voor een ander model. Alleen omruilen voor exact hetzelfde model wat uiteraard geen verbetering zal zijn.

Update: Fijn dat u zo snel reageert met een standaard reactie. Ik heb echter vandaag nog met u gebeld, dus ik neem aan dat u reeds van dit specifieke dossier (en ordernummer) op de hoogte bent.

Beste DeepFreeze.NL,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaart.
We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Bestelling ging super. Was net na 17:00 wat normaal inhoud geen 24 uurs levering. Toch even gebeld en allemaal gelukt. De volgende dag had ik de computer binnen. Jammer dat deze er na 2 uur mee op hield. Gebeld, gratis teruggezonden en een nieuwe komt morgen binnen. Hopelijk dat deze wel blijft werken.

Verzending

Snelle levering, ook was het na sluitingstijd.

Klantenservice

Goede persoonlijke klantenservice die direct actie heeft kunnen nemen bij de levering.

Beste onsict,

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en afhandeling.
Wij gaan er vanuit dat het nieuwe exemplaar helemaal goed functioneert.

-NJ- Karma 17,2K

Algemeen

Kwam bij deze webshop terecht vanwege de prijzen en de goede beoordelingen op Tweakers. Heb een HP laptop besteld voor een redelijk bedrag, en dan is de betrouwbaarheid van een shop voor mij een pre. De website is overzichtelijk en zit goed in elkaar, de bestelling was super eenvoudig.

Verzending

De laptop kwam goed verpakt aan, een extra doos om de originele doos verpakt. Verzending op de zelfde dag als de bestelling, de volgende dag in huis. Helemaal prima dus.

Beste -NJ-,

Algemeen

Alles is prima. Telefonisch contact, offerte aanvaag, order afhandeling en verzending. Niets op aan te merken.

Beste igeorgie,

Algemeen

Voor ons bedrijf een Kyocera printer besteld. Simpel proces, 24 uurs levering (nagekomen) en dat op een halve pallet, zodat DHL er netjes mee omgaat (palletzendingen worden niet gestapeld). Al met al een goede ervaring.

Verzending

Verzendtijd nagekomen, goed verpakt en op een halve pallet, zodat DHL netjes met het pakketje omgaat.

Beste InterCC,

Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst. Helaas wel langer moeten wachten op product, ivm dat deze uit Engeland moest worden verzonden.

Verzending

Track and trace code ontvangen, helaas wel verzending uit engeland

Beste coolking,

Algemeen

In principe een review uit eigen beweging. Kort voor het plaatsen kreeg ik een mail met een korting op de volgende aankoop, vandaar als motivatie beloning aangegeven.

Ik had een snelle en mobiele scanner nodig die volgens de Pricewatch door Redable als een van de goedkoopste snel (= volgende dag) kon leveren. Ik had nog geen ervaring met Redable, eerlijk gezegd kende ik ze ook nog niet.

Website is goed en duidelijk en bestelling ging snel en zonder problemen. Let er wel op dat voor betalingsmethoden als Paypal en credit card een extra percentage wordt gerekend.

Verzending

De inpak bevestiging kwam binnen op de dag van bestelling. De verzendbevestiging pas de volgende morgen, dus op de dag van de levering.

Product was verpakt in een beetje overmaatse omdoos. Ruimte was keurig opgevuld met luchtkussenzakjes, maar die houden een relatief zwaar product niet op zijn plaats zodat die vrij door de omdoos kon bewegen. Verder geen schade (ook niet aan de fabrieksverpakking), dus verder geen reden voor een verminderde beoordeling.

Beste pugnax,

Algemeen

Zakelijk een Lenovo Thinkpad aangeschaft als vervanging voor een niet meer goed functionerende laptop. De site van Redable is duidelijk de verzending was conform belofte (volgende dag in huis). Voor een creditcard betaling wordt een toeslag van 3% gerekend. Op een bedrag van ca. 1700 euro vond ik dat wat fors.

Verzending

Laptop arriveerde in de originele verpakking in een prima doos.

Beste Peetman,

Algemeen

Heb voor mijn werk een Dell XPS 13 9370 Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD, Full HD, Silver inclusief Dell DA300 adapter besteld. Was eenvoudig te vinden via Tweakers Pricewatch, op voorraad bij Redable en iets goedkoper dan de Dell NL website.

Verzending

Zeer snel en onbeschadigd geleverd.

Klantenservice

Bij ontvangst bleek er geen zilver met zwart toetsenbord in de doos te zitten maar een rose gold model met wit toetsenbord. Op de buitenkant Dell doos stond wel 'Silver vermeld'. Heb bij de winkel aangegeven dat dit een fout fabriek is. Redable heeft er snel en keurig op gereageerd, ze gaan dit ook bij Dell melden. Voor mij is de kleur niet zo belangrijk, ik heb deze gehouden. De laptop werkt verder prima.

Beste Flop,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u, ondanks u de verkeerde kleur geleverd heeft gekregen, tevreden bent over onze service en afhandeling.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Na selectie via Tweakers bleek Redable de beste prijs met goede recensies. Deze blijken ook volledig waar te zijn. Snelle bestellingsprocedure, keurige snelle levering.

Verzending

zeer snelle levering met goede track and trace.

Beste pthklein,

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg