12.102 producten en 13.920 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

In augustus 2017 een Dell OptiPlex 3040 besteld.
Begin 2018 is deze computer in gebruik genomen, direct bij het uitpakken bleek er een USB-poort defect te zijn.

Redable geeft aan neem contact op met Dell.
Dell geeft aan de garantie is verlopen, u moet contact opnemen met Redable.

Inmiddels bij beide partijen meerdere keren contact gehad maar beiden willen niet helpen.

Kansloos!

Beste ThinClientQ,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te horen dat u onze service op deze manier ervaart.
We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Het duurde wat lang voor het product er was en het product werkt niet helemaal naar behoren. Ik zal hier later nog contact over opnemen.

Verzending

Snel genoeg maar jammer dat hij eigenlijk nooit voorradig is.

Beste einemtweaker,

Bedankt voor uw review en feedback!

Vervelend dat het product niet naar behoren werkt, dit lossen we natuurlijk voor u op. We willen u vragen om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij nemen verder uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.

Algemeen

Snelle website met goede zoekmogelijkheden en daarnaast ook nog prima prijzen t.o.v. van de concurrenten.

Verzending

Zeer snelle verzending en prima verpakt

Beste bydvh,

Algemeen

Ik heb bij Redable een laptop voor mijn vriendin besteld. Voor deze shop gekozen omdat hij het goedkoopst was en ze binnen 24 uur konden leveren. Er was haast bij.
Het bestelproces verliep vlekkeloos en in de bevestigingsmail lieten ze weten wat ik qua updates kon verwachten in het verkoopproces. Dezelfde dag kreeg ik een mail dat de laptop ingepakt was en 's avonds verzonden zou worden. Dat ging allemaal netjes.

Verzending

Verzending was goed. De laptop was verpakt in de fabrieksdoos, wat ik voldoende verpakking vind. Hij werd inderdaad de volgende dag door DPD aangeboden. Qua verzending ben ik over Redable goed te spreken, over DPD iets minder.

De tracking van DPD gaf namelijk geen indicatie van het tijdsblok waarop de bezorging zou zijn, waardoor ik op het moment van bezorging niet thuis kon zijn. De kaart in de bus was nauwelijks ingevuld. Via nieuwelevering.nl wilde ik het pakket bij een parcelshop laten bezorgen. Dat heeft de nodige moeite gekost, omdat niet duidelijk was wat de pakketcode was die ik moest invoeren. De naamgeving op de kaart was heel anders dan op de site. Uiteindelijk is het goed gekomen en is het pakket de volgende dag op de parcelshop bezorgd. Gelukkig nog op tijd.

Beste Deadsmell,

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk en de bestelling werd de volgende dag geleverd. Status van de bestelling wordt ook duidelijk gecommuniceerd.

Verzending

Volgende dag geleverd inclusief track & trace informatie

Beste sysmanit,

Algemeen

Bestellen van het product (LG 32GK850G) verliep netjes en was zoals verwacht op tijd in huis. Ik heb het bij Redable besteld omdat zij een hoge waardering hebben en dat hebben zij zeker bewezen.

Verzending

Verzending verliep zoals gepland.

Beste Crossive,

Algemeen

Heldere website, geeft de informatie die je verwacht. Ik verwacht geen specificaties die gecopypaste zijn van de fabrikant, waar vaak "optional" dingen bij staan. Dat is hier niet zo, althans zo leek het. Betaling via iDeal werkt gewoon soepel. Adres invullen, account aanmaken, werkt gewoon zoals je mag verwachten.

Verzending

Er wordt geleverd met DPD, en dat is een lichtelijk nadeel in mijn geval. Het gaat om een laptop, en ik wil niet dat zo'n duur apparaat bij de buren afgeleverd wordt. Ik was wel laat met dat aangeven, maar ik verwacht heden ten dage eigenlijk ook niet meer dat een pakketdienst dat zonder mijn toestemming besluit.

De zending zelf was prima in orde. Er zat geen omdoos om de laptopdoos heen, maar dat is ook niet echt nodig. Het is geen Apple, dus het was toch niet een bewaardoos, en van binnen zat voldoende padding. Ik denk dat Redable dat ook wel wist.

Qua bezorgdienst zou ik graag zien dat je kunt kiezen tussen DPD, DHL of PostNL. Met DHL zou je dan moeten kunnen aangeven in een DeBuren kluisje te kunnen leveren, en bij PostNL zou je moeten kunnen aageven direct bij een ophaalpunt af te leveren.

Klantenservice

Ik heb ze gemaild toen ik me opeens bedacht dat er niet bij de buren bezorgd moest worden. Ze zouden het doorgeven aan de DPD, maar ik was dus schijnbaar te laat. Ze reageerden verder gewoon professioneel, dus ik kan ze er niet op afrekenen. Gewoon prima dus, voor zover mijn ervaring gaat.

Beste _Thanatos_,

Algemeen

Bestellen ging allemaal goed en snel. Enige minpunt was het ophaalpunt waar ik mijn bestelling opgehaald heb na de bezorgpoging bij mij thuis. Ophaalpunt was niet een nette winkel, werd binnen gerookt en pakketten stonden door de winkel op willekeurige plekken.

Beste bflammers,

Algemeen

Volgens de pricewatch zou deze leverancier het product uit voorraad kunnen leveren voor een redelijke prijs. Na een check van reviews besloten hier te bestellen. De website was duidelijk, bestellen en betalen met iDeal verliep zonder hikken.

Verzending

Ik heb in de avond besteld en volgens de bevestiging per mail zou de bestelling de volgende werkdag verzonden worden. Inderdaad, weer een dag later werd het bezorgd door DHL als dropship van de distributeur. De bestelling was verpakt in een overdoos gevuld met luchtkussens.

Beste dirks,

Algemeen

Keurige mensen alwaar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Hiermee bedoel ik dat er adequaat wordt gereageerd op vragen en het telefonische contact is. ECHTE AANRADER en keep up the good work!

Verzending

Keurig verzonden op een pallet; lekker stevig verpakt vanuit HP!

Klantenservice

Keurig, vriendelijk en klantgericht!

Beste NEK,

Algemeen

Duidelijkheid over de voorraad. Product besteld wat in backorder stond, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd.
Vragen aan de klantenservice werden keurig beantwoord.

Beste Tiessn,

Algemeen

Het artikel heb ik via Tweakers pricewatcht gezocht en Redable kon snel leveren tegen een goede prijs. De combinatie van die 2 is voor mij van belang.

Verzending

Het is snel geleverd, het artikel was prima verpakt en tussendoor krijg je mails met de status. Precies zoal je wenst.

Beste TheSiemNL,

Algemeen

Was op zoek naar 2 Lenovo ThinkVision P24q monitoren die niet op elke straathoek te verkrijgen zijn. kwam uit bij REDABLE. Heldere website met veel keuze en heldere filters om keuze te vergemakkelijken, goede voorraad, prima levering met DHL

Verzending

DHL levering met track and trace die je erg minutieus op de hoogte houd. Levering volgens afspraak, geen klachten dus.

Beste WeeMc,

Algemeen

Duidelijke website, alles op voorraad, uitstekende prijs en het pakket was er snel en waanzinnig goed ingepakt. A++++++

Briljant ingepakt

Beste hz37,

Algemeen

Bestelling ging gemiddeld, web formulier default was niet overal correct ingevuld na correctie verliep alles redelijk.

Verzending

Nadat ik het product besteld had kreeg ik na betaling direct een annulering. Product sta nu iets duurder op hun site. Kinderachtig dat ze het niet willen leveren nadat het al lang voor deze prijs geadverteerd wordt. Heb wel zelfde dag nog geld teruggestort gekregen. Heb het product elders besteld en dan wel voor goedkoper bedrag.

Beste jandema,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te lezen, dat is natuurlijk niet zoals het zou horen.
We willen het graag voor u uitzoeken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Het bestellingsproces was zeer eenvoudig. De eerste Voortgangsmail volgde zeer kort na de bevestiging. De vervoerder sloot perfect aan met de communicatie waardoor ik precies wist waar mijn pakket was en hoe laat het ongeveer werd afgeleverd. Artikel is in perfecte staat afgeleverd en ik gebruik het inmiddels naar volle tevredenheid.

Beste rjvrijn,

Algemeen

Enige plek waar nog dit StartTech USB-C Dock kon worden besteld. Verder hebben ze prima producten, overzichtelijke shop.

Beste sebas26,

Algemeen

Bestellen en betalen werkt eenvoudig. Er word geen onnodige informatie gevraagd. Wij vinden er meestal de juiste hardware voor professioneel gebruik

Verzending

Eind van de middag besteld, volgende dag voor de middag geleverd

Beste Amsys,

Algemeen

Redable heeft een duidelijke website, de prijzen zijn scherp, en de ontvangen producten waren binnen 1 werkdag binnen.

direct verzonden en ontvangen

Beste Timmeah,

Algemeen

Makkelijk bestelde monitor van ,AON, betaald met Paypal, volgende dag in huis! Top! En een overzichtelijke website waarop je goed de producten ziet.

Verzending

Er had wel een extra doos om gekund, nu was doos licht beschadigd op de hoeken. Maar product was verder ok.

Beste atiebie62,

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg