18.627 producten en 22.027 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

Prima levering, Duidelijke site. Dat is wat je verwacht van een goede webshop.
Prijs was ook accuraat met verkoop prijs van Dell. Bij concurrenten toch nog op de oude prijs gezien. Daarom mijn beslissing om bij Redable te bestellen. Anders werd het bij Delll zelf aankloppen.

Verzending

Bestelling was keurig netjes geleerd door PostNL. Alleen jammer de de doos van Dell niet was omringt met een extra doos. Ik snap dat een monitor doos vrij groot is. Maar toch alles voor een veilig transport.

Redable:
Volgens het principe 'vandaag besteld - morgen in huis' is mijn bestelling overeenkomstig snel en kundig afgeleverd. Dit gegeven ondanks de topdrukte tussen Kerst en Nieuw.

Verzending

Goed en degelijk verpakt; onbeschadigd gearriveerd.

Beste CoKlo,

Algemeen

Erg snelle levering. Ook tijdens de drukke december maand alles snel en correct geleverd. Zou er zeker nog eens bestellen.

Beste potzel,

Algemeen

prima prijs voor mooi product, en ook een snelle levering en duidelijke communicatie over tijd van de levering.

Beste johnpmak,

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website en nette opvolging van de bestelling.
Helaas verschoof de levertijd van het bestelde geheugen elke week met wéér een week. Die was oorspronkelijk 3 dec. (backorder), toen werd het 12 dec. en toen 18 dec. zonder garantie dat het dan geleverd zou worden. Terwijl er websites zijn die hetzelfde product binnen 3 dagen of next-day kunnen leveren. Om die reden heb de order uiteindelijk toch geannuleerd.

Klantenservice

Ondanks de drukke decembermaand de volgende dag antwoord op mail ontvangen en ook telefonisch best snel iemand aan de lijn. Ondanks het leveringsprobleem en annulering werd ik correct en begripvol geholpen.

Beste Frup,

Bedankt voor uw review!

Vervelend om te lezen dat we uw bestelling niet tijdig hebben kunnen leveren.
Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het bestelproces ging gewoon goed, duidelijke zoekstructuur, lekker snel betalingsproces en verdere afhandeling tot aan de levering, snel en zoals beloofd de volgende dag.

Mooi op tijd geleverd.

Klantenservice

Telefonisch contact over de levering van mijn bestelling was prettig en duidelijk.

Beste willys711,

Algemeen

Ze hadden een SODIMM op voorraad die niet makkelijk te krijgen was. Snel geleverd, ze hielden zich aan alle beloftes. Keurig.

Verzending

Dimmetje was met zorg verpakt en zag er nieuw en ongebruikt uit. Werkte in een keer. Helemaal goed.
Jammer was dat er met DPD verzonden werd. En die bellen één keer aan en brengen vervolgens je pakketje naar een winkeltje dat van 10 tot 17 geopend is. Wanneer je hem daar dan moet ophalen? Dus stuur je een ander, maar die moet (een kopie) van jouw ID bij zich hebben (of dat legaal cq. verstandig is?). Ook als je hetzelfde heet, weet van wie het pakket komt, naar welk adres het moet en je een geldig ID kan laten zien, nee je krijgt het niet. Ik ken geen slechtere pakketservice dan DPD.

Beste Arnie67,

Bedankt voor uw review!

Vervelend om te lezen dat de zending niet naar verwachting is verlopen.
Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.

Algemeen

PC besteld en binnen 1 dag al geleverd. Helaas door een foute opgave van Dell had Redable mij verkeerde info gegeven (ontbrekende SD cartreader). Ik heb dit bij Dell gecheckt. Toch trok Readble het boetekleed aan en boden mij gratis een externe reader aan. Die heb ik netjes ontvangen.

Verzending

Weinig op te merken - in originele doos verstuurd zonder nutteloze omdoos.

Klantenservice

Direct contact en uitleg via whatsapp.

Beste Swinden,

Algemeen

Toetsenbord besteld, kwam de volgende dag aan en prima verpakt met papier en in een stevige doos.

Beste Zenda,

Algemeen

Grote bestelling hier geplaatst en binnen 24 uur waren de spullen netjes verpakt bij ons verzorgd.
Website vind ik ook vrij overzichtelijk, al met al zou ik hier zeker weer bestellen.

Verzending

Keurig de volgende dag geleverd en goed verpakt.

Beste Dyna20,

Algemeen

Gloednieuwe monitor met een flinke korting kunnen kopen omdat de doos geopend was geweest. Hierdoor waren zij verreweg de goedkoopste aanbieder van deze monitor. Verzending e.d. is ook allemaal prima verlopen.

Verzending

Monitor werd afzonderlijk van de bijbestelde kabel geleverd. Hierdoor moest ik een extra dag wachten op de kabel.

Beste Timmy52,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.
Wij nemen verder uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.

Algemeen

Ik heb op 18 October 2018 een order geplaats. nadat ik deze had betaald kreeg ik netjes een orderbevestiging. de volgende dag kreeg ik te horen dat mijn pakketje was ingepakt maar nog niet was verzonden? vreemd maar OK. geen probleem heb ook geen haast. weer een dagje later was mijn pakketje verzonen. dezelfde dag ook meteen in huis. all good dus.

Verzending

Geen klachten over de levering. alles was netjes en goed verpakt. wel vreemd dat ik de volgende dag te horen kreeg dat mijn pakketje was ingepakt maar nog niet was verzonden? had een dagje extra moeten wachten.

Beste Cadlac,

Bedankt voor uw review!

Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet op de afgesproken dag geleverd is. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren, waarvoor onze excuses.

Algemeen

Alles ging goed, van uitzoeken en bestellen en betalen tot en met aan huis bezorging

Snel geleverd

Beste hw101trx,

Algemeen

eenvoudig te bestellen , ruim aanbod

Verzending

binnen een dag bezorgd en goed verpakt

Beste Olaf78,

Algemeen

Goed vormgegeven checkout met optie aanvragen offerte. Hele snelle reacties op offerte, goede prijzen. Fijne site met prima navigatie opties. Erg prettige, meedenkende en proactieve klanteservice - gebeld en via chat. Uitstekend.

Verzending

Goed verpakt, nalevering prima afgehandleld. Ervoor gezorgd dat het in de avond bezorgd werd.

Beste Pietersmartijn,

Algemeen

Super goed geholpen door de klantenservice, erg vriendelijk en professioneel! Super snelle levering, eerder dan verwacht en gratis. We gaan hier vaker bestellen

Verzending

Super snel! Had niet verwacht dat het zo snel geleverd werd en ook nog eens helemaal gratis.

Klantenservice

Heel vriendelijk en deskundig, konden mij erg snel voorzien van informatie en goed bereikbaar. Had direct iemand aan de telefoon.

Beste IrisLieshout,

Algemeen

Een aantal PC's en monitoren hier besteld. Overzichtelijke website, contact liep vlot. We hadden de spullen snel nodig en dit werd nagekomen. Raad het bedrijf zeker aan.

Verzending

1 dag levertijd, dit is dus uitstekend en zoals afgesproken.

Beste Dyna20,

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

In april had ik bij Redable een P2018H monitor besteld van Dell. Zowel het bestellen als de verzending is niets op aan te merken.

Klantenservice

Het P2018H scherm wordt gekanteld als 2e scherm gebruikt in een dubbel-monitor opstelling. Na enkele weken in de opslag te hebben gelegen heb ik de nieuwe werkplek geïnstalleerd. Dan blijkt dat de kijkhoek van deze monitor verslechterd is ten opzichte van alle andere voorgaande P20XXH monitoren. Ik had hierover gebeld met Redable en ze verwijzen mij door naar Dell. Daar moeten ze e.e.a. uitzoeken en enkele weken later (na terugbellen) krijg ik een reactie. Blijkt bij nader onderzoek dat Dell na jarenlang ineens heeft besloten het gebruikte paneel van de P20XXH serie te hebben gewijzigd van IPS naar TN, hetgeen de verslechtering in kijkhoek veroorzaakt. Dell had aangegeven voor garantie of omruilen terug te gaan naar Redable. Heden dus contact opgenomen met Redable en zij geven aan niks te kunnen betekenen voor mij aangezien het langer dan 2 weken geleden is dat de monitor besteld is. Omruilen voor wat anders willen ze ook niet. Ik zit nu met een monitor waarover ik niet tevreden ben. Hoewel ik uiteraard (achteraf en door onwetendheid) zelf een verkeerde monitor heb besteld ben ik zeer ontevreden over de wijze waarop Redable omgaat met garantie en terugbreng termijnen. 14 dagen is mijn inziens veel te kort, met name als het bij Dell ook wat langer duurt om e.e.a. uit te zoeken. Helaas wilt Dell de monitor ook niet terugnemen of omruilen voor een ander model. Alleen omruilen voor exact hetzelfde model wat uiteraard geen verbetering zal zijn.

Update: Fijn dat u zo snel reageert met een standaard reactie. Ik heb echter vandaag nog met u gebeld, dus ik neem aan dat u reeds van dit specifieke dossier (en ordernummer) op de hoogte bent.

Beste DeepFreeze.NL,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te lezen dat u onze service op deze manier ervaart.
We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Bestelling ging super. Was net na 17:00 wat normaal inhoud geen 24 uurs levering. Toch even gebeld en allemaal gelukt. De volgende dag had ik de computer binnen. Jammer dat deze er na 2 uur mee op hield. Gebeld, gratis teruggezonden en een nieuwe komt morgen binnen. Hopelijk dat deze wel blijft werken.

Verzending

Snelle levering, ook was het na sluitingstijd.

Klantenservice

Goede persoonlijke klantenservice die direct actie heeft kunnen nemen bij de levering.

Beste onsict,

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en afhandeling.
Wij gaan er vanuit dat het nieuwe exemplaar helemaal goed functioneert.

-NJ- Karma 17,2K

Algemeen

Kwam bij deze webshop terecht vanwege de prijzen en de goede beoordelingen op Tweakers. Heb een HP laptop besteld voor een redelijk bedrag, en dan is de betrouwbaarheid van een shop voor mij een pre. De website is overzichtelijk en zit goed in elkaar, de bestelling was super eenvoudig.

Verzending

De laptop kwam goed verpakt aan, een extra doos om de originele doos verpakt. Verzending op de zelfde dag als de bestelling, de volgende dag in huis. Helemaal prima dus.

Beste -NJ-,

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg