12.766 producten en 14.743 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijke site en bijna alles was helder gecommuniceerd. Track en trace nummer heb ik alleen nooit gevonden. postbedrijf stuurde zelf wel een mail dat ze eraan kwamen.

Beste sheinemans,

Bedankt voor uw review!

Spijtig om te vernemen dat u geen Track & Trace code per e-mail heeft ontvangen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, waarvoor onze excuses.

Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling willen sturen naar klantenservice@redable.nl? Dan wil ik graag uitzoeken wat er precies is gebeurd en hoop ik u wat opheldering te kunnen geven.

Algemeen

De website is overzichtelijk en goed te gebruiken. De prijzen en levertijden zijn goed. Erg tevreden over Redable.

Verzending

's avonds rond 9 uur besteld de volgende dag in huis. Ik blijf het een topprestatie vinden van een website/leverancier.

Beste bvputten,

Bedankt voor uw review en compliment!

Algemeen

Duidelijke website met uitstekende prijzen en afspraak is afspraak. Levering volgende dag is dan ook de volgende dag. Top!

Verzending

Product was goed verpakt en de levering was in goede staat afgeleverd.

Klantenservice

Mijn vraag werd direct beantwoord en uitgevoerd.

Beste Ottoman,

Algemeen

Prima webshop. Zeer snelle levering, uitstekend verpakt. Voor mijn bestelling de goedkoopste en dat is niet ten koste gegaan van de kwaliteit van levering. Ook de informatievoorziening over de bezorging goed verzorgd.

Beste bpopt,

Algemeen

Ter beloning van een uitstekende RMA afhandeling van mijn Surface Pro 4. Meerdere malen contact gehad met Redable.
Altijd netjes en correct geholpen.
Niet van het kastje naar de muur gestuurd maar gewoon geholpen.
Afspraken om terug te bellen worden keurig nagekomen.
Zelfs na de ontvangst van het nieuwe product nog een mail gehad of deze naar wens is.

Verzending

Prima. Alles in goede orde ontvangen. Producten waren in grote dozen met luchtkussens verzonden.

Klantenservice

De klantsenservice is een puntje waardoor ik eerder geneigd zal zijn om bij een volgende aankoop naar Redable te gaan. Ik ben netjes geholpen, zowel aan de telefoon als via de mail. Ik heb samen met een medewerker naar een youtubefilmpje van mijn probleem (SP4 liep om de minuut 1 seconde vast) gekeken waar een simpele opmerking op kwam: "Ja meneer, zo hoort het niet. Wij gaan dit voor u oplossen, kan ik voor u een RMA aanmaken?" en zo geschiedde. Ik heb een week na het verzenden van mijn SP4 gebeld. Ze gaven aan niks gehoord te hebben van Microsoft waarop ik vroeg of ze conctact met me op wilde nemen wanneer ze meer wisten. Twee dagen later werd ik om 16:00u terug gebeld met de mededeling dat ik een vervangend product krijg en of het een probleem is dat de doos Noorse tekst bevat in plaats van Nederlands. Ik ben hiermee akkoord gegaan na toezeggen dat er qua garantie niks veranderd. Daar kreeg ik per direct een mail over. De volgende dag werd er al aangebeld met een pakketje.

Een dag of drie later kwam er een mail met de vraag of alles in goede orde was ontvangen en het product naar wens is

Beste stevens20,

Bedankt voor uw review!

Vervelend om te horen dat u een probleem heeft gehad op een door ons geleverd artikel. Wel doet het ons goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en afhandeling.
Wij willen u graag veel plezier toewensen met uw nieuwe product.

Algemeen

Goed product, netjes verpakt & een snelle levering. Dus helemaal prima! Ook een goede prijs!

Verzending

Heel netjes ingepakt, met genoeg stoot preventie. Ook een redelijk snelle levering

Klantenservice

Ik had per ongeluk een verkeerd email adres opgegeven, na één belletje konden ze het direct omzetten en kreeg ik de factuur op het goede mail adres.

Beste jjantje,

Algemeen

Bestellen eenvoudig. Snelle en accurate updates per mail over statuswijzigingen (bestelling geplaatst, verpakt, verzonden, T&T).

Verzending

Bezorging zou op maandag zijn (bestelling vrijdagmiddag), maar was zelfs al op zaterdag. Top! Keurig schudvrij verpakt met luchtzakjes (had iets kleiner gekund, maar waarschijnlijk geen onbeperkte keuze uit doosafmetinigen).

Klantenservice

Geen ervaring mee, niet nodig gehad.

Beste Itar,

Algemeen

De webshop is overzichtelijk. Prijzen misschien niet altijd de laagste maar ik koop graag bij winkels waar men het bedrijf telefonisch makkelijk kan bereiken voor het geval dat.

Verzending

Verzending keurig volgens planning en goed verpakt.

Klantenservice

Helaas was er een issue met eerst geleverde product. Dit werd echter positief en klantgericht opgepakt! Product gratis terug kunnen sturen en na ontvangst door Redable werd er per omgaande een reeds gereserveerd nieuw exemplaar opgestuurd! Top service. Graag tot een volgende keer.

Beste ccc456,

Algemeen

Al meerdere keren iets besteld bij Redable, altijd perfect. Zeer goede ervaring. Goed verpakt, snel bezorgd en goede service.

Verzending

Altijd geleverd zoals beloofd, de volgende dag en goed verpakt.

Klantenservice

Een aantal keren contact gehad over productadvies en bestelling. Snel, goed en vriendelijk geholpen.

Beste ntimmermans1,

Algemeen

Goed klantenservice, levering, retourneren en geweldige website om te shoppen. Erg klantvriendelijk en reageert snel.

Verzending

Snelle levering, anders laten ze je weten hoelang het gaat duren voordat het pakket aankomt.

Klantenservice

Krijgt snelle en goede klantenservice voor terug. Erg goede mensen.

Beste Watcharaphon,

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling ging uiterst simpel en soepel. Op vrijdag de order geplaatst en tot mijn verbazing stond zaterdagochtend de koerier al voor de deur om de bestelling af te geven.
Verpakking was erg goed verzorgd en ook nog eens allemaal papier, goed nagedacht over het recyclen :-)
Kortom: een zeer aangename verassing: snelheid en verzorging

Verzending

Zoals al aangegeven goed verpakt en razendsnel bezorgd. Een compliment waard

Beste EdgarvS,

Algemeen

Super eenvoudig je bestelling plaatsen en betalen. Kreeg continu een update over de status van inpakbevestiging tot verzending. Product de volgende dag al in huis zoals afgesproken. Al met al perfect! Ik zou hier zo weer bestellen.

Verzending

Goed en stevig verpakt. Fijne communicatie. Product de volgende dag in huis, zoals afgesproken!

Klantenservice

Korte vraag gesteld over de ProBook 440, die direct beantwoord kon worden. Geen lange wachtrij aan de telefoon, werd direct goed geholpen.

Beste BoyFre,

Algemeen

Website en bestelproces zijn overzichtelijk. Verzending is snel, correct en uitstekend verpakt. Klantenservice is vriendelijk en deskundig. Gewoon goed, zoals je mag verwachten.

Verzending

Snel, keurig en gratis. Producten goed verpakt met voldoende bescherming. Volgende dag geleverd zoals beloofd.

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice met deskundig medewerkers. Werd telefonisch direct geholpen, zonder lange wachtrij. Zoals ik het graag zie!

Beste LucaSla,

Algemeen

Bestelling verliep vlot en gemakkelijk. Herinner me er eerlijk gezegd weinig van, wat een goed teken is.

Verzending

De bestelling werd via DPD geleverd - verschrikkelijk! Pas op de derde dag (na via meerdere kanalen daarom te hebben moeten zeuren) kreeg ik een briefje in de bus met de melding dat het pakketje op een ophaalpunt lag. (Dat uiteraard vroeg dicht ging, zodat ik pas de dag dáárop het pakketje in handen had)

Klantenservice

De klantenservice heeft na mijn klacht over de levering vlot contact gezocht en is mij goed tegemoetgekomen. Ik ben enorm blij over hoe Redable dit heeft afgehandeld; menig webshop zou hier de handen vanaf trekken.

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met een van onze vervoerders. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet de service die u van ons mag verwachten.

Algemeen

Het bestellen gaat zoals het hoort, snel en simpel! Verder een duidelijke website met goede productinformatie. Vriendelijke service bij navraag over mijn bestelling. Gewoon top!

Verzending

Product was goed verpakt met bescherming en werd zoals aangegeven de volgende dag bezorgd. Helemaal tevreden!

Klantenservice

Vriendelijke medewerkers die je goed te woord staan! Werd via de telefoon ook heel snel geholpen.

Beste Knstrht85,

Algemeen

Makkelijk te vinden, goede vraag naar gegevens. Niks mis mee, kon toch nog iets efficiënter.

Verzending

Levering eerst twee weken uitgesteld, daarna nog een maand. Geld teruggevraagd en ergens anders besteld; toen was ik nog sneller klaar.

Klantenservice

Ik kwam snel aan de beurt en kon mijn geld terug krijgen (duurde toch 3 dagen!)

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service en wij uw bestelling niet eerder hebben kunnen leveren. Hiervoor onze oprechte excuses.

Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Eerste bestelling gedaan bij deze shop. Ik had gekozen voor vooruit betalen, omdat AfterPay niet lukte. De rekening gegevens om het geld over te maken kreeg ik niet. Ik dus op mijn account kijken en zie dat de order is geannuleerd. Erg slecht dat dit wordt gedaan zonder enige communicatie.

Klantenservice

Waardeloos, ze annuleren je bestelling zonder enige communicatie. Zo ga je niet met klanten om.

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met onze service. Dat uw bestelling is geannuleerd, zonder dat u hiervan op de hoogte bent gebracht, is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet de service die u van ons mag verwachten.

Algemeen

De website is snel en duidelijk. Even een account maken en de betaling afronden. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis.

Verzending

Netjes een trackingcode ontvangen, de producten waren degelijk verpakt en sneller geleverd dan ik had verwacht.

Klantenservice

Ik had een vraag over de verzending van mijn bestelling, deze werd supersnel beantwoord. Vriendelijk team bij Redable!

Beste fenderB,

Roko Karma 7,26K
Algemeen

Mijn bestelde product stond in backorder, maar werd uiteindelijk toch met een dag geleverd. Erg blij met deze bestelling.

Verzending

Ik koos voor een bestelling via Redable vanwege de laagste prijs, het product (Dahua IPC35 ptz camera) voldoet ruim aan alle verwachtingen.

Klantenservice

Bestelling ruim binnen de verwachte backorder levertijd ontvangen, uitstekende service.

Beste Roko,

Algemeen

Het bestellen op de website tot en met het betalen gaat prima. Geen problemen gehad.

Verzending

Van te voren gebeld om te vragen of de dag erna geleverd kon worden, "vanzelfsprekend" was het antwoord. Nu bijna een week verder nog geen levering.
Eerst bleek dat ze de dag erna toch niet konden leveren, nu blijkt dat het pakket eerst verkeerd was aangemeld en later was verzonden naar DE.

Klantenservice

Toen ik belde met Redable over de levering kreeg als allereerste een reactie dat wanneer de transporteur niet rijdt, zij daar niets aan kunnen doen. Echt nul punten zo'n reactie, ten eerste hebben we van te voren gebeld of er geleverd kon worden, ten tweede kiest het bedrijf zijn eigen transporteur. T

Omdat ik het pakket zaterdag echt nodig had op vrijdagochtend vroeg gebeld of er niet iets met een spoedlevering gedaan kon worden. Men ging hun uiterste best doen is me gezegd. De rest van de dag helemaal niets gehoord. Op maandag klantenservice aan de lijn. Excuses gekregen, men gaf aan dat de mails hierover niet aan waren gekomen. Ongeloofwaardig dat laatste.

Ten eerste vind ik het überhaupt nogal slap om een mail te sturen wanneer een klant belt met haast en je al te laat bent met leveren, ten tweede vind ik het hoogst onwaarschijnlijk dat uitgerekend die mails niet aankwamen, alles heeft hier gewoon gefunctioneerd. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het vergeten bent.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend dat uw bestelling op deze wijze is verlopen. Dit is absoluut niet de service die u van ons mag verwachten. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u niet tevreden bent met de gang van zaken rondom uw bestelling en willen daarvoor onze oprechte excuses aanbieden.

Spijtig genoeg heeft uw bestelling door een foutieve sortering bij onze vervoerder een flinke omweg gemaakt via Duitsland. Wij doen er momenteel alles aan om uw bestelling alsnog zo snel mogelijk bij u te kunnen bezorgen. Hierover zullen wij u uiteraard op de hoogte blijven houden.

Als u hier nog vragen of opmerkingen over heeft dan kunt u ons mailen via klantenservice@redable.nl.

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg