13.209 producten en 15.140 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

Voor ons bedrijf een Kyocera printer besteld. Simpel proces, 24 uurs levering (nagekomen) en dat op een halve pallet, zodat DHL er netjes mee omgaat (palletzendingen worden niet gestapeld). Al met al een goede ervaring.

Verzending

Verzendtijd nagekomen, goed verpakt en op een halve pallet, zodat DHL netjes met het pakketje omgaat.

Beste InterCC,

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst. Helaas wel langer moeten wachten op product, ivm dat deze uit Engeland moest worden verzonden.

Verzending

Track and trace code ontvangen, helaas wel verzending uit engeland

Beste coolking,

Algemeen

In principe een review uit eigen beweging. Kort voor het plaatsen kreeg ik een mail met een korting op de volgende aankoop, vandaar als motivatie beloning aangegeven.

Ik had een snelle en mobiele scanner nodig die volgens de Pricewatch door Redable als een van de goedkoopste snel (= volgende dag) kon leveren. Ik had nog geen ervaring met Redable, eerlijk gezegd kende ik ze ook nog niet.

Website is goed en duidelijk en bestelling ging snel en zonder problemen. Let er wel op dat voor betalingsmethoden als Paypal en credit card een extra percentage wordt gerekend.

Verzending

De inpak bevestiging kwam binnen op de dag van bestelling. De verzendbevestiging pas de volgende morgen, dus op de dag van de levering.

Product was verpakt in een beetje overmaatse omdoos. Ruimte was keurig opgevuld met luchtkussenzakjes, maar die houden een relatief zwaar product niet op zijn plaats zodat die vrij door de omdoos kon bewegen. Verder geen schade (ook niet aan de fabrieksverpakking), dus verder geen reden voor een verminderde beoordeling.

Beste pugnax,

Algemeen

Zakelijk een Lenovo Thinkpad aangeschaft als vervanging voor een niet meer goed functionerende laptop. De site van Redable is duidelijk de verzending was conform belofte (volgende dag in huis). Voor een creditcard betaling wordt een toeslag van 3% gerekend. Op een bedrag van ca. 1700 euro vond ik dat wat fors.

Verzending

Laptop arriveerde in de originele verpakking in een prima doos.

Beste Peetman,

Algemeen

Heb voor mijn werk een Dell XPS 13 9370 Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD, Full HD, Silver inclusief Dell DA300 adapter besteld. Was eenvoudig te vinden via Tweakers Pricewatch, op voorraad bij Redable en iets goedkoper dan de Dell NL website.

Verzending

Zeer snel en onbeschadigd geleverd.

Klantenservice

Bij ontvangst bleek er geen zilver met zwart toetsenbord in de doos te zitten maar een rose gold model met wit toetsenbord. Op de buitenkant Dell doos stond wel 'Silver vermeld'. Heb bij de winkel aangegeven dat dit een fout fabriek is. Redable heeft er snel en keurig op gereageerd, ze gaan dit ook bij Dell melden. Voor mij is de kleur niet zo belangrijk, ik heb deze gehouden. De laptop werkt verder prima.

Beste Flop,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u, ondanks u de verkeerde kleur geleverd heeft gekregen, tevreden bent over onze service en afhandeling.

Algemeen

Na selectie via Tweakers bleek Redable de beste prijs met goede recensies. Deze blijken ook volledig waar te zijn. Snelle bestellingsprocedure, keurige snelle levering.

Verzending

zeer snelle levering met goede track and trace.

Beste pthklein,

Algemeen

Overzichtelijke website, eenvoudig proces om offertes te vragen en offertes on te zetten in een order

Verzending

Volgende dag in 2 zendingen bezorgd. in eerste instantie was niet duidelijk waarom de eerste levering niet compleet was

Beste Amsys,

Algemeen

In augustus 2017 een Dell OptiPlex 3040 besteld.
Begin 2018 is deze computer in gebruik genomen, direct bij het uitpakken bleek er een USB-poort defect te zijn.

Redable geeft aan neem contact op met Dell.
Dell geeft aan de garantie is verlopen, u moet contact opnemen met Redable.

Inmiddels bij beide partijen meerdere keren contact gehad maar beiden willen niet helpen.

Kansloos!

Beste ThinClientQ,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te horen dat u onze service op deze manier ervaart.
We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Het duurde wat lang voor het product er was en het product werkt niet helemaal naar behoren. Ik zal hier later nog contact over opnemen.

Verzending

Snel genoeg maar jammer dat hij eigenlijk nooit voorradig is.

Beste einemtweaker,

Bedankt voor uw review en feedback!

Vervelend dat het product niet naar behoren werkt, dit lossen we natuurlijk voor u op. We willen u vragen om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Algemeen

Snelle website met goede zoekmogelijkheden en daarnaast ook nog prima prijzen t.o.v. van de concurrenten.

Verzending

Zeer snelle verzending en prima verpakt

Beste bydvh,

Algemeen

Ik heb bij Redable een laptop voor mijn vriendin besteld. Voor deze shop gekozen omdat hij het goedkoopst was en ze binnen 24 uur konden leveren. Er was haast bij.
Het bestelproces verliep vlekkeloos en in de bevestigingsmail lieten ze weten wat ik qua updates kon verwachten in het verkoopproces. Dezelfde dag kreeg ik een mail dat de laptop ingepakt was en 's avonds verzonden zou worden. Dat ging allemaal netjes.

Verzending

Verzending was goed. De laptop was verpakt in de fabrieksdoos, wat ik voldoende verpakking vind. Hij werd inderdaad de volgende dag door DPD aangeboden. Qua verzending ben ik over Redable goed te spreken, over DPD iets minder.

De tracking van DPD gaf namelijk geen indicatie van het tijdsblok waarop de bezorging zou zijn, waardoor ik op het moment van bezorging niet thuis kon zijn. De kaart in de bus was nauwelijks ingevuld. Via nieuwelevering.nl wilde ik het pakket bij een parcelshop laten bezorgen. Dat heeft de nodige moeite gekost, omdat niet duidelijk was wat de pakketcode was die ik moest invoeren. De naamgeving op de kaart was heel anders dan op de site. Uiteindelijk is het goed gekomen en is het pakket de volgende dag op de parcelshop bezorgd. Gelukkig nog op tijd.

Beste Deadsmell,

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk en de bestelling werd de volgende dag geleverd. Status van de bestelling wordt ook duidelijk gecommuniceerd.

Verzending

Volgende dag geleverd inclusief track & trace informatie

Beste sysmanit,

Algemeen

Bestellen van het product (LG 32GK850G) verliep netjes en was zoals verwacht op tijd in huis. Ik heb het bij Redable besteld omdat zij een hoge waardering hebben en dat hebben zij zeker bewezen.

Verzending

Verzending verliep zoals gepland.

Beste Crossive,

Algemeen

Heldere website, geeft de informatie die je verwacht. Ik verwacht geen specificaties die gecopypaste zijn van de fabrikant, waar vaak "optional" dingen bij staan. Dat is hier niet zo, althans zo leek het. Betaling via iDeal werkt gewoon soepel. Adres invullen, account aanmaken, werkt gewoon zoals je mag verwachten.

Verzending

Er wordt geleverd met DPD, en dat is een lichtelijk nadeel in mijn geval. Het gaat om een laptop, en ik wil niet dat zo'n duur apparaat bij de buren afgeleverd wordt. Ik was wel laat met dat aangeven, maar ik verwacht heden ten dage eigenlijk ook niet meer dat een pakketdienst dat zonder mijn toestemming besluit.

De zending zelf was prima in orde. Er zat geen omdoos om de laptopdoos heen, maar dat is ook niet echt nodig. Het is geen Apple, dus het was toch niet een bewaardoos, en van binnen zat voldoende padding. Ik denk dat Redable dat ook wel wist.

Qua bezorgdienst zou ik graag zien dat je kunt kiezen tussen DPD, DHL of PostNL. Met DHL zou je dan moeten kunnen aangeven in een DeBuren kluisje te kunnen leveren, en bij PostNL zou je moeten kunnen aageven direct bij een ophaalpunt af te leveren.

Klantenservice

Ik heb ze gemaild toen ik me opeens bedacht dat er niet bij de buren bezorgd moest worden. Ze zouden het doorgeven aan de DPD, maar ik was dus schijnbaar te laat. Ze reageerden verder gewoon professioneel, dus ik kan ze er niet op afrekenen. Gewoon prima dus, voor zover mijn ervaring gaat.

Beste _Thanatos_,

Algemeen

Bestellen ging allemaal goed en snel. Enige minpunt was het ophaalpunt waar ik mijn bestelling opgehaald heb na de bezorgpoging bij mij thuis. Ophaalpunt was niet een nette winkel, werd binnen gerookt en pakketten stonden door de winkel op willekeurige plekken.

Beste bflammers,

Algemeen

Volgens de pricewatch zou deze leverancier het product uit voorraad kunnen leveren voor een redelijke prijs. Na een check van reviews besloten hier te bestellen. De website was duidelijk, bestellen en betalen met iDeal verliep zonder hikken.

Verzending

Ik heb in de avond besteld en volgens de bevestiging per mail zou de bestelling de volgende werkdag verzonden worden. Inderdaad, weer een dag later werd het bezorgd door DHL als dropship van de distributeur. De bestelling was verpakt in een overdoos gevuld met luchtkussens.

Beste dirks,

Algemeen

Keurige mensen alwaar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Hiermee bedoel ik dat er adequaat wordt gereageerd op vragen en het telefonische contact is. ECHTE AANRADER en keep up the good work!

Verzending

Keurig verzonden op een pallet; lekker stevig verpakt vanuit HP!

Klantenservice

Keurig, vriendelijk en klantgericht!

Beste NEK,

Algemeen

Duidelijkheid over de voorraad. Product besteld wat in backorder stond, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd.
Vragen aan de klantenservice werden keurig beantwoord.

Beste Tiessn,

Algemeen

Het artikel heb ik via Tweakers pricewatcht gezocht en Redable kon snel leveren tegen een goede prijs. De combinatie van die 2 is voor mij van belang.

Verzending

Het is snel geleverd, het artikel was prima verpakt en tussendoor krijg je mails met de status. Precies zoal je wenst.

Beste TheSiemNL,

Algemeen

Was op zoek naar 2 Lenovo ThinkVision P24q monitoren die niet op elke straathoek te verkrijgen zijn. kwam uit bij REDABLE. Heldere website met veel keuze en heldere filters om keuze te vergemakkelijken, goede voorraad, prima levering met DHL

Verzending

DHL levering met track and trace die je erg minutieus op de hoogte houd. Levering volgens afspraak, geen klachten dus.

Beste WeeMc,

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg