12.106 producten en 14.036 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

Volgens de pricewatch zou deze leverancier het product uit voorraad kunnen leveren voor een redelijke prijs. Na een check van reviews besloten hier te bestellen. De website was duidelijk, bestellen en betalen met iDeal verliep zonder hikken.

Verzending

Ik heb in de avond besteld en volgens de bevestiging per mail zou de bestelling de volgende werkdag verzonden worden. Inderdaad, weer een dag later werd het bezorgd door DHL als dropship van de distributeur. De bestelling was verpakt in een overdoos gevuld met luchtkussens.

Beste dirks,

Algemeen

Keurige mensen alwaar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Hiermee bedoel ik dat er adequaat wordt gereageerd op vragen en het telefonische contact is. ECHTE AANRADER en keep up the good work!

Verzending

Keurig verzonden op een pallet; lekker stevig verpakt vanuit HP!

Klantenservice

Keurig, vriendelijk en klantgericht!

Beste NEK,

Algemeen

Duidelijkheid over de voorraad. Product besteld wat in backorder stond, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd.
Vragen aan de klantenservice werden keurig beantwoord.

Beste Tiessn,

Algemeen

Het artikel heb ik via Tweakers pricewatcht gezocht en Redable kon snel leveren tegen een goede prijs. De combinatie van die 2 is voor mij van belang.

Verzending

Het is snel geleverd, het artikel was prima verpakt en tussendoor krijg je mails met de status. Precies zoal je wenst.

Beste TheSiemNL,

Algemeen

Was op zoek naar 2 Lenovo ThinkVision P24q monitoren die niet op elke straathoek te verkrijgen zijn. kwam uit bij REDABLE. Heldere website met veel keuze en heldere filters om keuze te vergemakkelijken, goede voorraad, prima levering met DHL

Verzending

DHL levering met track and trace die je erg minutieus op de hoogte houd. Levering volgens afspraak, geen klachten dus.

Beste WeeMc,

Algemeen

Duidelijke website, alles op voorraad, uitstekende prijs en het pakket was er snel en waanzinnig goed ingepakt. A++++++

Briljant ingepakt

Beste hz37,

Algemeen

Bestelling ging gemiddeld, web formulier default was niet overal correct ingevuld na correctie verliep alles redelijk.

Verzending

Nadat ik het product besteld had kreeg ik na betaling direct een annulering. Product sta nu iets duurder op hun site. Kinderachtig dat ze het niet willen leveren nadat het al lang voor deze prijs geadverteerd wordt. Heb wel zelfde dag nog geld teruggestort gekregen. Heb het product elders besteld en dan wel voor goedkoper bedrag.

Beste jandema,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te lezen, dat is natuurlijk niet zoals het zou horen.
We willen het graag voor u uitzoeken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Het bestellingsproces was zeer eenvoudig. De eerste Voortgangsmail volgde zeer kort na de bevestiging. De vervoerder sloot perfect aan met de communicatie waardoor ik precies wist waar mijn pakket was en hoe laat het ongeveer werd afgeleverd. Artikel is in perfecte staat afgeleverd en ik gebruik het inmiddels naar volle tevredenheid.

Beste rjvrijn,

Algemeen

Enige plek waar nog dit StartTech USB-C Dock kon worden besteld. Verder hebben ze prima producten, overzichtelijke shop.

Beste sebas26,

Algemeen

Bestellen en betalen werkt eenvoudig. Er word geen onnodige informatie gevraagd. Wij vinden er meestal de juiste hardware voor professioneel gebruik

Verzending

Eind van de middag besteld, volgende dag voor de middag geleverd

Beste Amsys,

Algemeen

Redable heeft een duidelijke website, de prijzen zijn scherp, en de ontvangen producten waren binnen 1 werkdag binnen.

direct verzonden en ontvangen

Beste Timmeah,

Algemeen

Makkelijk bestelde monitor van ,AON, betaald met Paypal, volgende dag in huis! Top! En een overzichtelijke website waarop je goed de producten ziet.

Verzending

Er had wel een extra doos om gekund, nu was doos licht beschadigd op de hoeken. Maar product was verder ok.

Beste atiebie62,

Bedankt voor uw review en feedback!

Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.
Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren.

Wij willen u graag verder veel plezier toewensen met uw aankoop.

Algemeen

Normale bestelprocedure. Alles wat je verwacht van een professionele webshop. Alleen de startpagina is nietszeggend.

Verzending

Normale correcte verzending. Correcte e-mails met status. Op tijd geleverd.

Klantenservice

Pas op als zakelijke klant. Ik kocht een laptop met in de beschrijving optioneel LTE. Bij aankomst, plastic opengemaakt, controle toestel, (nog niet aangezet), bleek dit niet optioneel, maar LTE zat op een andere soortgelijke laptop tegen een duurdere prijs.

Het starten van de retourprocedure ging prima, echter na ontvangst van het toestel bij Redable kreeg ik meteen een mail:
Wij hebben het product in geopende en niet originele verpakking retour ontvangen.
Niet al onze producten kunt u aan ons retourneren, deze vallen namelijk onder onze uitzonderingen.
Een van deze uitzonderingen is een artikel dat zakelijk is gekocht en waarvan de verpakking is geopend. Wij willen u vanuit serviceoogpunt graag tegemoet komen, door u een deelvergoeding aan te bieden van 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Alleen de plastic was van het scherm, anders kon ik niet zien waar ik de simkaart moest plaatsen, en de batterijverpakking geopend. Verder zat alles in de originele verpakking! Op een laptop van bijna ¤ 1000,- vind ik 75% wel heel fors! Als ik het veld bedrijfsnaam leeg had gelaten viel ik onder het particuliere consumentenrecht en had ik recht op volledige vergoeding!

Prijs Laptop ¤ 988,- incl. btw.
Retourkosten met verzekering ¤ 15,-
Duur grapje voor een door mij niet gebruiken laptop.

Beste Mikro,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te horen dat u onze service op deze manier ervaart.
We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Betreft een eerste ervaring met Redable. Prima prijs, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering. Kortom een tevreden klant.

Verzending

Levering met track & trace de volgende dag rond het middaguur. De NAS was al prima verpakt door de leverancier (Synology) in een dubbele doos.

Klantenservice

Prima communicatie over de mail mbt de verzending en levering. Verder geen nader contact nodig gehad.

Beste DennisB66,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over uw eerste ervaring met ons.

Algemeen

Overzichtelijke site en bijna alles was helder gecommuniceerd. Track en trace nummer heb ik alleen nooit gevonden. postbedrijf stuurde zelf wel een mail dat ze eraan kwamen.

Beste sheinemans,

Bedankt voor uw review!

Spijtig om te vernemen dat u geen Track & Trace code per e-mail heeft ontvangen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, waarvoor onze excuses.

Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling willen sturen naar klantenservice@redable.nl? Dan wil ik graag uitzoeken wat er precies is gebeurd en hoop ik u wat opheldering te kunnen geven.

Algemeen

De website is overzichtelijk en goed te gebruiken. De prijzen en levertijden zijn goed. Erg tevreden over Redable.

Verzending

's avonds rond 9 uur besteld de volgende dag in huis. Ik blijf het een topprestatie vinden van een website/leverancier.

Beste bvputten,

Bedankt voor uw review en compliment!

Algemeen

Duidelijke website met uitstekende prijzen en afspraak is afspraak. Levering volgende dag is dan ook de volgende dag. Top!

Verzending

Product was goed verpakt en de levering was in goede staat afgeleverd.

Klantenservice

Mijn vraag werd direct beantwoord en uitgevoerd.

Beste Ottoman,

Algemeen

Prima webshop. Zeer snelle levering, uitstekend verpakt. Voor mijn bestelling de goedkoopste en dat is niet ten koste gegaan van de kwaliteit van levering. Ook de informatievoorziening over de bezorging goed verzorgd.

Beste bpopt,

Algemeen

Ter beloning van een uitstekende RMA afhandeling van mijn Surface Pro 4. Meerdere malen contact gehad met Redable.
Altijd netjes en correct geholpen.
Niet van het kastje naar de muur gestuurd maar gewoon geholpen.
Afspraken om terug te bellen worden keurig nagekomen.
Zelfs na de ontvangst van het nieuwe product nog een mail gehad of deze naar wens is.

Verzending

Prima. Alles in goede orde ontvangen. Producten waren in grote dozen met luchtkussens verzonden.

Klantenservice

De klantsenservice is een puntje waardoor ik eerder geneigd zal zijn om bij een volgende aankoop naar Redable te gaan. Ik ben netjes geholpen, zowel aan de telefoon als via de mail. Ik heb samen met een medewerker naar een youtubefilmpje van mijn probleem (SP4 liep om de minuut 1 seconde vast) gekeken waar een simpele opmerking op kwam: "Ja meneer, zo hoort het niet. Wij gaan dit voor u oplossen, kan ik voor u een RMA aanmaken?" en zo geschiedde. Ik heb een week na het verzenden van mijn SP4 gebeld. Ze gaven aan niks gehoord te hebben van Microsoft waarop ik vroeg of ze conctact met me op wilde nemen wanneer ze meer wisten. Twee dagen later werd ik om 16:00u terug gebeld met de mededeling dat ik een vervangend product krijg en of het een probleem is dat de doos Noorse tekst bevat in plaats van Nederlands. Ik ben hiermee akkoord gegaan na toezeggen dat er qua garantie niks veranderd. Daar kreeg ik per direct een mail over. De volgende dag werd er al aangebeld met een pakketje.

Een dag of drie later kwam er een mail met de vraag of alles in goede orde was ontvangen en het product naar wens is

Beste stevens20,

Bedankt voor uw review!

Vervelend om te horen dat u een probleem heeft gehad op een door ons geleverd artikel. Wel doet het ons goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service en afhandeling.
Wij willen u graag veel plezier toewensen met uw nieuwe product.

Algemeen

Goed product, netjes verpakt & een snelle levering. Dus helemaal prima! Ook een goede prijs!

Verzending

Heel netjes ingepakt, met genoeg stoot preventie. Ook een redelijk snelle levering

Klantenservice

Ik had per ongeluk een verkeerd email adres opgegeven, na één belletje konden ze het direct omzetten en kreeg ik de factuur op het goede mail adres.

Beste jjantje,

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg