10.457 producten en 11.541 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen
Verzending: Score: 3

Algemeen

Levering was snel genoeg, Kwam bij deze shop door goede reviews op Tweakers. De site zou iets beter kunnen naar mijn gevoel, maar die werkt goed genoeg.

Verzending

Doos in doos met zakjes lucht, solide genoeg verpakt.

Beste KilljoyNL,

Verzending: Score: 4

Algemeen

De website is overzichtelijk en informatie klopt allemaal. Ook verder niks bijzonders, gewoon goed en netjes.

Verzending

Verwacht geen super snelle levering, alleen op werkdagen wordt het afgehandeld volgens mij. Je weet vooraf dus niet precies wanneer je pakket komt. Maar netjes verpakt en goed aangekomen.

Beste Fractality,

Algemeen

Ze hadden bij Redable een Surface Laptop waarvan de doos open was. De laptop was volgens Redable nooit gebruikt, maar omdat de doos open was ging er 100 euro van de prijs af. Ik gaf hen het voordeel van de twijfel en ik heb de laptop aangeschaft. Een dag later werd hij bezorgd. Inderdaad, Helemaal fonkel nieuw. Werkt ook perfect. Echt waar, ik heb de laptop natuurlijk aan alle kanten aandachtig bekeken, maar werkelijk niets gaf mij de indruk dat hij ooit uit de doos is geweest. En dat zegt mij dat ze bij Redable betrouwbaar zijn. Ze hebben me een mailtje gestuurd met de vraag of ik mijn mening wilde geven. Nou, dat wilde ik toch al. Ook zonder die vraaag of een kleine vergoeding. 100 euro minder alleen omdat de doos open is, dat vind ik toch wel uit de kunst. Ik ken de marges niet, of de afspraken met MS, maar heel veel zal Redable er niet op verdiend hebben, vermoed ik...

Beste dvanmaanen,

Algemeen

Inmiddels vaste klant, Overzichtelijke, goede prijs kwaliteit, top service waar nodig. Goed bereikbaarheid, En grotevoorraad en altijd netjes op tijd geleverd.

Verzending

Netjes weer de volgende dag geleverd.

Beste Dyna20,

Verzending: Score: 0

Algemeen

Levering was vlot en optijd binnen. Geen verzendkosten boven 30 euro is ook heel fijn.

Beste vireshh,

Verzending: Score: 2

Algemeen

Fijne (zakelijke) webshop. Duidelijke en vrij minimalistische website, soepel bestel- en betaalproces. Nette prijzen en uitgebreid assortiment.

Verzending

Als ik had vooraf had geweten dat Redable via DPD verstuurt had ik bij een andere webshop besteld. Mijn ervaringen tot nu toe met DPD zijn belabberd. Ook deze keer leverde DPD een dag te laat, voor niets de hele dag thuis gebleven.
Track & Trace (predict) werkt niet. Telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar. DPD is gewoon een uiterst onprofessioneel bedrijf.

Klantenservice

Over de verzending ook contact gehad met Redable. Dat contact liep wèl goed. Om een onduidelijke reden had ik de track & trace niet direct ontvangen.
Uiterst vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Die belde me later zelfs nog terug om door te geven dat een klein deel van de bestelling via een andere pakketboer zou worden bezorgd.

Beste chielmi,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.
We vinden het wel erg vervelend om te lezen dat uw ervaring met deze vervoerder zo slecht zijn en dat dit ook voor deze levering geldt.

Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen dit noteren en bespreken met de vervoerder. Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren.

Rob Z Karma 7,28K

Algemeen

Bij Redable een Dell scherm besteld. De prijs was iets voordeliger dan bij Dell rechtstreeks, maar niet het allergoedkoopst vergeleken met andere aanbieders.
Maar alsnog hier besteld in combinatie met een andere order en door de indruk dat Redable het scherm daadwerkelijk uit voorraad ging leveren.

Verzending

UPS kwam het brengen. Het scherm zat wel in een overdreven grote omdoos.

Beste Rob Z,

Rob Z Karma 7,28K

Algemeen

Bij Redable een Intel NUC besteld met aanvullend geheugen en een harde schijf. Het was goed inzichtelijk wat er wel en niet op voorraad was. Ze zijn niet het allergoedkoopst maar zeker niet duur en maken een degelijke en zakelijke indruk.

Verzending

Verzending via UPS. Het lijkt er op dat die niet op zaterdag komen.

Beste Rob Z,

Algemeen

Jammer dat ik dit bedrijf geen 6 sterren kan geven, want ze verdient het wel. Een top bedrijf om zaken mee te doen! Geweldig gemotiveerde medewerkers. We zijn goed geholpen en daarom liep alles soepel. Gaan zo door Redable!

Beste dacisa8017,

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Vooraf advies gevraagd of alles zou werken zoals beoogd. Daarop kreeg ik inhoudelijk een prima antwoord. Bestelling geplaatst en levering ging prima.

Snel bevestigingsmail met factuur, track & trace mail. Prima

Klantenservice

Deskundig antwoord op technische vragen. Helemaal zekerheid kon niet worden gegeven maar wel de zaken waarop ik moest letten. Uiteindelijk werkte het wel zoals gewenst.

Beste Den Hook,

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Na plaatsen van bestelling werd zonder overleg de order geannuleerd.
Artikel en prijs waren een "foutje van het systeem".
Ze namen hiervoor geen verantwoordelijkheid en is door Redable geen oplossing voorgesteld. Slechte klantenservice als je het mij vraagt.

Klantenservice

Na plaatsen van bestelling werd zonder overleg de order geannuleerd.
Artikel en prijs waren een "foutje van het systeem".

Beste bikkel040,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling zonder overleg geannuleerd zou zijn.
We willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee.

Alvast bedankt voor de reactie!

Algemeen

Afspraken goed nagekomen. Professionele aanpak.
User friendly website
Geweldige service, traject verliep gewoon snel en soepel.

Ga zo door!

Verzending

Op tijd geleverd zoals afgesproken was

Beste khesrouw,

Verzending: Score: 4

Algemeen

Duidelijke website, nette prijs voor het product dat ik zocht en product op de juiste manier verzonden.

Verzending

Ik bestelde het product op bevrijdingsdag met de melding op de website dat het de volgende dag geleverd zou worden. Helaas stond niet duidelijk aangegeven dat ze op bevrijdingsdag niet verzenden en het dus een dag later werd. Was verder geen probleem voor mij.

Beste pc_wracker,

Algemeen

Overzichtelijke site, goede prijs kwaliteit, top service. Altijd goed bereikbaar, Veel direct op voorraad en altijd netjes op tijd geleverd.

Verzending

Zoals beloofd de volgende dag in huis.

Beste Dyna20,

Algemeen

Proces van de betaling ging vlot en werkte gemakkelijk via iDeal. Gebruiksvriendelijke website die dat goed mogelijk maakt.

Verzending

Werd keurig op tijd geleverd in een goede verpakking.

Klantenservice

Vooral de klantenservice is perfect. Ik kreeg direct een reactie terug van een van de medewerkers n.a.v. de mail die ik had gestuurd over een defecte USB-C kabel. Daarin werd ook gelijk

Beste Djerique,

Algemeen

Het bestellen was makkelijk, net als betalen.
Het betrof een StarTech.com 4-Bay HD - SDOCK4U33E
RET-204, stevig afgeprijsd "refurbished "of zo.
Geen vershil te zien met brandnew, in originele verpakking met alle kabels nog geseald.

Vlot en goed verpakt.

Beste pokoia,

Algemeen

In tegenstelling tot bij vele andere sites was de Lenovo X1 Carbon nergens te krijgen en bij Redable waren er maar liefst 25 op voorraad. Bestelling was snel geregeld, bevestigingsmail snel ontvangen. In tegenstelling tot wat op de website stond werd de laptop twee dagen later bezorgd, maar dit had alles te maken met de Corona perikelen, dus ik geloof meteen dat ik het apparaat normaal gesproken een dag later al had gehad. Al met al dik tevreden met de afhandeling en ik zou zo weer een bestelling plaatsen.

Verzending

Verzending via DPD en dat ging met goede track and trace mails en ook met een duidelijk tijdstip van levering. Prima!

Klantenservice

Vooraf eerst geverifieerd of ze de versie met de gevlochten carbon look hadden van de X1. Snel contact via de telefoon. Deskundige medewerker die meteen in de voorraad keek en snel uitsluitsel.

Beste l0n3w012ph,

Algemeen

Duidelijke productbeschrijving op de website. Het bestellen en betalen ging eenvoudig. De informatie over de te verwachten levertijd was ook duidelijk.

Verzending

Het bestelde product was niet op voorraad. Voor het bestelde product was de verwachte vermeld op de website. De levering was enkele dagen voor deze datum. Netjes dus.

Beste J44P,

Algemeen

snelle nette afhandeling van de order, tussentijds mails met status en track en trace code, bij aflevering factuur incl btw ontvangen.

Beste KF2,

Algemeen

Goed aanbod Dell monitoren met ruime voorraden in de huidige modellen. Beide bestellingen zoals beloofd de volgende werkdag afgeleverd. Verpakking zeer goed, precies zoals je het wil!

Beste manzana,

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg