13.118 producten en 14.929 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable

Review toevoegen

Algemeen

Goed klantenservice, levering, retourneren en geweldige website om te shoppen. Erg klantvriendelijk en reageert snel.

Verzending

Snelle levering, anders laten ze je weten hoelang het gaat duren voordat het pakket aankomt.

Klantenservice

Krijgt snelle en goede klantenservice voor terug. Erg goede mensen.

Beste Watcharaphon,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en verzending.

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling ging uiterst simpel en soepel. Op vrijdag de order geplaatst en tot mijn verbazing stond zaterdagochtend de koerier al voor de deur om de bestelling af te geven.
Verpakking was erg goed verzorgd en ook nog eens allemaal papier, goed nagedacht over het recyclen :-)
Kortom: een zeer aangename verassing: snelheid en verzorging

Verzending

Zoals al aangegeven goed verpakt en razendsnel bezorgd. Een compliment waard

Beste EdgarvS,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en verzending.

Algemeen

Super eenvoudig je bestelling plaatsen en betalen. Kreeg continu een update over de status van inpakbevestiging tot verzending. Product de volgende dag al in huis zoals afgesproken. Al met al perfect! Ik zou hier zo weer bestellen.

Verzending

Goed en stevig verpakt. Fijne communicatie. Product de volgende dag in huis, zoals afgesproken!

Klantenservice

Korte vraag gesteld over de ProBook 440, die direct beantwoord kon worden. Geen lange wachtrij aan de telefoon, werd direct goed geholpen.

Beste BoyFre,

Algemeen

Website en bestelproces zijn overzichtelijk. Verzending is snel, correct en uitstekend verpakt. Klantenservice is vriendelijk en deskundig. Gewoon goed, zoals je mag verwachten.

Verzending

Snel, keurig en gratis. Producten goed verpakt met voldoende bescherming. Volgende dag geleverd zoals beloofd.

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice met deskundig medewerkers. Werd telefonisch direct geholpen, zonder lange wachtrij. Zoals ik het graag zie!

Beste LucaSla,

Algemeen

Bestelling verliep vlot en gemakkelijk. Herinner me er eerlijk gezegd weinig van, wat een goed teken is.

Verzending

De bestelling werd via DPD geleverd - verschrikkelijk! Pas op de derde dag (na via meerdere kanalen daarom te hebben moeten zeuren) kreeg ik een briefje in de bus met de melding dat het pakketje op een ophaalpunt lag. (Dat uiteraard vroeg dicht ging, zodat ik pas de dag dáárop het pakketje in handen had)

Klantenservice

De klantenservice heeft na mijn klacht over de levering vlot contact gezocht en is mij goed tegemoetgekomen. Ik ben enorm blij over hoe Redable dit heeft afgehandeld; menig webshop zou hier de handen vanaf trekken.

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met een van onze vervoerders. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet de service die u van ons mag verwachten.

Zou u misschien het ordernummer van uw bestelling willen sturen naar klantenservice@redable.nl? Dan wil ik graag uitzoeken wat er precies is gebeurd en hoop ik u wat opheldering te kunnen geven.

Algemeen

Het bestellen gaat zoals het hoort, snel en simpel! Verder een duidelijke website met goede productinformatie. Vriendelijke service bij navraag over mijn bestelling. Gewoon top!

Verzending

Product was goed verpakt met bescherming en werd zoals aangegeven de volgende dag bezorgd. Helemaal tevreden!

Klantenservice

Vriendelijke medewerkers die je goed te woord staan! Werd via de telefoon ook heel snel geholpen.

Beste Knstrht85,

Algemeen

Makkelijk te vinden, goede vraag naar gegevens. Niks mis mee, kon toch nog iets efficiënter.

Verzending

Levering eerst twee weken uitgesteld, daarna nog een maand. Geld teruggevraagd en ergens anders besteld; toen was ik nog sneller klaar.

Klantenservice

Ik kwam snel aan de beurt en kon mijn geld terug krijgen (duurde toch 3 dagen!)

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service en wij uw bestelling niet eerder hebben kunnen leveren. Hiervoor onze oprechte excuses.

Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Eerste bestelling gedaan bij deze shop. Ik had gekozen voor vooruit betalen, omdat AfterPay niet lukte. De rekening gegevens om het geld over te maken kreeg ik niet. Ik dus op mijn account kijken en zie dat de order is geannuleerd. Erg slecht dat dit wordt gedaan zonder enige communicatie.

Klantenservice

Waardeloos, ze annuleren je bestelling zonder enige communicatie. Zo ga je niet met klanten om.

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met onze service. Dat uw bestelling is geannuleerd, zonder dat u hiervan op de hoogte bent gebracht, is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet de service die u van ons mag verwachten.

Algemeen

De website is snel en duidelijk. Even een account maken en de betaling afronden. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis.

Verzending

Netjes een trackingcode ontvangen, de producten waren degelijk verpakt en sneller geleverd dan ik had verwacht.

Klantenservice

Ik had een vraag over de verzending van mijn bestelling, deze werd supersnel beantwoord. Vriendelijk team bij Redable!

Beste fenderB,

Roko Karma 7,2K
Algemeen

Mijn bestelde product stond in backorder, maar werd uiteindelijk toch met een dag geleverd. Erg blij met deze bestelling.

Verzending

Ik koos voor een bestelling via Redable vanwege de laagste prijs, het product (Dahua IPC35 ptz camera) voldoet ruim aan alle verwachtingen.

Klantenservice

Bestelling ruim binnen de verwachte backorder levertijd ontvangen, uitstekende service.

Beste Roko,

Algemeen

Het bestellen op de website tot en met het betalen gaat prima. Geen problemen gehad.

Verzending

Van te voren gebeld om te vragen of de dag erna geleverd kon worden, "vanzelfsprekend" was het antwoord. Nu bijna een week verder nog geen levering.
Eerst bleek dat ze de dag erna toch niet konden leveren, nu blijkt dat het pakket eerst verkeerd was aangemeld en later was verzonden naar DE.

Klantenservice

Toen ik belde met Redable over de levering kreeg als allereerste een reactie dat wanneer de transporteur niet rijdt, zij daar niets aan kunnen doen. Echt nul punten zo'n reactie, ten eerste hebben we van te voren gebeld of er geleverd kon worden, ten tweede kiest het bedrijf zijn eigen transporteur. T

Omdat ik het pakket zaterdag echt nodig had op vrijdagochtend vroeg gebeld of er niet iets met een spoedlevering gedaan kon worden. Men ging hun uiterste best doen is me gezegd. De rest van de dag helemaal niets gehoord. Op maandag klantenservice aan de lijn. Excuses gekregen, men gaf aan dat de mails hierover niet aan waren gekomen. Ongeloofwaardig dat laatste.

Ten eerste vind ik het überhaupt nogal slap om een mail te sturen wanneer een klant belt met haast en je al te laat bent met leveren, ten tweede vind ik het hoogst onwaarschijnlijk dat uitgerekend die mails niet aankwamen, alles heeft hier gewoon gefunctioneerd. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het vergeten bent.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend dat uw bestelling op deze wijze is verlopen. Dit is absoluut niet de service die u van ons mag verwachten. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u niet tevreden bent met de gang van zaken rondom uw bestelling en willen daarvoor onze oprechte excuses aanbieden.

Spijtig genoeg heeft uw bestelling door een foutieve sortering bij onze vervoerder een flinke omweg gemaakt via Duitsland. Wij doen er momenteel alles aan om uw bestelling alsnog zo snel mogelijk bij u te kunnen bezorgen. Hierover zullen wij u uiteraard op de hoogte blijven houden.

Als u hier nog vragen of opmerkingen over heeft dan kunt u ons mailen via klantenservice@redable.nl.

Mr.M Karma 1,4K
Algemeen

Een verademing om zaken mee te doen, niet met alles de goedkoopste maar komen hun woord na.

Verzending

Erg snelle levering, precies volgens afspraak.

Klantenservice

Vriendelijke klantenservice die met je meedenkt.

Beste Mr.M,

Klantenservice:

Van begin tot aan het eind Is ales goed zichtbaar en krijg je geen verrassing achteraf

Beste Guidovd,

Algemeen

Ik zeg alleen een ding, je kan hier kopen. Alles is eerlijk nagekomen wat er op site word gezegt. Ik zal niet twijfelen om hier te kopen. Heb een monitor gekocht, het had problemen teruggestuurd. Alles is netjes geregeld daarna.

Zelfde bij whinkel ( whinkel.nl) meegemaakt. Monitor had dode pixel ips glow en verkeerde info over hz. mailtje gestuurd voor retour, ze hebben niet geaccepteer. Ik heb nog een mailtje gestuurd, heb geen antwrd gekregen 2 dagen.Heb ze gebeld uiteindelijk. Je hebt zogenaamd bedenk tijd. En mijn monitor had problemen. Ze willen het hele bedrag niet terug opsturen. Ja zo raak je klanten kwijt. En retour is gratis bij hun😡

maar yah terug naar hier, heb geen problemen gehad hier met dit soort onzin. Bij redable kan je kopen bij whinkel ( whinkel.nl) liever niet. Altijd naar reviews kijken voordat je koopt.

Verzending

Het is optijd gekomen zoals op site aangegeven.

Klantenservice

Ze nemen contact met je op als je ze mailt. Aardige klantenservice.

Beste Sub-madara1310,

Bedankt voor uw review!

Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze service.
We hopen dat uw volgende aankoop beter aansluit op uw verwachting.

Algemeen

Snelle levering en zeer vriendelijke/behulpzame klantenservice! Telefonisch direct en deskundig geholpen. Aanrader! Ik ga hier zeker vaker bestellen

Verzending

Alles kwam zoals beloofd de volgende werkdag en zeer goed verpakt. Zat veel bescherming om het product.

Klantenservice

Telefonisch direct geholpen en deskundige medewerkers. Alles wat je mag verwachten van een goede webshop.

Beste MarkPeters82,

Algemeen

Website van Redable is overzichtelijk en je kan makkelijk produkten vinden. Betalen via iDeal of credit card.

Verzending

Geleverd binnen een werkdag zoals beloofd op de website. Redable maakt gebruik van DHL voor verzenden, helaas geen levertijd tijdstip zoals bij PostNL. Daarnaast geen levering op zaterdag, alleen werkdagen. Daarom een 'goed' en niet een 'uitstekend'.

Klantenservice

Gemaild of een bestelling gedaan op vrijdag de volgende dag zaterdag geleverd wordt. Kreeg binnen twee uur reactie (er wordt alleen geleverd op werkdagen).
Op de leverdag zelf gebeld omdat de status rond 15:00 nog steeds op 'inbehandeling' stond. Werd netjes geholpen door de helpdesk medewerker.

Beste Freaky Max,

Bedankt voor uw review!

Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.
Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren.

Algemeen

Het bestellen van een product was erg makkelijk en snel uit te voeren. De support van de online chat was echt fantastisch.

Verzending

Als je het artikel besteld voor 17:00 dan wordt het de volgende dag nog geleverd. Ik had het rond 16:00 besteld en inderdaad de volgende dag krijg ik het! Gewoon netjes volgens afspraak.

Klantenservice

De support via de chat is fantastisch! Ik had een artikel waarbij erg weinig informatie beschikbaar was en ik dus niet zeker wist of ik het juiste artikel had. Via de online chat vroeg ik ter bevestiging of het dit artikel was. Ik refereerde hierbij naar de leverancier van het artikel. Nadat ze het hadden gecontroleerd hebben ze ook meteen de gehele product pagina van informatie voorzien en plaatjes toegevoegd. Dit was er allemaal niet. Dit was letterlijk binnen 5 minuten na mijn chat gedaan. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een webshop en vind ik echt goed reageren op feedback van je gebruikers/klanten.

Beste LockTar,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en de snelle reactie.

Algemeen

Voor de eerste keer bij Redable een bestelling geplaatst. Een overzichtelijke site met voorraad indicatie.

Verzending

Voor 18:00 besteld en de volgende dag geleverd zoals op de website vermeld stond!

Klantenservice

Online via klantenservice een vraag gesteld. Deze hebben ze binnen 2 uur beantwoord.

Beste xbit,

Bedankt voor uw review!

Goed om te vernemen dat uw eerste bestelling bij ons naar tevredenheid is.

Klantenservice:

goed bereikbaar ook telefonisch, overzichtelijke site, snelle levering, vriendelijke behulpzame klantenservice, gunstige prijzen, ruim assortiment,

Beste Herbie Loos,

Algemeen

Heldere site om te bestellen en correcte informatie over de voortgang. Na de betaling was de laptop op de juiste tijd afgeleverd. Zeer goede ervaring met de klantenservice.

Verzending

Ik ben persoonlijk geen fan van gekozen verzender, maar de levering was op tijd aangekomen. Ik had een Dell XPS besteld en deze werd zonder extra omdoos geleverd. Het zou netter zijn om hem iets beter te verpakken, maar gelukkig is het product goed aangekomen.

Klantenservice

Mijn eerste exemplaar had een defect trackpad en moest helaas retour. De ervaring met de klantenservice was uitstekend. Ik heb nergens lang moeten wachten op reacties van Redable over de voortgang. Enige minpuntje was dat Dell de retour nog moest goedkeuren. Dat leverde wat vertraging op. Na een aantal dagen heb ik een vervangend exemplaar gekregen en deze had helaas erg veel last van backlight bleeding. Hierop heb ik deze retour gezonden via DHL met het verzoek om mijn geld terug te krijgen. DHL is de laptop tijdens de verzending bijna 2 weken kwijt geweest, maar uiteindelijk is hij gelukkig toch weer terecht gekomen. De klanten service was ook hierbij enorm behulpzaam. Ik zou zonder twijfel weer bij Redable bestellen, alleen zal ik niet gauw weer voor een Dell exemplaar kiezen. Ik begreep ook van de klantenservice dat ze momenteel stoppen met het aanbieden van de XPS modellen i.v.m. de vele problemen. Tot de volgende keer!

Beste BillSpaarbank,

Bedankt voor uw uitgebreide review.

Wij betreuren het dat uw bestelling op deze wijze is verlopen, waarvoor nogmaals onze excuses.
Het doet ons goed om te vernemen, dat u tevreden bent over de verdere afhandeling.

Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen dit noteren.
Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren.

Scorekaart voor Redable

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg