Redable.nl

10.781 producten en 12.218 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable.nl

Review toevoegen

Algemeen

Eerst maakte ik een account aan en dat ging soepel.
Toen deed ik de bestelling bij Redable en dat ging gelijk goed.
Ik kreeg een bevestiging via de mail en kreeg het als pakketje netjes binnen.
Het ging mij om een snelle usb stick en dat is deze Corsair zeker.
En 128GB is genoeg voor mij.
Ik zag deze site via Tweakers en voelt dan wel vertrouwt aan.
Usb stick getest en werkt snel dus een super usb stick.
Het ging om de - Corsair Flash Voyager GTX 128 GB.
Dus alles OKE!!

Verzending

Snelle levering en de usb stick kwam als een pakketje binnen met weinig verzendkosten.
En netjes verpakt.

Beste jilbert,

Algemeen

Duidelijke website met heldere informatie en vlot werkende afhandeling. Werd netjes per e-mail op de hoogte gehouden van de bestelling en verzending. Fijne service.

Verzending

Artikel netjes verpakt in een neutrale doos. Keurig de volgende dag geleverd.

Klantenservice

Erg prettige service. Beeldscherm met Sure View viel tegen. Kon laptop retourneren. Twee dagen later retour afgehandeld en geld teruggeboekt.

Beste fp10,

Algemeen

Had een toetsenbord besteld, snel verzonden en netjes afgeleverd.
Ik had helaas zelf beschrijving niet goed gelezen en het was niet het juiste toetsenbord. Onmiddellijk contact opgenomen en kon het gratis terugsturen zonder poespas.
Hele fijne ervaring!

Verzending

Levering duurde 1 dag langer dan geadverteerd en kwam aan zonder dat ik überhaupt een verzendbevestiging had ontvangen. Maar verder niks te klagen. Product was goed en veilig ingepakt voor de levering.

Klantenservice

Had verkeerde product besteld, contact opgenomen en keurige uitleg gekregen hoe het product te retourneren zonder poespas.

Beste sagithenry,

Algemeen

Een Ergotron MXV Series 45-607-224 waar de doos van open is geweest besteld. Alles zat er gewoon netjes in.

Verzending

Levering was volgende werkdag zoals belooft.

Beste mpk166,

Algemeen

Prima. Enig minpuntje is geen bezorging op zaterdag. Was op moment van aankoop de laagste prijs

Beste ergensinnh,

Algemeen

Echt een zeer degelijke webshop. Zeer scherpe prijzen en snelle levering. Echt absoluut een aanrader.

Verzending

De volgende werkdag meteen verzonden en een dag later al in huis.

Zeer vriendelijke mensen.

Beste T.Silvis,

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Extra €8 betaald voor een M2 SSD om het product snel binnen 24 uur thuis te ontvangen, 3 dagen later is ie nog steeds onderweg. Oplichters in reclame, oplichters in beloftes. Verwijder a.u.b. Levertijd omschrijving, want die komen ze niet na.

Verzending

Extra €8 betaald voor een M2 SSD om het product snel binnen 24 uur thuis te ontvangen, 3 dagen later is ie nog steeds onderweg. . Verwijder a.u.b. 24uurs Levertijd omschrijving, want die komen ze niet na.

Bericht van klantenservice:
Goedemorgen, bedankt voor het bericht. We hebben dit direct nagekeken en spijtig genoeg is jouw bestelling blijven steken bij de vervoerder in het magazijn. We hebben dit direct met hun opgepakt en ze geven aan dat vandaag deze zending opnieuw wordt gesorteerd en de volgende werkdag bij je zal worden aangeboden. Onze excuses voor deze vertraging.

Beste xelos,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat jouw zending is blijven steken en wij onze belofte niet hebben waargemaakt. Dat is natuurlijk niet wat je van onze service mag verwachten.
We willen het graag voor je bekijken. Kun je het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met je mee.

Alvast bedankt voor de reactie!

Verzending: Score: 0

Algemeen

In tegenstelling tot andere webshops heeft Redable veel op voorraad. Hier wederom besteld en alles op tijd geleverd.

Beste schumacher43,

Algemeen

Bestelling ging helemaal soepel en zonder problemen. Ze waren ook goed vindbaar in de pricewatch

Beste Techno-Basje,

Verzending: Score: 0

Algemeen

Snelle levering en goede prijzen. Onderdelen waren snel binnen en ik ga zeker nog meer bij deze webshop bestellen.

Beste schumacher43,

Algemeen

Ik had de bestelling om 16.53 geplaatst en betwijfelde of het de volgende dag nog zou aankomen. De volgende ochtend om 11.00 uur werd het echter al bezorgd door ups. Ik was er blij door verrast.

Verzending

Netjes verpakt en snel geleverd.

Beste jasper242000,

psy Karma 40,4K
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

SSD besteld. Op voorraad.
Er stond, "Voor 17:00 uur besteld, morgen gratis bezorgd". Ik heb vrijdag om 16:55 besteld, maar pas op woensdag stond UPS voor de deur. Nu zat Koningsdag er wel tussen, maar dan nog. Dit duurt gewoon te lang. Het helpt ook niet als je leest dat de bestelling uit Duitsland is verzonden. Dat stond nergens aangegeven.

Verzending

Op de duur van de levering na, niets op aan te merken.

Beste psy,

Bedankt voor je review!

Vervelend om te lezen dat je zending een werkdag vertraagd is, dat had inderdaad sneller gekund en we zullen de volgende keer daar onze uiterste best voor doen.

Algemeen

Had er nog niet eerder besteld, maar alles is goed verlopen.
Duidelijke communicatie en levertijd zoals aangegeven.

Goed verpakt

Beste Unique,

Algemeen

Overzichtelijke site, groot assortiment, ruime voorraad en snelle levering. Bestel hier graag ook mogelijkheid voor korting mocht je grote aantallen bestellen. Top

Netjes de volgende dag.

Beste Dyna20,

Algemeen

Duidelijke website, geen problemen tijdens bestelling. Product kwam de volgende dag binnen. Nog geen gebruik hoeven te maken van de klantenservice.

Verzending

Kwam de volgende dag binnen. Doos wel groot voor een usb stick, volgende keer gewoon met briefpost verzenden? Dan hoef ik ook niet thuis te zijn voor ontvangst.

Beste TimBC,

Bedankt voor je review en verbeterpunt!

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

38" Dell monitor besteld.
Bestelling op zich ging redelijk zoals ik gewend bent van webshops.
24 uur levering volgens de site, 9 stuks op voorraad. Okay ze werken niet op zondag blijkbaar dus zou dinsdag worden, kan ik mee leven.

Lees verder bij verzending en klantenservice..
Conclusie, ik betaal liever meer dan hier nog wat bestellen.

Verzending

Op zondag besteld, ik heb nieuwe monitor nodig. Redable werkt niet op zondag, dus site zegt dat monitor dan op Dinsdag geleverd wordt. Prima, dagje op laptop kan ik mee leven. Dus dan verwacht ik maandagavond/nacht wel een tracking code. Maar nee, dat werd dinsdagochtend pas. (Ingram Micro als verzendende partij)
Contact gehad met servicedesk van Redable en die zeiden dat pakket dinsdag nog zou worden afgeleverd. Ik zei als het veel te laat kom dat ik 'm misschien zou weigeren. Affijn ik dacht laat maar komen want ze hebben m'n geld toch al.
Woensdag zie ik in DHL tracking dat pakket onderweg is. Paar uur later lees ik in tracking "Geweigerd, wil niet tekenen" Terwijl niemand aan de deur is geweest.
Na contact met DHL blijkt dat Redable de levering geannuleerd heeft. Ze hebben zelf ook verder geen contact opgenomen of wat dan ook.
Dus geen monitor, maar wel geld pleite.

Klantenservice

Zoals aangegeven bij verzending heb ik contact gehad met service desk over de levering van het pakket waarbij Redable zegt dat ze het pakket op maandag hebben verzonden. Maar na contact met DHL zeggen zij dat ze het pakket pas op dinsdag hebben ontvangen dus levering niet op dinsdag kan plaats vinden tenzij er van bepaalde express services gebruik gemaakt zou worden. Dus hier klopt iets niet in het verhaal.
En dan verder nog zonder contact op te nemen de levering annuleren? Dat gaat wel erg ver.
Dan moet ik nu nog m'n geld terug zien te krijgen.
Ik hoop niet dat ik m'n rechtsbijstandverzekering nodig heb.

Beste JustVodka,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat de levering op deze manier is verlopen en de zending volgens de vervoerder geannuleerd zou zijn.

Alvast bedankt voor de reactie!

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Zakelijke bestelling gedaan via webshop, prima proces en voorraad indicatie lijkt te kloppen al is het onduidelijk wanneer het drop-shipping is vanuit Copaco (of andere distri) of eigen voorraad. Dat maakt wel uit, omdat de kwaliteit-controle dan toch anders verloopt (ik kreeg een reeds geopende doos met afgescheurde labels, terwijl ik een nieuw apparaat bestel).
Wel heel snel opgelost, ze stuurde een nieuwe alvast vooruit en retourlabel voor de oude doos. Kan gebeuren, service telt op dat moment vooral! ben tevreden over maar daarom net een ster minder wel.

Verzending

Verstuurd via PostNL en dat is in mijn postcode prima qua bezorging, het is bij bestellen niet duidelijk of de spullen uit eigen voorraad komen of direct van distri, dat zou nog handig zijn om te weten. verder prima tracktrace en service.

Klantenservice

Kwaliteit vóór verzenden kan beter, maar als er dan een keer iets mis is pakken ze het heel snel op. top!

Beste BuG2FiX,

Bedankt voor je review en verbeterpunt!

Algemeen

Prima website. Prijs van het gekochte product (monitorarm) lag circa €50 lager dan bij de eerstvolgende verkoper. Leek mij te goed om waar te zijn maar Redable had al een goede reputatie hier op Tweakers. Product kwam netjes na 2 dagen binnen via DHL

Verzending

Gewoon op tijd bezorgd met Track&Trace

Klantenservice

Klantenservice als in een soepel transactieproces ging gewoon prima en makkelijk zoals je verwacht.

Beste Ac0,

Algemeen

Goede producten voor een uitstekende prijs die snel zorgvuldig ingepakt worden geleverd. Ook hebben ze een erg gebruiksvriendelijke website!

Beste rembak09,

Algemeen

Prima website met een goede prijs (voor het product waar ik op zoek naar was). Bestelproces was in orde en via de duidelijke notificatie e-mails werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering.

Beste aperturesc,

1 2 3 ... 16

Scorekaart voor Redable.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg