Redable.nl

17.111 producten en 18.924 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Redable.nl

Review toevoegen

Algemeen

Overzichtelijk, ruim en breed assortiment, grote voorraad en snelle levering. Altijd goed bereikbaar. Bestel hier graag en mogelijkheid voor korting mocht je grote aantallen bestellen.

Beste Dyna20,

Bedankt voor je review!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Algemeen

Sneller dan zijn schaduw... Lucky Lu... Redable.
Uitstekende service. Was de postbesteller maar zo snel (geen klacht, het is wat het is in deze lastige tijden)
Kortom, geen enkele wanklacht wat Redable betreft! Hulde!

Beste generallynicegu,

Bedankt voor je review!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Algemeen

Ik bestel inmiddels regelmatig bij deze webshop. Goede prijzen, snelle verzending, goed verpakt. Overzichtelijke website, rustig maar volledig. Tegenwoordig kijk ik altijd eerst hier als ik iets nodig heb.

Beste Paulus Opinion,

Bedankt voor je review!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service en vaker bij ons besteld.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Monitor helaas beschadigd ontvangen. Krassen op het standaard en vingerafdrukken op het scherm. Doos rommelig ingepakt. Leek op een retour die niet is nagekeken. Monitor direct retour gestuurd en ergens anders besteld.

Beste WvH99,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat je een product op deze wijze hebt ontvangen.
Dat is natuurlijk absoluut niet wat je van ons mag verwachten.

We willen het graag voor je bekijken. Kun je het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met je mee.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Makkelijke website en overzichtelijk met goede prijzen, Ziet er professioneel uit. Ik had al op internet naar goedkopere versie gezocht, maar die kon ik niet vinden.

Verzending

Dezelve avond verstuurd en de dag erna binnen. Gelijk aansluiten en testen en configuren, alles erkte perfect

Beste tjvdberg,

Algemeen

Uitstekend geholpen van keuze tot betaling. Hun site is echt makkelijk, je kan er zonder enige kennis alles vinden en bestellen.

Verzending

Netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden via de mail.

Klantenservice

Contact gehad met klantenservice voor een vraag (ook los van de bestelling) en hierbij heel goed en professioneel geholpen.

Beste Mirthedu,

Verzending: Score: 1

Algemeen

De geheugen modules zaten in een goede doos die op zijn beurt goed verpakt was in bubbeltjes plastic

Verzending

Redable kan hier niets aan doen maar UPS echter wel!
Op de dag dat het afgeleverd werd zijn we de gehele dag thuis geweest.
Wat schetst mijn verbazing dat ik in het tijdsvak van aflevering een mail ontvang met de melding dat ze het pakket niet konden afleveren omdat we niet thuis waren! Wat een stelletje luie leugenaars! Ik kon het dus alsnog de volgende dag ophalen bij een ups aflever punt.
Nogmaals, Redable kan hier niets aan doen maar mijn advies is om GEEN zaken meer te doen met zulke onbetrouwbare leugenaars!

Beste Bastriangel,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat de zending op deze wijze is verlopen.
Dat is natuurlijk absoluut niet wat je van ons en UPS mag verwachten.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Keurige afhandeling, door een voor mij onbekende webshop. Wel was er een typfout in de productnaam.

Verzending

De volgende dag was het pakje al vroeg in huis, keurig verpakt.

Klantenservice

Op de website stond een garantietermijn van 1 jaar vermeld. Telefonisch werd toegelicht dat ze voor 90% afhankelijk zijn van zakelijke klanten. Voor particulieren geldt uiteraard de 2 jaar garantie

Beste mijla209,

Algemeen

Ze hadden de geheugen module op voorraad en zouden als eerste kunnen leveren tegen een scherpe prijs.

Verzending

De module was veilig ingepakt. Mijn kinderen waren wel zeer verbaast dat er een klein sodimmetje uit een doos van 40 x 30 x 3 cm kwam.

Klantenservice

Ik heb ze een vraag gesteld over de levering. Dit kon per email, en niet een formulier. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn vraag. Erg fijn.

Beste Matthijs2,

Il 2 Karma 2,96K

Algemeen

Goede ervaring. Een monitor hier besteld. Het was snel verzonden en ondanks dat de doos niet extra ingepakt is (waardoor iedereen ziet was het is), was de monitor zelf gewoon goed en stevig verpakt in de doos. erg tevreden mee

Beste Il 2,

Algemeen

Product is makkelijk op website te vinden. Goede informatie over het product. Alternatieven worden aangegeven.

Verzending

De verwachting van de bezorgtijden zijn duidelijk. Je krijgt verschillende berichten over de levertijd. Netjes verpakt niet nutteloos veel verpakkingsmateriaal.

Klantenservice

Een telefoontje en gelijk zeer deskundig geholpen. Wordt nooit moeilijk gedaan.

Beste IrisLieshout,

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Bestel hier beslist NIET, koudbloedige helpdesk, standaard email beantwoording, onredelijke bezorgtijden (tussen 8-18u!) of zelfs geen bezorging.

Verzending

Ons verhaaltje is simpel, Redable (INGRAM MICRO BV) claimt het pakket (waarde € 602) met DHL te hebben bezorgd (bij 'buren' zonder kaartje in onze bus of SMS/email bericht; via DHL tracking aangegeven bij 'buren' bezorgd echter zonder opgave van huisnummer). Wij hebben bij 6 aangrenzende woningen nagevraagd, resultaat nada noppes en vinden het zo wel mooi genoeg. Bovendien, niet ons probleem, hun bezorgdienst faalt.

De Redable (INGRAM MICRO BV) reactie: meneer, wij vinden het vervelend maar we stellen vooralsnog een onderzoek in bij DHL (duurt inmiddels een week), u zult moeten wachten op de uitkomst daarvan. Je bent kennelijk verdachte en krijgt verdorie hun probleem je rug opgeschoven en ondertussen heeft Redable (INGRAM MICRO BV) je geld te pakken. Een fatsoenlijk bedrijf die waakt over zijn reputatie, helpdesk en bezorgingsdienst had excuus voor het ongemak aangeboden, direct toegezegd alsnog de toestellen op te sturen of een volledige creditering te ontvangen.

Klantenservice

Dit spijkerharde gedrag bestempeld Redable (INGRAM MICRO BV) tot een klantonvriendelijke weinig betrouwbare onderneming die geen haast maakt om gedupeerde klanten te helpen. Wij hebben betaald, Redable (INGRAM MICRO BV) levert vooralsnog niet.

Update: Redable heeft het volledige bedrag gecrediteerd. Wel nadat ik ze ten derde male gesommeerd had het bedrag te crediteren en meldde juridische assistentie te hebben ingeschakeld. Naderhand kwam een DHL onderaannemer/zzp-er aan de deur vertellen dat hij het pakketje naast de deur bij een plant had gelegd. Tja, kan zijn. Hij liet ook weten dat zijn (koppel-) baas het volledige bedrag (€602,-) van zijn inkomen aftrok. Ach, het stikt tegenwoordig van de asociale bedrijven en glasharde koopjesjager. Ik heb uiteindelijk onze oude Samsung tablets geüpdate en zie van de koop af.

U dient hier dus te beschikken over goede juridische kennis of adviseurs. Nog beter, hier niet shoppen en liever wat meer uitgeven bij een bekende klantvriendelijke retailer.

Beste Aureos,

Joran Karma 10,5K
Verzending: Score: 2

Algemeen

Goede link vanuit pricewatch, duidelijke website. Ook hebben ze een 'verwachtte datum weer op voorraad' als iets is uitverkocht.
Registratie prima, maar ik kan mijn profiel niet voltooien zonder zakelijke gegevens in te vullen.

Verzending

Op vrijdag stoppen ze blijkbaar eerder, want ik bestelde vóór 17:00, toch werd het niet meer dezelfde dag verstuurd.

Ook is het pakket open geweest en met een heel klein beetje plakband weer dicht gemaakt. De inhoud lijkt volledig intact, maar dit is niet wat je wilt zien.

Klantenservice

Berichtje via Whatsapp gestuurd. Ik kreeg snel en duidelijk bericht terug.

Beste Joran,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat het lijkt dat je een geopend product hebt ontvangen!

Algemeen

Overzichtelijk, ruim en breed assortiment, grote voorraad en snelle levering. Goed bereikbaar. Bestel hier graag ook mogelijkheid voor korting mocht je grote aantallen bestellen.

Netjes de volgende dag

Beste Dyna20,

Algemeen

goeie winkel, net verpakt en goede prijs kwaliteit verhouding. facturen enzo ook allemaal net op tijd verstuurd

net verpakt

vriendelijk

Beste glenn2808,

Algemeen

Prima koopervaring. Besteld vanuit backorder, netjes van elke stap op de hoogte gehouden, en direct naar mij verzonden toen het product weer op voorraad was.

Verzending

Wel bijzonder dat een laptop ook bij de buren afgeleverd kan worden. Zeker gezien het feit dat het verzonden is in de originele productdoos, met alle specificaties duidelijk zichtbaar aan de buitenkant.

Beste Coburn7,

Algemeen

Erg goede en fijne webwinkel. Ik koop hier vaker en ben een terugkerende klant. De website is overzichtelijk, werkt goed, net als het bestelproces. Vooral het contact met de klantenservice verloopt erg fijn, snel en deskundig. Ik blijf hier graag bestellen

Verzending

Levering gaat eigenlijk altijd goed en snel, product wordt netjes verpakt en de track en tracé werkt zoals gebruikelijk.

Klantenservice

Geweldige serviceverlening! Ze denken altijd met je mee en zijn goed bereikbaar. Bellen je na als je per ongeluk een verkeerde toetsenbord layout besteld, erg prettig!

Beste Knstrht85,

Algemeen

Super makkelijke website met scherpe prijzen en een groot assortiment aan producten. Ik heb vaker bij Redable besteld en alles is altijd perfect verlopen.

Verzending

De levering was snel, de bestelling werd op de volgende werkdag geleverd.

Beste mihai12move,

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Makkelijk besteld. Factuur direct verstuurd en bestelde dezelfde dag verstuurd en de volgende dag ontvangen.

Verzending

Goed verpakt en dezelfde dag verstuurd

Beste GJV63,

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Lenovo muis binnen 2 jaar kapot en weinig gebruikt. Voor een zakelijk product mag dat toch eigenlijk niet. Geen garantie meer helaas.

Klantenservice

Snel en nette service maar helaas maar korte garantie periode voor zakelijke klanten.

Beste DjCasemod,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt.

1 2 3 ... 20

Scorekaart voor Redable.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg