Game-Key

198 producten en 202 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Game-Key

Review toevoegen

Algemeen

Waardeloos! Je kunt er niet eens een account aanmaken. Ben maar naar GamekeySync gegaan. Slechte website.

Algemeen

flut kut bedrijf windows code onbruikbaar ik kan er nikls mee microsoft zei dat ze het moeten oplossen doen ze niet

Verzending

dat was snel maar dat had toch geen zin

Algemeen

Windows 10 pro key kon niet worden geactiveerd omdat deze al in gebruik is. Het lijkt er op dat ze verschillende klanten allemaal de zelfde windows key sturen. Uiteindelijk heb ik windows wel kunnen activeren door met de hulp lijn van microsoft te bellen. Hoop dat ze mn key niet intrekken als nog 100 andere mensen die key gebruiken.

Verzending

Levering was wel snel en gewoon via de mail.

Algemeen

Bestelling verloopt prima. F1 game besteld. Via Tweakers op game key terecht gekomen. Bestelling snel en makkelijk, kan zonder account.

Verzending

F1 game besteld op de releasedatum, daardoor paar uur moeten wachten voordat geleverd werd. Kreeg daar wel direct bericht van dat de leveringstijd onbekend was op de releasedatum. Wel jammer dat dat niet vermeld stond op de pagina. Levering uiteindelijk van 2 codes (1 voor de game en 1 voor gratis dlc.) Uitkeg ontbreekt en de code als plaatje komt een beetje shady over, maar werkte uitstekend. Kortom geen klachten.

Algemeen

Op game-key.nl de game f1 2017 gekocht. Ze beloven op de site dat levering binnen 5 minuten is maar na betaling bleek dat de keys op waren en dat het enkele uren zou duren voordat de key geleverd zou worden.

Verzending

Op de site stond dat de key leverbaar was, maar dat was niet het geval en het duurde enkele uren.

Klantenservice

Key was al betaalt, maar toen bleek dat ik het verkeerde e-mail adres had opgegeven. Toen ik na 20 minuten mijn key nog niet had heb ik contact met de klantenservice opgenomen. De klantenservice reageerde snel op de mail die ik stuurde en het werd zonder gedoe opgelost.

Algemeen

Product code voor Windows 10 Pro bij deze winkel besteld maar de code die ik heb gekregen was niet geldig. Contact gehad met de klantenservice en na een paar e-mails over en weer niks meer van ze gehoord. Uiteindelijk dan maar Microsoft gebeld om Windows toch maar geactiveerd te krijgen. De winkel en de medewerkers zijn niet slecht, en fouten gebeuren maar als ik niks gedaan had en Microsoft niet gebeld had dan had ik wl betaald maar niks gekregen. Dat kan natuurlijk niet. Oftewel: wees voorzichtig met het kopen van een product code in het algemeen, niet alleen bij deze winkel!

Verzending

Verzending van de product code werd niet automatisch door het systeem gedaan (foutje, kan gebeuren toch?) en een uur later kreeg ik keurig een e-mail van een medewerker die mij alsnog de code heeft toegestuurd (top!) Echter was de product code in een .zip verpakt met daarin weer een tekstbestand met daarin de product code? Wat een rare manier van werken. Waarom moet dit in een zip bestand? Dat is dan helaas weer minder top.

Klantenservice

Klantenservice een e-mail gestuurd omdat ze mij een product code hadden toegestuurd die al in gebruik was. Na over en weer e-mailen (met steeds verschillende medewerkers?) waarbij ik een paar Screenshots moest opsturen niks meer van hun gehoord.Bovendien had ik meer verwacht van de klantenservice. Ze hadden nadat ik de Screenshots overhandigd had nog wel even contact met mij op kunnen nemen.

Algemeen

Prima site, overzichtelijke betaling, alleen is de informatie waar je je key nog moet activeren nogal onduidelijk. Mijn tip, zet in de mail de link naar de downloadsite. In mijn geval was het puzzelen.

Algemeen

Bij Game-Key heb ik een Windows 7 professional licentie aangeschaft. De door Game-Key opgegeven downloadlink voor Windows 7 werkte niet, maar na Windows 7 ergens anders te hebben gedownload werkte de key wel goed, en is hij goed geactiveerd bij Microsoft.

Verzending

Licentiesleutel snel per e-mail geleverd.

Klantenservice

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat de downloadlink van Windows 7 niet geldig was voor de OEM versie die ze verkopen. Daarop kreeg ik een andere downloadlink bij Mega, maar dit was voor een Duitse versie. Uiteindelijk heb ik zelf maar een download gezocht. De key zelf was gewoon geldig en is zonder problemen geactiveerd bij Microsoft.

Algemeen

Project Cars gekocht via Game-Key, na aankoop (waarvoor geen account nodig is) direct de key ontvangen en geactiveerd op Steam. Als je niet weet hoe je een key moet activeren zijn er bij de FAQ duidelijke video's te vinden hoe dat moet (voor verschillende platformen)

Zeer goede ervaring, een aanrader.

Verzending

Direct na aankoop geleverd via e-mail.

Klantenservice

Duidelijke video's om je te helpen met het activeren van een key.

Klantenservice:

Gamekey gekocht, prima prijs en snelle service. Alleen was niet helemaal duidelijk in welke software (Origin, Steam, etc) de key geactiveerd kon worden.

Klantenservice:

Vrij snelle levering van het bestelde product (digitaale levering van licentiecode) geen extra nonsense er aan geplakt.
geen irritante automatische nieuwsbrief dingen.

het voelde dubieus, maar uiteindelijk prima website.

Algemeen

Bestelling op een zaterdagavond om half 10 gezet en meteen mijn code via de mail binnen (in de spam folder zoals zoveel hebben ervaren).

Alles was duidelijk en het ging super vlot!

Verzending

Bestelling ging snel, levering was echt instant!

Klantenservice:

een nog duidelijkere vermelding op de site, waar je de games moet activeren,
Zelfs op zondag antwoord gekregen op mijn vraag, Kan nu direct beginnen met spelen.

Klantenservice:

Werkt perfect, 2 keys gekocht voor DOOM en Fallout 4!

Tot de volgende keer Gamekey.nl!!

Klantenservice:

Key voor GTA V gekocht. Direct ontvangen via e-mail.
Was handig geweest als de link naar de Rockstar website voor de download en het activeren van de code er gelijk bij zat.

Algemeen

Via de Pricewatch naar de site en direct door naar de bestelling.
Site was duidelijk en werkte snel.

Verzending

De gamekey zat meteen na betaling in mijn mailbox en werkte perfect!

Algemeen

Reden voor mij om bij deze partij te bestellen is dat het toch weer wat in prijs scheelde. Reviews op Tweakers deden mij het vertrouwen geven dat het betrouwbare partij is.

Verzending

Uiteindelijk gamekey en factuur in mijn spam box gekregen. Dit was geen verassing aangezien ik hier al had gelezen dat het kon gebeuren. Game-Key zou toch serieus even moeten kijken hoe ze dit kunnen voorkomen want het staat namelijk een beetje slordig.

Algemeen

Ik heb persoonlijk altijd wat sceptisch tegenover webshops gestaan welke enkel de activatiekey per e-mail toesturen. Vandaag (zondag) toch eens een poging gewaagd. Mijn ervaringen zijn zeer positief, de productomschrijving staan duidelijk vermeld op de website. Betaling en levering zonder aanmaken van een account vind ik bij dergelijke transacties een voordeel.

Verzending

Zoals de website omschrijft: na betaling binnen 5 minuten een mail met de key. Bij mijn transactie was dit het geval. De Key wordt in een "jpg" fromat toegezonden incl. de factuur in pdf. De mail kwam bij mij in eerste instantie in de spam folder terecht, ik vermoed vanwege het ontbreken van mijn naam/ duidelijke adressering in de e-mail. Dit zou dus beter kunnen.

Algemeen

De prijs was de reden om voor deze shop te kiezen. Er ging in eerste instantie iets mis maar ondanks dat het zaterdagavond 19:00 was werd er toch heel snel op mijn email gereageerd en is alles binnen een uur opgelost.

Verzending

Levering ging dus in eerste instantie fout. Mail met key kwam niet aan. Dan verwacht je op zaterdagavond natuurlijk dat je pech hebt en zal moeten wachten tot maandag. Toch direct via de website een bericht verstuurd en haast direct een reactie! Een kopie van de originele mail kwam heel snel toch door.

Algemeen

Zojuist Battlefield besteld. Kreeg direct mijn game key via de mail. Naast de vet snelle service is de game ook super vet! Bedankt game-key.nl!

Verzending

Verzending via mail, binnen enkele seconden de game key.

Scorekaart voor Game-Key

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie