Game-Key

Gebruikers over webshop Game-Key

Review toevoegen
Algemeen: Score: 4

Algemeen

Prima prijs/kwaliteitsverhouding voor mijn game (F1 2020 voor PC). Makkelijke site, makkelijke betaling, verzending duurde even (gebeurt vaker, als ik andere reviews hier lees).

Verzending

Er ging blijkbaar iets fout bij het verzenden van de code, want dat kon niet automatisch gebeuren. Moest dus een medewerker van Game-Key aan te pas komen, ná het weekend.

Klantenservice

Ik had vrijdagavond een mailtje gestuurd met de vraag: wanneer kan ik de game key verwachten? Maandagochtend rond 9.00 uur had ik correct en beleefd antwoord. Prima.

Algemeen

Ik had de eerdere reviews niet gelezen en schrok een beetje toen ik al betaald had (reviews zijn niet super). Echter binnen 2min key binnen en niet aan de dure kant.
Zou hier toch weer kopen ondanks eerdere reviews.

Algemeen

Eerste download key ever, probleemloos binnen een minuut ontvangen met duidelijke uitleg en direct kunnen downloaden in Steams app

Verzending: Score: 4

Algemeen

Eenmalig keys besteld bij deze shop omdat het de enige shop is die ik on vinden die VVV cadeaukaart accepteert. Bestelling en levering waren goed verlopen.
Note; schrijf deze review ongeveer 1 jaar na aankoop (30 Dec 2019)

Verzending

Keys gelijk binnen na bestelling

Algemeen

Het zijn wel erg lange 5 minuten, ik ben nog steeds op een email aan het wachten. Ik had de reviews hier moeten lezen dan had ik het nooit in deze shop gekocht.

Verzending

Het wordt gewoon niet geleverd. Geen email ontvangen, ook niet in spam.

Klantenservice

De klantenservice is in het weekend niet bereikbaar, wachten tot maandag.

Algemeen

Doen niet wat ze beloven. Nog geen key ontvangen na 1 dag. Geen bevestiging per mail van de bestelling of betaling.

Verzending

Niks ontvangen. De 5 min die ze beloven kloppen niet.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

De key werd niet binnen 5 minuten geleverd er was blijkbaar een fout. Hierdoor heb ik dagen langer moeten wachten maar wel gekregen.

Verzending

Het product was niet geleverd. Na contact met de klantenservice is het opgelost en was het er gelijk.

Klantenservice

Telefonisch niet bereikbaar (begrijpelijk in het weekend) . Maandag ochtend gelijk om 9 uur een mailtje gekregen met de key daarin. Tip bestel niet in het weekend als het dan fout gaat kun je gelijk contact opnemen.

Algemeen

Heb gisteren een game-key van rdr2 besteld deze is vandaag nog steeds niet binnen ook heb ik geen order bevestiging gehad. Die 5 minuten is dus grote onzin, haal het van de website of zorg dat het wel gebeurt. Ik heb mijn mail al 15 keer bekeken en ook spam dus daar ligt het niet aan. Volgende keer betaal ik graag 10 euro extra op de originele site zodat ik wel gelijk kan spelen. Wel jammer dat ik voor het ontdekken van dit eerst 50 euro weg moest gooien.

Verzending

Het product is niet geleverd dus vind ik het slecht!

Klantenservice

Telefonisch niet bereikbaar (begrijpelijk in het weekend) op mijn mailtje is nog niet gereageerd. Het is zowel pas een dag later maarja ik ben erg geïrriteerd doordat er 5 min staat en het klopt

Algemeen

Ik had een key besteld maar per ongeluk geprobeerd te activeren via Steam. Na een reply te sturen op mijn email met de key, kreeg ik de eerstvolgende werkdag meteen om 9 uur reactie met het antwoord dat ik op de Microsoft Store moest activeren. Werkte prima, en key had ik ook binnen een minuut al binnen na de aanvraag.

Algemeen

Opgelet! Oplichters! Game-key schrijft op hun site "Als je via game-key.nl een game key bestelt, is deze binnen 5 minuten na betaling in je mailbox te vinden! Snel, veilig en simpel". Gisteravond een key besteld. Geen bevestiging van aankoop ontvangen, laat staan een key. Op e-mail met vraag om opheldering komt geen antwoord. En de telefonische helpdesk is "op dit moment niet bereikbaar, laat een bericht achter". Niet intrappen dus!

Verzending

Er is geen key geleverd. Nog niet eens een bevestiging van aankoop. Wel direct een afschrijving van de rekening.

Klantenservice

Er komt geen reactie op vraag per e-mail. En telefonisch is de klanten service niet bereikbaar. Bestaat het bedrijf uberhaubt nog?

Beste Frying,

Wij hebben helaas geen mailtje van u mogen ontvangen.
Zou u een mailtje willen sturen naar: info@game-key.nl
Graag ontvangen wij in deze mail uw naam en ordernummer.

Zodrda wij uw mailtje hebben ontvangen kunnen wij u direct de gekochte game-key toesturen.

Team Game-key

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Key voor minecraft gekocht. Niet gekregen.
Belofte op de site ‘ levering per mail binnen 5 minuten’ .
Inmiddels zit ik al een dag te wachten

Verzending

Product niet ontvangen. Ook geen bevestiging.
Wel heb ik een bankafschrift. Meer dus niet.

Klantenservice

Geen reactie gekregen. Geen mail ontvangen. Geen ordernummer niets in handen dan bankafschrift.
Edit: de server bleek gecrahed. Kreeg ik vandaag bericht over. Game hè ik binnen en draait al. Aanrader? Plusminus 🤓

Algemeen: Score: 4

Algemeen

29-08-2020 Zojuist een activatie code besteld. Deze betaald en krijg hiervan ook meteen netjes de factuur in mijn e-mail. Echter blijft de activatie code achterwege..
Na een uur nog niets ontvangen terwijl ze 5 minuten beloven.
Ga er vanuit dat ik deze nog krijg maar ben bang dat ik er ook achteraan zal moeten gaan op de eerst volgende werkdag.

Update! 01-09-2020
Na contact opgenomen te hebben met de klanten service is het meteen opgelost. Heb een goed werkende activatie code via de mail ontvangen.

Met de scherpe prijs zal ik hier ook de volgende keer hier weer bestellen maar dan wel op een werkdag in plaats van het weekend.

Verzending

Op de website staat dat de levering 5 minuten na betaling is.
Ze gebruiken hiervoor een automatisch systeem om de activatie codes te versturen na betaling. In dit geval was er een storing opgetreden.
Na contact met klantenservice alsnog snel opgelost.

Klantenservice

Na contact opgenomen te hebben met de klanten service alsnog de activatie code ontvangen. Ben hiervoor prima te woord gestaan.

Algemeen

- Snelle levering, geen gedoe.
- Prijzen zijn prima.
- Duidelijk communicatie via de mail

Algemeen

Ik heb een cd key gekocht van het spel Civilization VI. Echter heb ik geen mail met de game key ontvangen. Jammer want ik wilde dit weekend graag me gekochte game spelen.

Klantenservice

Gekochte key werd niet geleverd. Geen mail gekregen van de aankoop.Spam folder diverse keren bekeken, maar geen mail ontvangen. Klantenservice was niet meer bereikbaar. Op hun website wordt gezegd dat de key geleverd wordt binnen 5 minuten. Het is nu zondag 2 augustus en heb nog niks ontvangen. Ik ga maandag bellen en navraag doen. Ik voel me er niet prettig bij en het wekt argwaan bij me op.
Een key leveren via mail lijkt mij niet een ingewikkeld proces. De prijzen zijn prachtig van de games. Ik ga er vanuit dat het om misverstand gaat en dat het product alsnog geleverd wordt. Mijn advies bestel onder kantoortijden, zodat je altijd contact kan opnemen als je key niet geleverd is.

Beste BaseB,

Zou u een mail willen sturen naar info@game-key.nl?

Zodra wij uw mail hebben ontvangen, kunnen wij dit oplossen.

Team Game-key

Algemeen

Game-Key kwam als goedkoopste naar boven. Snel gevonden (via Pricewatch ) En de reviews ware positief dus de keuze was snel gemaakt.

Algemeen

Ik heb een game key voor Breath of the Wild besteld en deze is te laat geleverd door een storing in het syteem. Kan gebeuren.

Algemeen: Score: 2

Key besteld maar niks binnen gekregen via de mail, beetje jammer. . . . ": (

Algemeen

Super snel de code ontvangen voor Civilisation VI. Ook een How To voor het installeren staat op de site. Dus wat mij betreft dikke prima.

Algemeen

Key besteld, deze gelijk via de mail ontvangen en werd geaccepteerd door Steam. Geen verborgen kosten tijdens het bestelproces zoals op veel buitenlandse websites gebeurt.

Algemeen

Ik blijk een verkeerd product te hebben gekocht. Ze willen geen enkele vorm van service verlenen.

Klantenservice

Ze staan me via e-mail netjes maar rigide te woord. Ze bewegen voor geen meter en ik ben gewoon mijn geld kwijt.

Beste StdB,

Helaas kunt u de game niet retourneren en kunnen wij er niet voor zorgen dat u uw geld terugkrijgt, omdat wij niet kunnen controleren of deze game-key al is gebruikt.
Dit kunt u vinden in onze algemene voorwaarden. Deze vind u via onderstaande link: https://www.game-key.nl/algemene-voorwaarden/

Team Game-key.nl

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Game-Key

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie