Game-Key

Gebruikers over webshop Game-Key

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3

Algemeen

Ik heb een game key voor Breath of the Wild besteld en deze is te laat geleverd door een storing in het syteem. Kan gebeuren.

Algemeen: Score: 2

Key besteld maar niks binnen gekregen via de mail, beetje jammer. . . . ": (

Algemeen

Super snel de code ontvangen voor Civilisation VI. Ook een How To voor het installeren staat op de site. Dus wat mij betreft dikke prima.

Algemeen

Key besteld, deze gelijk via de mail ontvangen en werd geaccepteerd door Steam. Geen verborgen kosten tijdens het bestelproces zoals op veel buitenlandse websites gebeurt.

Algemeen

Ik blijk een verkeerd product te hebben gekocht. Ze willen geen enkele vorm van service verlenen.

Klantenservice

Ze staan me via e-mail netjes maar rigide te woord. Ze bewegen voor geen meter en ik ben gewoon mijn geld kwijt.

Beste StdB,

Helaas kunt u de game niet retourneren en kunnen wij er niet voor zorgen dat u uw geld terugkrijgt, omdat wij niet kunnen controleren of deze game-key al is gebruikt.
Dit kunt u vinden in onze algemene voorwaarden. Deze vind u via onderstaande link: https://www.game-key.nl/algemene-voorwaarden/

Team Game-key.nl

Algemeen

Via tweakers gekeken waar minecraft te koop is. Ik wil geen microsoft account dus een andere optie. Winkel heeft goede reviews dus ik dacht doen. Op de site staat minecraft als "Minecraft (PC)" dus ik denk mooi kopen. Snel de code per e-mail ontvangen. Doet de code het niet. Ik contact opgenomen, redelijk snel een reactie. Blijkt het niet om de windows 10 variant te gaan (staat nergens op de website vermeld), maar om de java editie. Code heb ik niet gebruikt en hoop dat deze nog te ruilen is. Dat willen ze niet. Enerzijds begrijpelijk anderzijds voel ik me bedonderd. Als ik wijs dat de informatie op de website ontoereikend is wordt het argument gebruikt dat ik java niet wil installeren. Wat in zekere zin klopt. Dat wil ik ook niet. Heb altijd gedonder met java en dat wil ik dus niet. Ik wil de win10 editie. Dat is dus onmogelijk. Zit nu met een ongewenste aankoop in mijn maag en vind het verwijtbaar dat de informatie op de website gebrekkig is.

Als je hier wilt bestellen op eigen risico. Wil je toch hier wat bestellen doe even goed onderzoek wat je koopt, kan dus goed zijn dat je het op de website niet staat vermeld welke versie/editie je koopt.

Verzending

Snelle ontvangst van de code na bestelling.

Klantenservice

Gewoon uitermate teleurstellend dat ik 26 euro vernageld heb. Is geen astronomisch bedrag, maar daar had ik mij bij de plaatselijke ijssalon misselijk aan kunnen eten.

Wat ik mis in de communicatie is enig begrip dat zij tekort zijn geschoten in de informatie op de website.

Positieve is de snelle reactie. Al blijft het na mijn laatste mailtje wat verdacht stil. Misschien begin ik ongeduldig te worden.

Beste Upbeat 78,

Algemeen

Code bf 1 gekocht, werkte niet. Na een paar dagen reactie met een 2e code. Werkte helaas ook niet. Game key is het nagegaan bij de leverancier. Na 2 weken reactie en de nieuwe code werkt. Altijd netjes in contact gebleven over de situatie en omdat de reactie van de leverancier wat lang duurde stelde game key voor om het geld terug te storten. Tldr: levering probleem je, wel opgelost

Algemeen

Ik heb een 60 dagen Subscription code gekocht bij Game-Key. Helaas nooit een key ontvangen.

Verzending

De code is nooit verstuurd.

Klantenservice

Ik krijg geen reactie op mijn e-mails.

Beste Nip,

Wij hebben u een privé bericht gestuurd. Zou u deze willen beantwoorden, zodat wij het voor u op kunnen lossen?
Alvast bedankt!

Algemeen

Precies zoals beloofd binnen 5 minuten een mail in mijn inbox. Ook geen problemen met de key invullen op Steam.

Verzending

Vrijwel meteen de mail met de key in mijn mailbox, de mail was wel in de spam terecht gekomen.

Algemeen

Bestellen ging goed en kon zelfs betalen met mijn VVV bonnen wat erg handig is!

Verzending

Ik kreeg direct een e-mail met de activatiecode voor de besbetreffende store en kon daarna direct gamen na de activatie.

Algemeen

Snel geleverd binnn een aantal minuten. Wel in de spam, dus even opletten waar die binnenkomt.

Algemeen

Bestellen is simpel en overzichtelijk.
Levering per email, binnen 5 minuten in de mailbox.
Geen problemen ondervonden.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Goede omschrijving product, de key werkte en deed wat hij moest doen. Betaling ging prima. Verzending ook maar met wat hobbels (zie onder).

Verzending

Key werd inderdaad snel verzonden, maar kwam in de spambox terecht (van gmail). Dit heb ik in geen jaren meer meegemaakt en ik kwam dus in eerste instantie niet op het idee daar te kijken. Er stond niet op de website aangegeven dat je hierop moest letten.

Klantenservice

Klantenservice was coöperatief en wilde de code opnieuw sturen. Maar kwam zelf niet met de optie kijk in je spambox. En toen ik dit vertelde zeiden ze dat dit duidelijk vermeld staat dat je daar moet kijken, nog eens gecheckt: dit is niet het geval!

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Goede vriendelijke service. Op de dag dat ik belde was de contactpersoon voor Game-Key zelf niet aanwezig, maar werd ik toch vriendelijk te woord gestaan door een andere medewerker van de Servicedesk. Deze wist te vertellen dat Game-Key die dag niet bereikbaar was en dat ik het beste even een mail kon sturen. Dat klopt, want de volgende dag kreeg ik ook snel een reactie op de mail.

Verzending

De key zou na 5 minuten in de mail zitten, echter dit was niet het geval. Uiteraard heb ik er begrip voor dat dit best eens mis kan gaan. Bovendien was het de volgende dag opgelost. Wat mij betreft prima.

Klantenservice

Erg vriendelijk en snel geholpen. Ook een fout van mijzelf werd snel en beleefd rechtgezet.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Bestelling van spel gedaan bij Game-Key i.v.m. goedkope aanbod. Key werd niet binnen 5 minuten ontvangen (zaterdagavond besteld en zondagmiddag nog niet in de mail). Na het versturen van een mail dat de key niet was ontvangen, kreeg ik maandagmiddag netjes een excuusmail met de werkende key in de bijlage. Komen belofte van de 5 minuten in dit geval niet waar, de snelle (re)actie maakt het wat mij betreft i.c.m. de prijs goed.

Verzending

Na bestelling geen bevestigingsmail ontvangen en tevens geen key binnen de 5 minuten of de dag er op. Na mailbericht snelle reactie en alsnog de key ontvangen.

Klantenservice

Snelle (re)actie op het mailbericht.

Algemeen

Op vrijdag 11 oktober een game-key besteld, echter na de beloofde 5 minuten geen mail ontvangen. Ook heeft bellen en mailen geen zin, beide worden niet beantwoord. Helaas mijn eerste slechte ervaring met online shoppen.
Wegens het uitblijven van welke levering of reactie dan ook, kan ik niet anders zeggen dan niet NIET TE BESTELLEN.

Verzending

Geen enkele leveringen ontvangen, ook niet na herhaaldelijk mailen voor enige reactie.

Klantenservice

Op zowel mailen als bellen worden geen enkele reactie gegeven, het lijkt er meer op dat het bedrijf niet meer bestaat.

Algemeen

Helaas product eergisteren betaald, maar niet ontvangen. Niet na 5 minuten en ook niet na een (werk-)dag. Vervolgens is er op mijn e-mail (1 dag geleden verzonden) niet gereageerd en wordt de telefoon ook niet opgenomen. Na een paar keer overgaan krijg je geen voicemail, maar wordt de verbinding simpelweg verbroken. Ik ben bang dat ik niet veel kan met dit verdienmodel. Ik kan dit helaas dan ook niemand aanraden..

Eigenaren hierachter zijn *knip* en *knip* van Adfine.
Via Adfine wordt er ook niet gereageerd
Via Vuora krijg ik ook niemand te pakken. kijkend naar de website lijken ze alleen maar op geld uit te zijn. Hoor ik voor begin volgende week niets doe ik aangifte bij politie.nl

NOTE: Uiteindelijk key ontvangen, maar er zit geen geautomatiseerd systeem achter de bestelling en de openingstijden en reactie mogelijkheden zijn niet van toepassing welke op de website staan vermeld. Dus Levertijd is afhaneklijk wanneer de mail wordt gelezen.

Verzending

Waardeloos niets geleverd gekregen te nu toe..... niet aan te raden... Dat ze via tweakers worden aan geraden als verkopers is uitermate slecht.

Klantenservice

Waardeloos niets van ze vernomen ook niet na de mail welke ik heb gestuurd.

Beste Infinity,

Helaas hebben wij nooit een mail of een telefoontje van u gekregen. Ik zou u willen vragen om alsnog contact op te nemen. Er zit zeker wel een geautoriseerd systeem achter, maar er komen af en toe wat foutjes bij kijken.

Algemeen

Helaas product gisteren wel betaald, maar niet ontvangen. Niet na 5 minuten en ook niet na een (werk-)dag. Vervolgens is er op mijn e-mail (1 dag geleden verzonden) niet gereageerd en wordt de telefoon ook niet opgenomen. Na een paar keer overgaan krijg je geen voicemail, maar wordt de verbinding simpelweg verbroken. Ik ben bang dat ik niet veel kan met dit verdienmodel. Ik kan dit helaas dan ook niemand aanraden..

Verzending

Ik moet de verzending negatief beoordelen, omdat er helemaal geen levering heeft plaatsgevonden

Klantenservice

Ik moet de klantenservice negatief beoordelen omdat men noch op mail, noch op telefoon reageert.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

"Product binnen 5 minuten na verzending in de mailbox"
Voor mij helaas niet, maar na telefonisch contact de volgende dag toch alles keurig en snel opgelost.

Klantenservice

Klantenservice nam meteen op, geen lange wachtrij, ik had binnen 5 minuten na dit telefonisch contact mijn order binnen.

Algemeen

Prima webshhop, betaal process goed, goede prijs voor de key, en de digital key meteen in de mail!

Scorekaart voor Game-Key

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie