Game-Key

Gebruikers over webshop Game-Key

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

CD-key besteld voor een spel dat al wat ouder is en idioot duur is op Steam. Bij game-key wel een aanvaardbare prijs, niet de allergoedkoopste, maar na wat lezen van reviews wel vastgesteld dat ze vrij betrouwbaar zijn. Sleutel werkte prima, maar kan hier niet oordelen over de aftersales. Gelukkig maar overigens :-)

Verzending

Snel per mail de sleutel ontvangen.

Algemeen

Ik kocht een windows 10 licentie, na betalen kwam direct de code in beeld.

Ingevoerd in windows en succesvol geactiveerd!

top!

Algemeen: Score: 1

Algemeen

ik heb een game bij game-key gekocht en ik krijg hem gewoon niet toe, heb het gevoel dat het hier allemaal scam is

Beste Jason, we hebben je al gemailt over je order.

Winactie

Algemeen

Makkelijk te bestellen. Games goedkoper dan elders. Prima uitleg voor gebruik key.
Zeer snelle levering

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Na een eerdere goede bestelling en de hoge Tweakers score hier besteld.
Het bestellen leek goed te gaan maar als terugkerende klant was mijn mail adres niet bekend. Alle gegevens ingevuld en het maiiladres zou al in gebruik zijn (copy paste vanuit keepass)?!?
Uiteindelijk de bestelling geplaatst zonder lid te worden en een ideal betaling gedaan.

Verzending

Er is geen enkele mail door mij ontvangen, geen orderbevestiging, geen product code of wat dan ook.

Edit: inmiddels is er contact en de key is opgestuurd.

Klantenservice

De mail wordt niet beantwoord en als je de klantenservice belt krijgt je een bandje met dat de klantenservice niet bereikbaar is. Na het inspreken van een bericht word je niet terug gebeld.

Edit: er is vanavond een mail binnen gekomen met productcode . Dat neemt niet weg dat de klantenservice niet telefonisch beantwoord wordt.

Het opgegeven mailadres voor de key was niet correct, dat wil zeggen mail is gebounced. Na een aantal omwegen is het gelukt om de key naar een ander mailadres te krijgen. Er is inderdaad niet direct telefonisch contact geweest.

Algemeen

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Makkelijk en snel via Ideal betaalt. Game-key (game code) binnen enkele seconden per mail ontvangen. Er worden volledige prijzen getoond, dus geen extra kosten achteraf.

Algemeen

Binnen 20 seconden na bestelling mijn key voor Shadow of War binnen, en als aangename verrassing ook meteen een key voor de pre-order bonus items erbij.

Verzending

Levering is wat vreemd (foto van een game-key van een retail doos), maar effectief.

Algemeen

Heb civ 5 complete edition gekocht, zo goedkoop 12,29 op steam 53 euro. Het is gewoon voor steam zelf.

Site adviseer ik, goed ingedeeld met wat informatie over steam zelf. Je hebt goeie kortingen rond hangen die op tweakers niet staat. Niet slecht bedoelt maar ik zocht dit spel effe voor goedkoop vooral die complete edition wat me te duur was op steam. Site wel via tweakers gevonden

Verzending

Ik heb gelijk een mailtje gekregen met activatie code voor steam zit het nu te installeren. Zo ver zo goed

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Game key besteld maar helaas was het item niet meer beschikbaar terwijl het niet als zodanig vermeld stond op de website. Levering daarom niet op tijd. De volgende dag contact gehad via de klantenservice en keurig een refund ontvangen.

Klantenservice

Klantenservice reageerde een dag later en dat vond ik wat laat maar wel heel op een goede en nette manier met de mogelijkheid voor een refund.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik kreeg de code niet meteen binnen, de klantenservice een mail gestuurd en binnen 5 minuten had ik hem in mijn mailbox.

Klantenservice

Klantenservice loste het meteen op

Algemeen

Call of Duty WWII besteld, direct key in de mail. Veel betalingsopties, kon zelfs kadobon inwisselen. Prijs de laagste op tweakers

Verzending

Per mail, direct na betaling al binnen.

Klantenservice

FAQ op de website met filmpje voor uitleg van activatie. Had ook in de mail gemogen, maar wel vindbaar en heldere uitleg.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1

Algemeen

Gistermiddag een key besteld voor F1 2017 (PC). Game-Keys was relatief goedkoop én bood levering binnen 5 minuten. Echter, van dat laatste heb ik als klant niets kunnen merken, want tot op heden heb ik nog steeds geen key.

Ook de klantenservice is onbereikbaar. 'Al onze medewerkers zijn in gesprek', waarna je - na zo'n 5 minuten wachten - terugkomt bij het keuzemenu.

Verzending

Geen levering binnen 5 minuten. Product is - na 15 uur - nog niet binnen.

Klantenservice

De klantenservice is, telefonisch noch via e-mail, slecht en onvoldoende bereikbaar.

[b]Edit:[/] Beoordeling klantenservice bijgesteld naar een 'voldoende', omdat ik op zaterdag - de dag na bestelling - alsnog netjes ben geholpen door een medewerker van Game-Key.

De key zou in mijn spambox moeten staan i.v.m. het feit dat deze in een .zip file zit. Echter, dat was niet zo. Maar gelukkig heb ik de code als bijlage toegestuurd gekregen.

Tip voor Game-Keys, misschien een melding plaatsen op de website dat keys in de spambox/ongewenst geplaatst kunnen worden? Of toch een nieuwe manier van codes toesturen?

Algemeen

Wolfenstein II besteld op deze webshop en binnen een aantal minuten geleverd gekregen. Helemaal top.

Algemeen

Prima afhandeling. Sommige key shops zijn een beetje shady, maar na het lezen van de reviews hier besloten ze een kans te geven.

Prima afhandeling en binnen een paar minuten de key in m'n mailbox.

Algemeen

Redelijk makkelijk om je product te vinden maar een zoekbalk zou soms best wel helpen

Code binnen 3 min gekregen

Voldoende

Beste klant, de code is direct geleverd. In het door u aangeleverde screenshot staat zelfs de code vermeld.

Algemeen

Snelle verzending van key, goedkoper dan via Steam zelf, inclusief een DLC die aangezien game al is released niet eens te krijgen zou zijn via steam. (Kingdom Come Deliverance).

Ik zag dat er "1 item remaining was"- twijfelde of dat echt was, maar inderdaad, na aanschaf blijkt dat het nu uitverkocht is. Ziet er uit als een betrouwbare en eerlijke shopvoorraad.

Verzending

De verzending van de key was snel; wel was even onduidelijk dat er ook een DLC bijzat; moest even goedkijken om te zien dat het dus 2 losse keys waren. Daardoor kreeg ik bij naief copy pasten een waarschuwing van steam dat mijn key incorrect was.

Gelukkig bemerkte ik de spatie in het midden gevold door de text: "DLC:"

Klantenservice

Geen direct contact mee gehad, of nogid gehad, maar zie dat men reageeert op reacties op Tweakers, dat is positief.

Algemeen

Website zoekt makkelijk, prijzen zijn laag. De informatie over hoe en waar je de game moet downloaden ontbreekt op de website, erg onhandig.

Verzending

Het duurde even een paar minuten voor de key in mijn mailbox kwam. Kreeg in de tussentijd ook geen bevestiging dat mijn bestelling gelukt was per mail. Op de site is dit wel duidelijk te zien.

Beste Jape, op onze site onder de FAQ staat van bijna elk gaming platform een video of andere uitleg over activatie van je code. Bij elke game is het platform zichtbaar in de shop.

Algemeen

Site is prima, alleen broncode/meldingen zichtbaar waardoor de opmaak wat de wensen overlaat. Het bestellen ging gemakkelijk, meerdere betaalopties waaronder iDeal. Paypal ontbrak als betaaloptie.

Verzending

Binnen 5 minuten was niet het geval, het duurde na contact met de klantenservice in totaal ongeveer 9 uur.

Klantenservice

Geven aan dat ze tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Ik bestelde zaterochtend een key voor Dishonored 2 die niet binnenkwam. Na gemaild te hebben kreeg ik vrij snel bericht dat ze het onderzochten, en ontving ik de key 's avonds. Prima service

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

Bestelling geleverd per mail binnen 5 minuten? Nee.
Wolfenstein II the new colossus besteld, kwam niet binnen op de mail. Klantenservice gebeld, die kon niet in het ordersysteem en zou mij laten terugbellen.
Daarna werd de (gescande) gamekey alsnog per mail gestuurd, met bericht dat er een "technische storing" was.

Verzending

Levering binnen 5 minuten was niet waar. Levering duurde alsnog maar een half uur, omdat ik gelijk belde. Zonder telefoontje was er niks gebeurd denk ik.

Klantenservice

Klantenservice kon mij niet helpen, moest wachten op terugbel actie van hun kant. Kreeg daarna mail met alsnog de code.

W10Pro key besteld, meteen ontvangen. Zojuist productkey gewijzigd -> Ok
Hierna alle verwijzingen naar KM#P##o verwijderd ;-), reboot -> Ok

Lijkt erop dat het voor dat geld perfect werkt.

Verzending

Directe ontvangst per mail.

Scorekaart voor Game-Key

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie