Game-Key

251 producten en 262 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Game-Key

Review toevoegen

Algemeen

Game key besteld maar helaas was het item niet meer beschikbaar terwijl het niet als zodanig vermeld stond op de website. Levering daarom niet op tijd. De volgende dag contact gehad via de klantenservice en keurig een refund ontvangen.

Klantenservice

Klantenservice reageerde een dag later en dat vond ik wat laat maar wel heel op een goede en nette manier met de mogelijkheid voor een refund.

Algemeen

Ik kreeg de code niet meteen binnen, de klantenservice een mail gestuurd en binnen 5 minuten had ik hem in mijn mailbox.

Klantenservice

Klantenservice loste het meteen op

Algemeen

Call of Duty WWII besteld, direct key in de mail. Veel betalingsopties, kon zelfs kadobon inwisselen. Prijs de laagste op tweakers

Verzending

Per mail, direct na betaling al binnen.

Klantenservice

FAQ op de website met filmpje voor uitleg van activatie. Had ook in de mail gemogen, maar wel vindbaar en heldere uitleg.

Algemeen

Gistermiddag een key besteld voor F1 2017 (PC). Game-Keys was relatief goedkoop n bood levering binnen 5 minuten. Echter, van dat laatste heb ik als klant niets kunnen merken, want tot op heden heb ik nog steeds geen key.

Ook de klantenservice is onbereikbaar. 'Al onze medewerkers zijn in gesprek', waarna je - na zo'n 5 minuten wachten - terugkomt bij het keuzemenu.

Verzending

Geen levering binnen 5 minuten. Product is - na 15 uur - nog niet binnen.

Klantenservice

De klantenservice is, telefonisch noch via e-mail, slecht en onvoldoende bereikbaar.

[b]Edit:[/] Beoordeling klantenservice bijgesteld naar een 'voldoende', omdat ik op zaterdag - de dag na bestelling - alsnog netjes ben geholpen door een medewerker van Game-Key.

De key zou in mijn spambox moeten staan i.v.m. het feit dat deze in een .zip file zit. Echter, dat was niet zo. Maar gelukkig heb ik de code als bijlage toegestuurd gekregen.

Tip voor Game-Keys, misschien een melding plaatsen op de website dat keys in de spambox/ongewenst geplaatst kunnen worden? Of toch een nieuwe manier van codes toesturen?

Algemeen

Wolfenstein II besteld op deze webshop en binnen een aantal minuten geleverd gekregen. Helemaal top.

Algemeen

Prima afhandeling. Sommige key shops zijn een beetje shady, maar na het lezen van de reviews hier besloten ze een kans te geven.

Prima afhandeling en binnen een paar minuten de key in m'n mailbox.

Algemeen

Redelijk makkelijk om je product te vinden maar een zoekbalk zou soms best wel helpen

Code binnen 3 min gekregen

Voldoende

Beste klant, de code is direct geleverd. In het door u aangeleverde screenshot staat zelfs de code vermeld.

Algemeen

Snelle verzending van key, goedkoper dan via Steam zelf, inclusief een DLC die aangezien game al is released niet eens te krijgen zou zijn via steam. (Kingdom Come Deliverance).

Ik zag dat er "1 item remaining was"- twijfelde of dat echt was, maar inderdaad, na aanschaf blijkt dat het nu uitverkocht is. Ziet er uit als een betrouwbare en eerlijke shopvoorraad.

Verzending

De verzending van de key was snel; wel was even onduidelijk dat er ook een DLC bijzat; moest even goedkijken om te zien dat het dus 2 losse keys waren. Daardoor kreeg ik bij naief copy pasten een waarschuwing van steam dat mijn key incorrect was.

Gelukkig bemerkte ik de spatie in het midden gevold door de text: "DLC:"

Klantenservice

Geen direct contact mee gehad, of nogid gehad, maar zie dat men reageeert op reacties op Tweakers, dat is positief.

Algemeen

Website zoekt makkelijk, prijzen zijn laag. De informatie over hoe en waar je de game moet downloaden ontbreekt op de website, erg onhandig.

Verzending

Het duurde even een paar minuten voor de key in mijn mailbox kwam. Kreeg in de tussentijd ook geen bevestiging dat mijn bestelling gelukt was per mail. Op de site is dit wel duidelijk te zien.

Beste Jape, op onze site onder de FAQ staat van bijna elk gaming platform een video of andere uitleg over activatie van je code. Bij elke game is het platform zichtbaar in de shop.

Algemeen

Site is prima, alleen broncode/meldingen zichtbaar waardoor de opmaak wat de wensen overlaat. Het bestellen ging gemakkelijk, meerdere betaalopties waaronder iDeal. Paypal ontbrak als betaaloptie.

Verzending

Binnen 5 minuten was niet het geval, het duurde na contact met de klantenservice in totaal ongeveer 9 uur.

Klantenservice

Geven aan dat ze tijdens kantooruren bereikbaar zijn. Ik bestelde zaterochtend een key voor Dishonored 2 die niet binnenkwam. Na gemaild te hebben kreeg ik vrij snel bericht dat ze het onderzochten, en ontving ik de key 's avonds. Prima service

Algemeen

Bestelling geleverd per mail binnen 5 minuten? Nee.
Wolfenstein II the new colossus besteld, kwam niet binnen op de mail. Klantenservice gebeld, die kon niet in het ordersysteem en zou mij laten terugbellen.
Daarna werd de (gescande) gamekey alsnog per mail gestuurd, met bericht dat er een "technische storing" was.

Verzending

Levering binnen 5 minuten was niet waar. Levering duurde alsnog maar een half uur, omdat ik gelijk belde. Zonder telefoontje was er niks gebeurd denk ik.

Klantenservice

Klantenservice kon mij niet helpen, moest wachten op terugbel actie van hun kant. Kreeg daarna mail met alsnog de code.

W10Pro key besteld, meteen ontvangen. Zojuist productkey gewijzigd -> Ok
Hierna alle verwijzingen naar KM#P##o verwijderd ;-), reboot -> Ok

Lijkt erop dat het voor dat geld perfect werkt.

Verzending

Directe ontvangst per mail.

Algemeen

Kreeg een code die al in gebruik was op een andere computer,dit was niet vermeld op de site toen ik de code kocht. moest dit zelf oplossen via Microsoft klantenservice, gelukkig loste dit het probleem op. Jammer genoeg wel een hoop tijd hierdoor kwijt.

Verzending

Gewoon via de mail dus direct binnen, nog steeds gebruikte code dus daarom nog steeds veel tijd kwijt.

Klantenservice

Je kan wel codes bestellen in het weekend, maar wanneer je een probleem met die code hebt is de klanten serves niet open.

Algemeen

Windows 10 pro key kon niet worden geactiveerd omdat deze al in gebruik is. Het lijkt er op dat ze verschillende klanten allemaal de zelfde windows key sturen. Uiteindelijk heb ik windows wel kunnen activeren door met de hulp lijn van microsoft te bellen. Hoop dat ze mn key niet intrekken als nog 100 andere mensen die key gebruiken.

Verzending

Levering was wel snel en gewoon via de mail.

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat de activatie in eerste instantie niet gelukt is. Als dit helemaal niet gelukt was, hadden wij uiteraard een passende oplossing voor je gehad.

Wij versturen alleen unieke Windows keys, geen 1 verstuurde Windows key is hetzelfde. Verder kunnen wij geen keys intrekken, waardoor de key voor altijd zal blijven werken.

Wanneer er verder nog vragen zijn, horen wij dat uiteraard graag.

Zou je de review aan willen passen? Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
Game-key.nl

Algemeen

Bestelling verloopt prima. F1 game besteld. Via Tweakers op game key terecht gekomen. Bestelling snel en makkelijk, kan zonder account.

Verzending

F1 game besteld op de releasedatum, daardoor paar uur moeten wachten voordat geleverd werd. Kreeg daar wel direct bericht van dat de leveringstijd onbekend was op de releasedatum. Wel jammer dat dat niet vermeld stond op de pagina. Levering uiteindelijk van 2 codes (1 voor de game en 1 voor gratis dlc.) Uitkeg ontbreekt en de code als plaatje komt een beetje shady over, maar werkte uitstekend. Kortom geen klachten.

Algemeen

Op game-key.nl de game f1 2017 gekocht. Ze beloven op de site dat levering binnen 5 minuten is maar na betaling bleek dat de keys op waren en dat het enkele uren zou duren voordat de key geleverd zou worden.

Verzending

Op de site stond dat de key leverbaar was, maar dat was niet het geval en het duurde enkele uren.

Klantenservice

Key was al betaalt, maar toen bleek dat ik het verkeerde e-mail adres had opgegeven. Toen ik na 20 minuten mijn key nog niet had heb ik contact met de klantenservice opgenomen. De klantenservice reageerde snel op de mail die ik stuurde en het werd zonder gedoe opgelost.

Algemeen

Product code voor Windows 10 Pro bij deze winkel besteld maar de code die ik heb gekregen was niet geldig. Contact gehad met de klantenservice en na een paar e-mails over en weer niks meer van ze gehoord. Uiteindelijk dan maar Microsoft gebeld om Windows toch maar geactiveerd te krijgen. De winkel en de medewerkers zijn niet slecht, en fouten gebeuren maar als ik niks gedaan had en Microsoft niet gebeld had dan had ik wl betaald maar niks gekregen. Dat kan natuurlijk niet. Oftewel: wees voorzichtig met het kopen van een product code in het algemeen, niet alleen bij deze winkel!

Verzending

Verzending van de product code werd niet automatisch door het systeem gedaan (foutje, kan gebeuren toch?) en een uur later kreeg ik keurig een e-mail van een medewerker die mij alsnog de code heeft toegestuurd (top!) Echter was de product code in een .zip verpakt met daarin weer een tekstbestand met daarin de product code? Wat een rare manier van werken. Waarom moet dit in een zip bestand? Dat is dan helaas weer minder top.

Klantenservice

Klantenservice een e-mail gestuurd omdat ze mij een product code hadden toegestuurd die al in gebruik was. Na over en weer e-mailen (met steeds verschillende medewerkers?) waarbij ik een paar Screenshots moest opsturen niks meer van hun gehoord.Bovendien had ik meer verwacht van de klantenservice. Ze hadden nadat ik de Screenshots overhandigd had nog wel even contact met mij op kunnen nemen.

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat het activeren van de key in eerste instantie niet gelukt was. Wij zorgen er altijd wel voor dat wij een oplossing hebben voor onze klanten. Ons komt dit niet bekend voor dat er niet meer is gereageerd.

Helaas komt het heel sporadisch voor dat een code niet direct verstuurd wordt. Wij zetten alles op alles om de code alsnog zo snel mogelijk op te sturen.

Wij reageren altijd en zo snel mogelijk op de e-mail. De melding over dat wij niet meer hadden gereageerd is hierbij dus niet correct. Wellicht kan je aangeven om welk ordernummer het hier gaat? Dan kijken wij dit even na.

Wanneer er verder nog vragen en of opmerkingen zijn, horen wij dat uiteraard graag.

Zou je verder de review aan willen passen? Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,
Game-key.nl

Algemeen

Prima site, overzichtelijke betaling, alleen is de informatie waar je je key nog moet activeren nogal onduidelijk. Mijn tip, zet in de mail de link naar de downloadsite. In mijn geval was het puzzelen.

Algemeen

Bij Game-Key heb ik een Windows 7 professional licentie aangeschaft. De door Game-Key opgegeven downloadlink voor Windows 7 werkte niet, maar na Windows 7 ergens anders te hebben gedownload werkte de key wel goed, en is hij goed geactiveerd bij Microsoft.

Verzending

Licentiesleutel snel per e-mail geleverd.

Klantenservice

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice omdat de downloadlink van Windows 7 niet geldig was voor de OEM versie die ze verkopen. Daarop kreeg ik een andere downloadlink bij Mega, maar dit was voor een Duitse versie. Uiteindelijk heb ik zelf maar een download gezocht. De key zelf was gewoon geldig en is zonder problemen geactiveerd bij Microsoft.

Algemeen

Project Cars gekocht via Game-Key, na aankoop (waarvoor geen account nodig is) direct de key ontvangen en geactiveerd op Steam. Als je niet weet hoe je een key moet activeren zijn er bij de FAQ duidelijke video's te vinden hoe dat moet (voor verschillende platformen)

Zeer goede ervaring, een aanrader.

Verzending

Direct na aankoop geleverd via e-mail.

Klantenservice

Duidelijke video's om je te helpen met het activeren van een key.

Scorekaart voor Game-Key

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8