UBCenter

89 producten en 94 uitvoeringen

Gebruikers over webshop UBCenter

Review toevoegen

Algemeen

Nette website. Bestelling zoals beloofd de volgende dag geleverd. Via email op de hoogte gehouden van status.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Scherpe prijzen.
Beschrijving van de producten kan beter.
Trage retour afhandeling.
Klantenservice slecht bereikbaar, zowel telefonisch als per email.

Vlotte verzending.
Goed verpakt.

Trage retour afhandeling.
Klantenservice slecht bereikbaar, zowel telefonisch als per email.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Goede overzichtelijke website. Alle relevante artikelgegevens zijn aanwezig waardoor het vinden van het juiste artikel eenvoudig is. De prijs is goed.
Ook bestellen en afrekenen zonder een geregistreerde account.

De algehele ervaring was zeer positief. Een winkel om bovenaan je lijst te zetten.

Verzending

Voor 16:00 uur besteld waardoor het meteen op de post werd gedaan. De zending de volgende dag, prima verpakt, in ontvangst kunnen nemen.

Klantenservice

Na ontvangst een informatievraag via de chat op hun website gestuurd. Er werd direct op gereageerd en advies geleverd. Klasse!

Stiegl Karma 13,4K
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Producten 's ochtends besteld. Aangegeven dat is ze wilde ophalen. Beetje vreemd dat je hier ook voor moet betalen, maar ok. In eerste instantie kreeg ik een mail dat de producten zouden worden verzonden. Even via de chatbot contact gehad en het was snel opgelost. Zelfde dag nog de producten kunnen ophalen.

---

Er was geen sprak van verzending, ik heb de producten opgehaald. Het feit dat je moet betalen voor ophalen had ik nog niet eerder gezien. Alles verder netjes verpakt.

Klantenservice

Nadat het pakket ten onrechte was aangeboden bij DHL werd er snel gereageerd op de chatbot en was het probleem snel opgelost.
Het lijkt er wel op dat ze niet heel goed bereikbaar zijn per telefoon. Tot 14:00??

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Verzending is fout gelopen, klantenservice reageert niet.

Na bestelling bleek dat mijn huisnummertoevoeging niet is overgenomen op het verzendlabel. Op de order bij UBCenter is het huisnummertoevoeging WEL aanwezig.
Direct na inzage track&trace mail van DHL een mail verstuurd. Geen reactie ontvangen tot nu toe, 2 werkdagen verder. Pakket is inmiddels via een omweg toch in mijn bezit gekomen.

Verzending

In het verzendproces zit een bug dat het huisnummertoevoeging niet meegenomen wordt in het verzendlabel.

Klantenservice

Na 2 werkdagen ná Koningsdag, nog steeds geen reactie ontvangen. Mogelijk hebben ze na Koningsdag ook vrij genomen, maar waarschijnlijk komt het excuus dat ze achterstand hebben opgelopen. Wanneer je geen reactie mag ontvangen, dan is de ervaring - 1 ster - waardeloos. Ik pas mijn review aan naar 'Voldoende' als er alsnog reactie komt.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Er ben erg blij met mijn bestelling, ik zou er zo weer bestellen, een supershop, gewoon top!!

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Bestelling en producten makkelijk te vinden. Uitgebreid assortiment in de diepte. Ubiquity en netwerk specialist ; ook voor kabels.

Bestelling werd geleverd in 4 keer in functie van de levering

Klantenservice

Super reactieve hulp via de chat

Algemeen

UniFi Switch Lite 8 PoE besteld op basis van goedkoopste vermelding met voorraad in de pricewatch. De website is eenvoudig, maar duidelijk genoeg.

Verzending

UniFi Switch Lite 8 PoE besteld op zaterdag, verzonden op maandag en bezorgd op dinsdag.

Blur Karma 6,54K

Algemeen

Voor opbouwen van een nieuw netwerk twee switches besteld. Veel winkels hadden geen voorraad, zelfs Ubiquiti zelf niet, maar gelukkig had UBCenter wel de juiste switches op voorraad.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt. Webshop komt vandaag besteld, morgen in huis na. Levering via DHL over het algemeen mindere ervaringen mee, maar dit maal geen probleem.

Algemeen

Heb bij UBCenter een Unifi Aggregation 10Gb Switch gekocht. Bestellen ging vlot en ondanks dat ik pas laat in de middag besteld had kwam het pakket de volgende middag binnen.

Verzending

Laat in de middag besteld en de volgende middag geleverd! Goed verpakt!

Verzending: Score: 2

Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke website, alleen geen actuele voorraad indicatie zoals bij andere webshops. Bestelling en betaling liepen zoals verwacht.

Verzending

Vrijdag de 18e om 10:00 uur in de ochtend vier simpele access points besteld, denkende dat ze dezelfde dag nog verzonden zouden worden. Product was op de website "voorradig" maar werd pas de 23e verzonden zonder huisnummer toevoeging dus DHL probeerde deze bij de buren te bezorgen.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Tegen beloning

Algemeen

Bestellen ging simpel, ik ging ook af op de goede beoordeling en de snelle levertijd. Helaas kreeg ik kort na de order een uitnodiging om een review te schrijven voor een kans op een goede beloning (UniFi 6 LR).

Verzending

Verzending gebeurde niet zoals aangegeven op dezelfde dag, maar een dag later ivm coronabesmetting binnen het magazijnpersoneel. Als ze dat die dag al weten zou het beter zijn meteen een mail te sturen na bestelling of dit op de website te vermelden.

Klantenservice

Ik heb een mail gestuurd in de avond dat mijn bestelling niet was verzonden, net na 9 uur in de ochtend kwam een reactie en de bestelling is toen meteen verzonden.

Algemeen

De website bood voldoende duidelijkheid, maar goed, zo zijn er wel meer.
De prijs behoorde echter ook nog eens tot een van de laagste en dat maakte het natuurlijk interessant.
Het belangrijkste is echter dat daarbij ook de toezegging op de website van "voor 17:00 besteld, de volgende dag bezorgd" ook echt waar werd gemaakt. Helaas heb ik dat wel eens anders ervaren. In dit geval ging het enkel nog om de vervanging van een lokale 5-ports Netgear switch maar dit geeft wel vertrouwen om ook bij een eventuele volgende bestelling van Ubiquiti apparatuur UBcenter te overwegen.

Verzending

Toezeggingen op de website worden daadwerkelijk waargemaakt in tegenstelling tot een aantal ervaringen bij andere partijen.

Algemeen

Nette site, redelijke prijzen en snelle levering, gewoon dikke prima!
Ik heb hier nog niet eerder besteld, maar zou hier gerust weer kopen.

Verzending

Eind van de middag besteld, Volgende ochtend in huis, keurig volgens afspraak en netjes verpakt, niets op aan te merken.

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst, en ook snel geleverd. Ze verkopen de kabels duurder dan de Unifi shop, maar hun verzending is goedkoper dus door de kleine orderwaarde was dit voordeliger.

Algemeen

Duidelijke website. Redelijke prijzen, snel ontvangen. Netjes verpakt. Niks op aan te merken, gewoon goed geregeld allemaal.

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst, betaald en verzonden. Verzendkosten iets aan de hoge kant, maar verder een prima ervaring.

Verzending

Prima verzending, in het kader van co2 besparing had het pakketje wel kleiner gekund. Keurig binnen een dag binnen

Algemeen

De site is overzichtelijk en duidelijk, bestelling ging zonder problemen. levering ging snel en zonder vertraging.

Verzending

levering ging snel en zonder vertraging, binnen de afgesproken tijd.

Algemeen

Ik was opzoek naar een ubiquity product. normaal bestel ik deze altijd op de EU store van ubiquity, maar zag via Tweakers dat hij bij ubcenter goedkoper was en de volgende dag binnen zou zijn.

Ik kende de webshop nog niet en mede door de reviews toch maar besteld.

Verzending

Vandaag besteld is morgen binnen, dit was zeker zo. Ik kan er niet meer over zeggen. Gewoon uitstekend.

Algemeen

Had de goedkoopste prijs voor een product wat ik zocht. Site was overzichtelijk, kon makkelijk met iDeal betalen en ik hoefde niet perse een account aan te maken. Top!

Verzending

Werd beloofd dat het binnen één dag bezorgd zou worden. Dit was ook het geval. Kreeg in de avond de track&trace code van DHL en de volgende dag stond DHL al op de stoep.

Scorekaart voor UBCenter

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie