×

Help Tweakers weer winnen!

E-Supply

25 producten en 28 uitvoeringen

Wie & Wat

E-Supply.nl
Welkom in de wereld van lifestyle accessoires

E-Supply.nl is een jong en dynamisch bedrijf dat zich volledig inzet in de markt van elektronica accessoires. Wij streven ernaar om de beste klantenservice te leveren en tegelijkertijd een goede prijs-kwaliteit verhouding te voeren. Door de jaren heen is E-Supply uitgegroeid tot een volwaardige webshop voor zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren enkel bekende merken zoals: Moshi, Element Case, Otterbox, Boostcase, Braven.
Ook hebben wij een oog voor opkomende merken: Fuse Chicken, Quadlock en Kenu.Deze merken zijn ontstaan uit creatieve Kickstarter projecten. Daarbij voeren wij onze eigen merken: E-Supply, Zayo en Movadi.

Versturen doen wij razendsnel: op werkdagen en zondag vr 23:00 uur besteld en betaald, is dezelfde dag nog verstuurd.

Hoe

Service
Hulp nodig? Wij staan voor u klaar! Tevreden klanten is waar wij het voor doen. Onze klantenservice staat voor u klaar per telefoon, e-mail of livechat. Zo kunt u zelf kiezen welke manier van contact u het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om uw vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat u weet waar u aan toe bent. Ontevreden klanten bieden wij altijd een oplossing.

Betrouwbaar
Veilig kunnen winkelen en betalen is belangrijk bij het doen van online aankopen. Bij E-Supply kan iedereen onbezorgd winkelen en afrekenen zonder na te denken over betrouwbaarheid of veiligheid. Om dit te kunnen waarborgen werken we met verschillende betrouwbare partners.
Bij het onafhankelijke KiyOh vindt u de beoordelingen van veel klanten die bij ons besteld hebben. Daarnaast is E-Supply aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg die garant staat voor veilig en betrouwbaar winkelen op internet. Bekijk ons certificaat en meer informatie op Thuis Winkelwaarborg.

Kwaliteitsmerken
Naast uitstekende service en betrouwbaarheid wilt u natuurlijk ook de beste kwaliteit-prijs verhouding voor uw producten. E-Supply zorgt ervoor dat prijzen voortdurend scherp en naar adviesprijs scherp blijven. Hierdoor zorgen wij dat u nooit teveel betaalt.

Contact

Telefoon: 085-2012 603 (lokaal tarief)
E-mail: info@e-supply.nl
LiveChat

Op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

E-mails worden op werkdagen nog binnen 24 uur beantwoord.

Scorekaart voor E-Supply

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 28 producten, 43 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,5 (2,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,6 (2,4% onder gemiddeld)