Externe batterij

32 producten en 42 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Externe batterij

Review toevoegen

Algemeen

Gratis extra 4 in 1 oplaadkabel erbij gekregen. Met de code op de verpakking kunnen controleren dat het om een authentieke Xiaomi powerbank gaat.

Verzending

Aan het einde van de avond besteld, de volgende dag keurig in de brievenbus bezorgd.

Algemeen

Powerbank besteld, helaas de verkeerde geleverd. Daarna via de klantenservice de volgende dag nog de juiste thuisgestuurd gekregen. Top service

Verzending

Netjes verpakt en correct afgeleverd.

Erg behulpzaam!

Algemeen

Om 22:30u een powerbank besteld, de volgende dag via brievenbus pakje geleverd. Gratis multi kabel erbij als actie. De foto van het orderpicken is ook leuk om te krijgen. Website kan wat duidelijker, als je dingen wil vergelijken is het even zoeken.

Verzending

Voor 23u besteld, volgende dag geleverd, zoals beloofd.

Algemeen

Snel nog een powerbank besteld(12:38) voor de vakantie en de volgende dag (14:30) in de brievenbus!

Top!

Verzending

Product in goede en nette staat ontvangen!

Klantenservice

Na ongeveer 20 minuten na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een mail met een foto dat het product is verzameld en ingepakt. Erg netjes.

Algemeen

De website was overzichtelijk en er werd bij een oudere versie powerbank aangeraden om de nieuwere te kopen terwijl deze ook nog aantrekkelijker was, netjes!

Verzending

Werd op tijd afgeleverd en met de brievenbus post, dus hoefde ik er niet voor thuis te zijn. NB: het ging hier wel om een powerbank.

Algemeen

Xaiomi Powerbank besteld bij deze winkel. Was scherp geprijsd en de eigenaar reageerde snel op mijn vragen over het product. Ik was positief verbaasd toen ik een foto in mijn mailbox kreeg van het bestelde product in het inpakkrat.

Verzending

Foto van bestelling in inpakkrat was een geinige toevoeging!

Algemeen

heb een Xiaomi Powerbank 20000 mAh versie 2.0 gekocht en binnen de aangegeven levertijd gekregen. De gratis 4 in 1 kabel waren ze vergeten. (zie klanten service)

Verzending

binnen de aangegeven levertijd binnen, echter zonder de 4 in 1 kabel.

Klantenservice

Ze waren de gratis 4 in 1 kabel vergeten mee te sturen. Even een mailtje gestuurd waarop ik zeer snel antwoord heb gekregen. Volgende dag zat hij bij de post.

Algemeen

Snel en zonder problemen kunnen bestellen. Naast de 20000 mAh Xiaomi Powerbank versie 2.0 ook gratis een 4 in 1 Multi-USB kabel erbij gekregen.

Verzending

Levering was snel en zonder problemen.

Algemeen

Site is duidelijk en ze hebben lekker veel betaalopties. Ook boden ze bij mijn bestelde 10.400 Xiaomi een gratis 4 naar 1 laadkabel aan.

Na bestellen nog een vraag over het product gehad. Die mail werd zeer snel beantwoord.

Verzending

Na het picken van je order krijg je een foto. Hartstikke handig als je dan kan zien of alles goed is of nog even moet ingrijpen. Product was volgende dag in huis.

Klantenservice

En dan zie je die foto, en denk je: He, de kabel mist. Direct mailtje gestuurd. Als antwoord erop kreeg ik dat ik hem had moeten aanklikken in de order en dat je hem anders niet krijgt. Ik heb met 3 browsers de order nog een keer nagebootst, en elke keer zit hij gewoon standaard in je mandje op het moment dat je powerbank aanklikt. Vreemd.

Maar goed, mooi op tijd ingegrepen dus? Nope. Doosje komt zonder de beloofde kabel. Hoe je van een gratis product, toch nog een slechte ervaring kan maken. De powerbank is inmiddels in gebruik, deze webshop staat op de no-go lijst.

Algemeen

Bestelling ging snel en gemakkelijk. Website ziet er erg goed verzorgd uit en wekt vertrouwen. Zonder extra kosten met creditcard betalen is top.

Verzending

Levering was erg snel. Tot mijn verassing was een volgende dag levering nog mogelijk tot elf uur. Ben er erg blij mee. Ben wel van mening dat de powerbank in het pakketje beter beschermt kan worden voor stoten etc.

Algemeen

Duidelijk en makkelijk te gebruiken website (en https is goed geconfigureerd). Bestelling dezelfde dag afgehandeld, en een bevestigingsmail van betaling, notificatie van verzending en track & trace zodat ik kan zien waar het pakketje is.

Verzending

Het product is snel geleverd, maar op de verkeerde locatie (bij mijn opgegeven woonadres i.p.v. een afgiftepunt). Dit is waarschijnlijk een eenmalige (menselijke?) fout, aangezien de eerste bevestigingsmail wel aangaf dat het bij een afgiftepunt bezorgd zou worden.

Klantenservice

In de ochtend een vraag gesteld over de bezorging, 's middags al een redelijk antwoord gekregen.

Scorekaart voor Externe batterij

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg