Externe batterij

15 producten en 16 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Externe batterij

Review toevoegen

Algemeen

Product besteld, snel geleverd, retour gestuurd, alles netjes afgehandeld met vriendelijke persoonlijke statusupdates. In eerste instantie was er wel een late reactie op mijn vragen.

Klantenservice

Product retour gestuurd alles netjes afgehandeld met vriendelijke persoonlijke statusupdates. In eerste instantie was er wel een late reactie op mijn vragen.

Nder Karma 3,37K

Algemeen

Goed, gevonden wat ik zocht. Bestellen gaat makkelijk met Ideal bijvoorbeeld. Assortiment is ook voldoende. Zelf Xiaomi

Verzending

Top verzending, binnen 12 uur in huis. Ook nog een leuke ding is dat je een foto van je bestelling krijgt wanneer de orders gepakt zijn en klaar voor inpakken zijn.

Algemeen

Door middel van tussentijdse mail en tekst en foto's van je bestelling houden ze je op de hoogte van de order die je hebt geplaatst.'

Verzending

Pakje met daarin een externe batterij (accu'tje) was goed ingepakt en snel geleverd.

Klantenservice

Ik had nog een mailtje gestuurd naar klantenservice. Deze heeft mij binnen een werkdag op mijn mail gereageerd.

Algemeen

niets op aan te merken. Makkelijk, snel en duidelijk. ik werd goed op de hoogte gehouden over de vorderingen van de bestelling

Verzending

Verzending/levering was bizar snel: Zondag half 4 besteld en Maandag half 12 al beschikbaar op het Pakket afhaalpunt.

Pakketje (powerbank) doeltreffend verpakt en is zonder 'kleerscheuren' aangekomen

Algemeen

Oplader gekocht bij deze webshop, had een autolader nodig die power delivery ondersteunde, goed advies gekregen van de klantenservice of dit voor mijn situatie voldoende ging zijn

Algemeen

Snelle levering, goed verpakt, erg scherpe prijs, duidelijke productomschrijving, leuke (gratis) extra bij aankoop van m'n powerbank (Xiaomi Mi Powerbank 2). Ontzettend tevreden met de service van externebatterij.nl.

Verzending

Verzending was ontzettend snel. Avond voor vertrek naar onze vakantiebestemming besteld en de volgende ochtend vroeg al geleverd.

Algemeen

Goede communicatie; diverse mails gehad met status update. Snelle reactie op vragen. Goede service. ik ben erg tevreden.

Verzending

Verzending was iets vertraagd maar daarvoor werden excuses aangeboden en ter compensatie gratis multikabel bijgevoegd.

Klantenservice

Zie boven. Goede service en communicatie.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Xiaomi Powerbank van 20.000mAH besteld bij Externe Batterij. Bestellen liep soepel met voldoende betaalmogelijkheden op de website. Genoeg producten beschikbaar. Helaas kan ik de website niet aanraden door de verzending en de klantenservice. Producten wel in goede orde ontvangen maar door de onderstaande punten kan ik de verkoper helaas niet aanraden.

EDIT: contact gehad met de klanten service na het plaatsen van de review en zij gaven aan dat het een technische fout op de website betrof. Ik heb 20% credit gehad op de prijs van de powerbank. Nette oplossing.

Verzending

Na positief te zijn over de website is het verzenden helaas erg tegengevallen. Ik had de powerbank snel nodig en heb daarom ook gekozen voor deze powerbank want deze was: "Voor 23:30 besteld, de volgende dag in huis". Je raadt het al, de volgende dag helaas geen powerbank op mijn deurmat. Contact proberen te zoeken met de klantenservice (zie beneden) maar helaas geen soelaas.

Vrijdag, Zaterdag, Zondag helaas geen bericht over mijn bestelstatus. Pas op Maandag avond kreeg ik een email met verzendbevestiging. Veel te laat dus! Pakje was prima ingepakt en de foto bij het emailtje was wel aardig.

Klantenservice

Helaas naast de verzending hier nog een misser, via de website contact gezocht over whatsapp maar hier 4 dagen geen reactie op gehad (en overigens nog steeds niet). Ik vind het best netjes om klanten op de hoogte te houden over de bestelling vooral als je beloftes niet kunt nakomen maar helaas is externe batterij het hier niet mee eens. Het niet reageren op je zelf aangeboden klantenservice kanalen is in 2019 echt not-done.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2

Algemeen

De website en bestelling werkt zoals bij elke andere webshop, echter bij verzending wordt niet aan de geadverteerde termijn voldaan. Bij mijn product stond zowel op Tweakers als in de webshop "Vandaag besteld, morgen in huis", maar dit bleek 3 dagen later te zijn.

Verzending

Bij verzending wordt niet aan de geadverteerde termijn voldaan. Bij mijn product stond zowel op Tweakers als in de webshop "Vandaag besteld, morgen in huis", maar dit bleek 3 dagen later te zijn.

Bestelnummer: EB589789

Dit is klantenservice!

Ik kocht een Xiaomi Powerbank 16000 mAh voor mijn smartphone. De bestelling werd heel snel bezorgt. Ik sloot hem aan op mijn smartphone maar deze werd niet opgeladen. Ook andere apparaten werden niet opgeladen. Na Externebatterij gemaild te hebben, stuurden ze mij direct een nieuwe powerbank toe die de volgende dag werd bezorgt.
Ik ontving een mail met een "retoursticker" voor TNT post die ik, met de defecte batterij, op de doos kon plakken en kostenloos retour mocht zenden.

Ik vind het geweldig hoe deze webwinkel het probleem met de defecte powerbank heeft opgelost. Bedankt Peter Hendrix van Externe Batterij voor deze geweldige service. Ik ben blij met jullie en de volgende powerbank wordt ook bij jullie besteld.

Verzending

Binnen 1 dag had ik mijn bestelling in huis.

Klantenservice

Bij melding van het defect werd zeer kordaat en vriendelijk gereageerd. Er werd direct een oplossing gevonden.

Algemeen

Het bestellen verliep soepel. Ook de uitgebreide product reviews doormidden van blog artikelen is erg waardevol.

Klantenservice

De oplaadkabel van de powerbank functioneerde niet. Na contact gezocht te hebben met de klantenservice kreeg ik binnen enkele dagen een pakketje met 4 gratis kabels! Kortom helemaal super

Algemeen

Gratis extra 4 in 1 oplaadkabel erbij gekregen. Met de code op de verpakking kunnen controleren dat het om een authentieke Xiaomi powerbank gaat.

Verzending

Aan het einde van de avond besteld, de volgende dag keurig in de brievenbus bezorgd.

Algemeen

Powerbank besteld, helaas de verkeerde geleverd. Daarna via de klantenservice de volgende dag nog de juiste thuisgestuurd gekregen. Top service

Verzending

Netjes verpakt en correct afgeleverd.

Erg behulpzaam!

Algemeen

Om 22:30u een powerbank besteld, de volgende dag via brievenbus pakje geleverd. Gratis multi kabel erbij als actie. De foto van het orderpicken is ook leuk om te krijgen. Website kan wat duidelijker, als je dingen wil vergelijken is het even zoeken.

Verzending

Voor 23u besteld, volgende dag geleverd, zoals beloofd.

Algemeen

Snel nog een powerbank besteld(12:38) voor de vakantie en de volgende dag (14:30) in de brievenbus!

Top!

Verzending

Product in goede en nette staat ontvangen!

Klantenservice

Na ongeveer 20 minuten na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een mail met een foto dat het product is verzameld en ingepakt. Erg netjes.

Algemeen

De website was overzichtelijk en er werd bij een oudere versie powerbank aangeraden om de nieuwere te kopen terwijl deze ook nog aantrekkelijker was, netjes!

Verzending

Werd op tijd afgeleverd en met de brievenbus post, dus hoefde ik er niet voor thuis te zijn. NB: het ging hier wel om een powerbank.

Algemeen

Xaiomi Powerbank besteld bij deze winkel. Was scherp geprijsd en de eigenaar reageerde snel op mijn vragen over het product. Ik was positief verbaasd toen ik een foto in mijn mailbox kreeg van het bestelde product in het inpakkrat.

Verzending

Foto van bestelling in inpakkrat was een geinige toevoeging!

Verzending: Score: 3

Algemeen

heb een Xiaomi Powerbank 20000 mAh versie 2.0 gekocht en binnen de aangegeven levertijd gekregen. De gratis 4 in 1 kabel waren ze vergeten. (zie klanten service)

Verzending

binnen de aangegeven levertijd binnen, echter zonder de 4 in 1 kabel.

Klantenservice

Ze waren de gratis 4 in 1 kabel vergeten mee te sturen. Even een mailtje gestuurd waarop ik zeer snel antwoord heb gekregen. Volgende dag zat hij bij de post.

Algemeen

Snel en zonder problemen kunnen bestellen. Naast de 20000 mAh Xiaomi Powerbank versie 2.0 ook gratis een 4 in 1 Multi-USB kabel erbij gekregen.

Verzending

Levering was snel en zonder problemen.

Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Site is duidelijk en ze hebben lekker veel betaalopties. Ook boden ze bij mijn bestelde 10.400 Xiaomi een gratis 4 naar 1 laadkabel aan.

Na bestellen nog een vraag over het product gehad. Die mail werd zeer snel beantwoord.

Verzending

Na het picken van je order krijg je een foto. Hartstikke handig als je dan kan zien of alles goed is of nog even moet ingrijpen. Product was volgende dag in huis.

Klantenservice

En dan zie je die foto, en denk je: He, de kabel mist. Direct mailtje gestuurd. Als antwoord erop kreeg ik dat ik hem had moeten aanklikken in de order en dat je hem anders niet krijgt. Ik heb met 3 browsers de order nog een keer nagebootst, en elke keer zit hij gewoon standaard in je mandje op het moment dat je powerbank aanklikt. Vreemd.

Maar goed, mooi op tijd ingegrepen dus? Nope. Doosje komt zonder de beloofde kabel. Hoe je van een gratis product, toch nog een slechte ervaring kan maken. De powerbank is inmiddels in gebruik, deze webshop staat op de no-go lijst.

Scorekaart voor Externe batterij

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg