Smart Witgoed

231 producten en 232 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Smart Witgoed

Review toevoegen

Algemeen

Ik ben goed geholpen! Zeer klantvriendelijk personeel bij Smart Witgoed. Een aanrader als je op zoek bent naar eerlijk advies en scherp geprijsde producten.

Verzending

Apparaat is netjes afgeleverd en op de plek gezet!

Klantenservice

Het personeel staat je graag te woord. Niet opdringerig! Ook handig dat het altijd gratis parkeren is voor de deur en plek genoeg.

Algemeen

Op tweakers deze wasmachine gevonden en direct een besteld. Website is overzichtelijk en de bestelling ging makkelijk

Verzending

De heren van Dusseldorp hebben de wasmachine geplaatst ze waren erg vriendelijk en hulpvaardig.

Klantenservice

De klantenservice heeft met contact opgenomen of alllss naar wens was

Algemeen

Heb een wasmachine besteld bij deze winkel, deze hadden ze niet op voorraad en hebben mij een andere model aangeboden voor dezelfde prijs! Hier ben ik erg blij mee.

Verzending

Ze hebben hem netjes thuis bezorgd en de oude machine namen e ook nog mee.

Algemeen

Online een wasmachine gekocht, nog achterna gebeld of de machine op voorraad was. Hele vriendelijke medewerker aan de lijn gehad, en hij kon hem gelijk komen bezorgen.

Verzending

De bezorging ging heel soepel, de jongen die hem kwam brengen was heel beleefd, en hij stond snel op z'n plek, ook nog eens goed aangesloten.

Klantenservice

Heel vriendelijk bedrijf, ga er zeker nog eens terug.

Algemeen

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kreeg een een eerlijk advies uit het ruime assortiment over een inbouw vaatwasser en wasmachine waarnaar ik opzoek was. Ze dachten goed met me mee en hielden rekening met mijn wensen. Ben zeer tevreden met mijn aankopen! Smart Witgoed, een echte aanrader! (Ook fijn dat je er altijd voor de deur en ook gratis kan parkeren!)

Verzending

Vanwege een verhuizing konden de spullen pas 3 weken na aankoop in m'n nieuwe huis gezet worden. Gelukkig was dit geen probleem! Erg fijn! De vaatwasser is vakkundig en netjes ingebouwd.

Klantenservice

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het personeel denkt echt met je mee. Fijn om zo goed geholpen te worden! PS de koffie was ook lekker!

Algemeen

Erg vernieuwend concept, grote en overzichtelijke winkel, met enorme keuze
Vlot personeel (niet opdringerig)
Koffie hoek/tafel was erg welkom en gezellig
Verkoper nam alle tijd samen met ons, om tot de juiste keuze te komen.
Levering kon binnen 3 uur, was bij ons echter niet nodig
Uiteindelijk alles netjes ingebouwd en alles aangesloten TOP!

Verzending

Snelle en goed levering alles ingebouwd en netjes aangesloten

Nvt

Algemeen

Prettige winkel ervaring gehad, goede uitleg en groot assortiment. Ik kreeg zelfs nog een kopje koffie van de medewerker

Verzending

Je kunt duidelijk zien dat het ervaren vakmensen zijn die hier werken. Duidelijke uitleg en goed gemonteerd

Algemeen

Ruim aanbod, scherpe prijzen, overzichtelijke website, snelle bezorging! Ze wilden zelfs nog even naar mijn afzuigkap kijken die ik zelf had gemonteerd.

Verzending

Dezelfde dag binnen een half uur bezorgd en aangesloten!

Klantenservice

Erg goede uitleg en instructe.

Algemeen

beloven een levering van 1 tot 2 dagen wat uiteindelijk 4 dagen is geworden erg jammer als je was ligt te stinken omdat je nergens kan wassen.

Scorekaart voor Smart Witgoed

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8