Smart Witgoed

Review toevoegen

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Wasmachine en droger besteld bij Smart Witgoed, een andere webwinkel kon echter de wasmachine voor een flink lager bedrag leveren. De droger had deze webwinkel dan weer niet, en had eerder ook een goed telefonisch gesprek met een medewerker van Smart Witgoed gehad over de voorwaarden van levering e.d. Ik wilde ze dus niet meteen laten vallen. Na bovenstaande te hebben aangegeven waren ze zeer tegemoetkomend en werd alles voor de lagere prijs geregeld. communicatie was ook zeer goed.
Ze gebruiken een externe leverancier voor transport, daar was ik iets minder over te spreken, maar uiteindelijk is alles goed gekomen.

Verzending

De levering was voor de 2e verdieping incl. aansluiten. Smart Witgoed gebruikt Transport Service Oost voor de levering. Ik kreeg tijdig bericht, maar het bleek dat Smart een 24 uurs levering had aangevraagd, en TSO wegens het moeten afleveren op de 2e verdieping dit niet kon bolwerken ivm planning van een bijrijder. Ze belden mij voor herplanning van de afspraak, die vervolgens niet nagekomen kon worden omdat de dag zelf de bijrijder niet kwam opdagen.
Toen er uiteindelijk wel geleverd werd was de boel niet juist aangesloten en kon ik het zelf nog een keer doen.

Omdat dit buiten het invloed van Smart Witgoed om loopt wil ik ze daar niet op afrekenen, met name omdat de bezorgkosten niet in rekening zijn gebracht. Wellicht een puntje voor de volgende keer.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Prima webshop / winkel.Goed telefonisch bereikbaar en kennis van zaken.Extra advies op maat gekregen en levering geheel volgens afspraak netjes voor elkaar.Gewoon een tevreden klant!

Verzending

Machine af laten leveren , keurig op tijd volgens afspraak , geen poespas!

Algemeen

AEG wasmachine gekocht, was elders daarna toch goedkoper.
Prijs verschil zonder enige moeite terug gekregen!

Verzending

Makkelijk website om te raadplegen, bezorger belde netjes van te voren om afspraak in te plannen. Bestuurder belde 30 min voor aanvang om aan te geven dat hij onderweg was.

Klantenservice

Goed en vriendelijk geholpen.

Algemeen

Het was een uitstekende service bij de verzending en de aansluiting van de wasmachine. Top!

Algemeen

Makkelijke website het bestellen ging snel en het betalen met iDeal ook, de prijzen zijn bij deze shop echt scherp

Verzending

Ik kreeg netjes op tijd een telefoontje voor de bezorging van onze nieuwe wasmachine daarna hebben ze hem uitgepakt en aangesloten top gedaan smartwitgoed!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

TOP! Juiste voorlichting, snelle levering, prijs oké ! Woon op een flat, was geen probleem..... nog effe een bakkie koffie gedaan en een kleine fooi ( was verdient )
Product voldoet aan verwachtingen

Verzending

Wasmachine was op voorraad, volgende dag bezorgd

Gewoon GOED!

Algemeen

Op tweakers deze wasmachine gevonden en direct een besteld. Website is overzichtelijk en de bestelling ging makkelijk

Verzending

De heren van Dusseldorp hebben de wasmachine geplaatst ze waren erg vriendelijk en hulpvaardig.

Klantenservice

De klantenservice heeft met contact opgenomen of alllss naar wens was

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

beloven een levering van 1 tot 2 dagen wat uiteindelijk 4 dagen is geworden erg jammer als je was ligt te stinken omdat je nergens kan wassen.

Scorekaart voor Smart Witgoed

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie