IPCamSupply.nl

37 producten en 37 uitvoeringen
Namens Tweakers

De webshop HikVisionCam.nl is overgegaan in IPCamSupply.nl.

Gebruikers over webshop IPCamSupply.nl

Review toevoegen

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Via Tweakers kwam ik bij IPCamSupply.nl terecht. Daar had ik een IP Camera gezien, waar ik wat meer over wilde weten.
Ik nam contact op en door Paul van de IPCamSupply werd ik uitstekend geadviseerd.
Niet noodzakelijk het duurste willen verkopen, maar eerlijk advies, om te voldoen aan mijn wensen.

Verzending

Je hebt de mogelijkheid om het af te halen bij de winkel. Dit is handig. En anders wordt het via PostNL verstuurd.

Klantenservice

Zoals hierboven ook al vermeld word er door deze winkel niet puur uit winst bejag geadviseerd, maar krijg je een eerlijk advies. Ik adviseer deze winkel zeer zeker als je goed advies wil, voor een degelijke camera.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Duidelijke en overzichtelijke shop, geen recalme of banners. Via enkele klikken het product besteld en betaald. De betaling heb ik gedaan d.m.v. IDeal aangezien dit het snelst is. Bankoverschijving was ook mogelijk alleen dan wordt er gewacht met verzenden totdat het bedrag is ontvangen.

Verzending

De camera op maandag rond 18.00 uur besteld en zoals beloofd werd het product dinsdag geleverd door PostNL. Netjes verpakt en het product zonder schade ontvangen. De camera is inmiddels geinstalleerd en ben volledig te vreden!

Scorekaart voor IPCamSupply.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5