Gebruikers over webshop 123-3D.nl
Review toevoegenUit eigen beweging
AlgemeenMakkelijk bestellen en snelle levering. Voor hoge bedragen geen achteraf betaling mogelijk. Je kan het wel kiezen als je een betaling gaat doen.
VerzendingNadat de betaling gedaan was is de printer verstuurd en de volgende dag ontvangen.
KlantenserviceHebben mij gedurende de dag proberen te bellen om mij te vertellen dat de verzending niet door kon gaan omdat grote bedragen vooraf betaald dienen te worden.
Veel eerder ook al contact gehad met mijn vorige 3d printer die een probleem met een fan had na levering. Dit hebben ze prima opgelost.
Bedankt voor het schrijven van deze review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze levering en dat we je hebben kunnen helpen met het oplossen van je klacht. Onze financiële administratie beoordeelt inderdaad of orders achteraf betaald mogen worden. Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenBeloften die op website omschreven staan worden niet nageleefd. Levertijden die omschreven staan zijn totale onzin
VerzendingPakket inmiddels wel ontvangen,
KlantenserviceGevraagd waar de track en trace bleef, deze niet mogen ontvangen want pakket was niet verzonden zoals wel geadverteerd word op de website. Update volgt!
Goed dat je dit aan ons kenbaar maakt! We kijken uiteraard graag met je mee naar de status van je bestelling. Zou je daarvoor een e-mail met je klantgegevens naar webcare@123-3d.nl willen sturen? Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenEen nieuwe review met mijn meest recente ervaring.
2 losse bestellingen geplaatst, 1 met rollen filament waarbij er 1 op beperkte voorraad stond, en 1 bestelling met een 3D printer.
Bestelproces nog steeds oudbollig, maar het werkt
Zaterdag besteld, maandag in huis?
Vergeet het maar. Bij een eerder geplaatste bestelling (op zaterdag>maandag geleverd belofte) dacht ik nog dat er een foutje of een incident was. Nu lijkt het meer op een valse belofte. Die club doet geen drol op zaterdag en zondag. Dus ook geen bestellingen inpakken en versturen. Zaterdag besteld? woensdag in huis als je mazzel hebt zou een betere tekst zijn.
Die rol 'beperkt leverbaar' filament duurt ook een ruime maand voordat die er is. Dat noem ik geen beperkt leverbaar meer.
Na contact met de klantenservice waar mijn track and trace code is, kreeg ik een mail terug van de verkeerde bestelling (filament rollen) terwijl ik vroeg om de printer. Dus dan maar bellen, Het bleek dat de heren dus nog niets met de order(s) hebben gedaan. Op de vraag of er niks mogelijk was om vandaag, volgens belofte, alsnog de printer te leveren werd resoluut nee geantwoord.
Er wordt totaal niet meegedacht of meegewerkt aan oplossingen. Als het bedrijf een fout maakt boeit het ze niets, ze hebben het geld toch al binnen zo lijkt.
Kort lomp en onbeleefd, andere woorden heb ik niet over voor deze medewerker.
Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je niet tevreden bent. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad om je verder te helpen. Hierbij hebben wij je een rol filament ter compensatie aangeboden. Mochten wij verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenDeze review gaat over mijn totale ervaring, met aanschaf van meerdere printers, rollen filament en accessoires over de afgelopen jaren.
--
Algemeen:
Niet uitstekend omdat de website echt wel naar deze eeuw getrokken mag worden. Het assortiment is simpelweg érg goed te noemen, al is het soms veel zoekwerk. De voorraad is over het algemeen goed te noemen, al had ik een enkele keer dat een artikel met 'enkele op voorraad' betekende dat er iets van 6 weken levertijd op zat, dat was een tegenvaller
Ook hier goed. Één verzending naar een PostNL punt ging volledig mis en werd retour gestuurd naar 123-3D ... Erg jammer. Verdere zendingen altijd prima verlopen en de producten zijn altijd goed verpakt.
KlantenserviceTotaal geen problemen met de klantenservice gehad! Mijn Flashforge 3 (baggerding overigens) had binnen 2 weken een verstopte nozzle. Ze stuurden direct een nieuw op waarna de oude retour gestuurd kon worden.
Ook kreeg ik wat tips om bij deze printer de temparatuur hoger te zetten dan 'aangeraden'. Gewoon prima service.
Uit eigen beweging
Algemeen'Morgen in huis' kan bij 123-3d.nl beter verandert worden in 'Misschien volgende maand in huis.' Echt waardeloos. Geen updates over bestellingen. Geen status op de site te zien. Ik dacht de vorige keer dat het een eenmalige misser was. Niet dus.
VerzendingAls je het snel in huis wil hebben, is 123-3d zeker niet de beste keuze. Ondanks dat producten op 'Direct leverbaar' staan, zijn ze dit vaak niet. Status updates doen ze kennelijk niet aan.
Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! Wat jammer om te vernemen dat je niet op de hoogte bent gehouden over de status van je bestelling. We kijken graag even met je mee naar een passende oplossing. Zou je daarvoor een e-mail met je klantgegevens willen sturen naar webcare@123-3D.nl? Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenBestelling plaatsen en bezorging was goed en snel, pas toen ik gebruik wou maken van de garantieregeling voor een artikel gingen ze moeilijk doen.
KlantenserviceZeven maanden nadat ik hier een raspberry pi 4 en een bijbehorende usb-C voeding besteld had ging de voeding kapot. Nadat ik een vraag indiende voor retour was meteen duidelijk dat de persoon van de klantenservice mijn aanvraag niet goed gelezen had; hij dacht namelijk dat ik het over de raspberry pi zelf had, ondanks het feit dat ik het duidelijk over de voeding had en het artikelnummer had toegevoegd. Hij zei ook: "Aangezien de Pi heeft gewerkt en door een handeling defect is gegaan valt dit niet onder garantie, het is namelijk een gebruiksartikel." Dit is complete bullshit en gaat vol tegen de Nederlandse wetgeving over garantie in. Nadat ik het bedrijf hierover in een reactie op de hoogte had gesteld werd (acht dagen na mijn oorspronkelijke aanvraag) op mijn verzoek ingegaan en een nieuwe voeding opgestuurd. Het is gewoon erg jammer dat dat niet de eerste reactie had kunnen zijn.
Goed dat je jouw ervaring via deze weg aan ons kenbaar maakt, Lucas. Wij hebben nagekeken wat er precies is gebeurd en je hebt absoluut gelijk. De nieuwe voeding had direct verzonden moeten worden, onze excuses hiervoor. Fijn dat het euvel met de nieuwe voeding is opgelost. Wij hopen dat je ondanks deze miscommunicatie nog vertrouwen hebt in onze webshop en dat wij je in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Groetjes, Kim van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenDe webshop voelt ouderwets, bestellen gaat relatief snel en de levering was OK, wat voor mij de enige pluspunten zijn. After-care is slecht; zeer lange response tijd, Een garantie afhandeling wordt direct afgewezen door een eerstmogelijke smoes.
VerzendingLevering op de volgende dag is in de meeste gevallen gelukt, en men kan tot laat in de avond bestellen.
KlantenserviceEen onderdeel welke ontplofte na correct aansluiten, wordt niet onder garantie vervangen maar afgedaan als 'modificatie'. Wat volgens mij wettelijk niet eens klopt. Er wordt niet meegedacht in oplossingen, maar enkel zo snel mogelijk afwijzen van enige klacht of hulpvraag, na een lange responstijd door (zelfverklaarde) onderbezetting.
Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt! We helpen je uiteraard graag verder met een passende oplossing. Zou je daarom een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@123-3D.nl? Dan kijken we graag nogmaals met je mee. Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenAlleen maar goede ervaring; goede prijzen, super snelle verzending/levering en goede en snelle after sales.
VerzendingOndanks alle chaos met online bestellingen en leveringen supersnel verzonden en afgeleverd.
KlantenserviceSupersnelle respons, passende actie en ook weer snel verzonden en geleverd.
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop. We hopen je nog eens terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenWederom toont 123-3D dat ze met standaard antwoorden dingen proberen op te lossen zonder goed te proberen te begrijpen wat de situatie is.
KlantenserviceIk heb inmiddels naar aanleiding van mijn vorige review op verschillende manieren contact gehad: Er is (eindelijk, nadat ik reviews had achtergelaten) op mijn email gereageerd, en er zijn reacties op mijn reviews achtergelaten. Gezien de manier dat ze hier mee om zijn gegaan weer stuitend is een vervolg review met een update:
Ik vind het ongelofelijk dat wanneer ik het volgende zeg:
"Toen kwam het verzoek om de printer terug te sturen. Ik heb aangegeven dat ik dat alleen wou doen als zij het risico mee zouden dragen." & "Want het was mijn inziens niet redelijk van een consument te verwachten dat ... hij de printer terug in zijn oorspronkelijke verpakking zou krijgen" & "Hem herverpakken in je eigen doos is ook ondoenlijk, met zoveel zware, losse, kwetsbare onderdelen."
123-3D antwoordt met: "Wij kunnen jammer genoeg niet ... instemmen dat u de 3D-printer kwetsbaar ingepakt mag worden"
Het is overduidelijk dat 123-3D niet leest wat ik schrijf of proberen te begrijpen wat ik zeg. Mijn punt is niet dat ik hem kwetsbaar ga inpakken. Dat zou waanzin zijn. Uiteraard doe ik mijn best (waar wordt er vandaan gehaald dat ik dat niet zou doen?) alleen gezien dit zo veel zware kwetsbare onderdelen zijn, en ik geen professionele verscheper ben, wil ik voorkomen dat als er ondank mijn inzet toch iets kapot gaat, ik te horen krijg dat ik schade heb veroorzaakt en daar de kosten van moet dragen, terwijl de verantwoordelijkheid van dit probleem bij 123-3D ligt.
Dan nog een ander punt. Ik schrijf heel duidelijk: "Deze printer is gigantisch en past niet in mijn auto." (ik heb een sedan en de printer is echt heel groot: ik heb het geprobeerd, hij past gewoon niet).
Vervolgens wordt er in alle reacties (via de email en op mijn reviews) simpel gesteld: "Bij deze is ons aanbod nog steeds geldig dat u langskomt ..."
Wederom wordt er niet geprobeerd mijn situatie te begrijpen. Hoe zou ik langs moeten komen? Hij past niet in de auto, moet ik dan een grotere auto gaan huren om dit langs te brengen.
De situatie blijft: 123-3D levert een defecte printer en probeert, los van standaard antwoorden, niet een oplossing te vinden voor het probleem en laat mij in de kou staan.
We begrijpen dat dit geen prettige situatie is, Jasper! We willen je uiteraard graag verder helpen. Daarom hebben wij een voorstel gedaan via de mail waarin wij je voorzien van verpakkingsmateriaal zodat je de printer veilig kan opsturen. De printer zit hierin zo compact verpakt dat deze naar verwachting klein genoeg is om in je auto te passen. We zien je retourzending graag tegemoet! Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenVerschrikkelijke klantenservice. Leveren een defect product, blijven een half jaar doormodderen en pakken uiteindelijk niet de verantwoordelijkheid te compenseren of op te lossen.
KlantenserviceIk ben al een tijdje klant (6 bestellingen over 2 jaar). En tot nu gewoon prima geleverd. Maar bij de aanschaf van een nieuwe (duurdere) 3d printer is het helemaal misgegaan. Ze hebben dit wel zo slecht geregeld dat ik anderen wil behoeden van zulke ervaringen door de mijne te delen.
Ruim een half jaar geleden (5 juni '21) heb ik een nieuwe duurdere 3D printer besteld (Ender 6, zo'n 500 euro), als vervanging van mijn oude (Ender 3). Deze werd redelijk snel geleverd. Iets meer dan een week later had ik eindelijk tijd hem in elkaar te zetten en kwam er direct achter dat de deuren niet sloten. Uiteraard direct 123-3d.nl op de hoogte gebracht.
Toen begon helaas de ellende. Over een periode een half jaar (!) duurde elke stap steeds verschrikkelijk lang. Eerst werd er contact opgenomen met de fabrikant. Dan kwam er een paar weken later antwoord dat ze meer foto's wouden. Die stuurde ik direct op en dan was het weer weken wachten.
Toen dat niets opleverde is zijn er tot drie keer toe vervangende onderdelen opgestuurd. (nieuwe deuren, nieuwe frame buizen & nieuwe schroeven). De eerste twee keer kreeg ik precies dezelfde onderdelen, dus dat maakte niet uit. De schroeven waren daadwerkelijk anders dan de oorspronkelijke, maar die leverde ook geen enkele verbetering op.
Inmiddels waren we 5 maanden verder (begin november).
Toen kwam het verzoek om de printer terug te sturen. Ik heb aangegeven dat ik dat alleen wou doen als zij het risico mee zouden dragen. Want het was mijn inziens niet redelijk van een consument te verwachten dat
1. Hij de printer terug in zijn oorspronkelijke verpakking zou krijgen: De printer bestaat uit een gigantisch hoeveelheid losse onderdelen voor assemblage die als een puzzel in de verpakking hadden gezeten. Om hier een beeld van te krijgen kan je deze unboxing video bekijken: (zoek op YouTube 'Creality Ender 6 Unboxing' met ID 'qIBVLvrZStw', links mogen niet)
2. Hem herverpakken in je eigen doos is ook ondoenlijk, met zoveel zware, losse, kwetsbare onderdelen. Nogmaals, kijk naar bovenstaande video om een beeld te krijgen.
Ik heb voorgesteld m'n best te doen, maar als er een onderdeel de reis niet zou overleven zou ik het niet redelijk vinden als ik daar de kosten voor moest dragen.
Hier reageerde ze eigenlijk gewoon niet op. Hun reacties werden apathisch, en ze bleven standaard instructies 'hoe dingen te verzenden' opsturen zonder in te gaan op mijn punt dat het onredelijk was te verwachten van een consument zo'n grote zware printer zonder risico terug te sturen. Ze stelde nog voor dat ik hem met de auto langs zou brengen: Deze printer is gigantisch en past niet in mijn auto. Bovendien werd alle verantwoordelijkheid bij mij gelegd.
Ik heb al die tijd me super behulpzaam opgesteld. Ik heb constant duidelijke fotos (en zelfs videos!) aangeleverd. Constant aangeboden tijd vrij te maken om met ze te videobellen. Steeds geprobeerd zo snel als mogelijk te reageren.
Maar inmiddels zijn we een half jaar verder en nemen ze niet hun verantwoordelijkheid om de situatie op te lossen. Het wordt gewoon bij mij neergelegd.
Ik zit nu met een dure kapotte printer die ik niet terug krijg en ze weigeren te helpen. Ook hebben ze nooit aangeboden een deel van de schade te compenseren of gewoon de printer op te komen halen.
Na 6 maanden super veel moeite geef ik het helaas op.
Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Jasper! Wat vervelend om te lezen dat het allemaal zo is verlopen. We begrijpen dat dit geen prettige situatie is. We kijken uiteraard graag alsnog met je mee wat we voor je kunnen betekenen. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar klantenservice@123-3D.nl? Dan helpen we je graag verder. Groetjes, Romy van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenInmiddels... ABSURD veel gekocht bij deze store. Op een enkele keer na wordt alles goed verpakt snel verzonden (en de enkele keer na was een voorraad probleem). De website werkt goed, is toegankelijk, en het assortiment is redelijk te vinden.
VerzendingVerzendingen zijn goed verpakt, gebeuren snel, en op een keertje voorraad problemen na, is het altijd snel, en goed bezorgd.
KlantenserviceDit verhaal is een van twee onderdelen:
- Assortiment
- Klantenservice
En eigenlijk zijn ze beiden van dezelfde aard. Ik heb Eén keer een probleem gehad met een rol filament (waar na wat zoeken bleek dat dit vaak voorkwam bij dit model), waar de klantenservice de schuld ronduit bij mij neer legde.
En dan is her het assortiment. Voor velen, zoals mijzelf, is 3D printen een hobby, maar ook iets waar je op den duur goed in wordt. En dan kom je al snel tot de conclusie dat je bepaalde onderdelen, schroeven, of zaken wilt die niet in het assortiment zitten. En dan kom je tot de conclusie dat het assortiment érg gek is van 123-3D: aan de ene kant hebben ze de high-end onderdelen zoals Slice Engineering mosquito's, en zelfs Bondtech onderdelen, maar zaken als de LGX hebben ze niet. Bigtreetech bordjes voor "kleine" printers zijn er, net zoals zaken als extrusion voor zelfbouw/maatwerk printers zoals een Voron of V-Core 3; maar zaken als een "groter" moederbordje is dan weer niet te krijgen. Stappenmotoren zijn er alleen "no-name", wat OK zou zijn, want de stepperdriver zelf bepaald een hoop, maar ook hier blijft het bij "A zeggen" maar niet "B". De huidige courante steppers zijn bijvoorbeeld niet te koop.
En waar je vaak merkt dat een winkel hun assortiment uitbreidt/veranderd aan de hand van vragen, of zelfs aangepaste bestellingen wil aannemen, is het bij 123-3D altijd direct "nee, dit hebben we niet". En dat is jammer, want het hele idee achter 123-3D staat me aan: een 3D-print specialisatie winkel waar je van klein tot groot alles rondom 3D printers kan vinden.
Helaas blijft het bij "klein", met een beetje klok/klepel mbt. "groot"; de A-merk onderdelen zijn er niet, of slechts gedeeltelijk (je kan geen gehele Voron of V-Core 3 sourcen hier want de helft van de schroeven missen, moederborden/drivers zijn er niet, motoren zijn twijfelachtig en zonder specificaties, etc, etc...)
Goed dat je jouw ervaring via deze weg kenbaar maakt. Zou je een e-mail kunnen sturen met je klantgegevens naar webcare@123-3D.nl? Dan kijken wij graag hoe we je verder kunnen helpen. Groetjes, Kim van 123-3D
Uit eigen beweging
AlgemeenSimpele en ouderwets ogende maar duidelijke website. Soepel bestelproces. Als enige minpuntje kan ik noemen: geen creditcard betaling.
VerzendingSnel en deugdelijk verpakt.
KlantenserviceDe service bij het oplossen van het defect dat na een paar prints optrad was geweldig. Goede communicatie, meedenken en zonder problemen vervangend onderdeel besteld. Daarna uitstekende communicatie over (helaas, maar buiten hun macht) de vertraging die de shipping opliep.
Het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat ze de printer uberhaupt verkopen, de CR-10S Pro v2 is troep, zelfs als elk onderdeel werkt.
Uit eigen beweging
AlgemeenOp basis van een herhalend patroon schrijf ik dan maar deze review. Je besteld er iets dat nog "beperkt op voorraad" is en het is gewoon niet op voorraad. Je krijgt een mailtje dat de levertijd verzet is maar het feit dat ze beweerden een product op voorraad te hebben was m'n enige reden dat ik er iets bestel, het was nml duurder dan bij andere winkeliers.
Uiteraard kan dat gebeuren maar vervolgens op hun website zijn ze nogsteeds aan het order-baiten met de opmerking het "beperkt op voorraad" is.
Ik vermoed dat het beleid is. Helaas reden genoeg voor mij om een negatief rating te geven.
Uit eigen beweging
AlgemeenIk heb een Ender 3 V2 besteld, samen met wat extra filament en een digitale schuifmaat. Ondanks dat de website wat gedateerd oogt gaat het bestellen prima. Enige minpuntje is dat je niet zonder account een bestelling kan plaatsen.
VerzendingMijn bestelling was een dag na bestellen in huis. Spullen waren prima verpakt.
KlantenserviceDe klantenservice hoop ik nooit nodig te hebben, nu was dat helaas wel het geval. Gelukkig ben ik uitstekend door ze geholpen.
De glasplaat die bij mijn Ender 3 V2 geleverd werd bleek na een ruime week prutsen (het is mijn eerste 3D printer) niet vlak.
Probleem voorgelegd aan de klantenservice en inderdaad tot de conclusie gekomen dat de plaat niet vlak is. Een dag later had ik een nieuwe plaat in huis, waarmee het probleem inderdaad verholpen was!
Uit eigen beweging
AlgemeenIk heb hier een Ender 3 V2 besteld. Keurig de volgende dag geleverd.
Vragen voor en na de levering gaan per e-mail en worden keurig (maar niet super snel) beantwoord.
Zending werd geleverd in 2 dozen (en in 1 keer), de doos van de printer zelf en de doos met bijbestelde spullen. Vond het wel netjes op deze manier.
KlantenserviceBeantwoorden mail best vlot, een kwartiertje met vragen over een bestelling en in een dag met after sales.
Uit eigen beweging
AlgemeenBestelling verliep eenvoudig, RPi 4 was op voorraad, ook voeding mee besteld. Duidelijke info en scherpe prijzen.
VerzendingNa bestelling een bevestiging van de order ontvangen, levering zou volgende dag zijn. Paar uur later echter mail met bericht dat bestelde producten niet op voorraad zijn en pas over 2 weken geleverd kunnen worden. Site is wat dat betreft dus misleidend.
KlantenserviceBeklag gedaan over levering. Ter compensatie werd een gratis verzending voor een volgende bestelling op mijn account geplaatst. Niet echt een logische als je net een waardeloze ervaring hebt gehad met een bedrijf voor de levering van je bestelling.
Uit eigen beweging
AlgemeenAl verschillende keren wat besteld bij deze webshop. Tot nu toe alleen rollen Filament besteld. kwaliteit van het huismerk bevalt prima
Verzendingrollen Filament zijn goed verpakt en komen heel aan. En vaak de volgende werkdag in huis.
Uit eigen beweging
AlgemeenLet er WEL administratie en verzend kosten bij komen,
de prijs in de Pricewatch (Tweakers.net) is NIET de totaal prijs.
(in mijn geval € 3,95 extra)
Ik heb hier best begrip voor..., maar het klopt niet
Uit eigen beweging
AlgemeenOp 1 februari heb ik een 3D-printer besteld (Ender 3V2) en kreeg ik redelijk snel te horen dat deze wat leverproblemen had (keurig gemeld). Op 3 februari kreeg ik te horen dat ze de levering binnen hadden, maar dat er problemen waren met de kwaliteit van de printers. Er werden verschillende voorstellen op het probleem te verhelpen (wederom keurig).
Hierop heb ik dezelfde dag gereageerd. Geen reactie (terwijl de website aangeeft binnen een dag een antwoord te hebben). Ik heb op 5 februari (ochtends) wederom een email gestuurd (wederom een dag later geen reactie). Het telefoonnummer is buiten gebruik gesteld (staat niet aangegeven op de website) vanwege het thuiswerken van het personeel tijdens de lock-down.
Op dit moment nog niets geleverd. Inclusief niet de andere producten die ik gelijk besteld had op 1 februari. Binnen 24 uur geleverd. Op dit moment zijn er al vijf dagen verstreken.
KlantenserviceDe communicatie is redelijk. Keurig gemeld van problemen en uitstekende kwaliteitscontrole - en weigeren om te producten beneden de standaard te verkopen. De bereikbaarheid is beroerd. Niet reageren op emails (ondanks de belofte van 24 uur) op verschillende dagen en telefonisch niet bereikbaar (staat niet op de website).
Uit eigen beweging
AlgemeenRedelijk compleet assortiment, variërend van filament tot onderdelen voor je printer tot toebehoren voor bijv een drybox.
VerzendingBestellingen geplaatst voor 23:59 worden helaas niet altijd, zoals beloofd, dezelfde dag verstuurd. Ook niet als alles op voorraad staat. In principe geen wereldramp, maar ik heb liever dat een bedrijf beloftes nakomt. Underpromise en overdeliver!
Anderzijds heb ik meegemaakt dat iets achteraf niet op voorraad bleek waarna het netjes kosteloos werd nagezonden, zonder dat de rest van de bestelling daar op moest wachten. Dat was heel fijn!
Eventuele retouren worden prima en tijdig verwerkt. Proces is wel wat complex, met een PDF-formulier dat je in moet vullen en dan moet mailen. Dat kan natuurlijk prima met een online formulier. Desondanks worden retouren dus prima afgehandeld.