Betaalbare Domotica

140 producten en 163 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Betaalbare Domotica

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Website is overzichtelijk. Meerwaarde voor deze shop zit hem vooral in de menselijke kant als er vragen of problemen optreden. Leverancier is hulpvaardig en geen moeite lijkt te veel.

Verzending

Producten snel verstuurd en binnen 24uur in huis. Verpakking deugdelijk en voor de toepassing geschikt

Klantenservice

Vlotte reactie. Technisch inhoudelijk van hoog niveau. Een klacht met een product van ruim 1.5 jaar oud werd zonder 1 tegenwerping direct 100% serieus genomen en mijn binnnengekomen RMA werd dezelfde dag nog vervangen door een nieuw exemplaar, waardoor ik maar 2-3 dagen zonder heb gezeten.

Algemeen

Snelle levering (volgende dag), geen verzendkosten en hebben veel op voorraad (waar juist anderen net niet alles compleet hebben).

Verzending

Levering volgende dag en geen verzendkosten.

Algemeen

Betaalbare-Domotica.nl is een overzichtelijke website met een mooi aanbod van verschillende domoticafabrikanten. Op de site is naast de producten ook veel informatie te vinden over installatie en configuratie van de verschillende domotica-systemen.

Verzending

Mijn bestelling bestond uit een controller en meerdere losse modules. Alle onderdelen zaten in n doos. Alle loze ruimte was opgevuld met luchtzakken of karton. De levertijd n de wijze waarop de producten waren verpakt waren goed.

Klantenservice

Bij de bestelde starterset zat een engelstalig boek. In plaats van een engelse versie ontving ik een duitse versie. En mailtje was voldoende. Ik kreeg binnen 24 uur bericht dat het juiste boek onderweg was. Tevens zat er bij het nieuwe boek een retoursticker voor het andere boek. Ik kon deze gratis retourneren.

Na een testconfiguratie wou ik graag alles opnieuw instellen. Ik kreeg de modules niet meer gekoppeld. Een mailtje naar Betaalbare-Domotica.nl met daarin de vraag of zij wellicht wisten wat er aan de hand was. Binnen twee uur kreeg ik een antwoord terug met daarin de oplossing.

Ik kan niks anders zeggen dan een super service! Volgende bestelling is alweer geplaatst!

Scorekaart voor Betaalbare Domotica

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie