Betaalbare Domotica

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Betaalbare Domotica

Review toevoegen

Algemeen

(Dit is opnieuw een review binnen een maand, maar wilde deze tweede ervaring jullie niet onthouden.) Snel verzonden, alles correct afgehandeld. Uitermate tevreden met actieve houding bij status PostNL pakketbezorging.

Verzending

Niks op aan te merken. Mogelijkheid om gelijk naar PostNL pakketpunt te sturen, dat is wel zo handig. Na bestelling was de verzending was de eerstvolgende werkdag. Het werd toen aan PostNL overgedragen en toen ging het (natuurlijk) weer mis, iets waar deze webwinkel niets aan kan doen. Was gewoon netjes verpakt.

Klantenservice

Het pakketpunt was het pakket kwijtgeraakt en stuurde me weg. PostNL klantenservice duurde best wel lang en wilde een onderzoek gaan instellen. Toen heb ik Betaalbare Domotica ook even kort ingelicht over dat dit speelde. Kreeg in zeer korte tijd opvolging met een uitgebreide mail en telefoon. Dit werd heel actief aangepakt, ook van hun naar PostNL en zelfs het pakketpunt. Door hun doorzettingsvermogen heeft het pakketpunt toch opeens het pakket boven water gekregen en kon ik die dag alsnog de modules in gebruiknemen. Echt heel fijn hoe je na veel tegenwerking bij PostNL deze webshop dit ook snapt en even de nodige druk erachter zet. Wow, complimenten!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Vond deze shop door de zoektocht naar verkooppunten van Z-Wave spul, kende het helemaal niet, maar was voor paar producten significant goedkoper. Shop leek erg klein en onbekend, maar eerste indruk is voldoende en nam het risico. Enige minpuntje qua indruk was de wazige Wordpress site naast de shop voor support, ook op een ander domein. De bestelling zelf beviel echter best goed.

Verzending

Gewoon goed verpakt; niets op aan te merken. Verzending was tijdig zoals beloofd en netjes ook mailtje van de shop dat zending door PostNL vertraagd was (niet de schuld van de shop zoals te zien in T&T). Enige punt van aanmerking is dat ik koos voor directe levering bij ophaalpunt, maar dat de communicatie mijn factuuradres als verzendadres vermeldt. Is wel goed naar pakketpunt gestuurd, overigens.

Algemeen

Overzichtelijke website. Overzichtelijke afhandeling van de bestelling. Geen ervaring met rma. Geleverde producten waren degelijk en milieu vriendelijk verpakt

JakeNL Karma 10,1K
Algemeen

Website is overzichtelijk. Meerwaarde voor deze shop zit hem vooral in de menselijke kant als er vragen of problemen optreden. Leverancier is hulpvaardig en geen moeite lijkt te veel.

Verzending

Producten snel verstuurd en binnen 24uur in huis. Verpakking deugdelijk en voor de toepassing geschikt

Klantenservice

Vlotte reactie. Technisch inhoudelijk van hoog niveau. Een klacht met een product van ruim 1.5 jaar oud werd zonder 1 tegenwerping direct 100% serieus genomen en mijn binnnengekomen RMA werd dezelfde dag nog vervangen door een nieuw exemplaar, waardoor ik maar 2-3 dagen zonder heb gezeten.

Algemeen

Snelle levering (volgende dag), geen verzendkosten en hebben veel op voorraad (waar juist anderen net niet alles compleet hebben).

Verzending

Levering volgende dag en geen verzendkosten.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Betaalbare-Domotica.nl is een overzichtelijke website met een mooi aanbod van verschillende domoticafabrikanten. Op de site is naast de producten ook veel informatie te vinden over installatie en configuratie van de verschillende domotica-systemen.

Verzending

Mijn bestelling bestond uit een controller en meerdere losse modules. Alle onderdelen zaten in één doos. Alle loze ruimte was opgevuld met luchtzakken of karton. De levertijd én de wijze waarop de producten waren verpakt waren goed.

Klantenservice

Bij de bestelde starterset zat een engelstalig boek. In plaats van een engelse versie ontving ik een duitse versie. Eén mailtje was voldoende. Ik kreeg binnen 24 uur bericht dat het juiste boek onderweg was. Tevens zat er bij het nieuwe boek een retoursticker voor het andere boek. Ik kon deze gratis retourneren.

Na een testconfiguratie wou ik graag alles opnieuw instellen. Ik kreeg de modules niet meer gekoppeld. Een mailtje naar Betaalbare-Domotica.nl met daarin de vraag of zij wellicht wisten wat er aan de hand was. Binnen twee uur kreeg ik een antwoord terug met daarin de oplossing.

Ik kan niks anders zeggen dan een super service! Volgende bestelling is alweer geplaatst!

Scorekaart voor Betaalbare Domotica

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie