Toner Products Nederland

Review toevoegen
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Toner voor HP CF289X (origineel) besteld, op voorraad volgens website en de goedkoopste in Pricewatch. Ondanks wisselende beoordelingen de gok genomen mede omdat het ook een BOL.COM leverancier is.

Verzending

Toner bleek toch niet op voorraad. Telefonisch niet bereikbaar, op mail werd netjes binnen 24 uur gereageerd met excuses voor het ongemak. Uiteindelijk keurig na ca. anderhalve week is de toner verzonden en ontvangen.

Klantenservice

Mail werd netjes beantwoord nadat verzending toch wat langer op zich liet wachten. Plausibele verklaring dat het wat langer duurde. Normaal ook geen probleem, de printer geeft ruim vooraf een melding voor leegraken van de cartridge. Voor snelle levering wellicht eerst even mailen. Bedenk ook dat de vervoerder GLS niet op zaterdag bezorgt. Al met al goed geregeld en tevreden.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Moest voor kleurenlaser in totaal 3 tonercartridges hebben. Goedkoopste volgens Pricewatch bleek Toner Products. Besteld en betaald. (net over de 200 euro) En toen sloeg de schrik om het hart, niet opgelet dat er geen reviews waren. Ook op internet werd er gemiddeld tot slecht over dit bedrijf gesproken. Dus afwachten maar. Anderhalve dag na bestelling keurig GLS aan de deur met doos. Daarin de 3 bestelde originele cartridges van HP.

Werd netjes op de hoohte gehouden met track & trace via de mail.

Zorgen om niks gemaakt.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Door hier te bestellen benadeel je webshops die wel op een eerlijke manier hun boterham willen verdienen.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Meerdere bestellingen afgelopen jaren gedaan. Geen problemen. Niet meer de allergoedkoopste zoals in het begin.

Verzending

Meerdere keren vlot en snel

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Heb twee artikelen bij deze shop gekocht.
Een van deze artikelen betrof een Multipack van HP waar naast de cartridges nog foto- en printpapier bij geleverd wordt.
Na ontvangst bleek dat de shop doodleuk de losse cartridges heeft toegezonden in plaats van het door mij bestelde en betaalde. Dit alles zonder even contact met mij op te nemen.
Toen ik de klantenservice hierna vroeg werd er gereageerd alsof dit de normaalste zaak van de wereld is.

Klantenservice

Heb twee artikelen bij deze shop gekocht.

Algemeen: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Goede, overzichtelijke webshop met goede prijzen. Veel betaalmogelijkheden, zowel particulier als zakelijk bestellen mogelijk.

Gratis levering via GLS in Nederland.

Klantenservice

Zelf 's avonds 2 originele Canon cartridges besteld. Bedrijf zit vrijwel naast mijn werk, dus 's ochtends voor openingstijd even langs gereden met de vraag of ik ze ook zo mee kon nemen, scheelt thuis moeten zijn voor de bezorger. Was geen enkel probleem, cartridges werden meteen gepakt.

Helaas op de website geen keuze om aan te geven dat je de producten wil afhalen, terwijl het wel een goede locatie is met een kleine klantenruimte.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Algemeen

Originele Brother toner besteld. Overzichtelijke website, vlot bestelproces, duidelijke communicatie, de laagste prijs voor de toner en geen verzendkosten.

Verzending

Pakket was goed verpakt en is op tijd geleverd.

Scorekaart voor Toner Products Nederland

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk