Toner Products Nederland

1.444 producten en 1.462 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Toner Products Nederland

Review toevoegen
Algemeen

Meerdere bestellingen afgelopen jaren gedaan. Geen problemen. Niet meer de allergoedkoopste zoals in het begin.

Verzending

Meerdere keren vlot en snel

Algemeen

Heb twee artikelen bij deze shop gekocht.
Een van deze artikelen betrof een Multipack van HP waar naast de cartridges nog foto- en printpapier bij geleverd wordt.
Na ontvangst bleek dat de shop doodleuk de losse cartridges heeft toegezonden in plaats van het door mij bestelde en betaalde. Dit alles zonder even contact met mij op te nemen.
Toen ik de klantenservice hierna vroeg werd er gereageerd alsof dit de normaalste zaak van de wereld is.

Klantenservice

Heb twee artikelen bij deze shop gekocht.

Algemeen

Goede, overzichtelijke webshop met goede prijzen. Veel betaalmogelijkheden, zowel particulier als zakelijk bestellen mogelijk.

Gratis levering via GLS in Nederland.

Klantenservice

Zelf 's avonds 2 originele Canon cartridges besteld. Bedrijf zit vrijwel naast mijn werk, dus 's ochtends voor openingstijd even langs gereden met de vraag of ik ze ook zo mee kon nemen, scheelt thuis moeten zijn voor de bezorger. Was geen enkel probleem, cartridges werden meteen gepakt.

Helaas op de website geen keuze om aan te geven dat je de producten wil afhalen, terwijl het wel een goede locatie is met een kleine klantenruimte.

Algemeen

Originele Brother toner besteld. Overzichtelijke website, vlot bestelproces, duidelijke communicatie, de laagste prijs voor de toner en geen verzendkosten.

Verzending

Pakket was goed verpakt en is op tijd geleverd.

Scorekaart voor Toner Products Nederland

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk