IT FIRST

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop IT FIRST

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Hoewel ik enigzins huiverig was om iets te bestellen bij een bedrijf waar helemaal geen beoordelingen voor zijn geschreven was dit het enige bedrijf in de pricewatch die de specifieke laptop had.
Toch de gok gewaagd want na wat zoeken bleek het bedrijf al veel langer te bestaan. Uiteindelijk de spullen redelijk snel geleverd gekregen voor een goede prijs.

Verzending

Na de initiele bestelling en een bericht hierover niks meer van vernomen. Dit gaf mij geen goed gevoel.
Ik moest zelf contact opnemen om te vragen wat de bestelstatus was. De bestelling staat op de portal nog steeds als niet verzonden ondanks dat hij al binnen is.
De verpakking etc was bij aankomst overigens prima.

Klantenservice

Navraag over de bestelstatus ging makkelijk en snel via de webpagina.
Ik werd ook goed geholpen.

Scorekaart voor IT FIRST

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie