Whinkel

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Whinkel

Review toevoegen

Algemeen

Heb een bestelling bij ze gaan waarvan op hun site stond dat er een voorraad was. Het was echter niet op voorraad. Op 31 januari heb ik dit geannuleerd en dit hebben ze op 1 februari bevestigd en ik zou binnen 14 dagen de terugbetaling ontvangen. 14 dagen later nog steeds niks ontvangen waarna ik een bericht heb gestuurd met de vraag wanneer ik het vergoed zou krijgen en ze zeiden de volgende dag. Dit gebeurde niet. Ik heb uiteindelijk moeten dreigen met een incassobureau en heb op 22 februari de terugbetaling ontvangen.

Blijf bij dit bedrijf uit de buurt!

Tegen beloning

Algemeen

We hadden een technisch probleem met een radiografische auto, dit is boven verwachting opgelost. Super

Verzending

Verzending zoals je iets wenst te ontvangen, in goede orde

Algemeen

Videokaart besteld via de website maar de gekozen leverdatum kon niet gehaald worden (antwoord na gekozen leverdatum en na eigen initiatief) 2e afleverdatum afgesproken ... geen levering. Chat gestart om te vragen naar status ... afgebroken door verkoper na melding dat het nagekeken zou worden. Je krijgt de illusie dat het bestelde onderdeel geleverd kan worden op het door jou te bepalen tijdstip.

Verzending

Tot 2 maal toe geen levering ontvangen. 1e keer zelf ingesteld via website en 2e keer afgesproken met verkoper.

Klantenservice

Reageren niet altijd en als er gereageerd wordt gebeurt er niet wat ze zeggen te gaan doen (zie algemene beoordeling)

Algemeen

Videokaarten besteld, die volgens de website op voorraad waren. Helaas bleek dit niet zo te zijn.

Klantenservice

In overleg bestelling geannuleerd. 2 dagen later bevestiging gekregen dat dit geannuleerd werd en dat de creditering binnen 10 werkdagen plaats zou vinden. Erg laat, maar goed.

2 weken later niets ontvangen. Contact opgenomen met Whinkel. Er was 'iets' fout gegaan, maar konden niet zeggen wat en wanneer dit opgelost zou gaan worden.

Vordering overgedragen aan incassobureau en 1 dag later betaald.

Naar aanleiding van deze recentie heeft Whinkel contact met me opgenomen en excuses gemaakt voor de gang van zaken, en tevens een attentie verzonden.

Algemeen

Plaatsen van bestelling is geen probleem. Geen voorraadbeheer, en verwachte leverdatum slaat nergens op. Materiaal wat niet op voorraad is kom je pas achter als er niks geleverd wordt, en je contact zoekt met het bedrijf. Daarna is pas bekend dat er geen voorraad is.

NOOIT HIER KOPEN !!!
4 defecte video (mining) kaarten gekregen (1200 euro)
Zeggen dat is jou probleem, je hebt ze zelf stuk gemaakt ?!?
Nooit aan de praat gekregen!!!

Verzending

Duur veel langer dan ze beloven, moest veel langer wachten en je hoort niets

Klantenservice

Heb ze gewezen op de garantie artikel op hun site (Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was)
Zeggen wij leveren geen defecte producten !
Gooien de telefoon erop !!!!
Ben radeloos !!!
Op hun site staat dat ze lid zijn van EMOTA European Trustmark ?
Niet bekend bij www.webwinkelkeur.nl en bij http://www.keurmerk.info
Ze liegen dus ook nog !!!

Beste,

U heeft bij ons 6 grafische kaarten gekocht, hiervan zouden er 4 kapot zijn. Zoals u via de telefoon had uitgelegd heeft u de kaarten naar een ander bedrijf opgestuurd om daar te laten repareren. Ik begrijp niet dat u niet ons als eerst op de hoogte heeft gesteld van de kapotte videokaarten, wij sturen deze namelijk gewoon op naar onze leverancier en krijgen deze vergoed. Als de videokaarten door een ander bedrijf zijn open gemaakt vervalt natuurlijk de garantie.

Toch zou ik graag met u willen kijken naar een oplossing, kunt u een mailtje sturen naar klantenservice@whinkel.nl tav Davey.

Algemeen

Bestelling plaatsen ging erg soepel, ook bevestiging in email gehad. Ik had een videokaart besteld, op vrijdag en zou dinsdag geleverd worden. ik maar wachten en wachten... Niks binnen.... Klantenservice kwam met een slap verhaal over tekort aan videokaarten terwijl op de site stond dat er nog genoeg voorraad was. Ze zouden contact met mij opnemen over een eventuele andere optie of een mogelijkheid dat ik mijn geld zou kunnen terug krijgen. Beide is niet gebeurd.

Kortom, bestel hier niks!

product gekocht, en is niet geleverd.

Verzending

Product is niet geleverd. dus kan geen review hier over schrijven.

Klantenservice

Klantenservice reageert niet in de livechat en ook niet op emails.

Beste Thijm,

Op het moment is er wereldwijd een tekort aan videokaarten. Op onze website staan aangegeven dat op alle videokaarten een levertijd van 2 tot 4 weken zit. Als je even een mail stuurt naar klantenservice@whinkel.nl tav Davey met je bestelnummer erbij, zal ik het aankoopbedrag naar je terugstorten.

Algemeen

Enkele maanden geleden bestel ik een Antminer l3+ (31/10/2017). Kort daarna explodeert plots Litecoin. Ik bel naar Whinkel (en blijkbaar had ik het zeldzame geluk iemand aan de lijn te krijgen) en daar werd me verteld dat half december deze geleverd ging worden. Sindsdien half december probeer ik als een idioot die mensen terug te pakken te krijgen ivm mijn bestelling (mailen, bellen, facebook, ...). De klantenservice is echt ongelooflijk slecht (of beter onbestaande). Oorspronkelijk had ik nog als doel om ze te bereiken om iets anders aan te kopen in de plaats, maar van heel dit verhaal druipt de oplichterij er gewoon af en ik heb het ondertussen wel gehad.

De verzending kan ik niet beoordelen, aangezien dit nooit gebeurd is.

Doe jezelf een groot plezier en bestel hier niks, tenzij je natuurlijk graag maanden bezig bent met wachten op je product en graag uitzoekt hoe je verder juridische stappen onderneemt tegen een bedrijf (waar ik nu mee bezig ben).

Nogmaals, doe jezelf echt een plezier, bespaar je de stress en bestel hier niks. De verhalen die je leest van andere reviews kloppen stuk voor stuk naar mijn droevige ervaring.

Klantenservice

Nog nooit zo'n slechte service ergens gekregen. En de ene keer dat ik iemand daar heb kunnen spreken ivm mijn bestelling, kwam de verkoper redelijk geŽrgerd over bij de vraag 'en is er een geplande leverdatum'.

Beste,

Kan je een mailtje sturen naar klantenservice@whinkel.nl met daarin jouw bestelnummer? Ik neem dan even contact met je op.

Davey

Winactie

Algemeen

Duidelijk verbeterd tov vorig jaar. Nu goede service, denken met je mee. Denk in de toekomst meer te bestellen

Op tijd

Klantenservice

Gevoel dat je meer bent dan een nummer

Tegen beloning

Algemeen

Ik kon makkelijk een bestelling plaatsen en ik werd vriendelijk geholpen. Ben er erg tevreden over.

Snel ontvangen!

Algemeen

Ik had videokaarten bij Whinkel besteld, aangezien zij ongeveer de enige leken die nog voorraad hadden. Aangezien ze zich ook op mining rigs richten is het mogelijk dat ze hiervoor andere inkoopkanalen gebruiken dan de meer algemene computerwinkels en daarom ook meer voorraad aanhouden. Ook nog eens een drukke dag met veel vergaderingen voor de boeg, dus vooraf verder weinig onderzoek naar deze shop gedaan en besteld.

Bij afronding van de bestelling kon ik een bezorgdatum kiezen, met 4 dagen ertussen niet heel gek. Ook in de bevestigingsmail van Whinkel staat behalve "Bedankt." niks wat erop duidt dat levering weleens veel later dan afgesproken kan worden. Toen ik later op de dag meer tijd had ging ik de shopreviews eens nalezen en die logen er niet om; onvriendelijke klantenservice, afspraken over levering en retourneren niet nakomen en over het algemeen gewoon een hele moeizame shopervaring. Ik werd nu een beetje achterdochtig en ging maar eens bellen of ze de kaarten daadwerkelijk op voorraad hebben en of ik ze, zoals op hun site ook ergens staat, zou kunnen ophalen.

Eerst werd de telefoon niet opgenomen en kreeg ik wat leek een doorgeschakeld nummer. Bij een tweede poging kreeg ik wel iemand te spreken, die vrij kortaf was en duidelijk te kennen gaf dat ophalen hoe dan ook geen optie is en dat de kaarten voorlopig ook niet op voorraad zijn; 3 weken wachten zal het zeker worden, maar mogelijk meer. Waarom de site dan wel gewoon de mogelijkheid geeft om een aflevermoment te kiezen en verder ook nergens aangeeft dat er geen voorraad is bleef onduidelijk. Ook geen enkele blijk van interesse of begrip dat het toch wel een beetje onhandig gecommuniceerd is op deze manier.

Klantenservice

Vooral de desinteresse waarmee problemen worden opgepakt is vervelend en helemaal in lijn met de andere reviews die hier al zijn gepost. Voor mij was het reden om de bestelling te annuleren en mijn geluk toch weer bij anderen te beproeven.

Beste,

Vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze klantenservice. Mocht jou order nog openstaan wil ik graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Kan je een mailtje sturen naar onze klantenservice met daarin jou bestelnummer? Dan neem ik contact met je op.

Davey

Algemeen

Zeggen volgende dag in huis en kunt vervolgens heel lang gaan wachten. Contact ermee leggen is ook zo goed als ongemogelijk.

Verzending

Zoals hierboven beschreven beloven ze het de volgende dag in huis en vervolgens hoor je er niks over

Klantenservice

Heb diverse keren en via verschillende kanalen contact op proberen te nemen met whinkel maar geen reactie

Algemeen

Ik had een speciaal moederbord besteld voor minen dat binnen 1-3 dagen gelevered zou worden. Na de vierde dag probeerde ik telefonisch contact op te nemen, dit lukte na 30 belletjes nog niet, je word niet in de wacht gezet je moet opnieuw proberen. Na wat onderzoek kwam ik op Tweakers terecht en kwam er achter dat dit een erg bekend phenomeen was. Ik nam het mezelf voor om meteen mijn bestelling te annuleren, toen ik dat via email deed kreeg ik direct een berichtje dat het net verstuurd was en dat het morgen zou aankomen. Niet het antwoord waar ik op wachte, dus ik heb nogmaals een emails gestuurd dat ik het product niet wou en al bij een andere site een bestelling had geplaatst. Ik kreeg een email terug dat mijn bestelling geannuleerd was en dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug gestort zou krijgen. Will iemand een gok doen op wel dag ik deze beoordeling schrijf? Precies, 14 dagen later zonder geld, en ze nemen te telefoon nog steeds niet op. Mijn tip, koop bij Bol of Coolblue, die paar euro verschil is het niet waard als je problemen krijgt.

Klantenservice

Ze luisteren niet naar duidelijke instructies, en nemen de telefoon niet op, bij een bedrijf zo groot als dit hoor je in de wacht gezet te worden, ook all duurt het een uur weet je teminste waar je aan toe bent

Algemeen

Ik had een aantal videokaarten besteld, welke volgens de website direct leverbaar waren. Dat bleek niet zo te zijn. Na een paar weken kwam Whinkel met een alternatieve set videokaarten, die wel leverbaar zouden zijn. Dat bleek ook niet het geval. Wederom een paar weken later meldde ik dat ik de order wilde annuleren. Toen kreeg ik als reactie dat de kaarten binnen waren en de volgende dag verzonden zouden worden. Ik heb daarop meteen weer gereageerd dat ik wil annuleren.

Verzending

Whinkel heeft de kaarten alsnog verzonden, waarna ik zelf naar het postkantoor moest om ze terug te sturen.

Klantenservice

Een week nadat Whinkel de kaarten ontvangen had, belde ik maar eens of ze het geld teruggestort hadden. "Nee meneer, onze betaaltermijn is 2 weken". Na nog een paar belletjes en 2,5 week (!) na ontvangst van de retourzending had ik mijn geld terug.

Uiteindelijk heeft dit festijn ongeveer 1,5 maand geduurd.

Algemeen

Na wat verwarring ben ik bijzonder goed geholpen. Door drukte was de klantenservice 'vol gelopen', en heb ik even moeten wachten op een reactie. Toen deze echter kwam is mij een bijzonder prettige en behulpzame oplossing geboden voor mijn bestelde product, wat niet meer leverbaar was.

Algemeen

Zeer slechte service, zeer slecht bereikbaar, brutaal/niet klantvriendelijk aan de telefoon en geen goede tegemoetkomingen.

Verzending

Product (videokaart) bleek niet leverbaar te zijn na aankoop terwijl er op de site vermeld stind dat deze wel leverbaar was.
Whinkel bood daarom een alternatief aan dat even goed zou zijn. Na ontvangst blijkt dit 'alternatief' een verouderde versie te zijn. Niet mee akkoord gegaan.

Klantenservice

Na dat ik eindelijk de juiste videokaart ontvangen had bleek deze helaas niet de voldoen aan mijn wensen. Naast dat de kaart problemen gaf met het installeren van de drivers paste deze amper in mijn computer, vandaar dat ik hem wilde retourneren. Slecht een half uur (!) in gebruik geweest.
Om het product te retourneren 2 keer gemaild en een keer via Facebook getracht contact op te nemen, echter geen reactie.
De week erna geprobeerd te bellen maar vervolgens een aantal keer de voicemail gekregen.
Uiteindelijk gelukt om telefonisch contact te krijgen.
Toen ik aangaf te kaart te willen retourneren vertelden ze mij, na een lange discussie en vele malen te hebben moeten wachten, dat de kans aanwezig is dat ze de kaart niet meer als 'nieuw' konden verkopen en daarom misschien 40% van het aankoopbedrag in mindering gebracht kon worden.
Ene Davey vertelde me dat het vreemd was dat ik het product wilde retourneren en dat ik maar beter naar de specificaties had moeten kijken. Niet erg netjes naar mijn mening.

Omdat er natuurlijk wel van uit gegaan kan worden dan Whinkel deze mindering in rekening brengt vroeg ik waar ze deze mindering op baseren dan. Als antwoord kreeg ik letterlijk: 'Daar hebben wij onze eigen manieren voor en dat gaat u niks aan.'

Algehele communicatie was gewoon asociaal, 'wacht effe' werd me o.a. telkens verteld door deze Davey en vervolgens kon ik weer wachten.

Algemeen

DDR4 Besteld voor een super scherpe prijs. Ik las pas na mijn bestelling alle recencies, dus was een beetje huiverig. Werd een dag na mijn bestelling gebeld dat er vertraging was. En dat hij de maandag erop pas verzonden werd (4 dagen later). Maandag kreeg ik geen contact eerst de hele ochtend, dus ik dacht, het zal toch niet. Maar later op de dag kreeg ik gewoon vriendelijk antwoord en dinsdag had ik mijn geheugen in huis zoals beloofd. Ze kunnen het dus wel!

Algemeen

Mining hardware besteld voor cryptocoins. Samen tot een goede oplossing gekomen doordat een product te traag leverbaar was. Topwhinkel!

Klantenservice

Netjes en eerlijk geholpen.

Algemeen

Ze maken allerlei beloftes en komen het niet na. Er werden mij Bob Marley oordopjes beloofd als ik wat beoordelingen zou achterlaten.

Helaas zijn ze hun belofte na enkele maanden nog steeds niet nagekomen. Zelfs na bellen en mail erover negeren ze me. Zeer misleidend!

Klantenservice

Klantenservice gebeld en email verstuurd. Melding gekregen dat ze het zouden oppakken. Paar maanden verder nog niks verandert.

Algemeen

Geen bestelling ontvangen, was niet meer leverbaar. Bestelde een videokaart op 19 juni. Nog steeds geen geld terug. NIET BESTELLEN!!!

Verzending

Bestelde product zou binnen 3 dagen binnen zijn, tot op heden niets ontvangen.

Klantenservice

Niet bereikbaar, niemand neemt de telefoon op. En er wordt niet gereageerd op mails.

1 2 3 ... 22

Scorekaart voor Whinkel

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie