0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Whinkel

Review toevoegen

Algemeen

Geen bestelling ontvangen, was niet meer leverbaar. Bestelde een videokaart op 19 juni. Nog steeds geen geld terug. NIET BESTELLEN!!!

Verzending

Bestelde product zou binnen 3 dagen binnen zijn, tot op heden niets ontvangen.

Klantenservice

Niet bereikbaar, niemand neemt de telefoon op. En er wordt niet gereageerd op mails.

Algemeen

Propere site, deftige prijzen, MAAR ...
Er wordt de indruk geschept dat alles op voorraad is en/of vlot leverbaar is, echter heeft deze shop helemaal niets op voorraad. Mijn eerste bestelling van een Synology NAS kwam ongeveer na een week toe ipv de toen beloofde "volgende dag geleverd". Dan denk je nog "niet tof, maar achja, kan gebeuren". Bij mijn tweede bestelling loopt het nu helemaal de mist in. 2 Antminers besteld in Augustus. "levertermijn 5 weken" , dat kwam overeen met de september batch van Bitmain dus dat leek allemaal legit. Begin oktober nog niets ontvangen dus een mailtje gestuurd waarop ik als antwoord krijg dat het eind oktober zal zijn. Eind oktober niets ontvangen dus nog maar eens gemaild en kreeg dan te horen dat het maar eind november zal zijn.
Ik vraag bijgevolg mijn bestelling te annuleren en krijg nogmaals als reactie dat ie echt zeker binnen komt eind november. Ik persisteer dat ik mijn bestelling wil annuleren en krijg vervolgens geen enkele reactie meer van hen. Nog een tweede en derde mail er achterna gestuurd, geen reactie.
Voor mij zit er nu niets anders op dan een klacht te gaan indienen tegen deze frauduleuze shop...

Algemeen

Mooie website! Zag er zeer legit uit. Betaling ging ook zeer vlot. Wel nergens info te vinden ivm levertermijn of stock, waarbij zeker dat laatste een MUST is om situaties als deze te voorkomen.

Verzending

Kaart bleek niet meer leverbaar te zijn binnen 2 weken wat NERGENS aangeduid stond. Ik kreeg na mijn bestelling enkel een bestellingbevestiging. Heb hier dan achter gemaild waarna ik 's ochtends telefoon kreeg ivm met mijn bestelling. Deze bleek dus niet leverbaar op het moment.

Klantenservice

Eenmaal aan de telefoon werd er me een alternatief aangeboden wat ik weigerde. Daarna heb ik de order geannuleerd. Nu wacht ik op mijn cashback wat binnen de 14 dagen zou gebeuren.

Update: Er werd me beloof het geld terug te storten na 14 dagen uiterlijk zoals hyn website dat ook zegt. Na 22 dagen nog niets ontvangen.

Algemeen

Een maand geleden voor de eerste keer besteld (zakelijke aankoop). Na enkele weken (!) horen we dat het product niet meer leverbaar is. We krijgen het voorstel om de aankoop te annuleren of een alternatief te laten leveren. Intussen hadden we reeds een alternatief gezocht, dus we vragen om te annuleren. Echter, dan komt de aap uit de mouw: voor zakelijke aankopen kunnen bestellingen pas na 3 maanden geannuleerd worden. Wat wél kan, is een "bon" of "korting" krijgen op een andere aankoop. Met andere woorden, je wordt gegijzeld gedurende drie maanden omdat zij iets niet kunnen leveren. Blijf hier ver van weg en kies voor een leverancier die wel klantvriendelijk werkt.

Verzending

Het product werd helaas nooit geleverd. Dit werd pas na enkele weken meegedeeld.

Klantenservice

Zakelijke klanten worden financieel gegijzeld indien een levering niet kan plaatsvinden. Vermijd deze webshop. Er zijn voldoende alternatieven die wél echt klantvriendelijk zijn.

Algemeen

6 Videokaarten besteld, op 03-09-17. Contact gezocht telefonisch en er werd niet altijd opgenomen. Uiteindelijk werd ik terug gebeld met de mededeling dat de producten niet leverbaar waren.

Er werd mij beloofd dat er 6 kaarten zouden worden verzonden die duurder en beter waren. Voor de reeds betaalde prijs.

Deze zouden woensdag 4 oktober bij hen binnenkomen.
Reeds nog niets ontvangen.

Verzending

Tot op heden heb ik nog geen pakket mogen ontvangen.

Klantenservice

Slecht bereikbaar, vriendelijk. Via chat gesproken. Er zouden nu Rx580 kaarten over een week worden verzonden.

Algemeen

Behalve je bestelling plaatsen was alles waardeloos. Hun klantenservice is zeer slecht te bereiken, ze beloven van alles maar komen niets na. ze liegen en bedriegen en doen alles om je bestelling niet te hoeven annuleren. Ik heb meer dan twee weken gewacht op mijn geld (na annulering).

Verzending

Na 4 verschillende leverdatums nog steeds niets ontvangen. Ze beloven elke keer weer een nieuwe datum maar kwam elke keer hun beloftes niet na.

Klantenservice

Hun klantenservice is super slecht te bereiken, ze liegen en maken elke keer nieuwe beloftes. Ze geven aan op hun site dat je de order elk moment kan annuleren, maar in werkelijkheid is dit niet waar. Ze doen er alles om hier onderuit te komen. Heb meer dan de wettelijke 2 weken gewacht op mijn geld terug.

Algemeen

Ik had op donderdag 7 september 329,95 euro betaald voor een videokaart Op het website stond dat het op zaterdag de 9de tussen 9 uur en 11.30 gebracht zou worden. Wat dus niet werd gedaan, in de avond heb ik een mail gestuurd dat ik mijn bestelling wou annuleren en mijn geld terug wou. Maandag 11 september werd ik opgebeld en werd er gezegd dat er een rij is voor de videokaart, die ik niet meer wil, wat ik ook liet weten en vroeg om mijn geld terug. Er werd gereageerd met confirmatie. Woensdag 13 september stuurde ik weer een e-mail, waarop ik een verzoek had om een confirmatie van mijn annulering te zien en weer om mijn geld terug vroeg.

Het is nu 24 september en ik heb mijn geld nog steeds niet terug en geen confirmatie van annulering.

Algemeen

Werkgeheugen besteld, zou op voorraad zijn en direct worden geleverd. Nou niet dus, er is daarna een datum 2-3 weken verderop aangegeven, maar dit is ook niet behaald, hierna hebben ze de leverdatum opnieuw opgeschoven en vervolgens nog een keer, waarna ik uiteindelijk ook weer na de aangegeven termijn het werkgeheugen heb ontvangen.

Annuleren van de order was ook niet mogelijk, ik had maar naar de algemene voorwaarden moeten kijken waar stond dat de levertermijnen op de website bullshit zijn. Niets bestellen hier!

Klantenservice

Zijn er totaal niet om je te helpen en laten je bloed koken.

Algemeen

Memory modules 30-Aug besteld. Volgens website voorradig en snel leverbaar.

In werkelijkheid, na drie dagen nog niets binnen, maar gebeld/gemaild. Geen gehoor/reactie (zowel tel als mail). Na diverse pogingen uiteindelijk contact. Ze waren niet op voorraad en met een week leverbaar. Whinkel maar voordeel van twijfel gegund en week gewacht.

Na week (intussen 12-Sep) geen statusverandering. Wederom in tel gekropen. nog steeds niet/slecht bereikbaar. Na luttele pogingen iemand aan de lijn. Modeules waren nog niet geleverd. Zou nogmaals een week duren.

Nu 22-Sep. nog geen status verandering. telefonisch moeilijk/niet te bereiken. ruim 3 weken verder en nog geen modules, maar intussen staat het betaalde al wel geruime tijd op de rekening van Whinkel te renderen waarvoor geen/minimaal geleverde inspanningen zijn verricht.

Advies: Ga alleen naar Whinkel als vrij zeker is dat bestelde kan worden geleverd, maar neem de tekst op de website niet serieus/met een flinke dosis zout.

Addon: Met de 6e poging contact aan tel. Er wordt direct contact opgenomen met de leverancier. terugkoppeling is dat er een nieuwe productenlijn aan staat te komen voor de memory modules en daardoor de levering is geraakt. Er wordt nu naar een alternatief gezocht (wat ik er ook van mage verwachten?)

Verzending

Verzending binnen (zeer) afzienbare tijd waarmee is geadverteerd is niet waargemaakt.

Klantenservice

Niet tot zeer slecht bereikbaar. tenzij je met een antwoordapparaat wil converseren.

Algemeen

Ik heb hier een videokaart besteld en op de dag dat ik hem zou krijgen had ik nog geen verzendbevestiging. Dus ik heb die dag gebeld met de klanten service, die me toen vertelde dat het product niet op voorraad was. Vervolgens hebben ze me een paar andere opties aangeboden maar ik wilde per se deze kaart. Toen heb ik de bestelling geannuleerd. Binnen 14 dagen zou ik mijn geld terug krijgen, we zijn nu 17 dagen verder en nog niets.

Verzending

het product is nooit verzonden omdat het niet op voorraad was. maar als ik niet gebeld had had ik dit niet geweten.

Klantenservice

de mensen die je spreekt zijn heel vriendelijk allen krijg ik het gevoel dat alles gewoon wordt genegeerd.

Algemeen

2 video kaarten besteld welke de volgende dag geleverd zouden worden volgens de website.
Volgende dag helaas niks binnen gekregen en ook geen track&trace oid.
Na aantal dagen contact opgenomen waarbij ze aangegeven hebben dat de levering uitgesteld is met 10 dagen.
Na 10 dagen nog maar eens gebeld, levering uitgesteld met 5 dagen.
Na 5 dagen nog maar eens gebeld, levering uitgesteld met minimaal 21 dagen.

Hierna kreeg ik een aanbod om 2 andere videokaarten ervoor in de plaats te krijgen. 2 minder waardige videokaarten.
Mijn videokaarten hadden een aanschaf prijs van 307 euro(aanbieding), de aangeboden videokaarten een aanschafprijs van 319 euro op de website, zij vroegen mij per videokaart 32 euro bij te betalen.

Hierna gevraagd of ik dan mijn geld terug zou kunnen krijgen.
Ik zou binnen 2 werkdagen mijn geld terug krijgen, na 2 dagen geen geld.
Toch maar eens gebeld, en er werd mij verzekerd dat ik mijn geld binnen 2 werkdagen op mijn rekening zou hebben.
Na 2 dagen wederom geen geld.
Wederom gebeld met hetzelfde verzoek en tevens gevraagd of zij mij hiervan een bevestiging per email konden sturen.

Nu helaas nog steeds geen geld mogen ontvangen.

Klantenservice

Klantenservice medewerkers stonden mij netjes te woord, via de email en de whatsapp werd meestal binnen 48 uur gereageerd, telefoon werd binnen 5 minuten opgenomen.

Enkel werden er elke keer beloftes gemaakt die helaas niet zijn nagekomen.

Algemeen

Zijn er mensen die mee aangifte tegen deze w(h)inkel willen doen? Ik zie ook zoveel slechte reviews en zelf heb ik wat besteld, maar na een week nog niks binnen gehad. Ook al is het product op voorraad. Ook al een week geprobeerd om contact te zoeken via mail, bellen en app. Maar nog steeds geen gehoor. Dit is voor mij gewoon diefstal. Iemand verder ervaring om wel mijn geld terug te kunnen krijgen?

Verzending

Er is helemaal geen verzending bij dit bedrijf! Ze laten mensen gewoon betalen en sturen vervolgens niks op!
27-9 Update: Klacht aangemeld bij Thuiswinkelwaarborg en ja hoor. Daarna kreeg ik ineens een reactie. Gemeld dat ik mijn product wil annuleren.
30-9 Krijg ik het product ineens binnen. Nog niet geopend. Dit word natuurlijk terug gestuurd. Ik weet alleen niet hoe te handelen nu want ze nemen niet op of reageren weer nergens op.

Klantenservice

Je krijgt gewoon niemand te pakken. Ik heb het via de mail, app en telefoon meerdere malen geprobeerd. Telefoon gaat wel over maar niemand neemt op.

Algemeen

Allereerst: koop hier nooit wat, riekt naar oplichting / diefstal.

(Bestelling gedaan op dinsdag 5 september)
Goed. Ik had een videokaart nodig, maar deze kaart was niet overal goed leverbaar. Whinkel was vrij goedkoop, en er stond bij het (proberen te) bestellen, de volgende dag levering. Dus ik dacht dat is mooi, maar ik bel ze eerst, zodat ik het zeker weet.
Dus ik bel. De medewerker was super vriendelijk. Maar hij kon me niet vertellen of het product echt op voorraad was. Hij kon het niet vinden in de computer. Zijn advies was, bestel het product, bel dan even terug (dan kon hij het wel zien) en mocht het niet leverbaar zijn, dan annuleren we hem en krijg je vrijwel gelijk je geld terug. Ik had gezegd dat ik zou betalen met creditcard en zoals bij vele webshops, zei hij dat het geld dan inderdaad vrijwel direct retour komt.

Dus ik bestellen, bellen, nee niet op voorraad, levertijd onbekend maar minimaal 2 weken. Ze zouden de site vandaag gaan aanpassen (niet gebeurd). Dus zou hij hem annuleren, en zou ik een bevestiging krijgen van annulering. Nou, prima zou je denken.
Niet dus, geen mail. Dus ik de volgende ochtend weer bellen.
Nee, sorry, is niet geannuleerd, maar ga ik nu direct doen, en nu krijg je wel een mail! Sorry voor het ongemak (nog steeds vriendelijk) maar nu word het echt geregeld.
3 uur later, weer geen mail, en daarnaast stond op de site, de bestelling nog op in verwerking. Dus ik chat via de site met ze. Weer heel vriendelijk sorry, we gaan er voor zorgen. Wat de site aan geeft klopt niet, maar dat is niet erg, je krijgt vandaag de mail.

Enkele uren later, kreeg ik inderdaad een mail, maar, gewoon handmatig getypt door een medewerker, maar met volledige bevestiging dat het echt geannuleerd is, en het geld onderweg terug is.
Ok, ik wacht af.

Weer 2 dagen verder. Krijg een mail. Product is verzonden! Heel fijn. Gelukkig naar een postkantoor dus geen buurman die het aan kan nemen. Helaas wel bij een postkantoor waar ik ondertussen niet meer in de buurt was.
Dus ik mailen dit keer. Weer excuses, we gaan het regelen, het geld komt terug, zo snel mogelijk. Het pakket gaan we zelf terug halen.
Ondertussen bleef het pakket op het afhaalpunt liggen. Dus ik weer mailen (op 13 september). Het pakket zou zo snel mogelijk afgehaald worden en vervolgens word het geld terug over gemaakt! (Dat was dus nog niet gebeurt sinds de eerste annulering op 5 september). Het pakket was de volgende dag eindelijk retour bij de afzender, maar helaas, vandaag is het geld nog steeds niet terug.
Over een paar dagen is het 2 weken na de eerste annulering en kan ik hopelijk, via mijn creditcard maatschappij, het geld terug vragen via een procedure tegen de webshop. Ik overweeg dan ook aangifte te doen van diefstal, want dat is het onderhand wel.
Overigens gaat het hier om een kaart van 850+ euro, dus dat maakt het naar mijn idee allemaal nog wat erger.

Koop hier nooit iets want:
-De levertijden op de site zijn leugens (1 dag blijkt 2+ weken, en blijkt dan toch ineens 3 dagen)
-Annuleren is technisch niet mogelijk op hun site, wat je ook doet, de bestelling blijft op verwerking staan, en er komt geen automatische mail van annulering, alleen na veel zeuren krijg je een hand getypte mail van een medewerker.
-Na het officiële bevestigen van annuleren wordt het product nog steeds verzonden.
-Na 3x beloven dat het geannuleerd is, lijkt het geld nog steeds niet eens over gemaakt te zijn.

Valt dit onder oplichting/diefstal? Bepaal het voor jezelf, maar ik weet genoeg, en koop hier nooit meer wat.

Edit: update: op het moment van deze review was mij al 3x verteld dat het geld over was gemaakt. Omdat ik dreigde met aangifte van diefstal, heeft de klantenservice ineens HEEL erg zijn best gedaan om contact met mij te zoeken. En ze hebben me ook een bewijs gestuurd dat het is over gemaakt (ondertussen ontvangen). Maar nu komt het mooiste detail: het bewijs van overmaken bevatte volledige transactie informatie, en je raad het misschien al, ze hebben het voor het eerst over gemaakt, de ochtend nadat deze review online staat. En dat is dus 13 dagen NA de eerste keer dat ze mij hadden beloofd dat het over gemaakt was. Dus weer VOLOP leugens. Wat was er gebeurt als ik deze review nooit geplaatst had? Dan had ik mijn geld nu waarschijnlijk nog niet terug. Wat een oplichters.

Verzending

Levering van het product? Ja, ze leveren toch wel, of je het nou wilt of niet.

Klantenservice

Ze zijn wel vriendelijk zowel per mail als aan de telefoon, maar oplossingen en beloftes waarmaken, daar doen ze niet aan.

Erg vervelend om te horen. Ik heb je een privebericht gestuurd om tot een oplossing te komen.

Vriendelijke groet,

Algemeen

25 augustus heb ik een MSI GTX 1060 besteld. Na een aantal dagen geen track and trace te hebben ontvangen, had ik besloten om er zelf maar achter aan te gaan.
Als eerst probeerde ik te bellen maar zoals ik vaker lees hier, nemen ze op als het hun een keer uitkomt.

Vervolgens ben ik via facebook contact gaan zoeken, hier werd als eerst geprobeerdt mij een ander product aan te smeren, na meerdere malen duidelijk benadrukken dat ik geen interesse had in iets anders begrepen ze het eindelijk.

Toen we eindelijk op het onderwerp kwamen van de order annuleren en mijn geld ontvangen, werd er niks meer gezegd vanaf hun kant.. geen woord.

Vervolgens probeerde ik nogmaals te bellen, dit keer werd er eindelijk opgenomen. Tijdens dit gesprek werd mij verteld dat de verzendtijd van het bestelde product 4 weken zou zijn, hier had ik natuurlijk geen zin in. Vervolgens werd WEER geprobeerd mij een ander product aan te smeren, waarop ik WEER zei dat ik geen interesse had. Daarna werd mij beloofd dat ik binnen 10 werkdagen mijn geld retour zou ontvangen. Dit was natuurlijk weer een manier om het gesprek te kunnen beëindigen.

Na 10 werkdagen wachten en geen geld te hebben ontvangen, heb ik opnieuw ZELF contact op moeten nemen. Tijdens dit gesprek werd mij beloofd dat ik binnen 2 werk dagen mijn geld zou hebben.
Ook benadrukte ik tijdens dit gesprek dat ik aangifte zou gaan doen als ik mijn geld niet retour had, hier werd nonchalant over heen gepraat.... alsof ze zeer bekend zijn met dat zinnetje?

Na 2 werkdagen en WEER geen geld, besloot ik WEER ZELF contact op te nemen, tijdens gesprek werd beloofd dat ik de volgende dag mijn geld zou hebben.

Concluderend, Whinkel.nl raadt ik zeer af voor toekomstige kopers, er wordt van alles beloofd maar ze komen HE-LE-MAAL niks na.

Ik ga hier in ieder geval NOOIT meer iets kopen.

Update 1 : Zoals iedereen kan zien, heeft Whinkel.nl gereageerd op mijn review en aangegeven dat ze mij een bericht hebben gestuurd. Echter, heb ik nooit een bericht ontvangen.

Verzending

Dit is niet van toepassing, product is nooit verzonden en dus nooit aangekomen.

Klantenservice

Vriendelijk en behulpzaam tot het neer komt op geld retour en annuleren van een order.

Jammer om te horen dat het zo gelopen is. Ik heb je een privebericht gestuurd zodat we je een passende oplossing kunnen bieden.

Vriendelijke groet,

Algemeen

op 19 juli heb ik een laptop gekocht en die konden ze niet leveren.
ik vroeg om mijn geld terug.
nu ben ik bijna 2 maanden verder en heb nog steeds mijn geld niet terug.
ik krijg allemaal betaal smoesjes via de mail.

koop daar nooit meer wat. het zijn oplichters.......
en ze hebben bijna niets op voorraad en lokken bij mensen een betaling uit en betalen het dan niet terug

Telefonisch ook niet meer bereikbaar!!!!!

Klantenservice

ze beloven alles per mail en maar er gebeurt niets
Telefonisch ook niet meer bereikbaar!!!!!

Algemeen

Na het bestellen van het product (ASUS P756UA-TY402T) kreeg ik een telefoontje dat ze het product niet konden leveren. Ze probeerden een alternatief te bieden maar dat is niet gelukt en we hebben in goed overleg besloten het bedrag terug te storten.
De medewerker gaf aan dat de terugbetaling maximaal 2 weken zou duren.
Tot hier niks aan de hand...

Maar 2 weken later had ik nog steeds mijn geld niet terug.
Ik heb inmiddels 6 keer gebeld, meerdere malen te horen gekregen dat het binnen enkele dagen zouden regelen "en het zouden doorzetten naar de financiële afdeling" en nu na ruim een maand wachten, nemen ze plots de telefoon niet meer op.

Ik voel me opgelicht en ik waarschuw andere mensen die hier willen bestellen.

Klantenservice

Ze kunnen van alles beloven maar als de gemaakte beloftes worden gebroken is het voor de klant waardeloos!

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling plaatsen snel en makkelijk gedaan, duidelijk overzicht van de producten, producten weergegeven met de volledige prijs en gemakkelijke betaling

Verzending

Pre-orders duren langer dan aangegeven wordt, uiteindelijke verzending snel verstuurd en voorzien van track en trace

Klantenservice

Ondanks de steeds opschuivende datum waarop mijn pre-order product geleverd zou worden, werd er alles aan gedaan mij een goede winkelervaring te geven. vriendelijk en persoonlijk contact met de klantenservice, ik werd goed geholpen toen ik ontevreden was over de levertijd van het product.

Goed om te horen Guus. Bedankt voor je positieve beoordeling!

Algemeen

Prijs was aantrekkelijk en binnen 24 uur lever tijd aan gegeven, helaas na 24 uur krijg ik een telefoontje van Whinkel dat het product niet voorradig is en het een week gaat duren.
Ze kunnen me wel een andere versie aanbieden die volgens hen duurder en beter is, na even na kijken wat ze me aanboden blijkt dat ze me een goedkopere en slechtere versie willen aan bieden voor het zelfde geld van wat ik normaal betaal.
Gekozen om geld te laten retourneren.
Dit zou gedaan worden in het weeken dus heb ik een week gewacht.
Nu al bijna een maand aan het wachten op mijn geld.

Verzending

Het product zou binnen 24 geleverd worden en dit is niet gebeurd. ze zeiden over de telefoon dat het een fout van marketing was.

Klantenservice

Ze houden je aan het lijntje. En zijn soms ook gewoon niet te bereiken.

Vervelend om te horen dat het zo gelopen is.
We hebben je een privebericht gestuurd om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Vervelend om te horen dat het zo gelopen is.

Algemeen

Raid kaartje gekocht, mede dankzij de twinkels korting kon ik deze aanschaffen voor een leuke prijs.

Verzending

Het product was goed verpakt en binnen de gestelde termijn bezorgd.

Klantenservice

Het product werkte niet goed en is daarop, na contact met de klantenservice, retour gestuurd met de gevraagde formulieren. Het contact verloopt hierbij steeds vriendelijk en correct.

16 augustus heeft men het product retour ontvangen. Na enkele dagen neem ik contact op met de klantenservice (chat) over de termijn van terugbetaling. Men stelt dat alle retourbetalingen uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst plaatsvinden.

Dit is de 1e fout die Whinkel maakt, de wet stelt dat terugbetaling binnen 14 dagen moet plaatsvinden na de melding van retournering. Nu begrijp ik dat dat lastig is voor webshops maar Whinkel had het product op tijd binnen om aan deze verplichting te voldoen.

10 werkdagen gaan voorbij, geen terugbetaling ontvangen. Na opnieuw contact met de klantenservice zijn er excuses en de belofte dat het nu net is overgemaakt en binnen 3 werkdagen er staat.

Na 3 werkdagen geen terugbetaling ontvangen, nu na 6 werkdagen nog steeds niet. Weer contact met de klantenservice opgenomen. Nogmaals excuses en de belofte dat het nu uiterlijk morgen op de credit card zal staan.

Aangegeven dat indien deze belofte weer niet waargemaakt word er een klachtenprocedure via Mastercard gestart zal worden.

Voor nu is het dus nog even afwachten. Wat zo jammer is, is dat het voor de rest eigenlijk wel goed ging met Whinkel. Ik hoop dat Whinkel de interne afhandeling beter op orde zal krijgen, het contact (chat) is steeds correct en vriendelijk verlopen.

Ik hoop hier morgen een positieve afronding te kunnen melden.

Update (13-09-2017): Helaas gisteren geen terugbetaling mogen zien. Wel een terugbetalingsbevestiging op de website zelf dus ik wacht nog vandaag even af.

Update (14-09-2017): Het geld is teruggeboekt, hiermee komt er gelukkig een positief einde aan deze review. Beoordeling klantenservice -> 1 ster verhoogd.

Tegen beloning

Algemeen

Aanbod is niet super uitgebreid maar voldoende: het is een standaard gamma waar een iedere normale consument zijn gading wel vindt.
Duidelijke prijsaanduiding met regelmatig kortingen en een spaarsysteem van 1 'Twinkel' per aankoop van ¤10. 10 Gespaarde Twinkels is ¤1 waard.
Uitgebreide specificaties bij de producten. Makkelijk bestellen en betalen dankzij een waaier aan betalingsmogelijkheden.
Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelstatus behalve wanneer het product niet meer voorradig blijkt te zijn. In sommige gevallen word je dan opgebeld.
De website loopt lekker vlot en is niet overladen.
Duidelijke contactgegevens.

Verzending

Op een tijdspanne van iets meer dan één jaar, heb ik 4 maal besteld bij Whinkel... en telkens is het qua levertijd mis gegaan.
De eerste keer ging het over een Sony PS controller: die waren ze domweg vergeten bijbestellen.
De volgende drie keren werd de beloofde leveringstermijn ruimschoots overschreden; u kent dat wel, de belofte 'vandaag besteld, morgen in huis'. Welnu, blijkt dat ze aan die voorwaarde niet kunnen voldoen. Ze hebben minder in voorraad dan hun websites vroeger deden vermoeden. En ik zeg wel 'vroeger' want nu hebben ze die belofte verwijderd.
De laatste bestelling dateert van begin augustus dit jaar; ik chat nog speciaal met een medewerkster om er zeker van te zijn dat ik de volgende dag mijn levering mag verwachten. Een volmondige 'ja' was het antwoord. Niet dus. Dan maar zelf de telefoon opgepakt en gebeld. Ze beloofden een kleine attentie voor het oponthoud en wat raad je? Het knuffeltje en de memory stick (de xtraatjes dus) werden netjes de volgende dag geleverd maar mijn bestelling was men vergeten mee te geven.
Wat vriendelijkheid betreft, scheren ze wel hoge toppen: bij één van de leveringen hadden ze de vertraging zelf ingezien en daar hebben zij mij netjes van op de hoogte gebracht.
Ik zou zeggen: wil je vriendelijk behandeld worden dan ben je bij Whnkel aan het juiste adres. Wil je je bestelling "s anderendaags, kijk dan best uit naar een andere winkel.

Klantenservice

Ik heb geen ervaring met retours of defecten bij deze shop maar hun klantvriendelijkheid is dik ok. Ze nemen de tijd om bij gebrek aan voorraad van het bestelde artikel een oplossing te vinden.

Bedankt voor je reactie. En we gaan aan de slag met je tips voor de levering!

1 2 3 ... 21

Scorekaart voor Whinkel

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg