UBNTSupply.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

E-mail history... Zegt genoeg denk ik.

Onderwerp: TWEEDE POGING .... Fwd: Graag info
Datum: Sat, 3 Nov 2018 15:19:00 +0100
Aan: info@ubntsupply.be

Beste,

Het eerste contact met jullie valt tegen.
2 dagen geleden stuurde ik onderstaand bericht.
Goede service start met het beantwoorden van e-mail binnen de 24 uur.

Vandaar nog even een herinnering.

Mvg,

Ronny

-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: Graag info
Datum: Thu, 1 Nov 2018 14:21:33 +0100
Aan: info@ubntsupply.be

Beste,

Betreffende:

Ik heb interesse in dit product.
Bezitten jullie reeds de 19 inch rack montagekit hiervoor.

Uitkijkende naar een spoedig antwoordje

Met vriendelijke groet,

Ronny

Klantenservice

Goede service start met het beantwoorden van e-mail binnen de 24 uur.
Dit is dus geen service !!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Top kwaliteit producten, vriendelijke medewerkers heel erg service gericht en en snelle levering. Producten altijd op voorraad.

Verzending

Ik heb verschillende producten besteld, alles was tiptop geregeld en alles was op voorraad behalve de Ubiquiti Unifi G3 Dome voor € 157,30 euro maar na een kort telefoontje werd ik uitstekend en heel vriendelijk verder geholpen en heb ik deze de volgende de dag nog ontvangen. Al met al een top service geleverd, vriendelijke medewerkers en snelle hulp en verzending.

Klantenservice

Snelle efficiënte en een naar oplossing gerichte service. Medewerkers vriendelijk en niet te beroerd om je uit de brand te helpen.

Scorekaart voor UBNTSupply.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie