UBNTSupply.nl

66 producten en 90 uitvoeringen

Gebruikers over webshop UBNTSupply.nl

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Top kwaliteit producten, vriendelijke medewerkers heel erg service gericht en en snelle levering. Producten altijd op voorraad.

Verzending

Ik heb verschillende producten besteld, alles was tiptop geregeld en alles was op voorraad behalve de Ubiquiti Unifi G3 Dome voor § 157,30 euro maar na een kort telefoontje werd ik uitstekend en heel vriendelijk verder geholpen en heb ik deze de volgende de dag nog ontvangen. Al met al een top service geleverd, vriendelijke medewerkers en snelle hulp en verzending.

Klantenservice

Snelle efficiŽnte en een naar oplossing gerichte service. Medewerkers vriendelijk en niet te beroerd om je uit de brand te helpen.

Scorekaart voor UBNTSupply.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie