SPORTSCAM.eu

Gebruikers over webshop SPORTSCAM.eu

Review toevoegen

Uit eigen beweging

Algemeen

De Insta360 Pro bij Sportscam besteld, want daar was hij het goedkoopst. Vriendelijk te woord gestaan door Bryan en Mike. Er moest een aanbetaling van E100 worden gedaan, waarna de bestelling bij de leverancier werd gedaan. Dit omdat ze meestal niet zulke dure camera's verkopen. Eenmaal overgemaakt was de camera snel besteld en een paar dagen later konden we hem betalen. Ontvangen en zeer tevreden!

Verzending

Prima verpakt, goede doos, niks op aan te merken.

Klantenservice

Er zouden ook twee SD-kaarten worden meegeleverd. Dat was helaas bij het inpakken over het hoofd gezien. Even gebeld en kreeg meteen excuses aangeboden. De kaarten werden nog diezelfde dag verstuurd en waren kort daarna in huis. Geen probleem, kan gebeuren.

Tegen beloning

Algemeen

Ech een top shop! Laagste prijs en snelle levering. Volgende keer zeker weer hier bestellen.

Verzending

Goed verpakt, snel geleverd.

Klantenservice

Echt super service. Heel makkelijk bereikbaar met telefoon of email.

Uit eigen beweging

Algemeen

Ze hebben alles voor gopro's. In de ochtend besteld, volgende dag al in huis. Website is wel wat rommelig.

Verzending

Alles was netjes verpakt in een kartonnen doos met genoeg opvulling. De spullen konden geen kant op.

Algemeen

Ik schrijf een recensie voor SPORTSCAM.eu om de klantenservice te prijzen. Ondanks dat is SPORTSCAM.eu betrouwbaar en beschikt het over een uitstekende klantenservice. Complimenten!

Klantenservice

SPORTSCAM.eu heeft een uitstekende klantenservice! Als kerstcadeau een GoPro Dome ontvangen, dat uiteraard bij SPORTSCAM.eu besteld is. Ondanks dat ik niet kon wachten om het product te gebruiken, heb ik het pas afgelopen april voor het eerst gebruikt. Dit was tijdens de meivakantie in Ibiza.

Bij de aankoop van een GoPro Dome krijg je, het verschilt misschien per merk, een onderwaterbehuizing meegeleverd. De onderwaterbehuizing die bij mijn aankoop meegeleverd werd, was helaas niet compleet waterdicht. Dit resulteerde dus in een doorweekte GoPro HERO4 Silver.

Mocht je een GoPro Dome, of een soortgelijk product waar een onderwaterbehuizing bij meegeleverd wordt, aan willen schaffen: controleer dan voor de zekerheid (zonder GoPro) of deze waterdicht is. Better safe than sorry!

Na de klantenservice van SPORTSCAM.eu ge´nformeerd te hebben over het incident, werd er gelijk een procedure opgezet. Ik diende mijn GoPro op te sturen en zij zouden kijken of ze de producent van de GoPro Dome aansprakelijk konden stellen.

Binnen twee weken is alles keurig netjes afgehandeld en krijg ik zelfs een nieuwe GoPro HERO4 Silver van SPORTSCAM.eu. Gedurende de afgelopen twee weken is er continu contact geweest tussen mij en de klantenservice van SPORTSCAM.eu. Toppers!

Algemeen

Goede website, er staat goed omschreven wat er verkocht wordt; fijn als je nog geen verstand hebt van sportcams.

Snelle levering

Klantenservice:

Snelle levering. de camera was de volgende werkdag in huis en dit tegen een scherpe prijs.

Algemeen

GoPro dealer van het eerste uur, veel op voorraad (als het op de site op voorraad staat is het er ook). Ze zijn nog goedkoop ook!

Verzending

Keurig verpakt, binnen de beloofde termijn en vanaf een bepaald bedrag gratis: helemaal top!

Klantenservice

Vriendelijk en persoonlijke service. De eigenaar is helemaal los op GoPro en alles wat er bij komt kijken. Heb je een vraag waar hij het antwoord niet meteen op heeft, gaat hij zoeken en komt hij snel (bij mij de zelfde dag) terug met een antwoord.

Klantenservice:

Het was na betaling een hele Snelle levering , en een zeer goede prijs. Goede prijs kwaliteit

Klantenservice:

De bestelling incl betaling verliep zeer soepel en de bezorging was ook erg snel gerealiseerd

Klantenservice:

Overzichtelijke website met uitgebreid assortiment. Maakt een betrouwbare en prettige indruk. Snelle verzending. Goede prijs.

Klantenservice:

Goede communicatie, vragen over de levertijd werden snel en correct beantwoord. Prima indruk, snelle levering.

Algemeen

goede voorlichting over het apparaat (GoPro5) en bediening.
Er werd goed naar mijn specifieke vragen (educatie) geluisterd en daaruit volgend een advies gegeven.

Verzending

Snelle levering aan huis, beschermend verpakt in originele fabrieks verpakking

Klantenservice

goede voorlichting over het apparaat en bediening.

Algemeen

Duidelijke website, snelle levering en goede prijs. Niets op aan te merken. Nog geen gebruik hoeven maken van verdere services.

Verzending

Levering was netjes optijd.

Algemeen

De website die ik bezocht heb, is zeer betrouwbaar en prijs-getrouw.
Vergeleken met Belgische webshop komt Sportscam het voordeligst uit.
Een zeer goede support en naverkoopservice

Verzending

Alles prima verlopen. Correct geleverd in hartje Antwerpen.

Algemeen

Prima en snelle service, en natuurlijk voor een goede prijs.
De site is goed en logisch is opgebouwd

Verzending

slim ingepakt zodat je niet een enorm pakket binnen krijgt.

Klantenservice

top geregeld, een van de producten was een duiklamp.
Die was helaas te zwaar voor mijn camera opstelling, werd niet moeilijk over gedaan en er werd voor een oplossing gezorgd!

Algemeen

Vlotte , adequate levering van de gopro en toebehoren. Gopro session voldeed volledig aan de verwachtingen.

Verzending

De bestelling werd prima verpakt afgeleverd op het afgesproken moment.

Algemeen

Ik had een GoPro besteld maar vlak daarna kwam ik erachter dat deze te laat besteld was om de volgende dag geleverd te worden, dit was een vereiste. Ik heb direct een mail gestuurd naar de klantenservice en de bestelling is zonder problemen geannuleerd.

Klantenservice

De klantenservice reageerde snel, zelfs na sluitingstijd. Toen ik vroeg of de bestelling geannuleerd kon worden was dit direct de ochtend daarna geregeld. Prima ervaring dus, ondanks dat ik er uiteindelijk niet gekocht heb.

Klantenservice:

Niet de beste prijs maar WEL op voorraad en lekker snel geleverd, de volgende ga ik ook weer hier bestellen!

Klantenservice:

Ruim assortiment, aantrekkelijke actiepakketten van GoPro, snelle levering en alles compleet. Ook links naar softwareupdate en instructiefilmpjes.

Klantenservice:

Snelle levering en alles compleet. Ruim assortiment en voordelige aktie pakketten; veel voordeliger dan alles los kopen

Scorekaart voor SPORTSCAM.eu

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk