computercentrale.be

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De laptop is in orde, maar ik ben niet van plan nog te bestellen via deze website.

Verzending

Maandag 28 augustus om 10 uur mijn bestelling geplaatst. Op de website staat dat bestellingen voor 16 uur geplaatst dezelfde dag nog verzonden worden. Mijn bestelling is pas woensdag 30 augustus naar de post gebracht. En is vrijdag 1 september aangekomen.
Voor die verzending moet je dan extra verzendingskosten betalen...

Klantenservice

Ik heb een aantal keer proberen te bellen naar het bedrijf, maar kreeg telkens voicemail. Op mijn berichten op de voicemail heb ik nooit antwoord gehad. Ook op mijn mail en bericht naar de facebookpagina niet.

Klantenservice:

Bedrijf stuurt spam. Kreeg vandaag een email op mijn honeypot-adres. Een adres van een domain dat ik heb maar dat ik nergens gebruik en zo dus weet dat daar alleen maar op goed geluk emails naar worden gestuurd.
Dus vandaar een slechte beoordeling voor dit bedrijf.

Algemeen

Bij deze winkel de ZTE Axon 7 besteld. De goudkleurige versie was op voorraad volgens de website.
Na 2 dagen heb ik een berichtje gestuurd om te vragen wanneer het toestel verzonden ging worden. Hierop kreeg ik snel een antwoord: Blijkbaar was de informatie van hun leverancier fout en was het toestel toch niet op voorraad. Levertermijn zou waarschijnlijk 1 week zijn. Aangezien ik het toestel snel nodig had, heb ik dan maar een mailtje gestuurd om de bestelling te annuleren. Hierop kreeg ik weer snel een antwoord: er kon een zilverkleurige versie vanuit voorraad verstuurd worden (deze versie is niet via de website te bestellen), of ik kon er inderdaad voor kiezen om de bestelling te annuleren.
Ik ben op hun voorstel ingegaan en ben voor de zilverkleurige versie gegaan. Deze werd reeds de volgende dag afgeleverd! Top!

Verzending

Het toestel was zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Klantenservice

Er wordt zeer snel op mails gereageerd en er wordt naar een goede oplossing gezocht. Zeer tevreden over de klantenservice! Alleen spijtig dat dit niet via telefoon of chat kan.

Algemeen

Nadat ik met paypal betaald had, kreeg ik meteen een bevestigingsmailtje toegestuurd. Daarop volgden al vrij snel nog enkele mailtjes met telkens een update van de status van mijn bestelling. Na verzending was het product snel geleverd, mooi verpakt. Snel, efficiŽnt en correct.

Klantenservice

Ik besliste na een paar dagen om het bestelde product terug te zenden aangezien ik het (door omstandigheden) niet meer nodig bleek te hebben. Na een mailtje naar computercentrale.be kreeg ik snel bevestiging dat dit geen probleem was. Na ontvangst werd het complete bedrag dan ook meteen teruggestort. Zeer klantvriendelijk.

Klantenservice:

Ik kreeg een vreemde authentication error na de betaling. Op een mailtje met de vraag om na te kijken of de betaling goed ontvangen was, kreeg ik binnen de 5 minuten een antwoord.

Algemeen

Getracht een telefoon te kopen bij deze webwinkel, vrij nieuw echter de 3 reviews die er zijn waren lovend. Aangezien het product op andere winkels ook op voorraad was echter uiteindelijk na contact toch niet op voorraad bleek was ik blij een winkel te hebben gevonden waar die wel op voorraad was. Ook een mailtje gestuurd om zekerheid te hebben en ja hoor ze zouden er nog 11 op voorraad hebben. Perfect, Ik gelijk besteld binnen 2 minuten na het mailtje te hebben ontvangen en ik kijk later op de dag of ze het al verzonden hebben blijkt het dat ze de order gewoon geannuleerd hebben. Zonder communicatie of uitleg. Enige optie om contact met deze lui te hebben is via de mail waar ze niet bijster rap op reageren.

Ook al geeft de website aan dat een product op voorraad is en neem je contact op om het zeker te weten dan word je alsnog bedondert!!!!

Klantenservice

Belachelijk dat een webwinkel anno 2016 alleen maar via de mail bereikbaar is. Als je zo bedondert word wil je niet een half uur op een mailtje hoeven wachten.

Belachelijk dat een webwinkel een bestelling annuleert zonder de klant daarvan op de hoogte te brengen.

Algemeen

Bestelling wordt direct geleverd of je wordt steeds op de hoogte gehouden van de status van de levering!

Verzending

Keurig verpakt en snelle levering!

Klantenservice

Je wordt keurig op de hoogte gehouden!

Algemeen

De site is duidelijk en het bestellen ging vlot en zonder problemen. Ook was voor mij duidelijk dat de bestelling pas na het weekend zou worden bezorgd, al had ik gehoopt dat dit al op maandag zou gebeuren. De site reageerd af en toe wel wat aan de trage kant en bovendien is bij de bestelgegevens lastig te herkennen om welke variant van een product het gaat (wit of zwart).

Verzending

Geen Track en Trace code ontvangen en ik kon het pakket niet traceren. Tevens is het pakket naar mijn werk gestuurd maar zonder mijn naam in de adressering op de doos en met een verkeerde naam op de pakbon. Ik heb mijn bestelling hierdoor vertraagd in ontvangst kunnen nemen omdat mijn naam niet overeenkomt met de op de pakbon en ik ook geen Track en Trace code kon overhandigen.

Klantenservice

Ik werd snel geholpen met het verzendingsprobleem betreffende de pakbon. De juiste pakbon is per mail verstuurd naar mijn werkgever waarna ik het pakket in ontvangst kon nemen.

Algemeen

Keurige klantenservice die mij uitstekend heeft geholpen bij mijn laptopkeuze! Aangevraagd via de chat en daarna heel snel een mail ontvangen met de laptops rond het gestelde budget, die voldeden aan de gestelde eisen. Echt top!

Verzending

De levering was supersnel. Ondanks het feit dat de laptop uit Belgie moest komen was deze zaterdagmiddag al in huis.

Klantenservice

Helaas is de laptop niet in orde (bedankt daarvoor ACER! Stelletje knuppels).

Ik ben door de mensen van computercentrale.be keurig geholpen. Zelfs op zaterdag en zondag.

Helaas heeft dit niet mogen baten. computercentrale.be heeft keurig een UPS pick up geregeld en de laptop is nu onderweg naar Acer voor onderzoek en reparatie.

Algemeen

Ben op deze webshop uitgekomen bij mijn zoektocht naar een GTX960.
Ondanks dat er nog geen ervaringen bekend waren over de webshop toch de gok genomen.
Ben zeer tevreden met de service en de aankoop. Zeker een aanrader.

Verzending

Heb de bestelling zelf opgehaald.

Klantenservice

Snelle replies op berichten. Omschakeling van verzending naar zelf ophalen was geen probleem.

Scorekaart voor computercentrale.be

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie