×

Help Tweakers weer winnen!

Smarthouseshop

144 producten en 159 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Smarthouseshop

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Bij het bestellen van een Zwave controller had ik wat vragen voordat ik op bestlelen over wilde gaan. Deze werden erg snel en zorgvuldig beantwoord..

Toen na het bestellen bleek dat ik de controller toch niet fijn vond werken ik deze direct teug zenden en werd (op mijn verzoek) gelijk een nieuwe aanbieding gedaan.
Hier ben ik op ingegaan en dirrct na mijn bijbetaling is dit pakket verzonden, nog voordat het oude pakket door Smarthouse shop was ontvangen.

En daar zit em nu de service... Het pakket is onderweg door PostNL kwijt geraakt en wordt niet vergoed. Smarthouse shop heeft deze kosten op zich genomen.
Erg netjes!

Verzending

De eerste levering heeft wat langer geduurd dan op de website stond maar ik ben hier direct van de op de hoogt gebracht en heb continu de mogelijkheid gekregen om mijn bestelling te annuleren. Dit is natuurlijk normaal maar het werd ook elke keer als optie benoemd

Klantenservice

Zoals hierboven al vermeld is. De klantenservice van SmarthouseShopis dik en dik in orde. Snel accuraat en meedenkend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Ik had een product besteld bij deze shop, welke via Pricewatch hier als goedkoopst werd gemarkeerd. Het bleek echter een verkeerde prijs te zijn op de site, maar de shop heeft het product mij netjes voor de foutieve prijs geleverd. Contact met de shop wat nog even nodig was voor de betaling verliep vlot en netjes. De shop was goed bereikbaar, zowel per email als telefonisch. Ik werd er prima, netjes en correct geholpen.

Verzending

De verzending wordt netjes met een gerenommeerd koeriersbedrijf afgeleverd. Helaas geen trackingID ontvangen vanwege een storing bij de transporteur (zoals werd aangegeven), maar hier kan de shop niets aan doen. Het enige puntje waarom geen 5 sterren, is dat ik een alternatief verzendadres had opgegeven, maar dat het pakketje uiteindelijk toch naar mijn factuuradres was verzonden. Ik ga er echter van uit dat dit kwam omdat mijn zending niet geheel volgens het reguliere proces verliep doordat ik zelf de betaling van mijn bestelling via Ideal had geannuleerd.

Klantenservice

Ik had zelf de betaling via Ideal afgebroken omdat ik geen random reader bij de hand bleek te hebben. Daarna liep ik tegen een paar kleine probleempjes aan via de site om een alternatieve betaalwijze te kiezen. Het contact met de shop zelf was echter prima. Er werd snel, vlot en netjes gereageerd op telefoon en email.

Scorekaart voor Smarthouseshop

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie