MadOverlord

901 producten en 1.064 uitvoeringen

Gebruikers over webshop MadOverlord

Review toevoegen
Algemeen

Reseller van Wave Nederland (Alternate), website mag beter maar ze accepteren Bitcoin. Uitstekende klantenservice die al mijn vragen beantwoorden voor mijn bestelling.

Verzending

Levering was op tijd (vrijdag besteld, zaterdag in huis), ik kocht een toetsenbord die netjes en goed verpakt was. Doos was niet gemarkeerd met logo's en andere, pakbon in doos.

Klantenservice

Uitstekende klantenservice via e-mail. Ik stelde wat vragen aan de klantenservice en kreeg de volgende dag antwoord (Waarschijnlijk krijg je eerder antwoord op normale werkdagen, ik stelde mijn vragen op Hemelsvaartdag.)

Algemeen

Deze webshop kan ik iedereen aanraden. Ik heb hier de totale inhoud van mijn nieuwe pc besteld. De prijzen zijn scherp en de levering was perfect! Alle onderdelen werken prima dus ik ben erg blij met mijn pc. Zaken welke ik besteld had: Crucial 8GB PC3-12800 Kit, Corsair VS450, Western Digital 500GB SATA 6Gb/s, ASUS R7360-OC-2GD5-V2 AMD, Radeon R7 360 2GB, Gigabyte GA-970A-DS3P, AMD FX 4300.

Verzending

Zoals hierboven aangegeven was de levering perfect. Tijdige levering en alle producten waren goed verpakt.

Klantenservice

Ik heb een paar vragen gesteld over dingen waar ik tegenaan liep bij het in elkaar zetten van de pc en ben daar prima bij geholpen.

Algemeen

Bestelling geplaatst voor de Benq XL2411Z en 2x HyperX 16GB DDR3 RAM. Scherpe prijzen online. Sportief dat er een telefoon nummer boven aan de pagina staat voor direct contact.

De website mag wel een likje verf gebruiken.

Verzending

Op maandag de bestelling geplaatst. Dinsdag werden de items verstuurd. Woensdag krijg ik alles netjes op tijd geleverd (een dag eerder dan verwacht). Ik kreeg ook een mail met een tracking nummer. Altijd handig voor de TNT Post app.

Klantenservice

Goed contact gehad via de mail. Ik kreeg snel en uitstekende antwoorden op mijn vragen.

Algemeen

Voor het eerst besteld bij MadOverlord. Ik had een SSD besteld van samsung.

Opmerking: Je krijg past een ordernummer wanneer je belt of wanneer de je een verzendbevestiging krijgt.

Verzending

Mijn product werd netjes verpakt in ( mij iets te ) grote doos.
Verzendtijd was goed. echter door probleem bij DPD werd het product een dag later bezorgd

Klantenservice

Klantenservice was ook netjes, de persoon die de telefoon beantwoorde noteerde mijn gegevens en binnen een uur werd ik terug gebeld.

Scorekaart voor MadOverlord

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie