0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

De webshop van FlexComputer is overgegaan in ComputerInkopen.nl

Gebruikers over webshop ComputerInkopen.nl

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Uitstekende webwinkel voor computers.

Ik ben goed geholpen door de klantenservice bij het uitzoeken van de PC. Hij werkt ontzettend goed, beter dan verwacht zelfs. Aangezien ik de computer gebruik voor het omzetten van oude video's naar digitale bestanden had ik redelijk wat opslag nodig. Ook dit was op de website makkelijk aan te passen.

Kortom: Top services, enorm vriendelijk en nemen de tijd voor je die je nodig hebt.

Verzending

Het systeem is ook goed aangekomen zonder problemen. Op de website stond een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Maandag avond besteld en woensdag al in huis. Niks op aan te merken dus!

Klantenservice

Computerinkopen is een webwinkel waar anderen nog veel van kunnen leren. Ze zijn snel met reageren en zijn erg vriendelijke en behulpzaam. Geen slecht woord over te zeggen.

Over de aftersales kan ik zelf nog weinig zeggen, aangezien me bestelling perfect was geleverd en er nog geen problemen met de PC zijn geweest. Maar ik heb er vertrouwen in dat dit ook wel goed zal zitten!

Algemeen

Wij hebben een game pc besteld bij deze winkel en dit netjes betaald, vooralsnog geen pakket thuis gekregen. Na een aantal keer bellen om de status te verifieren kregen we zelfs te horen dat we niet meer mochten bellen. Uitendelijk een 3S code gekregen van de verkoper, deze gecontroleerd bij postnl, helaas blijkt deze van geen kant te kloppen, aldus de medewerker van postnl.

Verzending

Na veel moeite dus een 3S code gekregen, deze bleek na verificatie bij postnl niet correct, tot op heden nog niks ontvangen.

Klantenservice

Meerdere malen gebeld, wordt niet opgenomen en uiteindelijk werdt zelfs de gehele lijn uitgeschakeld, via KvK het mobiele nummer achterhaald, hier heen gebeld en kreeg te horen dat we niet mochten bellen op zijn mobiele nummer, uitgelegd dat hij niet bereikbaar was via het zakelijke nummer wat vermeld staat op de site terwijl het binnen de openingstijden valt. Later zelfs via een whatsapbericht netjes gereageerd, dit wordt gelezen maar geen reactie. Heel jammer allemaal en als ik dan de onderste recensie lees lijkt dit een zelfde soort verhaal te gaan worden. We blijven proberen in contact te komen, maar als het maandag 15-02 nog niet is opgelost zullen we helaas ook de politie in schakelen.

Beste Traveler85,

Het is vervelend om te horen dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons had verwacht. Daarvoor onze welgemeende excuses.

Als ik uw review lees dan vallen mij twee zaken op: U bent ontevreden over de manier van het contact en u bent ontevreden over het feit dat u uw bestelde product nog niet heeft ontvangen.

Als eerste wil ik u uitleg geven over het contact tussen u en ons.

Het door u genoemde telefoonnummer wat u bij de Kamer van Koophandel heeft verkregen, is het privé telefoonnummer van de eigenaar. Dit kunt u alleen verkrijgen als u het bedrijvenuittreksel van KVK koopt en inziet. Dit is niet het nummer wat wij opgeven op onze site als contact telefoon nummer. U kunt dan ook niet verwachten dat de eigenaar daar voor zakelijke activiteiten op gecontacteerd wil worden(ook niet via whatsapp).

Tevens is het niet gebruikelijk dat u voor zakelijke vragen op iemand zijn privé telefoon belt en zeker niet buiten de tijden dat het bedrijf is geopend(om half 9 's morgens).

Wat betreft de nog niet door uw ontvangen zending kan ik u de volgende verklaring geven.

De 3S codes die wij aan onze klanten geven zijn pas te traceren na enkele uren. Wij melden namelijk onze pakketten voor zodat wij voor de zending een verzendlabel kunnen afdrukken. Op dat moment krijgt u van ons via mail een 3S code. Deze kunt u pas traceren zodra die bij het postkantoor is gescand. Dit zal ongetwijfeld de reden zijn dat u de 3S code op moment van de mailing(vandaag) nog niet kon inzien.

De door uw verkregen 3S code die u vandaag heeft ontvangen kunt u invullen op de site van PostNL in combinatie met uw postcode. Inmiddels kunt u hem traceren en kunt u zelf inzien hoe laat het pakket bij u wordt afgeleverd. Mocht u hier niet uit komen dan hoor ik het graag(via ons zakelijke telefoon nummer of e-mail) dan help ik u hier graag verder mee.

Uw laatste opmerking begrijp ik niet helemaal. Ik kan me namelijk goed in leven in uw situatie en ergernis zo als u die omschrijft in uw review. Maar ik begrijp niet zo goed wat de politie daarmee te maken heeft. U geeft aan nog geen pakket te hebben gekregen, logisch aangezien u vandaag pas de Track en Trace code heeft ontvangen.

Nogmaals ik vind het vervelend dat u de indruk heeft gekregen ons te kunnen contacteren op privé gegevens. De eigenaar is inmiddels bezig om het telefoonnummer bij de KVK aan te passen zodat deze situaties in de toekomst niet meer voor kunnen komen.

Mocht u deze uitleg toch nog vragen hebben of opmerkingen dan hoor ik het graag. Wij zijn bereikbaar van 10:00 uur 's morgens tot 18:00 's middags op werkdagen.

0512-751264
info@computerinkopen.nl

Beste Traveler85,

Ik heb u zo goed mogelijk proberen te helpen maar de gestelde feiten waar u mee komt kloppen van geen kant. Ik kan er dan ook niet zo goed tegen als u ons ten onrechte in zwart daglicht plaatst. U laat mij dan ook geen andere keuze door bewijslast te laten zien dat de feiten die u stelt niet waar zijn.

“...er wordt niet gereageerd op mails, niet op telefoontjes eigenlijk geheel nie...t”

We hebben vandaag 4 keer mailwisseling gehad daarnaast hebben we natuurlijk vanochtend telefonisch contact gehad:

“…dit is pas gedaan nadat de telefoon zakelijk niet meer werdt opgenomen…”

Natuurlijk kunt u ons niet bereiken voor onze openingstijden(9 uur ’s morgens). Dan gaat de telefoon rechtstreeks door na de voicemail:

“De 3S code is nog steeds niet actief”

Deze code is wel actief en deze is 2 maal per mail correct aan u doorgegeven:

“Op de website staat dat de webshop bereikbaar is van maandag tot zaterdag, nu ineens alleen werkdagen.”

Sinds wanneer is zaterdag geen werkdag meer?

In vertrouwend nemende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

0512-751264
info@computerinkopen.nl

Wat betreft de 3S code, deze lijkt nu idd actief te zijn. Verder heb ik u meerdere malen gebeld op de zakelijke telefoon binnen de openingstijden met mijn mobiel. Hier kwam geen reactie op, u wuift dit weg door te zeggen dat het druk was, maar in eerste instantie ging de telefoon gewoon over, later niet meer (ook binnen openingstijden). Wat het mailtje van 22:52 betreft, deze wordt pas gestuurd nadat mijn reactie op tweakers is geplaatst:

''Geachte mevrouw Allaart,

Bedankt voor uw review. Ik snap nu beter waarom u zo reageerde via mail.
Wij waren van gedachte dat wij u net als ieder van onze klanten
duidelijk hadden geďnformeerd over de gang van zaken. Wellicht is een
deel van de communicatie problemen te wijten aan de drukte op dit
moment. Zoals u kunt zien zijn we rond dit uur nog steeds aan het werk
om al onze klanten te kunnen helpen.

Ter aanvulling van uw review heb ik de opdracht gegeven om ook onze kant
van het verhaal te plaatsen, wellicht dat u nu meer begrip heeft voor de
situatie.

De Track en Trace code is overigens wel de correcte code zoals u hier
kunt zien :

Mocht u toch nog vragen hebben of opmerkingen dan kunt u het beste even
mailen(of telefoneren, maar het kan nogal druk zijn).

---
Tel. 0512-751264 ''

Verder stuurt u later nog een volgende mail met een zeer dreigende toon:
Nogmaals reactie op uw review.

Helaas trek ik mijn laatste gevoel en gedachten in twijfel, ik dacht dat
het probleem bij ons lag. Maar gezien uw reactie vol met ...(hier heten
die dingen leugens) moeten we het bewijslast maar eens op internet
plaatsen. Spijtig dat daar ook uw persoonlijke gegevens in staan.

Betichten van zaken die niet waar zijn kunnen strafrechtelijk worden
vervolgt.

---
Tel. 0512-751264

Er zit ruim 2 uur tussen beide reacties, en de laatste 2 zijn van na mijn plaatsing review, de eerste was met een excuus waarom het nog niet was verstuurd, de 2e met de 3S code die tot 23:00 niet werkte. Indien hier zaken langs elkaar zijn gelopen of nog steeds lopen vind ik dat erg vervelend, maar u zult begrijpen dat met het huidige internet fraude de klant een raar gevoel krijgt als iets zo loopt als het nu heeft gelopen. Ik verzoek u dan ook vriendelijk contact met mij op te nemen zodat we eea goed kunnen uitpraten en de revieuw kan worden herzien zodat de feiten geheel kloppen.

Inmiddels anderhalve maand later…

Beste mevrouw Allaart,

Jammer dat u ons meerdere malen heeft toegezegd tot rectificatie, jullie nu geen gehoor meer geven aan ons verzoek.

Spijtig vind ik dat gezien het feit hoeveel extra service en moeite wij hebben verricht bij uw bestelling om u toch tot een tevreden klant te wenden.

Het zou u sieren om de misverstanden in bovenstaande review recht te trekken…

De Computer-Bestel.nl Crew

Ander halve maand later, en eigenlijk pas 2 weken geleden alles geheel werkend.

Verkeerde videokaart geleverd, per post gestuurd en ivm gebrek aan kennis gevraagd om hulp, wat krijgt de klant te horen? Dat het 30,- gaat kosten om te helpen, is dat de extra service?? Zelf niet opnemen als er wordt gebeld maar wel verwachten dat wij deze review aanpassen. En zo kan ik nog wel even doorgaan over zaken waar wij zeer ontevreden over zijn. Misschien was rectificatie niet nodig als er gewoon direct een goeie service was geweest. En dan ook nog eens op deze manier het laatste berichtje. Ik denk dat het verstandiger is om deze review zo te laten staan, dat geeft mensen een mooie inkijk in hoe deze winkel omgaat met zn klanten en kritiek.

Zeer professionele reactie. Ik heb mijn zegje wel gedaan en laat het hierbij. Ik verzoek u vriendelijk om op te houden met stalken per mail, u zal van ons als klant geen last meer hebben want klant tevredenheid is een zeer lage prioriteit voor u. Mocht u nog reageren hieronder dan zal ik hier ook niet meer op ingaan.
Voor mensen die deze review lezen hoop ik dat het een goeie waarschuwing is, lees tevens de onderste review ook eens, die gerectificeerd is na aandringen van de winkel, ik zie zeer veel overeenkomsten met ons probleem qua klantenservice en nakomen van afspraken.

Beste mevrouw Allaart,

Het was inderdaad geen professionele reactie van mij, klopt! Maar gezien het feit dat u telkens weer een opstapeling komt van leugens, leugens en leugens dwingt u mij om hier zo op te reageren(ik heb hart voor mijn bedrijf).

U kan dan wel ontevreden zijn, prima. Maar ga uw verhaal niet aandikken met leugens om ons in kwaad daglicht te stellen.

Ik citeer zaken waar mijn wenkbrauwen letterlijk van omhoog gingen staan bij het lezen, net als de rest van mijn team:

“stalken per mail”

Laatste mail was op 17 maart met de vraag of u de review wou herzien, waarop u antwoordde: “Hallo , heb het idd door gegeven aan me zoon dus ik neem aan dat hij dit zeker zal doen”.

“Dat het 30,- gaat kosten om te helpen”

Ik heb inderdaad ons uurtarief genoemd nadat u met specifieke vragen kwam over instellingen voor bepaalde games nadat ik net 3 uur bezig ben geweest(telefonisch) om de computer helemaal na wensen in te stellen en te installeren. Aangezien ik het vervelend vond dat de eerste afhandeling niet naar wens was verlopen vond ik het niet erg om deze uren met u aan de telefoon te zitten. Maar wij zijn ook een commercieel bedrijf en voor commerciële diensten staat een commercieel tarief.

"Zelf niet opnemen als er wordt gebeld"

Van 10 tot 6 zijn wij telefonisch bereikbaar op ons zakelijke nummer, geloofd u het niet?!? Probeer ons maar te bellen tijdens die tijden.

"3S code die tot 23:00 niet werkte"

Al onze aangemaakte 3S codes zijn vanaf 6 uur te volgen via de site van PostNL. Dit is het moment dat onze server synchroniseert met de server van PostNL. Dat gebeurd om 6 uur omdat wij namelijk voor 6 uur de pakketten bij het post kantoor moeten afleveren.

U verwijst tevens naar de onderstaande review, prima. Ik verwijs graag naar alle tevreden klanten op deze pagina. Maar ook op klantenreview pagina’s:

Bedenk dan nog eens dat iedere ontevreden klant 10 x sneller een review plaats dan iedere tevreden klant. Een snel gemaakt rekensommetje doet de rest...

Nogmaals, ik vind het verlenend dat wij niet waar hebben kunnen maken waar u op had gehoopt. Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Dus ook u!

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben u kunt altijd met ons contact opnemen.

Tel. 0512-751264

Algemeen

Computer vorig jaar gekocht, een paar maanden geleden kreeg ik steeds blauwe scherm...per telefoon eerst goed geholpen door Johan...maar later weer die blauwe scherm..!
Computer opgestuurd en vandaag weer terug ....
Luitjes....hartstikke bedankt voor de snele afhandeling en hulp...!!
Jullie zijn OK..!!!

Heel goed en snel..!!

Klantenservice

Ze luisteren goed en nemen de tijd om mij te helpen.....kan ik niet van iedereen zegge...

Algemeen

Produkt kwam op tijd binnen.
Na wat heen en weer gecommuniceer werd alles netjes afgehandeld zoals afgesproken.

Verzending

Kwam op tijd binnen, netjes in een doos.

Klantenservice

Goed bereikbaar en alles wordt geregeld volgens afspraak.

Algemeen

Via de chat op de website snel duidelijke informatie verkregen.
Ook een afspraak was zo gemaakt.
Na 2 jaar geleden mijn pc te hebben laten upgraden, even langs geweest voor een grotere SSD (240GB). De pc kreeg meteen even een APK en hij was weer ready to go!

Al mijn bestanden zijn van de oude SSD naar de nieuwe SSD gekopieerd en alles werkt nog perfect.

Klantenservice

Altijd snel antwoord. Ook denken ze met je mee voor een oplossing.

Algemeen

Goede snelle levering van producten, goed bereikbaar via chat & telefoon en een geweldige after sales service. Er wordt ruimschoots de tijd genomen wanneer iets niet in orde is

Klantenservice

De gamecomputer van mijn zoon, kreeg kortsluiting in de Corsair 430 voeding. PC is een kleine 2 jaar oud en viel nog net onder de garantie.

Afspraak gemaakt met Computer Inkopen en naar Drachten gereden. Daar werd de voeding vervangen door een een nieuwe 500W Corsair voeding. Tevens werden alle onderdelen(grafische kaart, moederboard etc.) van stof gereinigd en de grafische kaart van nieuwe geleidings gel voorzien. Nieuwe updates voor harddisk werden gedownload en geinstalleerd, software, drivers die niet noodzakelijk waren en de performance negatief beinvloedde, werden verwijderd, systeem werd aan een performance test onderworpen.

Na 2 uur stonden we weer buiten. Wat een geweldige service!

Algemeen

Goed, waar het begon met politie en oplichting rectificeer ik dit. Maar neemt niet weg dat het ver heeft moeten komen. Het niet laten horen, niet bereikbaar zijn het wegklikken van chatvensters helpt totaal niet mee. Dus kwam politie hierbij om de hoek kijken.

Uiteindelijk levert FlexComputer wel, maar de winkel laat het wel erg hoog oplopen. Eerlijk is eerlijk, ik zelf kom er niet meer.

Verzending

Eerst was er een levering aangemeld na een hoop gedonder en deze is nooit aangekomen. Dit zou een fout van PostNL zijn, later is er opnieuw verzonden en deze zending laat op zich wachten maar PostNL zou het pakket wel hebben. Dit heeft momenteel te maken met vertraging en sneeuwval.

Klantenservice

Dit laat toch wel te wensen over en aan manieren zal er gewerkt moeten worden. Op moment dat er problemen zijn is het juist belangrijk dat je als bedrijf de klant ongeacht wat te woord blijft staan. Dit was niet het geval. Het kwam tot zelfs een blokkade van de website vanaf mijn IP adres. Chatvensters werden weggeklikt en op twitter kwamen tweets die redelijk bedreigend over kwamen.

Na een e-mail gesprek werd een hoop duidelijk en alles is uiteindelijk goed afgehandeld, maar dit bedrijf heeft een lange weg te gaan om goed te zijn.

Beste HonorguyXNL,

Bedankt voor uw review. Zoals u zelf al aangaf de vorige review: zijn reviews erg belangrijk. Dit reflecteert namelijk de mening van klanten die de moeite hebben genomen een review te schrijven.

Wij vinden het dan ook erg belangrijk dat onze klanten hun mening achter laten. Zo kunnen wij zien wat wij kunnen en moeten verbeteren en kan de klant eventueel zijn hart luchten.

Ondanks dat wij een vrij jong bedrijf zijn(2 jaar op de markt) en een kleine marktspeler omtrent computers hebben we inmiddels een klanten bestand opgebouwd van ongeveer 3000 klanten. Geen van deze 3000 klanten heeft zijn product niet ontvangen, dus wellicht was oplichting een wat te snelle conclusie(na 11 dagen). Het klopt inderdaad dat er aangifte is gedaan door een gevolg van onze gebrekkige communicatie. Erg vervelend vindt ik dit voor de oorspronkelijke klant, want wie wil nou niet 100% tevreden klanten hebben?

Ik wil in ieder geval namens ons bedrijf onze excuses aanbieden voor het gemaakte ongemak waar dat nog niet is gedaan. Ik hoop dat we in het vervolg u, de klant en over het algemeen onze klant beter van dienst kunnen zijn.
Wij gaan in ieder geval ons best doen!

Mochten er nog vragen zijn of opmerkingen dan hoor ik ze natuurlijk graag.
U kunt altijd contact met ons opnemen via info@computerinkopen.nl en tijdens openingstijden op 0512-751264.

Scorekaart voor ComputerInkopen.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie