ActieHunt

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ActieHunt

Review toevoegen

Algemeen

Prijs was 'te mooi om waar' te zijn, na wat zoeken naar reviews bleek het toch betrouwbaar. Game gekocht en is prima in orde, top!

Algemeen

Hier kan je teminste makkelijk en snel keys voor oude games kopen in plaats van nog steeds de volledige 60 euro te moeten betalen na al die jaren.

De website kan op sommige plekken wel wat gebruikersvriendelijk worden gemaakt. Wel fijn dat je zonder account makkelijk snel kan bestellen.

Verzending

De key kwam instant aan.

Algemeen

De website is overzichtelijk en de betaling door middel van Ideal is prima verlopen. Prima in orde.

Verzending

Na betaling direct een email met 2 bijlagen ontvangen.
Na een verkeerde poging obv bijlage 1, heb ik het spel geactiveerd in steam mbv bijlage 2.

Algemeen

Prijs goed,klantenservice kan beter.....levering (voor vandaag de dag) traag.

Beetje in paniek door alle reviews over oplichting maar uiteindelijk gewoon geleverd.....waarschijnlijk hebben we gewoon geen geduld meer vandaag de dag,mijzelf meegeteld

Verzending

Traag voor een digitaal product,had verwacht dat het veel sneller zou gaan.

Klantenservice

Vraag gesteld maar geen antwoord gekregen,jammer beetje een gemiste kans

Algemeen

Via Pricewatch bij Actiehunt terecht gekomen. Website is prima overzichtelijk.
Redelijk simpel opgebouwd en je hoeft niet alle toeters en bellen in te vullen voor het aanschaffen van een Steamkey.
Prima dus

Algemeen

De code is altijd heel snel in de inbox. Nog voordat op de website de bestelpagina overgaat naar de pagina met bedankt voor het bestellen kwam de code al binnen. Ik lees van veel mensen dat ze opgelicht worden, maar ik heb vaak besteld en nooit problemen gehad. Alleen de klantenservice mag iets beter, maar daar kan aan gewerkt worden

Algemeen

Steamkey vrijwel direct in mailbox, soepel proces. Geen install instructies, maar geen probleem bij Steam, gewoon spel toevoegen.

Verzending

Steamkey vrijwel direct in mailbox, soepel proces.

Algemeen

Product was snel te zoeken, alleen was het jammer dat je niet met Paypal kon betalen.

Verzending

Ik kreeg een PDF en een jpg’je, het was mij niet meteen eerlijk war ik ermee moest oden. Na wat zoeken bleek dat ik de code die in het jpegje moest gebruiken.

Algemeen

Windows 10 Pro Licentie gekocht en digitaal ontvangen. Is echter al in gebruik. Geen reactie via mail, contact pagina. Niets. Ik noem dit oplichting. Ik heb bedrijf ook al bij Internet criminaliteit aangemeld. Tip. Koop hier niets!!!!!!!

Verzending

Direct via mail. Dat lijkt lekker snel te gaan, maar dan....

Klantenservice

Geen enkel respons. Tip. Koop hier niets!!!!!!! Of je moet makkelijk van je geld af willen komen.

Algemeen

Makkelijk hoor, de spellen die men aanbiedt zijn goedkoper dan je op Steam kunt krijgen, en na betaling (via ideal bijv.) krijg je direct de code gemaild om het spel te downloaden.

Algemeen

Game key gekocht voor een Steam spel. Bestelproces ging snel, hoefde geen account aan te maken. Binnen een minuut lag er een mailtje in mijn inbox met de key en deze werkte perfect.

Verzending

Digitale levering van de Steam key is snel en goed, zoals ik al had aangegeven.

Algemeen

ActieHunt biedt Windows licenties aan tegen zr scherpe (achteraf, too good to be true?) prijzen aan. Echter, de geleverde Windows licenties zijn al gebruikt. Er wordt dus illegale handel gedreven. Tevens verzuimt dit bedrijf tot op heden de gemaakte kosten (enkele tientjes) terug te boeken en is er geen reactie op email. Op basis van deze ervaring raad ik iedereen ten zeerste af zaken met dit bedrijf te doen.

Verzending

De licenties liggen in enkele minuten in de mailbox, zoals beloofd. Dat de licenties illegaal zijn en niet werken, staat hier los van. Dit is goed op orde.

Klantenservice

Bijzonder slechte communicatie. Ik heb letterlijk niets te maken met jullie "groothandel" en hun falen tot communicatie. We zijn inmiddels 9 weken verder, zonder werkend product en zonder (beloofde) vergoeding. Ik heb het bedrijf inmiddels gemaand tot betalen.

Algemeen

Licentie online gekocht op zondag, maar helemaal niets gekregen. Geld weg !!! En niet regearen op mail. Oplichters.

Verzending

zie eerder: hoezo levering. Ik heb niets gezien, Oplichters zijn het. Je bent gewaarschuwd.

Klantenservice

Een mail gestuurd, maar geen enkele reactie gekregen. Pas dus op.

Algemeen

Goedkope games om te kopen. Snelle levering via de mail. Binnen een paar minuten is de mail binnen.

Klantenservice

De laatste keer toen ik dit deed heb ik geen random key ontvangen. Al een paar keer gemaild, maar geen antwoord terug helaas. De klantenservice kan beter.

Algemeen

Geen email ontvangen na aankoop van key. Enkele uren later wel een mail waarin gevraagd word om een review te posten, maar dus nog steeds geen key.
*edit* 3 dagen later is het dan toch gelukt

Klantenservice

3 mails gestuurd waarop geen antwoord kwam. Dan maar zelf op de site gaan kijken waarbij het product even op tijdelijk uitverkocht stond.
3 dagen later een key ontvangen en toch nog teevreden, hoewel het sneller had gemogen

Algemeen

Supermakkelijk bestelproces, vragen niet om allerlei onnodige gegevens en de key binnen een minuut in mijn mail. Top!

Binnen een minuut. Prima dus

Algemeen

Via deze website een steam key gekocht, ik had de code vervolgens binnen een minuut in mijn mailbox.

Algemeen

Word redelijk snel geholpen. Heb wat moeite gehad met mijn order maar gemaild en ben snel geholpen!

Verzending

Ik kreeg wel emails met order nummer en factuur. Helaas geen code van het bestelde product.

Klantenservice

Nadat ik een mail had gestuurd met uitleg, ben ik meteen geholpen! Zeer tevreden!

Algemeen

Groot aanbod van actuele games voor pc, goedkoper als de gangbare kanalen!
Snelle reactie na afronden betaling.

Verzending

Steam key binnen 1 minuut ontvangen!

Klantenservice

Ben nog in afwachting van een refund, benieuwd hoe ze dit gaan regelen.

Algemeen

Product was veel goedkoper dan bij andere webwinkels. Verder een overzichtelijke site, betaling en verzending van de code per mail gingen vlot. Zeker aan te bevelen.

Binnen 1 minuut in mijn postvak in

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor ActieHunt

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk