ActieHunt

239 producten en 243 uitvoeringen

Gebruikers over webshop ActieHunt

Review toevoegen

Algemeen

Game besteld die in de Steam Store niet meer te koop was. Uitstekende prijs en snel geregeld!

Verzending

Ik kreeg gelijk de code toegestuurd via de mail

Algemeen

Same story here: Windows-licentie tegen hoge prijs gedownload (wel drie keer duurder dan op andere sites, maar is natuurlijk mijn eigen schuld) en vervolgens krijg ik code voor een verkeerd pakket (NL wordt aangeboden, link gaat naar NL pakket), maar erger nog code is al gebruikt. Lijkt me pure oplichterij. Geld teruggevraag en ik meld hier nog wel even hoe lang ik daar op moet wachten.

P.S., Let vooral bij de reviews op Tweakers op het onderscheid tussen 'tegen beloning' of 'winactie' en 'uit eigen beweging' De úit eigen beweiging' reviews zijn zonder uitzondering negatief.

Klantenservice

Waardeloos, want niet bereikbaar. Ook gedurende normale werktijden is de support onbereikbaar.

Winactie

Algemeen

ik heb het product makkelijk gevonden, ik heb de bestelling geplaatst en kon snel een account aanmaken, na het afrekenen kreeg ik de code binnen 1 min in mijn email. Daarna was er verder geen uitleg waar ik het spel kon downloaden, ik heb het moeten googlen.

Verzending

ik kreeg de code binnen 1 min in mijn email.
alleen zat er verder geen informatie bij waar ik het spel moest downloaden.

Algemeen

goeie site en snelle afhandeling na koop van product, kreeg direct na betaling mailtje met mn KEY

Verzending

goeie site en snelle afhandeling na koop van product

Algemeen

Snel onvangen en de code werkte meteen naar behoren goede eerste indruk van dit bedrijf

Algemeen

Ik heb al eens een code op deze site gekocht kreeg hem toen niet direkt maar nu kreeg ik hem al voor direkt na dat ik betaald had.
Aanrader

Goede verzending.

Heb geen problemen gehad

Algemeen

Na aanschaf kreeg ik niet direct de code opgestuurd, wel een betaalbevestiging en een vraag om een beoordeling te schrijven. De bestelling is op vrijdag na 17:00 gedaan en de code 'pas' op zaterdag ontvangen.

Verzending

Ik had de code direct verwacht, maar heb het pas de dag erna ontvangen.

Algemeen

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen en betalen. Ik heb geen slechte service gehad

Algemeen

De bestelling was zoals gewoonlijk heel makkelijk te plaatsen. De code was snel naar de betaling binnen via de mail.

De website is zoals wel vaker iets langzamer dan andere website (langere laadtijden). Maar dat heeft verder niks met de verkoop van hun te maken.

Algemeen

Windows 10 Pro OEM key gekocht, binnen een paar minuten kreeg ik hem via de mail binnen. Na mijn windows de volgende dag proberen te activeren lukte dat niet omdat de foutmelding aangaf dat de key al eens gebruikt is. Door vakantie 5 dagen erna pas kunnen mailen. Dezelfde avond nog een mail teruggekregen met een excuses en een nieuwe key, alleen werkte de key weer niet. Dezelfde foutmelding als vorige keer (Foutcode: 0xC004C008), dus weer een mail teruggestuurd dat de key weer niet werkt. Binnen 2 uren kreeg ik weer een reactie terug met een geheel terechte vraag naar printscreens van de foutmeldingen die ik mij bevind. Ik heb toen een filmpje gemaakt met OBS (Open Broadcaster Software) met daarin de activering en de foutmeldingen. Nadat ik daar geen reactie op kreeg en ik me onderhand erg begon te irriteren over het feit dat er constant een "Windows Activeren" melding in m'n beeldscherm stond heb ik nog een mail gestuurd met de printscreens van de foutmeldingen. De volgende dag kreeg ik daarop een reactie met een excuses en "Wij zullen contact opnemen met de groothandel en spoedig voor een gepaste oplossing zorgen.".

Ik heb toen maar Windows geactiveerd voor de volle prijs, en ActieHunt een mail gestuurd dat ik als oplossing mijn geld terug wil. Inmiddels 5 dagen later dat ik de laatste mail heb gestuurd en ik wacht nog steeds op een e-mail terug..

Verzending

Binnen een paar minuten na de bestelling had ik de Key binnen.

Klantenservice

Korte antwoorden en de reacties laten lang op zich wachten.

Algemeen

Eenvoudig bestellen, degelijke website. Producten een stuk goedkoper dan bij de platforms zelf waar de spellen worden aangeboden.

Verzending

Aangegeven was automatische verzending van productcode. Deze kwam echter niet binnen 5 minuten na bestelling binnen.

Klantenservice

Nadat de product code niet meteen werd doorgestuurd even contact opgenomen met de klantenservice waarna het alsnog snel geregeld werd.

Algemeen

Prima qua levering, maar verwacht wel ongevraagd spam, bij uitzetten nieuwsbrief melden ze je na 8 maand gewoon weer aan voor spam, moet je wel inloggen om het weer uit te schakelen, ook al heb je eigenlijk geen account aangemaakt bij je order 8 maand hiervoor.

Hallo allemaal,

Ik raad het af om hier uw producten te halen. ik lees meerder recenties dat het leveren niet altijd goed gaat. Ik heb een aantal uur geleden een bestelling gedaan voor FIFA 17. Ik zou de download link (DIRECT) doorgestuurd krijgen na de bestelling. Nu heb ik nog geen link en heb ik ondertussen een mail gekregen met de vraag hoe de bestelling is verlopen en of ik een review wil plaatsen. Hierbij dus mijn review en ik raad het zeker af, want er is ook geen contact te leggen met de beheerder. Een mail is gestuurd, maar ook daarop wordt tot mijn spijt helaas niet op gereageerd.

Verzending

Helemaal niks gekregen en ook nog geen reactie terug gekregen.

Klantenservice

geen contact te krijgen met de webshop alleen per email, maar ik vraag me af of ik ooit mijn geld nog terug zie.

Algemeen

Bestelproces verloopt goed. Alleen krijg je er een illegaal product voor terug. Nooit meer iets kopen dus! Website is aan de trage kant.

Klantenservice

De bestelde windows-key was ongeldig. Heb binnen een uur hier Actiehunt van op de hoogte gesteld, nu 2 weken geleden. Tot op heden nooit wat over gehoord.

Algemeen

Bestelling is goed te plaatsen.
Informatie is makkelijk en duidelijk te vinden
Kwam als goedkoopste naar voren bij de vergelijkingen

Algemeen

Moest even aan de digitale bel trekken om de gamecode alsnog binnen te krijgen, maar het is uiteindelijk goed gekomen.

Verzending

Er kwam eerst alleen een order bevestiging. Geen code. Contact gelegd en binnen een uur (alsnog) de bestelde gamecode ontvangen in de mail.
Nog wel even afwachten of de beloofde extra random Steam key ook nog daadwerkelijk gaat binnenkomen.

Update: Iemand hier zo'n extra code ooit gekregen?
Want er wordt een gratis random Steam key beloofd voor een review hier, maar die krijg je dus helemaal niet. En dat is mij bij ActieHunt al eerder gebeurd (ook bij navraag, geen enkele reactie meer). Dat blijkt dus een loze (en goedkope) belofte! Daarom gaat de beoordeling voor de verzending hier daarom flink omlaag na deze 2 tegenvallende persoonlijke ervaring feiten. Ook de andere ster waarderingen worden daarom iets getemperd.

Klantenservice

Nette afhandeling van mijn navraag en alsnog in orde gekomen met de ontvangst van de (ook prima werkende) bestelde en vooraf betaalde gamecode.

Maar geen beloofde gratis random Steam key voor een review dus...!

Algemeen

Bestellen gaat supersnel, code komt hopelijk ook z.s.m. binnen. Voorlopig na een kwartier alleen nog een order bevestiging zonder een game code ontvangen...

Algemeen

De bestelling is makkelijke te plaatsen en de code die komt snel binnen via de email.

Klantenservice

Contact via website gaat niet helemaal perfect, maar via de mail wel.

Algemeen

Zeer eenvoudig om hier een game (digitaal) te kopen en lekker voordelig.
Website is zeer duidelijk bestelling en betaling gaan supersnel. Alles binnen 5 minuten in orde.

Verzending

Verzending is digitaal. Key wordt direct na betaling per mail verzonden en kan zo direct via Steam geclaimd worden. Spel downloaden en spelen maar.

Klantenservice

Geen direct contact gehad maar per mail wordt alles keurig behandeld. Alle communicatie is snel en duidelijk

Algemeen

De website en bestelprocedure werkt vlot, maar de ontvangen Windows 10 key was reeds in gebruik of ongeldig, bijgevolg kon ik mijn Windows installatie niet activeren.

Aangezien het product ongeldig is, kan ik maar 1 sterretje geven.
Na wat reviews te lezen over Actiehunt, gebeurt dit blijkbaar af en toe.

Gisteren email gestuurd en vandaag een ticket aangemaakt.

*edit: na enkele dagen aanslepen uiteindelijk mijn geld terug gehad. Communicatie was niet zo super vlot en het ticketsysteem op hun website gebruiken ze niet (meer)?

Verzending

Key ontvang je per email. Gaat snel.

1 2 3 ... 16

Scorekaart voor ActieHunt

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk