Nobel Domotica

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Nobel Domotica

Review toevoegen

Algemeen

Ze hebben een duidelijke website, en betalen gaat gemakkelijk via Ideal, waarbij je netjes een bevestiging krijgt

Verzending

Ik had een home center lite besteld, en deze werd snel en goed verpakt verzonden

Klantenservice

Ik had een vraag uitgezet bij de klantenservice en had binnen een halve dag reactie waardoor ik verder kon, helemaal super!

Klantenservice: Score: 5

Busy setting up a Domotica system in our Offices I have such a good feed back of the Company Nobel Domotica and help during the whole process, which helps me to understand the system and aplications much better concluding to make a good solid desicion for ourselves which way to proceed Defenately a Gem this Company were we will continue working with....Keep up teh good work guys !

Algemeen

Duidelijke website waardoor de producten gemakkelijk te vinden waren. Verder was de bestelling snel af te handelen.

Verzending

Producten met zorg ingepakt en heel snel afgeleverd.

Klantenservice

Aangezien we wel wisten welke producten we wilde bestellen was dat zo gedaan, maar nu het installeren. Dit was echter helemaal geen probleem want na contact met de firma Nobel hebben zij ervoor gezorgd dat alles bij ons thuis nu helemaal naar wens werkt. Kortom heel handig dat de leverancier ook een installateur is!

Algemeen

Bestelling was zeer makkelijk te plaatsen. Datzelfde geldt voor de betaling. Alles is zeer overzichtelijk en werkt snel.

Verzending

Snelle levering, volgende dag gelijk in huis.

Klantenservice

Erg klantvriendelijk, ik ben zeer vakkundig te woord gestaan toen ik wat vragen had.

Scorekaart voor Nobel Domotica

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie