Exellent

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Exellent

Review toevoegen

Algemeen

Laagste prijs, 40% lager dan de bruto adviesprijs. Geen installatie service in Nederland (staat niet op de website)

Verzending

Op maandag besteld en betaald via Credit Card, op woensdag in huis.

Algemeen

Expected free shipping, but turned out to be valid only in Belgium. Had to pay 8 euro to have the product delivered to NL

Verzending

Shipped through GLS but for some reason does not say what time the product will be delivered. In the end I had to spend the whole day at home and it arrived at 7pm

Algemeen

Ik had een Logitech G403 Prodigy Wireless besteld op zaterdag 3 december voor ¤67,99 inclusief verzending. Ik heb vanmorgen een mailtje ontvangen dat ze de bestellingen hadden geannuleerd, omdat de prijs niet klopte. Ik heb een mailtje teruggestuurd en ik krijg heel kort daarna een mailtje terug. Ik denk niet dat ze mijn mail toen al hadden gelezen, omdat het vrij kort erna werd verstuurd. In die mail stonden hun excuses en dat ze een deal konden sluiten met de leverancier waardoor ze het product alsnog deze week konden leveren.

Klantenservice

Klantenservice reageerde redelijk op tijd na de bestelling. De deal hadden zij vrij snel gemaakt en ze hebben ook meteen een mailtje gestuurd. Ze boden ook meteen hun excuses aan, dus dat vind ik wel netjes.

Klantenservice:

we bestellen een draadloze muis voor een bedrag van 59¤. daags erna wordt de bestelling geannuleerd omdat de prijs niet juist is en excellence zich beroept op hun disclaimer. dit is onterecht want de disclaimer gaat over de info en websites van derden. excellence moet gewoon tegen de afgesproken prijzen leveren en is dus erg onbetrouwbaar. ze zeggen geld terug te storten , maar wij willen gewoon de muis ontvangen. ze hebben niet eens de moeite een oplossing te zoeken voor een fout zijdens excellence. niet correct deze werkwijze.

Algemeen

Afhandeling door de webshop was prima maar de verzening door GLS liet te wiensen over

Verzending

GLS maakte er een potje van. De zending werd naar een verkeerd depot (in België) gestuurd. Vervolgens liep de zending nog enkele dagen vetraging op. Een poging het verzendadres aan te passen (werk -> privé) leek succesvol maar uiteindelijk werd de zending toch nog op het oude adres afgelevrd

Klantenservice

Contact met de klantenservice was prima. Ze reageerden vlot

Algemeen

Snel betaald online. Mijn betaling hebben ze snel geaccepteerd. De levering was blijkbaar wat minder dringend

Verzending

Er was helemaal geen levering!
Bij de bestelling had ik afhalen in servicepunt geselecteerd. Volgens hun site zou je hem dan na 15 minuten kunnen afhalen.
Betaald, rekening in de mailbox, maar geen enkele informatie over waar en wanneer ik hem kan afhalen.
Ik contacteer het servicepunt, waarop zij antwoorden van niets te weten.
3 dagen later neem ik contact op met Exellent.be.
"Oei, foutje, excuses, we sturen hem meteen op, je kan hem morgen gaan halen"
Snelle levering/afhaling in 4-5 dagen?!
Vandaag (dinsdagavond) ben ik nog steeds gsm-loos.
UPDATE: vandaag (woensdag) een mailtje gekregen met extra uitleg(na review hier). Blijkbaar worden hun servicewinkels maar enkele keren per week bevoorraad. Misschien staat dit ergens op hun site, maar ik ben er tijdens (of na) mijn bestelling nergens van op de hoogte gebracht. De duidelijkheid kan een pak beter, zeker als je voor afhalen kiest. Zo is de aanduiding 'op voorraad' niet steeds correct voor het gekozen afhaalpunt.

Klantenservice

Nadat ik enkele dagen op m'n gsm-toestel wachtte, nam ik contact op met de klantendienst. Ik had die gsm namelijk al 3 dagen in m'n bezit moeten hebben.
'Oei, foutje', excuses'.
Ik had echter al betaald.
Na review hier, kreeg ik de volgende dag een mailtje met een meer gedetailleerde uitleg. Dat hun winkels maar 2 keer per week bevoorraad worden en dergelijke. Dit verandert niets aan de levertermijn, maar dit was voor mij toch al wat beter te begrijpen dan gewoon 'sorry, foutje'.

Algemeen

Een Devolo DLAN 1200 + Wifi besteld. Zoals beloofd geleverd de dag na bestelling. Site ziet er prima uit en je word netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.

Klantenservice

Na een dag testen is het voor mij duidelijk dat de benodigde snelheid niet gehaald word met dit product. Ik wil gebruik maken van de wet koop op afstand. Na een mail gestuurd te hebben krijg ik 1 week later de reactie dat ik het product ongeopend mag retourneren. Omdat Exellent werkt met lokale partners ben ik daar heen gegaan om de discussie te starten, helaas konden zij niets doen, dit moest met Exellent geregeld worden. Gebeld met Exellent en iemand aan de lijn gekregen die het ging uitzoeken en mij terug ging bellen die week. Niets vernomen en zelf weer contact opgenomen met Exellent. De mevrouw aan de telefoon wist mij te vertellen dat ze hun eigen algemene voorwaarden gingen volgen want deze waren gekeurd door de Belgische waakhond. Ik heb direct contact opgenomen met de waakhond (BeCommerce) en deze namen mijn melding zeer serieus. Na een kort mailcontact met een omschrijving en de communicatie over het probleem hebben zij contact opgenomen met Exellent. Een dag later kreeg ik de bevestiging van Exellent dat ik het product mocht inleveren en m'n geld terug zou krijgen. Exellent gaf aan dat ze deze regels niet kende en dat deze situatie nieuw voor hun was.

Algemeen

Zeer gemakkelijk te bestellen. Heb gekozen voor af te halen bij 1 van de winkels ging uitstekend. Gratis geleverd ook.

Verzending

Laptop besteld tijdens de opendeurdagen met waanzinnige korting

Klantenservice

Lekker verder geholpen door de winkel bij afhaling.

Algemeen

Duidelijke info bij het product en ruim aanbod, nog wat vragen via chat gesteld en dan was het simpele afhandeling, gegevens invullen en betalen via het alom bekende ogone platform.

Verzending

Zat in stevige doos en was volledig intakt, dag er ,na netjes geleverd

Klantenservice

Had nog enkele vragen via chat en duidelijk antwoord gekregen

Scorekaart voor Exellent

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie